Stroek, kun je me helpen?quote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:36 schreef BB_Koning het volgende:
Poorten openstellen?![]()
Zijn er hier digi-[homo]'s die me kunnen helpen?![]()
En jij een ketting-sigaren-roker.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:49 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat jij een strippenboek/tekenfilmnerd bent![]()
Nee hoor, ik ben geen nerd.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:49 schreef BB_Koning het volgende:
Ik krijg de indruk dat jij een strippenboek/tekenfilmnerd bent![]()
Ooit heb ik 7 sigaretten binnen no time weggewerkt, ik had t idee dat niet-inhaleren niet schadelijk was voor de gezondheidquote:
Het is dat die ruige stoppelbaard er ook is, want anders zou je met dat studentikoze brilletje zo naar de Star Trek-conventie kunnenquote:
Als ik over sigaretten droom, inhaleer ik ook nooitquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:02 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ooit heb ik 7 sigaretten binnen no time weggewerkt, ik had t idee dat niet-inhaleren niet schadelijk was voor de gezondheid![]()
Het colle van roken zonder de gezondheidsschadequote:Op donderdag 20 juli 2006 16:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als ik over sigaretten droom, inhaleer ik ook nooit
Die fase heb ik achter me gelaten.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:05 schreef BB_Koning het volgende:
Het is dat die ruige stoppelbaard er ook is, want anders zou je met dat studentikoze brilletje zo naar de Star Trek-conventie kunnen![]()
Kun je in je dromen wel makkelijker stoppen?quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:18 schreef wonderer het volgende:
Als ik over sigaretten droom, inhaleer ik ook nooit
Maar de fase van de stoppelbaard heb j etoch niet achter je gelaten? Stoppelbaard s tof, BB heeft er ook altijd 1quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:07 schreef NathaN het volgende:
[..]
Die fase heb ik achter me gelaten.
Ben ooit 1x naar een echte ST-conventie geweest. Was erg vooroordeel bevestigend, dus ben daarna nooit meer gegaan. Ik hou het wel bij de stripdagen. Die zijn dit jaar weer lekker handig in Houten.
Ik wissel af. In zoverre... 1x per week scheer ik me, ongeveerquote:Op donderdag 20 juli 2006 18:12 schreef BB_Koning het volgende:
Maar de fase van de stoppelbaard heb j etoch niet achter je gelaten? Stoppelbaard s tof, BB heeft er ook altijd 1![]()
Ik probeer het nooi. Ik weet alleen dat ik roken ontzettend smerig vind, maar op de een of andere manier wel "cool". Dus dat symbool openbaart zich als niet inhaleren in mijn dromen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:07 schreef NathaN het volgende:
[..]
Kun je in je dromen wel makkelijker stoppen?
Shoppen.quote:
Ik vind het alleen hartstikke smerig. De coolheid ervan heb ik nooit echt begrepen. 't Is voor mij dan ook vaak wel een afknapper.quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:15 schreef wonderer het volgende:
Ik probeer het nooi. Ik weet alleen dat ik roken ontzettend smerig vind, maar op de een of andere manier wel "cool". Dus dat symbool openbaart zich als niet inhaleren in mijn dromen.
Wie kan zonder zulke slippers...quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:18 schreef TehRockstar het volgende:
Shoppen..
Nee, nou ik wilde vandaag nog wat meer dvd's halen.en Pink Floyd-slippers enzo.
Y Tu Mama Tambien, The Birds, Vertigo, Thirteen en Romeo + Juliet.quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:20 schreef NathaN het volgende:
[..]
Wie kan zonder zulke slippers...
Welke DVD's zijn het geworden?
Barbaar. Ik had Vertigo op video maar die is kapot gegaan.quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:27 schreef NathaN het volgende:
Vertigo staat al jaren ongekeken in de kast...
Ik zei toch dat je de verkeerde verpakking haaaaaaaaaaaaaaad!quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:08 schreef Kugari-Ken het volgende:
godskolere!
ik heb tig keer in het verleden m'n haar zelf geverfd, en al die keren komt het er misschien een tintje of twee lichter uit te zien... het is nu nog geen vijf minuten dat het erin zit, en het is nu al heel erg akelig licht... TE licht... ik vrees dat ik er straks als een soort van weirde albino bij kom te lopen!
Verdomme ik wilde coupe soleil! Een beetje blondige gloed eroverheen... niet spierwit! Ik wilde geen blond blond!
Het roken zelf is ook niet stoer, maar het beeld, het symbool wel. Die Marlboro reclames enzo hebben blijkbaar nogal invloed op me gehadquote:Op donderdag 20 juli 2006 18:19 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik vind het alleen hartstikke smerig. De coolheid ervan heb ik nooit echt begrepen. 't Is voor mij dan ook vaak wel een afknapper.
O dat zijn die zoontjes waarvan hun vadre ineens homo is of omgebouwd of zoiets?quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik kreeg vandaag middels een brief van de woningbouwvereniging een woning aangeboden, mooie buurt, tuintje voor tuin achter, 3 slaapkamers, ideaal zou je zeggen
ware het niet dat het naast de familie M. is
de familie M heeft 7 zonen waarvan alle voornamen met een M beginnen, de MM's dus, die 7 zonen hebben een dossier bij jeugdzorg waar je u tegen zegt, een ervan heeft zelfs al in de gevangenis gezeten, moeder, een alcoholiste is al weg bij het gezin en vader is bezig met een geslachtshervorming.
Ideaal voor mij zou je zeggen, ook omdat zij een teras in de voortuin hebben, dat gaat perfect samen met mijn jongeren opvang zal de woningbouwvereniging gedacht hebben.
Niet beseffende dat ik al jaren geterroriseerd word door die zonen, ze zijn nog al homofoob daar.
Dat was dus al snel een domper op de feestvreugde toen ik dat door kreeg
Ik heb de woning dan ook maar geweigerd, helaas
maar ik weet nu wel dat ik erg hoog op de wachtlijst sta, dus erg lang zal het wel niet meer duren
Ah, iemand met smaakquote:Op donderdag 20 juli 2006 18:24 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Y Tu Mama Tambien, The Birds, Vertigo, Thirteen en Romeo + Juliet.
En weer hupte je langs zonder wat te zeggenquote:
Dat kan natuurlijk iets betekenenquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En weer hupte je langs zonder wat te zeggen
Dan moet ie niet zo blijven staren elke keerquote:
En jij denkt dat het om de kermis gaat?quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:11 schreef LuQas het volgende:
Ik heb een aanbod gekregen, maar het idee kermis schrikt me zo vreselijk af.
Want?quote:En al die Brabantse homo's... dat kan nooit veel goeds zijn.
Ik uiteraard.. ik moet alleen nog even afspreken met wat mensen. Alleen over de kermis is ook niksquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:09 schreef Ang3l het volgende:
Die Zaanse Kermis Kokosbiscuitjes zijn echt veels te fokking lekker en niet vullend... *vreet*
Over kermis gesproken... wie gaan er maandag?
Ik ben erquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik uiteraard.. ik moet alleen nog even afspreken met wat mensen. Alleen over de kermis is ook niks
Ik heb zo'n vreselijke hekel aan dat accent.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En jij denkt dat het om de kermis gaat?
Lief naïef
[..]
Want?
Nee zo'n G alsof je gaat tuffen, dat is mooiquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:20 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vreselijke hekel aan dat accent.![]()
quote:
O neeee, kom ik JOU tegen?!quote:
EN je kon jezelf weerhouden te duwen?quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
CDP balanceerde vandaag op een trapje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |