Doe je ook aan streepjes dan?quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:49 schreef Ang3l het volgende:
O vandaar dat ik nog steeds mijn haar verf en zo. Ik ben nog 30-
Alhoewel.... ver boven 0+ gaan er ook veel verven
Oh nee, smaken verschillen nou éénmaal, ik had zoiets gezien en ik wilde toch een keer wat anders.quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is 't ook, maar dat geeft niet
No offense: Ik vind een beetje figuurtjes en streepjes of wat dan ook wel leuk. Maar deze is wel èrg druk en kringelig he?
Kapsel zelf vind ik wle heel leuk. Mooie kleur ook
Nee aan rondjesquote:
Haar groeit snel als het kort is, dus over 4 weken is het patroon weg en hou je een (imho) mooi kapsel overquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Oh nee, smaken verschillen nou éénmaal, ik had zoiets gezien en ik wilde toch een keer wat anders.
het is gewoon kort.quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Haar groeit snel als het kort is, dus over 4 weken is het patroon weg en hou je een (imho) mooi kapsel over
Ja kort aan de zijkant, bovenop langer in een soort van baan. Me like (me got the same by the way).quote:
Rood, kuikentjesgeel, bruinquote:
Da's wel een erg leuk kapsel van de laatste tijd jaquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja kort aan de zijkant, bovenop langer in een soort van baan. Me like (me got the same by the way).
Ik vind het juist wel leuk... een pak en stropdas en dan vlot haarquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:58 schreef DennisMoore het volgende:
Mja, soms moet je wel stropdas-compatible haar hebben.
ik zie op m'n werk toch wel een aantal jongens die soms in pak moeten en ook wel ergquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:58 schreef DennisMoore het volgende:
Mja, soms moet je wel stropdas-compatible haar hebben.
Juist.. wat ik zegquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel leuk... een pak en stropdas en dan vlot haar
Define vlot, wat raad je me aan?quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:59 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind het juist wel leuk... een pak en stropdas en dan vlot haar
haar.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:02 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Define vlot, wat raad je me aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |