* Shark.Bait kijkt ff in de reltopics, notes en bansquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:15 schreef Puckzzz het volgende:
mja combi van diverse hormonen, niet alleen had ik dat, ik werd er echt demonisch van...ben er dus mee gekapt
Vriendje is ook blij
Bij nader inzien: Je hebt helemaal gelijkquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
maardat willen de heren toch niet horen hier![]()
Ik ben haske braaf geweestquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:16 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
* Shark.Bait kijkt ff in de reltopics, notes en bans
Fok mods ook blij
Sorry, maar ik ben getrouwdquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:11 schreef pea4fun het volgende:
[..]![]()
Jongens en meisjes doe puckzzz eens ff lekker verwennen
Het is een randvoorwaare om crew te kunnen worden, dus jaquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ben haske braaf geweest![]()
heb ik notes dan?
quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:08 schreef An24 het volgende:
[..]
De naam is An......AN twee letters......zo moeilijk is het toch niet![]()
quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:21 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het is een randvoorwaare om crew te kunnen worden, dus ja
werkquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:36 schreef WurM het volgende:
Zit iedereen ineens in de koelkast, aan t bier of in bad?
* Nu nog één d'rbij! *quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:24 schreef Puckzzz het volgende:en die worden niet gemeld? zo van "Hier heb je een note!!"
owjah, duhquote:
Ik zou geen zinnige reden kunnen bedenken om een user te melden dat hj of zij een note heeft gekregen. Die dingen hebben geen enkele status, het zijn gewoon briefjes zoals die gele post-it briefjes. Het zijn herinneringen aan eerdere zaken. Ik meld het mijn klanten ook niet als ik even iets op een post-it briefje zet.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]en die worden niet gemeld? zo van "Hier heb je een note!!"
ow ...enneh...cashew graag, ongezouten![]()
zie jij je beeldscherm nog wel tussen al die notes dan?quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:46 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik zou geen zinnige reden kunnen bedenken om een user te melden dat hj of zij een note heeft gekregen. Die dingen hebben geen enkele status, het zijn gewoon briefjes zoals die gele post-it briefjes. Het zijn herinneringen aan eerdere zaken. Ik meld het mijn klanten ook niet als ik even iets op een post-it briefje zet.
een keer aanspreken per MSN of mail is meestal wel voldoende. In sommige gevallen heb ik dat opgegeven, en note ik alleen maar. Maar dan nog hoeft een note niet te leiden tot maatregelen. Zelfs een melding achter dat ik iemand irritant vind, verwijzend naar mijn notes, hoeft niks te betekenen. Notes kunnen dan zelfs in je voordeel uitpakken: de FA kijkt naar de post waar een note voor gemaakt is, en roept heel vaak dat het niet banwaardig is.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:54 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
zie jij je beeldscherm nog wel tussen al die notes dan?
maarrehh...als iemand dat weet dattie een note heeft, misschien dat die persoon dan wel een beetje inbindt
Ja hoor...hij gaat het helemaal uitleggenquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:02 schreef RonaldV het volgende:
[..]
een keer aanspreken per MSN of mail is meestal wel voldoende. In sommige gevallen heb ik dat opgegeven, en note ik alleen maar. Maar dan nog hoeft een note niet te leiden tot maatregelen. Zelfs een melding achter dat ik iemand irritant vind, verwijzend naar mijn notes, hoeft niks te betekenen. Notes kunnen dan zelfs in je voordeel uitpakken: de FA kijkt naar de post waar een note voor gemaakt is, en roept heel vaak dat het niet banwaardig is.
Jij vindt het gewoon te veel tekst.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:07 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja hoor...hij gaat het helemaal uitleggen
ik ben nog nooit gebanned dus ik heb echt geen idee wat het betekendquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:11 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Jij vindt het gewoon te veel tekst.![]()
Bovendien: er blijken ook onder de niet-newbies nog steeds veel misverstanden over bans en zo te zijn.
Nee, dan mag je alleen je eigen ban melding lezen in MED.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik ben nog nooit gebanned dus ik heb echt geen idee wat het betekend![]()
als je gebanned bent, kan je dan wel in dat subforum komen om te lezen of dat ook niet?
Toen ik een OUD-ban had kon ik daar alles nog lezen, alleen niet reageren.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:44 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nee, dan mag je alleen je eigen ban melding lezen in MED.![]()
Oefenban's zijn tof![]()
zelfs JIJ bent al eens gebanned geweest?quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Toen ik een OUD-ban had kon ik daar alles nog lezen, alleen niet reageren.
Oja, en daar was niet eens een MED van![]()
Ik tweequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |