zelfs JIJ bent al eens gebanned geweest?quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Toen ik een OUD-ban had kon ik daar alles nog lezen, alleen niet reageren.
Oja, en daar was niet eens een MED van![]()
Ik tweequote:
quote:
D'r was airco bij de tandartsquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:43 schreef freud het volgende:
En die arme yoni ligt met dit weer op een tandartsstoel.
Jeps, een keer zelf aangevraagd, 1 keer omdat men het nodig vondquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
zelfs JIJ bent al eens gebanned geweest?
wat ben ik braaaaaaaaaaaaf!!
Buiten is het anders best lekker hoorquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:34 schreef pea4fun het volgende:
Hoi, ik keek net of het buiten al uit te houden was...35 graden in de schaduwlaat maar...
Heb je het koud op je kamer dan? Hier is het binnen gevoelsmatig redelijk koel met 27 graden.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Buiten is het anders best lekker hoor. vooral als ik eerst in m'n kamer gezeten heb, zoals ik nu dus ook zit
Precies de andere kant op dusquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:41 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Heb je het koud op je kamer dan? Hier is het binnen gevoelsmatig redelijk koel met 27 graden.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Precies de andere kant op dus. Het is hier binnen zo warm dat het buiten best meevalt
.
Sleep je daar meteen een makkelijke stoel en een buro naartoe enzoquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:47 schreef Yoni het volgende:
Hier is het binnen volgens mij net zo warm als buiten. De enige plek die wel redelijk ekker is binnen, is de gang bij de voordeur. Misschien ga ik daar zo dus maar zittenKabelmodem staat in de meterkast, dus internet is zo geregeld
Ja, je moet toch wat om sociale contacten te onderhouden enzo hequote:Op woensdag 19 juli 2006 18:47 schreef pea4fun het volgende:
[..]zet uit die pc dan! dat geeft alleen maar extra warmte
![]()
Ow simpel, aanstaande zondagquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, je moet toch wat om sociale contacten te onderhouden enzo he. Ennum, zou jij eens willen kijken wanneer je een vrije zondag hebt, zodat ik is bij jou langs kan komen voor een shoot
?
Dat wordt een beetje te duur heen en weer reizen met de trein, want 's maandags moet ik weer terug zijn hier (ik heb een slaapadres in de buurtquote:
Gewoon m'n fatboy en een laptopquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:48 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Sleep je daar meteen een makkelijke stoel en een buro naartoe enzo
uhm volgen....nou nee, maar een "dan kan ik niet" haal ik er wel uitquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat wordt een beetje te duur heen en weer reizen met de trein, want 's maandags moet ik weer terug zijn hier (ik heb een slaapadres in de buurt) en dan 's middags weer terug en dan dinsdags weer terug
(is het nog te volgen?). We msnen straks wel even, eerst avondeten
.
die komt er vast gezellig bijzittenquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:52 schreef Yoni het volgende:
[..]
Gewoon m'n fatboy en een laptopDenk alleen dat de buurjongen wat raar op zal kijken als ie mij daar tegenkomt
Zijn appartement is veel koeler. Hij heeft de zon er niet de hele dag op. Dus denk dat ie lekker in z'n eigen huisje blijftquote:
Ik weet ook niet of ik notes heb eigenlijk...quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:30 schreef CocaColaLight het volgende:
LOL
iedereen blij met zijn noteskzou niet eens weten of ik er eentje heb.
Nee ik wil het ook niet weten ook
Dan moet je ff iemand lief aankijkenquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:14 schreef Debsterr het volgende:
Verder hoorde ik mensen blaten over introducees op de zoomeravonden.. ik wil meeik wil mee
![]()
.
Je buurjongen is behoorlijk fors gebouwd?quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:52 schreef Yoni het volgende:
[..]
Gewoon m'n fatboy en een laptopDenk alleen dat de buurjongen wat raar op zal kijken als ie mij daar tegenkomt
Fles.. je moet wel een beetje de hypes blijven volgen hoorquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je buurjongen is behoorlijk fors gebouwd?
Bij mij zal je lang moeten kijken, ik zit in Madeira.quote:
Je komt toch wel ff op en neer voor de laatste Zoomeravondquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:46 schreef freud het volgende:
[..]
Bij mij zal je lang moeten kijken, ik zit in Madeira.
Ik moet consequent blijven. Als ik fraubitch niet ophaal voor een biertje, dan moet ik ook niet terugkomen voor een zoomeravond.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:47 schreef Yoni het volgende:
Je komt toch wel ff op en neer voor de laatste Zoomeravond![]()
Consequent zijn is zooooo 2005 (ofzo). An en ik zijn er.. dus dat zijn wel twee hele goeie redenenquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:50 schreef freud het volgende:
[..]
Ik moet consequent blijven. Als ik fraubitch niet ophaal voor een biertje, dan moet ik ook niet terugkomen voor een zoomeravond.
Vroeger heette dat een poef... ofzo... Toch?quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:45 schreef Yoni het volgende:
[..]
Fles.. je moet wel een beetje de hypes blijven volgen hoor![]()
fatboy
Neuh, zitzak...quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:31 schreef WurM het volgende:
[..]
Vroeger heette dat een poef... ofzo... Toch?
quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:51 schreef Yoni het volgende:
[..]
Consequent zijn is zooooo 2005 (ofzo). An en ik zijn er.. dus dat zijn wel twee hele goeie redenen
Fatboyquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:45 schreef Yoni het volgende:
[..]
Fles.. je moet wel een beetje de hypes blijven volgen hoor![]()
fatboy
quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:08 schreef Schanulleke het volgende:
Omdat het geen showcase is, maar wel een duidelijke zaak is dat ik het wil laten zien even lekker crossposten vanuit OUD:
Het mooiste meisje van de wereld: Jetske!
1/ Net uit bad.
[afbeelding]
2/ Veilig ingestopt
[afbeelding]
3/ In de handen van Mama.
[afbeelding]
Nee Jetske...quote:
Zeker wetenquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:05 schreef freud het volgende:
Fatboy, zitzak, ze zijn relaxed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |