*terugzwaaimoment*quote:
* Debsterr probeert arm op te tillen.. en die ploft weer neerquote:
Zo warm ist niet meer, fan uit mijn pc uitgebouwd en die staat op mij te blazenquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
* Debsterr probeert arm op te tillen.. en die ploft weer neer
Ja, het is erg warm! Hoi!
welk spel??quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:18 schreef WurM het volgende:
Ik ben net n halfuurtje aan t gamen geweest... Op zich totaal niet lang, maar nadat ik toch behoorlijk begon te zweten, ben ik er maar weer mee gestopt
Heb NFS - Hot Pursuit 2 weer eens uit de kast gepaktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar dat is offtopic
EDIT:
trusten![]()
![]()
[ Bericht 13% gewijzigd door WurM op 20-07-2006 01:32:27 (tijd!) ]
Same herequote:Op donderdag 20 juli 2006 08:06 schreef Lord Dreamer het volgende:
Mogguher is regen gevallen vannacht en ik heb kut/klote geslapen
Ik heb nog geen inspiratie... Al kan ik zaterdag en zondag een zelfportret schieten onder het mom van 31= oud en 32 = nieuw dat is een hele verandering.quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:17 schreef Puckzzz het volgende:
Gefeliciteerd Schanulleke en Sjak!
Jetske...mooie Friese naam(* toch een beetje trots op haar roots enzo is* )
En nog op tijd om een mooie foto te maken voor de wedstrijd!
Ik heb gisteren ook wat gefotografeerd maar om nou te zeggen dat het wervelende foto's zijn die gagarandeerd een derde plek verzekeren
quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:28 schreef WurM het volgende:
[..]
Heb NFS - Hot Pursuit 2 weer eens uit de kast gepakt![]()
Helaas deed NFS Underground t niet meer
IK ben halverwege met NFSU-2....Toch een stuk mooier en beter dan NFSU-1. Meer vrijheid en dergelijke.. Ik heb alleen al een maand niet meer gegamed...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar dat is offtopic
EDIT:
trusten![]()
![]()
Geen NFSU-2 geen Oblivion geen Joint Operations
![]()
EN over je spoiler kom je wel heen... moet effe slijten..
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
Zie ik daar een delete knop staan? Dan kan ik het zo ongedaan makenquote:
De wedstrijd is tegenstelling hoorquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:19 schreef HMaster-II het volgende:
Ik heb nog geen inspiratie... Al kan ik zaterdag en zondag een zelfportret schieten onder het mom van 31= oud en 32 = nieuw dat is een hele verandering.![]()
Van oud naar nog ouder is niet echt een tegenstelling...quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:19 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik heb nog geen inspiratie... Al kan ik zaterdag en zondag een zelfportret schieten onder het mom van 31= oud en 32 = nieuw dat is een hele verandering.![]()
Gaan we dreigen?quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:27 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Zie ik daar een delete knop staan? Dan kan ik het zo ongedaan maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |