hihiquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:25 schreef pea4fun het volgende:
Het is dat het te warm is, anders sprong ik nu in de auto met fototoestel... in bad met fraubitch is een mooi thema
oehquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:26 schreef pleon het volgende:
dus we kunnen binnekort foto's verwachten van fraubitch in bad met een ijsje erbij?
of een lekker koud biertjequote:Op woensdag 19 juli 2006 14:25 schreef fraubitch het volgende:
ik wil niet in bad met ijsklontjes
wel in bad met een ijsje erbij
bierquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
of een lekker koud biertje
* Puckzzz heeft net ontdekt dat ze een spuitbus insectenspray heeft staan en gaat ff fijn op jacht![]()
Tja, je kunt er over praten, of je kunt het gewoon doen hequote:Op woensdag 19 juli 2006 14:27 schreef fraubitch het volgende:
[..]
oehje loopt wel erg hard van stapel he
quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:20 schreef Puckzzz het volgende:ik wordt gek van twee vliegen hier op mijn kantoor
elke keer gaan die fuckbeesten op mijn enkels of benen zitten, dat kriebelt
dus ik pak de vliegenmepper om er eentje genadeloos plat te meppen, maar dan zijn ze nergens te bekennen![]()
Eerst iets met SM en dan iets met spuit bussen.... Het is hier nog altijd FOT en geen keldertje.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
of een lekker koud biertje
* Puckzzz heeft net ontdekt dat ze een spuitbus insectenspray heeft staan en gaat ff fijn op jacht![]()
in badquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:30 schreef Xilantof het volgende:
Ik ben een ochtendje in de weer en ben gelijk afgeblaft
Eens zien wat ik nu nog meer ga doen vandaag.
Niet aanwezig in dit huis.quote:
ze zijn te snel, te slim, ik ben een loohooseherrr....ik sla er gewoon volledig naast, en wanneer ik spuit zijn ze al weg voordat het gif hun raaktquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:30 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
[..]
Eerst iets met SM en dan iets met spuit bussen.... Het is hier nog altijd FOT en geen keldertje.
Dus posten die foto's
trustequote:Op woensdag 19 juli 2006 14:36 schreef Mauro het volgende:
Welterusten allemaal.
Ik hoop dat ik met deze warmte wat kan slapen.
Maar na 3 halve liters bier gaat dat denk ik wel goedkomen
buitenbad *checkquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:34 schreef freud het volgende:
Oh yeah, geen bad, maar ene lekker buitenbad in de schaduw van wuivende palmen met een coctail in mijn handje en de fok dames om mij heen dobebrend.
...en toen werd ik wakker uit mijn hitte delerium...
Geen ideequote:Op woensdag 19 juli 2006 14:24 schreef pleon het volgende:
PdeHoog, heb je mijn mail al gekregen?
quote:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ze zijn te snel, te slim, ik ben een loohooseherrr....ik sla er gewoon volledig naast, en wanneer ik spuit zijn ze al weg voordat het gif hun raakt
die vliegen liggen ws helemaal in een deuk
ja, ga slapenquote:
Joh?quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:43 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb net Blijdorp gebeld en je mag met die Zoomeravonden introducees meenemeninfo voor de abbo-houders
Blijdorp suxquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:43 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb net Blijdorp gebeld en je mag met die Zoomeravonden introducees meenemeninfo voor de abbo-houders
Wiequote:Op woensdag 19 juli 2006 14:43 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Joh?
Nouja, dan weet ik er al 1 voor volgnede week
hoiquote:
Jij ook, dus wat is het probleem nouquote:
bier is viesquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:48 schreef pleon het volgende:
Fraubitch, ben jij niet van het bier?
Aangenaam
Geef me de keus uit bier of seks en ik weet het wel.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:49 schreef WurM het volgende:
tss, bier is net als seks: niet over praten, maar doen!
* WurM gaat ff iets in de koelkast leggen
Hoiquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:49 schreef WurM het volgende:
hij zei 'of'quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:51 schreef pleon het volgende:
[..]
Geef me de keus uit bier of seks en ik weet het wel.![]()
Je hoeft het ook alleen maar te halen voor me hoorquote:
Hoiquote:
Met deze temperaturen is de keus voor mij ook niet moeilijk: Bier!quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:51 schreef pleon het volgende:
[..]
Geef me de keus uit bier of seks en ik weet het wel.![]()
dat heb je helemaal fout, juist over sex moet je pratrenquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:49 schreef WurM het volgende:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:55 schreef fraubitch het volgende:
[..]
dat heb je helemaal fout, juist over sex moet je pratren
mijn collega zit weer op zijn plaats. kennelijk heeft hij zich slechter gewassen als ikquote:
let's talk about sex baby, let's talk about you and me, let's talk about all the good things and the bad things that may be, let's talk about sex tralalalaquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:55 schreef fraubitch het volgende:
[..]
dat heb je helemaal fout, juist over sex moet je pratren
en daarna sex dan?quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:55 schreef WurM het volgende:
[..]
Hoi![]()
[..]
Met deze temperaturen is de keus voor mij ook niet moeilijk: Bier!
quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij ook, dus wat is het probleem nou
ok, jij komt mij halen, ik haal jou een biertjequote:Op woensdag 19 juli 2006 14:54 schreef freud het volgende:
[..]
Je hoeft het ook alleen maar te halen voor me hoor.
Volgens mij is het bad dan al leeg voordat je bij Fraubitch bent, want je woont niet echt dichtbij hequote:Op woensdag 19 juli 2006 15:00 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
Wat voor ijsje wil je fraubitchdan kom ik hem brengen...laat jij het bad vast volstromen ?
welja..sigaretje ook nog?quote:
Ach jah als je toch zo aan het aandringen bentquote:
nee, k rook niet...quote:
Nou en...wie weet heb ik wel een privé vliegtuig....quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:02 schreef pleon het volgende:
[..]
Volgens mij is het bad dan al leeg voordat je bij Fraubitch bent, want je woont niet echt dichtbij he
ow, kheb nog chocolade ijs!
Jij past daar wel in, laat die ander maar buiten de koelkast gaan staanquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:04 schreef pea4fun het volgende:
Zeg hou eens op over sex joh...alleen als iemands koelkast groot genoeg is om sex in te hebben wil ik er over denken
een ijsje is een ijsjequote:Op woensdag 19 juli 2006 15:00 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
Wat voor ijsje wil je fraubitchdan kom ik hem brengen...laat jij het bad vast volstromen ?
Lang leve Tena Lady?quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jij past daar wel in, laat die ander maar buiten de koelkast gaan staan
het is warm
en ik ben blij dat ik na 9 weken (ja dat lees je goed ) eindelijk niet meer last heb van dat ene vrouwlijke 'ongemakje'![]()
In noord limburg landen geen vliegtuigenquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:07 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
[..]
Nou en...wie weet heb ik wel een privé vliegtuig....waar bemoei jij je mee
quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:04 schreef pea4fun het volgende:
Zeg hou eens op over sex joh...alleen als iemands koelkast groot genoeg is om sex in te hebben wil ik er over denken
nou maar ik vllieg ook niet zelf...ik heb een privé piloot...en dan spring ik naar beneden met de parachut!quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:08 schreef pleon het volgende:
[..]
In noord limburg landen geen vliegtuigen
haha![]()
mag OB ook?quote:
Oeh, stoere jij, dan heb ik niks gezegdquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:09 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
[..]
nou maar ik vllieg ook niet zelf...ik heb een privé piloot...en dan spring ik naar beneden met de parachut!
Ik heb nog een tafelmodelletje thuis staanquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:04 schreef pea4fun het volgende:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jij past daar wel in, laat die ander maar buiten de koelkast gaan staan
het is warm
en ik ben blij dat ik na 9 weken (ja dat lees je goed ) eindelijk niet meer last heb van dat ene vrouwlijke 'ongemakje'dus laat mij en mijn hormonen maar ff
* WurM is ook een heer... min of meerquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
mag OB ook?
en hou er maar over op 9 weken ongesteld is echt geen pretjemaardat willen de heren toch niet horen hier
![]()
Bij sex moet je kunnen bewegen hoorquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:11 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik heb nog een tafelmodelletje thuis staan
kan ik geloven!quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:10 schreef Puckzzz het volgende:
en hou er maar over op 9 weken ongesteld is echt geen pretjemaardat willen de heren toch niet horen hier
![]()
je mag mijn vrieskist wel gebruiken....de ijsjes zijn toch opquote:
Ja, precies. tafelmodel dusquote:
mja combi van diverse hormonen, niet alleen had ik dat, ik werd er echt demonisch van...quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:11 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
Whehe ik had ooit de omgekeerde som... 3 week wel, 1 week niet...nu 1 x in de 3 maand....joechij! maar damn...9 week...dat is ECHT beroerd...
* Shark.Bait kijkt ff in de reltopics, notes en bansquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:15 schreef Puckzzz het volgende:
mja combi van diverse hormonen, niet alleen had ik dat, ik werd er echt demonisch van...ben er dus mee gekapt
Vriendje is ook blij
Bij nader inzien: Je hebt helemaal gelijkquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
maardat willen de heren toch niet horen hier![]()
Ik ben haske braaf geweestquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:16 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
* Shark.Bait kijkt ff in de reltopics, notes en bans
Fok mods ook blij
Sorry, maar ik ben getrouwdquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:11 schreef pea4fun het volgende:
[..]![]()
Jongens en meisjes doe puckzzz eens ff lekker verwennen
Het is een randvoorwaare om crew te kunnen worden, dus jaquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ben haske braaf geweest![]()
heb ik notes dan?
quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:08 schreef An24 het volgende:
[..]
De naam is An......AN twee letters......zo moeilijk is het toch niet![]()
quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:21 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het is een randvoorwaare om crew te kunnen worden, dus ja
werkquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:36 schreef WurM het volgende:
Zit iedereen ineens in de koelkast, aan t bier of in bad?
* Nu nog één d'rbij! *quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:24 schreef Puckzzz het volgende:en die worden niet gemeld? zo van "Hier heb je een note!!"
owjah, duhquote:
Ik zou geen zinnige reden kunnen bedenken om een user te melden dat hj of zij een note heeft gekregen. Die dingen hebben geen enkele status, het zijn gewoon briefjes zoals die gele post-it briefjes. Het zijn herinneringen aan eerdere zaken. Ik meld het mijn klanten ook niet als ik even iets op een post-it briefje zet.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]en die worden niet gemeld? zo van "Hier heb je een note!!"
ow ...enneh...cashew graag, ongezouten![]()
zie jij je beeldscherm nog wel tussen al die notes dan?quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:46 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik zou geen zinnige reden kunnen bedenken om een user te melden dat hj of zij een note heeft gekregen. Die dingen hebben geen enkele status, het zijn gewoon briefjes zoals die gele post-it briefjes. Het zijn herinneringen aan eerdere zaken. Ik meld het mijn klanten ook niet als ik even iets op een post-it briefje zet.
een keer aanspreken per MSN of mail is meestal wel voldoende. In sommige gevallen heb ik dat opgegeven, en note ik alleen maar. Maar dan nog hoeft een note niet te leiden tot maatregelen. Zelfs een melding achter dat ik iemand irritant vind, verwijzend naar mijn notes, hoeft niks te betekenen. Notes kunnen dan zelfs in je voordeel uitpakken: de FA kijkt naar de post waar een note voor gemaakt is, en roept heel vaak dat het niet banwaardig is.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:54 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
zie jij je beeldscherm nog wel tussen al die notes dan?
maarrehh...als iemand dat weet dattie een note heeft, misschien dat die persoon dan wel een beetje inbindt
Ja hoor...hij gaat het helemaal uitleggenquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:02 schreef RonaldV het volgende:
[..]
een keer aanspreken per MSN of mail is meestal wel voldoende. In sommige gevallen heb ik dat opgegeven, en note ik alleen maar. Maar dan nog hoeft een note niet te leiden tot maatregelen. Zelfs een melding achter dat ik iemand irritant vind, verwijzend naar mijn notes, hoeft niks te betekenen. Notes kunnen dan zelfs in je voordeel uitpakken: de FA kijkt naar de post waar een note voor gemaakt is, en roept heel vaak dat het niet banwaardig is.
Jij vindt het gewoon te veel tekst.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:07 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja hoor...hij gaat het helemaal uitleggen
ik ben nog nooit gebanned dus ik heb echt geen idee wat het betekendquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:11 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Jij vindt het gewoon te veel tekst.![]()
Bovendien: er blijken ook onder de niet-newbies nog steeds veel misverstanden over bans en zo te zijn.
Nee, dan mag je alleen je eigen ban melding lezen in MED.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik ben nog nooit gebanned dus ik heb echt geen idee wat het betekend![]()
als je gebanned bent, kan je dan wel in dat subforum komen om te lezen of dat ook niet?
Toen ik een OUD-ban had kon ik daar alles nog lezen, alleen niet reageren.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:44 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nee, dan mag je alleen je eigen ban melding lezen in MED.![]()
Oefenban's zijn tof![]()
zelfs JIJ bent al eens gebanned geweest?quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Toen ik een OUD-ban had kon ik daar alles nog lezen, alleen niet reageren.
Oja, en daar was niet eens een MED van![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |