Die ladder van gister was een stuk vervelender met slippers aan... dit was te easy.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
CDP balanceerde vandaag op een trapje.
Ieks, slippers op een ladderquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Die ladder van gister was een stuk vervelender met slippers aan... dit was te easy.
En ik had nog een 10% kortingskaart voor je klaarliggen..quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:24 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik had geen geld meer voor de slippers.
Ging best goed heur....naar benee was iets gevaarlijker..quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ieks, slippers op een ladder
Ik presteer het al gewoon in de straat onderuit te gaan op slippers
Ik heb smalle voeten (goh, past best bij me) dus die dingen schieten steeds bijna uit als ik naar voren beweeg met mijn ben/voet. En soms schieten ze dan zo ver uit dat je zo half langs naast op in uit je slippers terechtkomt als je je voet neerzet en dan haak je weer ergens achter en dan val je zo hel dramatisch op de stoepquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ging best goed heur....naar benee was iets gevaarlijker..
maat 45 in leren slippers op een grote ladder is ook geen pretje heur.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb smalle voeten (goh, past best bij me) dus die dingen schieten steeds bijna uit als ik naar voren beweeg met mijn ben/voet. En soms schieten ze dan zo ver uit dat je zo half langs naast op in uit je slippers terechtkomt als je je voet neerzet en dan haak je weer ergens achter en dan val je zo hel dramatisch op de stoep
Jij doet toch alles dramatisch?quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:31 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb smalle voeten (goh, past best bij me) dus die dingen schieten steeds bijna uit als ik naar voren beweeg met mijn ben/voet. En soms schieten ze dan zo ver uit dat je zo half langs naast op in uit je slippers terechtkomt als je je voet neerzet en dan haak je weer ergens achter en dan val je zo hel dramatisch op de stoep
Kei Eng zijn ze.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:11 schreef LuQas het volgende:
Ik heb een aanbod gekregen, maar het idee kermis schrikt me zo vreselijk af.
En al die Brabantse homo's... dat kan nooit veel goeds zijn.
Ik heb maar 2 1 handenquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
EN je kon jezelf weerhouden te duwen?
's Avonds?quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:41 schreef Great_Expectations het volgende:
Kei Eng zijn ze..
Gelukkig moet ik werken..
Ik dacht ik scheeuw maar niet, anders lig je straks van je trapje en heb je straks ook een 20 delige elleboog.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Die ladder van gister was een stuk vervelender met slippers aan... dit was te easy.
en dan draag je van Bommelsquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:41 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Kei Eng zijn ze..
Gelukkig moet ik werken..
Slippers zijn dan ook zwaar kut..quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ieks, slippers op een ladder
Ik presteer het al gewoon in de straat onderuit te gaan op slippers
Schreeuw jijquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik dacht ik scheeuw maar niet, anders lig je straks van je trapje en heb je straks ook een 20 delige elleboog.
In dit geval dus niet.quote:
Ja, de postduif komt m zo halen.quote:
Fors en stevig dusquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
In dit geval dus niet.
stelregel:
ik praat zoals ik loop
Slim bekeken er zijn er genoeg op de dam.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja, de postduif komt m zo halen.
Hopend dat ze de brief niet onderschijten..quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Slim bekeken er zijn er genoeg op de dam.
Ook fijn.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee dat is m'n lichaamsbouw.
Ze hebben schijt aan andermans post.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hopend dat ze de brief niet onderschijten..
[..]
Nee, niet fijn een week op bed liggen is niet goed voor je.quote:Ook fijn.
Goh, net TPG.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ze hebben schijt aan andermans post.
Je verzorger was met verlof?quote:[..]
Nee, niet fijn een week op bed liggen is niet goed voor je.
Sanddquote:
Werkenquote:Je verzorger was met verlof?
Lang leve verlofdagen. Maarja ik heb nooit reden om ze op te nemenquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Werken
en jij tegenwoordig ook.
Ik betaal te weinig.quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach, Send and deliver. Bagger bedrijf..
[..]
Neemt ie geen vrij voor je?
Kom een keer een middag een terrasje pakken.quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Lang leve verlofdagen. Maarja ik heb nooit reden om ze op te nemen
Misschien is nog een beetje twijfelachtigquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:07 schreef LuQas het volgende:
Misschien ga ik toch wel naar dat kermisdinges.
Gezelligquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Kom een keer een middag een terrasje pakken.
Dat is te zien ja..quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ben naar de kapper geweest.
Ja.. maar ik mag volgens de policy geen foto posten zonder toestemming van de daarop afgebeelde persoonquote:
Als ik je tegenkom zal ik m'n mond dichthouden, goed?quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:07 schreef LuQas het volgende:
Misschien ga ik toch wel naar dat kermisdinges.
Maar wel eenquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:29 schreef Vlarp het volgende:
Ja.. maar ik mag volgens de policy geen foto posten zonder toestemming van de daarop afgebeelde persoon
Wat ontzettend Crenoquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:37 schreef Vlarp het volgende:
Oh.. met toestemming van de afgebeelde persoon:
[afbeelding]
Ik moet ook weerquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:37 schreef DennisMoore het volgende:
Ben ik dan de enige die niet naar de kapper hoeft?.
Maar dit staat tenminstequote:
Ik vind dit wel staan heur.quote:
Ik heb maar één hand om te stylen, dus moet het kort.quote:
Het kapsel zelf wel.quote:
Nee sorry ,m'n haar alleen voor jou lang te laten groeien gaat me te ver.quote:
Krijgt ie leuke rooie kringeltjes?quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:41 schreef HuubTuub het volgende:
Kun je daar ook verbranden door de zon?
Is 't ook, maar dat geeft nietquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:45 schreef DennisMoore het volgende:
'k Vind het wel dapper, maar ik dacht dat dat ingeschoren lijnenspel alweer 'uit' was.
Dacht ik ook, maar het is alweer in.quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:45 schreef DennisMoore het volgende:
'k Vind het wel dapper, maar ik dacht dat dat ingeschoren lijnenspel alweer 'uit' was.
'k Ben gelukkig 30+ dus ik hoef er niet aan mee te doen...quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dacht ik ook, maar het is alweer in.
O vandaar dat ik nog steeds mijn haar verf en zo. Ik ben nog 30-quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Ben gelukkig 30+ dus ik hoef er niet aan mee te doen....
Doe je ook aan streepjes dan?quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:49 schreef Ang3l het volgende:
O vandaar dat ik nog steeds mijn haar verf en zo. Ik ben nog 30-
Alhoewel.... ver boven 0+ gaan er ook veel verven
Oh nee, smaken verschillen nou éénmaal, ik had zoiets gezien en ik wilde toch een keer wat anders.quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is 't ook, maar dat geeft niet
No offense: Ik vind een beetje figuurtjes en streepjes of wat dan ook wel leuk. Maar deze is wel èrg druk en kringelig he?
Kapsel zelf vind ik wle heel leuk. Mooie kleur ook
Nee aan rondjesquote:
Haar groeit snel als het kort is, dus over 4 weken is het patroon weg en hou je een (imho) mooi kapsel overquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Oh nee, smaken verschillen nou éénmaal, ik had zoiets gezien en ik wilde toch een keer wat anders.
het is gewoon kort.quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Haar groeit snel als het kort is, dus over 4 weken is het patroon weg en hou je een (imho) mooi kapsel over
Ja kort aan de zijkant, bovenop langer in een soort van baan. Me like (me got the same by the way).quote:
Rood, kuikentjesgeel, bruinquote:
Da's wel een erg leuk kapsel van de laatste tijd jaquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja kort aan de zijkant, bovenop langer in een soort van baan. Me like (me got the same by the way).
Ik vind het juist wel leuk... een pak en stropdas en dan vlot haarquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:58 schreef DennisMoore het volgende:
Mja, soms moet je wel stropdas-compatible haar hebben.
ik zie op m'n werk toch wel een aantal jongens die soms in pak moeten en ook wel ergquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:58 schreef DennisMoore het volgende:
Mja, soms moet je wel stropdas-compatible haar hebben.
Juist.. wat ik zegquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel leuk... een pak en stropdas en dan vlot haar
Define vlot, wat raad je me aan?quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:59 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind het juist wel leuk... een pak en stropdas en dan vlot haar
haar.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:02 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Define vlot, wat raad je me aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |