hihiquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:25 schreef pea4fun het volgende:
Het is dat het te warm is, anders sprong ik nu in de auto met fototoestel... in bad met fraubitch is een mooi thema
oehquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:26 schreef pleon het volgende:
dus we kunnen binnekort foto's verwachten van fraubitch in bad met een ijsje erbij?
of een lekker koud biertjequote:Op woensdag 19 juli 2006 14:25 schreef fraubitch het volgende:
ik wil niet in bad met ijsklontjes
wel in bad met een ijsje erbij
bierquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
of een lekker koud biertje
* Puckzzz heeft net ontdekt dat ze een spuitbus insectenspray heeft staan en gaat ff fijn op jacht![]()
Tja, je kunt er over praten, of je kunt het gewoon doen hequote:Op woensdag 19 juli 2006 14:27 schreef fraubitch het volgende:
[..]
oehje loopt wel erg hard van stapel he
quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:20 schreef Puckzzz het volgende:ik wordt gek van twee vliegen hier op mijn kantoor
elke keer gaan die fuckbeesten op mijn enkels of benen zitten, dat kriebelt
dus ik pak de vliegenmepper om er eentje genadeloos plat te meppen, maar dan zijn ze nergens te bekennen![]()
Eerst iets met SM en dan iets met spuit bussen.... Het is hier nog altijd FOT en geen keldertje.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
of een lekker koud biertje
* Puckzzz heeft net ontdekt dat ze een spuitbus insectenspray heeft staan en gaat ff fijn op jacht![]()
in badquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:30 schreef Xilantof het volgende:
Ik ben een ochtendje in de weer en ben gelijk afgeblaft
Eens zien wat ik nu nog meer ga doen vandaag.
Niet aanwezig in dit huis.quote:
ze zijn te snel, te slim, ik ben een loohooseherrr....ik sla er gewoon volledig naast, en wanneer ik spuit zijn ze al weg voordat het gif hun raaktquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:30 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
[..]
Eerst iets met SM en dan iets met spuit bussen.... Het is hier nog altijd FOT en geen keldertje.
Dus posten die foto's
trustequote:Op woensdag 19 juli 2006 14:36 schreef Mauro het volgende:
Welterusten allemaal.
Ik hoop dat ik met deze warmte wat kan slapen.
Maar na 3 halve liters bier gaat dat denk ik wel goedkomen
buitenbad *checkquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:34 schreef freud het volgende:
Oh yeah, geen bad, maar ene lekker buitenbad in de schaduw van wuivende palmen met een coctail in mijn handje en de fok dames om mij heen dobebrend.
...en toen werd ik wakker uit mijn hitte delerium...
Geen ideequote:Op woensdag 19 juli 2006 14:24 schreef pleon het volgende:
PdeHoog, heb je mijn mail al gekregen?
quote:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ze zijn te snel, te slim, ik ben een loohooseherrr....ik sla er gewoon volledig naast, en wanneer ik spuit zijn ze al weg voordat het gif hun raakt
die vliegen liggen ws helemaal in een deuk
ja, ga slapenquote:
Joh?quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:43 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb net Blijdorp gebeld en je mag met die Zoomeravonden introducees meenemeninfo voor de abbo-houders
Blijdorp suxquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:43 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb net Blijdorp gebeld en je mag met die Zoomeravonden introducees meenemeninfo voor de abbo-houders
Wiequote:Op woensdag 19 juli 2006 14:43 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Joh?
Nouja, dan weet ik er al 1 voor volgnede week
hoiquote:
Jij ook, dus wat is het probleem nouquote:
bier is viesquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:48 schreef pleon het volgende:
Fraubitch, ben jij niet van het bier?
Aangenaam
Geef me de keus uit bier of seks en ik weet het wel.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:49 schreef WurM het volgende:
tss, bier is net als seks: niet over praten, maar doen!
* WurM gaat ff iets in de koelkast leggen
Hoiquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:49 schreef WurM het volgende:
hij zei 'of'quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:51 schreef pleon het volgende:
[..]
Geef me de keus uit bier of seks en ik weet het wel.![]()
Je hoeft het ook alleen maar te halen voor me hoorquote:
Hoiquote:
Met deze temperaturen is de keus voor mij ook niet moeilijk: Bier!quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:51 schreef pleon het volgende:
[..]
Geef me de keus uit bier of seks en ik weet het wel.![]()
dat heb je helemaal fout, juist over sex moet je pratrenquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:49 schreef WurM het volgende:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:55 schreef fraubitch het volgende:
[..]
dat heb je helemaal fout, juist over sex moet je pratren
mijn collega zit weer op zijn plaats. kennelijk heeft hij zich slechter gewassen als ikquote:
let's talk about sex baby, let's talk about you and me, let's talk about all the good things and the bad things that may be, let's talk about sex tralalalaquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:55 schreef fraubitch het volgende:
[..]
dat heb je helemaal fout, juist over sex moet je pratren
en daarna sex dan?quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:55 schreef WurM het volgende:
[..]
Hoi![]()
[..]
Met deze temperaturen is de keus voor mij ook niet moeilijk: Bier!
quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij ook, dus wat is het probleem nou
ok, jij komt mij halen, ik haal jou een biertjequote:Op woensdag 19 juli 2006 14:54 schreef freud het volgende:
[..]
Je hoeft het ook alleen maar te halen voor me hoor.
Volgens mij is het bad dan al leeg voordat je bij Fraubitch bent, want je woont niet echt dichtbij hequote:Op woensdag 19 juli 2006 15:00 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
Wat voor ijsje wil je fraubitchdan kom ik hem brengen...laat jij het bad vast volstromen ?
welja..sigaretje ook nog?quote:
Ach jah als je toch zo aan het aandringen bentquote:
nee, k rook niet...quote:
Nou en...wie weet heb ik wel een privé vliegtuig....quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:02 schreef pleon het volgende:
[..]
Volgens mij is het bad dan al leeg voordat je bij Fraubitch bent, want je woont niet echt dichtbij he
ow, kheb nog chocolade ijs!
Jij past daar wel in, laat die ander maar buiten de koelkast gaan staanquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:04 schreef pea4fun het volgende:
Zeg hou eens op over sex joh...alleen als iemands koelkast groot genoeg is om sex in te hebben wil ik er over denken
een ijsje is een ijsjequote:Op woensdag 19 juli 2006 15:00 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
Wat voor ijsje wil je fraubitchdan kom ik hem brengen...laat jij het bad vast volstromen ?
Lang leve Tena Lady?quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jij past daar wel in, laat die ander maar buiten de koelkast gaan staan
het is warm
en ik ben blij dat ik na 9 weken (ja dat lees je goed ) eindelijk niet meer last heb van dat ene vrouwlijke 'ongemakje'![]()
In noord limburg landen geen vliegtuigenquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:07 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
[..]
Nou en...wie weet heb ik wel een privé vliegtuig....waar bemoei jij je mee
quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:04 schreef pea4fun het volgende:
Zeg hou eens op over sex joh...alleen als iemands koelkast groot genoeg is om sex in te hebben wil ik er over denken
nou maar ik vllieg ook niet zelf...ik heb een privé piloot...en dan spring ik naar beneden met de parachut!quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:08 schreef pleon het volgende:
[..]
In noord limburg landen geen vliegtuigen
haha![]()
mag OB ook?quote:
Oeh, stoere jij, dan heb ik niks gezegdquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:09 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
[..]
nou maar ik vllieg ook niet zelf...ik heb een privé piloot...en dan spring ik naar beneden met de parachut!
Ik heb nog een tafelmodelletje thuis staanquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:04 schreef pea4fun het volgende:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jij past daar wel in, laat die ander maar buiten de koelkast gaan staan
het is warm
en ik ben blij dat ik na 9 weken (ja dat lees je goed ) eindelijk niet meer last heb van dat ene vrouwlijke 'ongemakje'dus laat mij en mijn hormonen maar ff
* WurM is ook een heer... min of meerquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
mag OB ook?
en hou er maar over op 9 weken ongesteld is echt geen pretjemaardat willen de heren toch niet horen hier
![]()
Bij sex moet je kunnen bewegen hoorquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:11 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik heb nog een tafelmodelletje thuis staan
kan ik geloven!quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:10 schreef Puckzzz het volgende:
en hou er maar over op 9 weken ongesteld is echt geen pretjemaardat willen de heren toch niet horen hier
![]()
je mag mijn vrieskist wel gebruiken....de ijsjes zijn toch opquote:
Ja, precies. tafelmodel dusquote:
mja combi van diverse hormonen, niet alleen had ik dat, ik werd er echt demonisch van...quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:11 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
Whehe ik had ooit de omgekeerde som... 3 week wel, 1 week niet...nu 1 x in de 3 maand....joechij! maar damn...9 week...dat is ECHT beroerd...
* Shark.Bait kijkt ff in de reltopics, notes en bansquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:15 schreef Puckzzz het volgende:
mja combi van diverse hormonen, niet alleen had ik dat, ik werd er echt demonisch van...ben er dus mee gekapt
Vriendje is ook blij
Bij nader inzien: Je hebt helemaal gelijkquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
maardat willen de heren toch niet horen hier![]()
Ik ben haske braaf geweestquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:16 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
* Shark.Bait kijkt ff in de reltopics, notes en bans
Fok mods ook blij
Sorry, maar ik ben getrouwdquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:11 schreef pea4fun het volgende:
[..]![]()
Jongens en meisjes doe puckzzz eens ff lekker verwennen
Het is een randvoorwaare om crew te kunnen worden, dus jaquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ben haske braaf geweest![]()
heb ik notes dan?
quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:08 schreef An24 het volgende:
[..]
De naam is An......AN twee letters......zo moeilijk is het toch niet![]()
quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:21 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het is een randvoorwaare om crew te kunnen worden, dus ja
werkquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:36 schreef WurM het volgende:
Zit iedereen ineens in de koelkast, aan t bier of in bad?
* Nu nog één d'rbij! *quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:24 schreef Puckzzz het volgende:en die worden niet gemeld? zo van "Hier heb je een note!!"
owjah, duhquote:
Ik zou geen zinnige reden kunnen bedenken om een user te melden dat hj of zij een note heeft gekregen. Die dingen hebben geen enkele status, het zijn gewoon briefjes zoals die gele post-it briefjes. Het zijn herinneringen aan eerdere zaken. Ik meld het mijn klanten ook niet als ik even iets op een post-it briefje zet.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]en die worden niet gemeld? zo van "Hier heb je een note!!"
ow ...enneh...cashew graag, ongezouten![]()
zie jij je beeldscherm nog wel tussen al die notes dan?quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:46 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik zou geen zinnige reden kunnen bedenken om een user te melden dat hj of zij een note heeft gekregen. Die dingen hebben geen enkele status, het zijn gewoon briefjes zoals die gele post-it briefjes. Het zijn herinneringen aan eerdere zaken. Ik meld het mijn klanten ook niet als ik even iets op een post-it briefje zet.
een keer aanspreken per MSN of mail is meestal wel voldoende. In sommige gevallen heb ik dat opgegeven, en note ik alleen maar. Maar dan nog hoeft een note niet te leiden tot maatregelen. Zelfs een melding achter dat ik iemand irritant vind, verwijzend naar mijn notes, hoeft niks te betekenen. Notes kunnen dan zelfs in je voordeel uitpakken: de FA kijkt naar de post waar een note voor gemaakt is, en roept heel vaak dat het niet banwaardig is.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:54 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
zie jij je beeldscherm nog wel tussen al die notes dan?
maarrehh...als iemand dat weet dattie een note heeft, misschien dat die persoon dan wel een beetje inbindt
Ja hoor...hij gaat het helemaal uitleggenquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:02 schreef RonaldV het volgende:
[..]
een keer aanspreken per MSN of mail is meestal wel voldoende. In sommige gevallen heb ik dat opgegeven, en note ik alleen maar. Maar dan nog hoeft een note niet te leiden tot maatregelen. Zelfs een melding achter dat ik iemand irritant vind, verwijzend naar mijn notes, hoeft niks te betekenen. Notes kunnen dan zelfs in je voordeel uitpakken: de FA kijkt naar de post waar een note voor gemaakt is, en roept heel vaak dat het niet banwaardig is.
Jij vindt het gewoon te veel tekst.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:07 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja hoor...hij gaat het helemaal uitleggen
ik ben nog nooit gebanned dus ik heb echt geen idee wat het betekendquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:11 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Jij vindt het gewoon te veel tekst.![]()
Bovendien: er blijken ook onder de niet-newbies nog steeds veel misverstanden over bans en zo te zijn.
Nee, dan mag je alleen je eigen ban melding lezen in MED.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik ben nog nooit gebanned dus ik heb echt geen idee wat het betekend![]()
als je gebanned bent, kan je dan wel in dat subforum komen om te lezen of dat ook niet?
Toen ik een OUD-ban had kon ik daar alles nog lezen, alleen niet reageren.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:44 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nee, dan mag je alleen je eigen ban melding lezen in MED.![]()
Oefenban's zijn tof![]()
zelfs JIJ bent al eens gebanned geweest?quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Toen ik een OUD-ban had kon ik daar alles nog lezen, alleen niet reageren.
Oja, en daar was niet eens een MED van![]()
Ik tweequote:
quote:
D'r was airco bij de tandartsquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:43 schreef freud het volgende:
En die arme yoni ligt met dit weer op een tandartsstoel.
Jeps, een keer zelf aangevraagd, 1 keer omdat men het nodig vondquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
zelfs JIJ bent al eens gebanned geweest?
wat ben ik braaaaaaaaaaaaf!!
Buiten is het anders best lekker hoorquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:34 schreef pea4fun het volgende:
Hoi, ik keek net of het buiten al uit te houden was...35 graden in de schaduwlaat maar...
Heb je het koud op je kamer dan? Hier is het binnen gevoelsmatig redelijk koel met 27 graden.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Buiten is het anders best lekker hoor. vooral als ik eerst in m'n kamer gezeten heb, zoals ik nu dus ook zit
Precies de andere kant op dusquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:41 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Heb je het koud op je kamer dan? Hier is het binnen gevoelsmatig redelijk koel met 27 graden.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Precies de andere kant op dus. Het is hier binnen zo warm dat het buiten best meevalt
.
Sleep je daar meteen een makkelijke stoel en een buro naartoe enzoquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:47 schreef Yoni het volgende:
Hier is het binnen volgens mij net zo warm als buiten. De enige plek die wel redelijk ekker is binnen, is de gang bij de voordeur. Misschien ga ik daar zo dus maar zittenKabelmodem staat in de meterkast, dus internet is zo geregeld
Ja, je moet toch wat om sociale contacten te onderhouden enzo hequote:Op woensdag 19 juli 2006 18:47 schreef pea4fun het volgende:
[..]zet uit die pc dan! dat geeft alleen maar extra warmte
![]()
Ow simpel, aanstaande zondagquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, je moet toch wat om sociale contacten te onderhouden enzo he. Ennum, zou jij eens willen kijken wanneer je een vrije zondag hebt, zodat ik is bij jou langs kan komen voor een shoot
?
Dat wordt een beetje te duur heen en weer reizen met de trein, want 's maandags moet ik weer terug zijn hier (ik heb een slaapadres in de buurtquote:
Gewoon m'n fatboy en een laptopquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:48 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Sleep je daar meteen een makkelijke stoel en een buro naartoe enzo
uhm volgen....nou nee, maar een "dan kan ik niet" haal ik er wel uitquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat wordt een beetje te duur heen en weer reizen met de trein, want 's maandags moet ik weer terug zijn hier (ik heb een slaapadres in de buurt) en dan 's middags weer terug en dan dinsdags weer terug
(is het nog te volgen?). We msnen straks wel even, eerst avondeten
.
die komt er vast gezellig bijzittenquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:52 schreef Yoni het volgende:
[..]
Gewoon m'n fatboy en een laptopDenk alleen dat de buurjongen wat raar op zal kijken als ie mij daar tegenkomt
Zijn appartement is veel koeler. Hij heeft de zon er niet de hele dag op. Dus denk dat ie lekker in z'n eigen huisje blijftquote:
Ik weet ook niet of ik notes heb eigenlijk...quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:30 schreef CocaColaLight het volgende:
LOL
iedereen blij met zijn noteskzou niet eens weten of ik er eentje heb.
Nee ik wil het ook niet weten ook
Dan moet je ff iemand lief aankijkenquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:14 schreef Debsterr het volgende:
Verder hoorde ik mensen blaten over introducees op de zoomeravonden.. ik wil meeik wil mee
![]()
.
Je buurjongen is behoorlijk fors gebouwd?quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:52 schreef Yoni het volgende:
[..]
Gewoon m'n fatboy en een laptopDenk alleen dat de buurjongen wat raar op zal kijken als ie mij daar tegenkomt
Fles.. je moet wel een beetje de hypes blijven volgen hoorquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je buurjongen is behoorlijk fors gebouwd?
Bij mij zal je lang moeten kijken, ik zit in Madeira.quote:
Je komt toch wel ff op en neer voor de laatste Zoomeravondquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:46 schreef freud het volgende:
[..]
Bij mij zal je lang moeten kijken, ik zit in Madeira.
Ik moet consequent blijven. Als ik fraubitch niet ophaal voor een biertje, dan moet ik ook niet terugkomen voor een zoomeravond.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:47 schreef Yoni het volgende:
Je komt toch wel ff op en neer voor de laatste Zoomeravond![]()
Consequent zijn is zooooo 2005 (ofzo). An en ik zijn er.. dus dat zijn wel twee hele goeie redenenquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:50 schreef freud het volgende:
[..]
Ik moet consequent blijven. Als ik fraubitch niet ophaal voor een biertje, dan moet ik ook niet terugkomen voor een zoomeravond.
Vroeger heette dat een poef... ofzo... Toch?quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:45 schreef Yoni het volgende:
[..]
Fles.. je moet wel een beetje de hypes blijven volgen hoor![]()
fatboy
Neuh, zitzak...quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:31 schreef WurM het volgende:
[..]
Vroeger heette dat een poef... ofzo... Toch?
quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:51 schreef Yoni het volgende:
[..]
Consequent zijn is zooooo 2005 (ofzo). An en ik zijn er.. dus dat zijn wel twee hele goeie redenen
Fatboyquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:45 schreef Yoni het volgende:
[..]
Fles.. je moet wel een beetje de hypes blijven volgen hoor![]()
fatboy
quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:08 schreef Schanulleke het volgende:
Omdat het geen showcase is, maar wel een duidelijke zaak is dat ik het wil laten zien even lekker crossposten vanuit OUD:
Het mooiste meisje van de wereld: Jetske!
1/ Net uit bad.
[afbeelding]
2/ Veilig ingestopt
[afbeelding]
3/ In de handen van Mama.
[afbeelding]
Nee Jetske...quote:
Zeker wetenquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:05 schreef freud het volgende:
Fatboy, zitzak, ze zijn relaxed.
Van harte gefeliciteerd Schanullekequote:Op woensdag 19 juli 2006 22:08 schreef Schanulleke het volgende:
Omdat het geen showcase is, maar wel een duidelijke zaak is dat ik het wil laten zien even lekker crossposten vanuit OUD:
1/ Net uit bad.
[afbeelding]
2/ Veilig ingestopt
[afbeelding]
3/ In de handen van Mama.
[afbeelding]
*terugzwaaimoment*quote:
* Debsterr probeert arm op te tillen.. en die ploft weer neerquote:
Zo warm ist niet meer, fan uit mijn pc uitgebouwd en die staat op mij te blazenquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
* Debsterr probeert arm op te tillen.. en die ploft weer neer
Ja, het is erg warm! Hoi!
welk spel??quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:18 schreef WurM het volgende:
Ik ben net n halfuurtje aan t gamen geweest... Op zich totaal niet lang, maar nadat ik toch behoorlijk begon te zweten, ben ik er maar weer mee gestopt
Heb NFS - Hot Pursuit 2 weer eens uit de kast gepaktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar dat is offtopic
EDIT:
trusten![]()
![]()
[ Bericht 13% gewijzigd door WurM op 20-07-2006 01:32:27 (tijd!) ]
Same herequote:Op donderdag 20 juli 2006 08:06 schreef Lord Dreamer het volgende:
Mogguher is regen gevallen vannacht en ik heb kut/klote geslapen
Ik heb nog geen inspiratie... Al kan ik zaterdag en zondag een zelfportret schieten onder het mom van 31= oud en 32 = nieuw dat is een hele verandering.quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:17 schreef Puckzzz het volgende:
Gefeliciteerd Schanulleke en Sjak!
Jetske...mooie Friese naam(* toch een beetje trots op haar roots enzo is* )
En nog op tijd om een mooie foto te maken voor de wedstrijd!
Ik heb gisteren ook wat gefotografeerd maar om nou te zeggen dat het wervelende foto's zijn die gagarandeerd een derde plek verzekeren
quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:28 schreef WurM het volgende:
[..]
Heb NFS - Hot Pursuit 2 weer eens uit de kast gepakt![]()
Helaas deed NFS Underground t niet meer
IK ben halverwege met NFSU-2....Toch een stuk mooier en beter dan NFSU-1. Meer vrijheid en dergelijke.. Ik heb alleen al een maand niet meer gegamed...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar dat is offtopic
EDIT:
trusten![]()
![]()
Geen NFSU-2 geen Oblivion geen Joint Operations
![]()
EN over je spoiler kom je wel heen... moet effe slijten..
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
Zie ik daar een delete knop staan? Dan kan ik het zo ongedaan makenquote:
De wedstrijd is tegenstelling hoorquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:19 schreef HMaster-II het volgende:
Ik heb nog geen inspiratie... Al kan ik zaterdag en zondag een zelfportret schieten onder het mom van 31= oud en 32 = nieuw dat is een hele verandering.![]()
Van oud naar nog ouder is niet echt een tegenstelling...quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:19 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik heb nog geen inspiratie... Al kan ik zaterdag en zondag een zelfportret schieten onder het mom van 31= oud en 32 = nieuw dat is een hele verandering.![]()
Gaan we dreigen?quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:27 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Zie ik daar een delete knop staan? Dan kan ik het zo ongedaan maken
Tuurlijk is dat een tegenstelling... "In tegenstelling van zaterdag ben ik zondag aan een nieuwe levensjaar begonnen!"quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:39 schreef G-string het volgende:
[..]
Van oud naar nog ouder is niet echt een tegenstelling...![]()
JA Sharkie.... pas maar op voor die oude mevrouw..quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:42 schreef G-string het volgende:
[..]
Gaan we dreigen?
Ook jij bent nooit te oud om over de knie te gaan hoor!![]()
![]()
Kijk maar uit, anders mep ik je met m'n rollator!quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:46 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
JA Sharkie.... pas maar op voor die oude mevrouw..![]()
Wel een leuke foto van jequote:Op donderdag 20 juli 2006 09:58 schreef G-string het volgende:
[..]
Kijk maar uit, anders mep ik je met m'n rollator!![]()
[afbeelding]
Het op een na mooiste hequote:Op woensdag 19 juli 2006 22:08 schreef Schanulleke het volgende:
Beloftes beloftesquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:42 schreef G-string het volgende:
Gaan we dreigen?
Ook jij bent nooit te oud om over de knie te gaan hoor!![]()
![]()
Hier ookquote:
De eerste effe van onder croppen zodat het blaadje eraf is... De tweede is het echt niet.quote:
Het gaat me ook niet om de kwaliteit van de foto, het gaat me om het beestjequote:Op donderdag 20 juli 2006 11:05 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
De eerste effe van onder croppen zodat het blaadje eraf is... De tweede is het echt niet.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:07 schreef Troel het volgende:
[..]
Het gaat me ook niet om de kwaliteit van de foto, het gaat me om het beestje
Op de tweede foto zit ik te communiceren met het beestje. Ik krabbel aan de ene kant van het glas, hij aan de andere kant
Ik had er ook niet bijgezegd dat ik er een mening over wildequote:Op donderdag 20 juli 2006 11:09 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
dat had je er niet bij gezegd
![]()
*Mening staan laat en excuses aanbiedt![]()
Shake handsquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:21 schreef Xilantof het volgende:
Ik ben ook weer wakker.
Blijkbaar had ik wat slaap nodig
Hij's hier ook weg!quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:07 schreef Vliegvrager het volgende:
Hier niet meerGeef mijn regen terug
daar heb ik ook nog een nudist vanquote:
Jeetje Inske, wat vervelend. ongeluk gehad?quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar heb ik ook nog een nudist van
[afbeelding]
overigens ben ik bang voorlopig nu helemaal geen foto's emer van mijn hand.
zit ingespalkt met mijn pols en kan bijna niets meer
nope heb al 3 jaar een ontsteking in mijn polsgewrichtquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:30 schreef An24 het volgende:
[..]
Jeetje Inske, wat vervelend. ongeluk gehad?
gaat wel loslopen denk ikquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:38 schreef Troel het volgende:
Ik hoop dat het gaat helpen voor je!
k vond NFSU1 leuker... die was makkelijkerquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:22 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
IK ben halverwege met NFSU-2....Toch een stuk mooier en beter dan NFSU-1. Meer vrijheid en dergelijke.. Ik heb alleen al een maand niet meer gegamed...Geen NFSU-2 geen Oblivion geen Joint Operations
![]()
EN over je spoiler kom je wel heen... moet effe slijten..![]()
De kiespijn op zich is weg, heb alleen wel een beetje napijn (met name als ik bijt of mijn tanden op elkaar zet) en onwijs spierpijn in mijn kaken (anderhalf uur je mond open houden is best lang).quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:14 schreef Puckzzz het volgende:
hoe is het met je mond?
* prupke heeft daar hele goede pillen voor tegen ontstekingen zonder recept verkrijgbaarquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
nope heb al 3 jaar een ontsteking in mijn polsgewricht
blijkt nu dat gewricht, uiteinde van ellepijp, begin van handbotjes, meniscus en pezen ontstoken zijn.
werd steeds gezegd dat er iets afgebroken was (kan nog zo zijn) of dat er neits aan de hand was...
nu moet ie absolute rust hebben, ben benieuwd of t gaat helpen
komt eraan, hier trekt het al dicht, over een paar minuutjes zal het ook wel bij jullie zijn.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:55 schreef prupke het volgende:
[..]
Hier is er nog geen druppel gevallen
Hier is het zonnig met mee en dan een wolk..quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
komt eraan, hier trekt het al dicht, over een paar minuutjes zal het ook wel bij jullie zijn.
wacht daar ff mee tot vanavond ofzo...ik vind het 's avonds best nog lekker om in de tuin te zitten hoorquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:07 schreef prupke het volgende:
[..]
Hier is het zonnig met mee en dan een wolk..
* prupke ff regendans uitvoert in de hoop dat het sneller dichttrekt
ow okquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
wacht daar ff mee tot vanavond ofzo...ik vind het 's avonds best nog lekker om in de tuin te zitten hoor
en ik moet straks een slaapbankje halen en wil niet dattie nat wordt
NEEquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:20 schreef prupke het volgende:
[..]
ow ok
maar mag vannacht dan wel de hel losbarsten met flink wat licht, knallers en een flinke hoeveelheid water?
Als het hier donderd hoor jij dat niet hoorquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:23 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
NEEIk wil rustig zonder die herrie kunnen slapen ja.. En die stroboscoop mag van mij part ook stuk vallen.. Geen licht en herrie 's nachts...
![]()
![]()
Ik snurk zelf al hard genoeg![]()
zover zal het geluid en licht niet dragen hoorquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:23 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
NEEIk wil rustig zonder die herrie kunnen slapen ja.. En die stroboscoop mag van mij part ook stuk vallen.. Geen licht en herrie 's nachts...
![]()
![]()
Ik snurk zelf al hard genoeg![]()
Je weet het niet...je weet het niet..quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
zover zal het geluid en licht niet dragen hoor
You could've fooled mequote:Op donderdag 20 juli 2006 13:48 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Je weet het niet...je weet het niet..Ik ben een gevoelig typje
![]()
quote:Zero tolerance must be issued forth
Behind the enemy's line
So it shall be written
And so it shall be done
Standaard tag van een gefrustreerde serverbeheerderquote:
The Jomanda is strong in this onequote:Op donderdag 20 juli 2006 14:15 schreef Puckzzz het volgende:
Shark! Het begint te waaien, je gaat gelijk krijgen
Refrein van een tof nummer van Dimmu Borgirquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Standaard tag van een gefrustreerde serverbeheerder
Watje..quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:20 schreef WurM het volgende:
Dimmu... dat zijn van die lyrics die je zelfs met de tekst erbij nog niet verstaat
Ik zie net dat WurM nog zijn luiers vol-blerkte in de tijd dat ik met metal begon te luisterenquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:22 schreef Vliegvrager het volgende:
[afbeelding]Dimmu Borgir [afbeelding]
![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:18 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
The Jomanda is strong in this one
Wij zijn bijna tegelijk jarig toch?quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:26 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik zie net dat WurM nog zijn luiers vol-blerkte in de tijd dat ik met metal begon te luisteren![]()
k hou idd niet zo van Dimmu en soortgelijke bands... Gaat me net IETS te ver. Bands als Orphanage kan ik dan weer wel waarderenquote:
Regent het al? of lopen ze achter?quote:
Ik denk dat Jomanda even een sabbatical houdt ofzoquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Regent het al? of lopen ze achter?
Yuppers jij Zaterdag ik Zondagquote:
Gothic metal met miepen dus...quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:46 schreef WurM het volgende:
[..]
k hou idd niet zo van Dimmu en soortgelijke bands... Gaat me net IETS te ver. Bands als Orphanage kan ik dan weer wel waarderen
quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:00 schreef Puckzzz het volgende:
Ik denk dat Jomanda even een sabbatical houdt ofzo
en nou opzouten naar MUZquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:01 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Yuppers jij Zaterdag ik Zondag![]()
Jij 20 ik 32 <<<< feeling old![]()
[..]
Gothic metal met miepen dus...Autumn
After Forever
![]()
Orphanagegeen bal aan, speenvarken zonder talent
![]()
Opaquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:06 schreef RonaldV het volgende:
[..]
en nou opzouten naar MUZ
(al schoppen ze julie er daar waarschijnlijk ook uit, wegens tyfusherrie)
* Bach aanzet
Nee daar wordt je vrolijk vanquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:06 schreef RonaldV het volgende:
* Bach aanzet
Tja, dat hólt al naar de veertig tenslotte...quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:06 schreef RonaldV het volgende:
[..]
en nou opzouten naar MUZ
(al schoppen ze julie er daar waarschijnlijk ook uit, wegens tyfusherrie)
* Bach aanzet
Het gaat meestal waaien voordat het gaat regenen/onweren.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:17 schreef G-string het volgende:
Het waait hier buiten wel behoorlijk, maar het voelt aan als een grote föhn.![]()
Jakkes.
Dan beveel ik dit stukje klassieke gitaar muziek aan, imo erg mooiquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:12 schreef PdeHoog het volgende:
Nee daar wordt je vrolijk vanIk kan hier wel wat gitaarmuziek gebruiken trouwens
![]()
edit: Beethoven is trouwens stukken beter![]()
ieuw die deurmat onder zijn neusquote:
Wat een überfoute closet-homo, zegquote:
Als je als man niks anders kan laten staan, dan laat jij je snor staanquote:
Met gitaarmuziek bedoelde ik (hard)rock, beginnend vanaf Satrianiquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:40 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dan beveel ik dit stukje klassieke gitaar muziek aan, imo erg mooi
[afbeelding]
Afgewisseld met snoeiharde slayer of andere grafherrie![]()
ik laat helemaal niets staanquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:50 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Als je als man niks anders kan laten staan, dan laat jij je snor staan
Ja zeg dat dan. Ze zangeres zonder naam heeft ook nog es gitaarmuziek gemaakt namelijkquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:55 schreef PdeHoog het volgende:
Met gitaarmuziek bedoelde ik (hard)rock, beginnend vanaf Satriani
Fijn he?quote:
Okee!! doeidoei!quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ja zeg dat dan. Ze zangeres zonder naam heeft ook nog es gitaarmuziek gemaakt namelijk
Puckzzz, ik ga naar huis, volgens msn ben je online, maar mijn berichten ketsen af.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ja zeg dat dan. Ze zangeres zonder naam heeft ook nog es gitaarmuziek gemaakt namelijk
En het was dus idd hun probleem. Niet mijn probleemquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:12 schreef PdeHoog het volgende:
en hier wat mensen over de zeik omdat we geen prioriteit hechten aan hun probleemOftewel...ik zit nu die shit toch op te lossen
GIE-TAARR MU-ZIIEEEK... KLONK DOOR DE MEXICAANSE NAHACHT....quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:03 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ze heeft het woord wel eens in de mond genomen (en dat was al erg genoeg)
Ja fijn...bedankt enzo...nu krijg ik dat kutnummer niet uit mijn hoofdquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:16 schreef RonaldV het volgende:
[..]
GIE-TAARR MU-ZIIEEEK... KLONK DOOR DE MEXICAANSE NAHACHT....
nee joh:quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:30 schreef Puckzzz het volgende:
I'm spinnin' around, move out of my way, I know you're feelin' me cause you like it like this![]()
Kylie
Deinen Hass rammst Du wie einen Steinquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:24 schreef Troel het volgende:
Draai een keer in het rond, stamp met je voeten op de grond, sla je armen in de lucht, ga nu zitten met een zucht, stap nu rond als een gans, zo gaat de kabouterdans!
Geef mij Mexico maar
ok deze zijn ook okquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:38 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Deinen Hass rammst Du wie einen Stein
in ihn hinein Rammstein -
hast ihn verfolgt, gejagt und verflucht
und er hat kriechend das Weite gesucht
RAMMSTEIN-zanger met The Puhdys![]()
Meine Wut WIll Nicht Sterben
![]()
Hey stukquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:35 schreef fraubitch het volgende:
[..]
nee joh:
GRAAAAAAAAAUUUUWWWWWWWWW RRRRRRAAAAAAAAAHHHHHH WWWWWWRRRREEEEEEEHHHHHHH RRRRRRRRRROOOOOOOOOAAAAAAAARRRRRRRR GGGGGGGRRRRRRRRRWWWWWWWWWRRRR RRRRRRROOOOOWWWWWW
Fubar
en Kylie niet? die lijkt toch best een beetje op Debsterr?quote:
gentle storm | thundering silencequote:Op donderdag 20 juli 2006 16:38 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Deinen Hass rammst Du wie einen Stein
in ihn hinein Rammstein -
hast ihn verfolgt, gejagt und verflucht
und er hat kriechend das Weite gesucht
RAMMSTEIN-zanger met The Puhdys![]()
Meine Wut WIll Nicht Sterben
![]()
Kulie is een lelijk Gnork van 1,25 meter hoog....quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
en Kylie niet? die lijkt toch best een beetje op Debsterr?
en debsterrr is lekkerquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:40 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Kulie is een lelijk Gnork van 1,25 meter hoog....
Debsterr is een FOT-mokkel met een 1 ster stoeipoesj![]()
* Yoni heeft dus nu de kabouterdans in haar hoofd zittenquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:24 schreef Troel het volgende:
Draai een keer in het rond, stamp met je voeten op de grond, sla je armen in de lucht, ga nu zitten met een zucht, stap nu rond als een gans, zo gaat de kabouterdans!
Geef mij Mexico maar
Spannend verhaal coming up?quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:54 schreef Shark.Bait het volgende:
Zo, ik ben thuis. Moest via het raam naar binnen kruipen![]()
Toch maar nietquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:54 schreef WurM het volgende:
laten we allemaal lyrics gaan spammen, die vervolgens toch niemand doorleest, omdat het teveel tekst is
Daarom deed ik ook een klein stukkie, zodat het leesbaar en onthoudbaar blijft..quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:54 schreef WurM het volgende:
laten we allemaal lyrics gaan spammen, die vervolgens toch niemand doorleest, omdat het teveel tekst is
een kennis van me laatst ook al... Had jij je sleutel ook thuis laten liggen terwijl je huisgenoten allemaal weg waren en je telefoon verzopen was tijdens een zeiltochtje, zodat je je huisbaas niet kon bellen?quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:54 schreef Shark.Bait het volgende:
Zo, ik ben thuis. Moest via het raam naar binnen kruipen![]()
Ik moest via het raam naar binnen... want....en nu komt het.... afknapper van de week...... het weekend stond voor de deur.quote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:54 schreef WurM het volgende:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:56 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik moest via het raam naar binnen... want....en nu komt het.... afknapper van de week...... het weekend stond voor de deur.
flauw hee?
got verquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:56 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik moest via het raam naar binnen... want....en nu komt het.... afknapper van de week...... het weekend stond voor de deur.
flauw hee?
Iemand die me babe en baby noemtquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Well I'm telling you babe
that I don't think it's true babe
and even if it is, keep this in mind
You take it on the run baby
if that's the way you want it baby
then I don't want you around!
quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:56 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
flauw hee?
Die was oorspronkelijk in GC geopend zelfsquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:00 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
open een matige-grap-topic in ONZ
een minder dan debsterrr heeft, excl haar naam.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja jij ook
heb je ook een ster?
eigenlijk heft debsterrr gewoon 3 sterrenquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:04 schreef fraubitch het volgende:
[..]
een minder dan debsterrr heeft, excl haar naam.
niettesquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:17 schreef Vliegvrager het volgende:
idd, tussen 5 en 6 is het doodtij in de SC
Tenzij je dat zegt, dan gaat iedereen daar op reageren
checkquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:41 schreef Vliegvrager het volgende:
Wie gooit m ff dicht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |