Ze hebben schijt aan andermans post.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hopend dat ze de brief niet onderschijten..
[..]
Nee, niet fijn een week op bed liggen is niet goed voor je.quote:Ook fijn.
Goh, net TPG.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ze hebben schijt aan andermans post.
Je verzorger was met verlof?quote:[..]
Nee, niet fijn een week op bed liggen is niet goed voor je.
Sanddquote:
Werkenquote:Je verzorger was met verlof?
Lang leve verlofdagen. Maarja ik heb nooit reden om ze op te nemenquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Werken
en jij tegenwoordig ook.
Ik betaal te weinig.quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach, Send and deliver. Bagger bedrijf..
[..]
Neemt ie geen vrij voor je?
Kom een keer een middag een terrasje pakken.quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Lang leve verlofdagen. Maarja ik heb nooit reden om ze op te nemen
Misschien is nog een beetje twijfelachtigquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:07 schreef LuQas het volgende:
Misschien ga ik toch wel naar dat kermisdinges.
Gezelligquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Kom een keer een middag een terrasje pakken.
Dat is te zien ja..quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ben naar de kapper geweest.
Ja.. maar ik mag volgens de policy geen foto posten zonder toestemming van de daarop afgebeelde persoonquote:
Als ik je tegenkom zal ik m'n mond dichthouden, goed?quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:07 schreef LuQas het volgende:
Misschien ga ik toch wel naar dat kermisdinges.
Maar wel eenquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:29 schreef Vlarp het volgende:
Ja.. maar ik mag volgens de policy geen foto posten zonder toestemming van de daarop afgebeelde persoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |