Tuurlijk is dat een tegenstelling... "In tegenstelling van zaterdag ben ik zondag aan een nieuwe levensjaar begonnen!"quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:39 schreef G-string het volgende:
[..]
Van oud naar nog ouder is niet echt een tegenstelling...![]()
JA Sharkie.... pas maar op voor die oude mevrouw..quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:42 schreef G-string het volgende:
[..]
Gaan we dreigen?
Ook jij bent nooit te oud om over de knie te gaan hoor!![]()
![]()
Kijk maar uit, anders mep ik je met m'n rollator!quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:46 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
JA Sharkie.... pas maar op voor die oude mevrouw..![]()
Wel een leuke foto van jequote:Op donderdag 20 juli 2006 09:58 schreef G-string het volgende:
[..]
Kijk maar uit, anders mep ik je met m'n rollator!![]()
[afbeelding]
Het op een na mooiste hequote:Op woensdag 19 juli 2006 22:08 schreef Schanulleke het volgende:
Omdat het geen showcase is, maar wel een duidelijke zaak is dat ik het wil laten zien even lekker crossposten vanuit OUD:
Het mooiste meisje van de wereld: Jetske!
Beloftes beloftesquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:42 schreef G-string het volgende:
Gaan we dreigen?
Ook jij bent nooit te oud om over de knie te gaan hoor!![]()
![]()
Hier ookquote:
De eerste effe van onder croppen zodat het blaadje eraf is... De tweede is het echt niet.quote:
Het gaat me ook niet om de kwaliteit van de foto, het gaat me om het beestjequote:Op donderdag 20 juli 2006 11:05 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
De eerste effe van onder croppen zodat het blaadje eraf is... De tweede is het echt niet.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:07 schreef Troel het volgende:
[..]
Het gaat me ook niet om de kwaliteit van de foto, het gaat me om het beestje
Op de tweede foto zit ik te communiceren met het beestje. Ik krabbel aan de ene kant van het glas, hij aan de andere kant
Ik had er ook niet bijgezegd dat ik er een mening over wildequote:Op donderdag 20 juli 2006 11:09 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
dat had je er niet bij gezegd
![]()
*Mening staan laat en excuses aanbiedt![]()
Shake handsquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:21 schreef Xilantof het volgende:
Ik ben ook weer wakker.
Blijkbaar had ik wat slaap nodig
Hij's hier ook weg!quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:07 schreef Vliegvrager het volgende:
Hier niet meerGeef mijn regen terug
daar heb ik ook nog een nudist vanquote:
Jeetje Inske, wat vervelend. ongeluk gehad?quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar heb ik ook nog een nudist van
[afbeelding]
overigens ben ik bang voorlopig nu helemaal geen foto's emer van mijn hand.
zit ingespalkt met mijn pols en kan bijna niets meer
nope heb al 3 jaar een ontsteking in mijn polsgewrichtquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:30 schreef An24 het volgende:
[..]
Jeetje Inske, wat vervelend. ongeluk gehad?
gaat wel loslopen denk ikquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:38 schreef Troel het volgende:
Ik hoop dat het gaat helpen voor je!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |