en dat probeer je op peil te houden door vandaag weer heel de dag audientie te houden in de gekoelde serverruimte ?quote:
Dat wordt komende weken dus met een petje op rondlopenquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:08 schreef Kugari-Ken het volgende:
godskolere!
ik heb tig keer in het verleden m'n haar zelf geverfd, en al die keren komt het er misschien een tintje of twee lichter uit te zien... het is nu nog geen vijf minuten dat het erin zit, en het is nu al heel erg akelig licht... TE licht... ik vrees dat ik er straks als een soort van weirde albino bij kom te lopen!
Verdomme ik wilde coupe soleil! Een beetje blondige gloed eroverheen... niet spierwit! Ik wilde geen blond blond!
By the godess! Body and soul, now and forever, I am no man's slave! Thunder and lightning are at my command, as I summon the cold artic winds... I am STORM!quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:11 schreef NathaN het volgende:
We gaan je wel Ororo noemen, Kug...
Eerst trouwen met Black Panther!quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:32 schreef Kugari-Ken het volgende:
By the godess! Body and soul, now and forever, I am no man's slave! Thunder and lightning are at my command, as I summon the cold artic winds... I am STORM!
Ik wil best Ororo zijn... als ik dan geschreven word door Chris Claremont... hot bisexual lesbian action while repeating my name and powers over and over and over again.
Kijk nog eens goed op het doosje, staat daar echt niet fluoriserend blond ?quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:25 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik klaag ze aan! Hoe durven ze het om correcte informatie op hun doosje te zetten
"Fascinerend blond" noemen ze het...
![]()
Ja, van die levensechte dromen zijn stom. Ik droomde laatst dat mijn ichtje onthoofd werd door een vreemde man, en het leek echt levensechtquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:57 schreef davidov het volgende:
Btw: slecht slapen, 100x wakker worden, vreemd dromen, en op een gegeven moment niet meer weten wat nou echt is of niet (de greep op realiteit kwijt raken) is kut
quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:08 schreef Kugari-Ken het volgende:
godskolere!
ik heb tig keer in het verleden m'n haar zelf geverfd, en al die keren komt het er misschien een tintje of twee lichter uit te zien... het is nu nog geen vijf minuten dat het erin zit, en het is nu al heel erg akelig licht... TE licht... ik vrees dat ik er straks als een soort van weirde albino bij kom te lopen!
Verdomme ik wilde coupe soleil! Een beetje blondige gloed eroverheen... niet spierwit! Ik wilde geen blond blond!
Geblondeerde kut, blijkbaar. Fascinerend...quote:
Pussy blondequote:Op donderdag 20 juli 2006 12:29 schreef NathaN het volgende:
[..]
Geblondeerde kut, blijkbaar. Fascinerend...
Leuk idee maar die paar enkele stille minuten op een dag geniet ik liever vanquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:58 schreef Sunjammer het volgende:
Ik zou zeggen: Ga zelf herrie maken op het moment dat zij zelf rusten!
Je speelt indiaantje?quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:06 schreef Markie-Mark het volgende:
Oef
Die ken ikquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:03 schreef davidov het volgende:
Ook altijd lachen: half in slaapstand naar de badkamer lopen, mond naar de kraan brengen, kraan open draaien en je wezeloos schrikken als de kraan half ontploft doordat het water blijkbaar is of was afgesloten
Ligt er aan wat voor router/modem je hebtquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:36 schreef BB_Koning het volgende:
Poorten openstellen?![]()
Zijn er hier digi-[homo]'s die me kunnen helpen?![]()
Welke?quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:14 schreef Sunjammer het volgende:
*CD's gescoord*
[Luie modus]quote:
Zo'n motorola-modem, zwartquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:48 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Ligt er aan wat voor router/modem je hebt
Zo af en toe... van m'n favoriete bands/artiesten/componisten.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:04 schreef NathaN het volgende:
Ik koop eigenlijk amper nog cd's...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |