Jean wie?quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:59 schreef Hare het volgende:
Ben nog steeds totaal apathisch omdat Jean Arthur er niet bij staat....Of komt er nog een deel 3???
Jean die al 15 jaar dood is en anders nu 106 zou zijnquote:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:14 schreef Sokolsky het volgende:
Jean Arthur is wel een sterke actrice, maar lekker? Mwah.
Heb ze allebei bekeken en vind Michelle toch echt knapper, zeker qua gezicht,quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik protesteer even tegen de kansloosheid van de met een onchristelijk lekker lichaam gezegende Ludivine Sagnier tegen dertien in een dozijn (maar wel bekender) Michelle Monaghan. Niet dat ik zonodig een overwinning had verwacht, maar een walkover is ietwat lachwekkend.
Ik vind zoiezo dat er toch vaak gekozen wordt voor de bekende naam ipv even te kijken wie nou echt het leukste is..quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik protesteer even tegen de kansloosheid van de met een onchristelijk lekker lichaam gezegende Ludivine Sagnier tegen dertien in een dozijn (maar wel bekender) Michelle Monaghan. Niet dat ik zonodig een overwinning had verwacht, maar een walkover is ietwat lachwekkend.
12 - 4 stond het toch?quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
Uiteraard, zet Ludivine in MI:3 en de stand is omgekeerd.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vind zoiezo dat er toch vaak gekozen wordt voor de bekende naam ipv even te kijken wie nou echt het leukste is..
Dit is misschien een geschikte avatar voor jou:quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Uiteraard, zet Ludivine in MI:3 en de stand is omgekeerd.
alba die kan er niet eens aan tippenquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Monica Bellucci is zeer mooi maar Jessica Alba heeft toch net iets meer
Je geeft de voorkeur aan pagina's die niet willen laden?quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik geef de voorkeur aan deze of deze.
Sorry, maar ik vind dat zo'n eng kind. ( een mislukte versie van Jennifer Love Hewitt)quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:25 schreef fanneke het volgende:
Kom op mensen, wat meer stemmen op Lacey Chabert graag...
[afbeelding]
[afbeelding]
die ken ik dus écht alleen als 12 jarigequote:Op woensdag 19 juli 2006 18:25 schreef fanneke het volgende:
Kom op mensen, wat meer stemmen op Lacey Chabert graag...
Jennifer Love Hewitt kan nog niet eens in de schaduw staan van Lacey Chabertquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:53 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind dat zo'n eng kind. ( een mislukte versie van Jennifer Love Hewitt)![]()
Dus mijn stem heeft ze helaas niet gekregen.
Wat wil je veranderen?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:52 schreef Timo20 het volgende:
kunnen we eigenlijk nog reeds gegeven stemmen veranderen?
Ja, maar dat hoofdquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:55 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Jennifer Love Hewitt kan nog niet eens in de schaduw staan van Lacey Chabert
andersom daarentegen... JLH heeft wel een aardig afdakje dat wat schaduw oplevertquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:55 schreef Timo20 het volgende:
Jennifer Love Hewitt kan nog niet eens in de schaduw staan van Lacey Chabert
m`n stem voor Evangeline Lilly veranderen in een stem voor Jennifer Connely. Ik bedoel: Lilly is echt enorm mooi, maar Jennifer.... damnquote:
vind ik dat van JLH ergerquote:
als je alleen maar daar naar kijktquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:00 schreef ranja het volgende:
[..]
andersom daarentegen... JLH heeft wel een aardig afdakje dat wat schaduw oplevert
Oh, als het dat maar is, dan zal ik het wel aanpassen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:06 schreef Timo20 het volgende:
[..]
m`n stem voor Evangeline Lilly veranderen in een stem voor Jennifer Connely. Ik bedoel: Lilly is echt enorm mooi, maar Jennifer.... damn![]()
![]()
waarom ik dan eerst op Evangeline heb gestemd? geen idee![]()
hehe, wat had je dan verwacht?quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Oh, als het dat maar is, dan zal ik het wel aanpassen.
ja duh, als je haar tegenquote:Zolang Alba er maar uit gaat, vind ik alles best.
Aah meneer komt tot inkeer. Beter laat dan nooit, zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:06 schreef Timo20 het volgende:
[..]
m`n stem voor Evangeline Lilly veranderen in een stem voor Jennifer Connely. Ik bedoel: Lilly is echt enorm mooi, maar Jennifer.... damn![]()
![]()
waarom ik dan eerst op Evangeline heb gestemd? geen idee![]()
quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:26 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Aah meneer komt tot inkeer. Beter laat dan nooit, zullen we maar zeggen.
Ik wil alle stemmen voor Caro Lenssen veranderen in stemmen voor Catherine Zeta-Jones.quote:
Fijn voor je... maar no way....quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:49 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik wil alle stemmen voor Caro Lenssen veranderen in stemmen voor Catherine Zeta-Jones.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Mja, Shue dan maar.
Jammer, had het wel een stunt gevonden als Caro had gewonnen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
Eerste ronde (deel 2)
Caro Lenssen - Catherine Zeta-Jones 13 - 17
Ik vind CZJ eigenlijk het leukst als ze door French & Saunders gepersifleerd wordtquote:Op donderdag 20 juli 2006 18:50 schreef Durbin het volgende:
Jammer, had het wel een stunt gevonden als Caro had gewonnen.
Inderdaadquote:Op donderdag 20 juli 2006 18:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Paz Vega en Jessica Alba liggen eruit.
Ze lijkt best goedquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
In mijn oneindige wijsheid zie ik dat dit best wel eens een enorm lastige ronde kan worden voor CZJ
Ik blijf hopen natuurlijk. En promoten.
[afbeelding]
Hahaha... Eleniak mocht willen dat ze een kwart van het talent had van Katja... Laat staan het uiterlijk.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wel jammer dat Erika achter staat tegen een ordinair kopietje van haar fijne zelve.
Ik vind ze beiden: erg rondborstig, talentloos, zo fake als maar kan en ze worden niet echt gratieus ouder, ze zien er nu al veel ouder uit dan ze eigenlijk zijn (vooral Schuurman die ziet er soms veertig uit).quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:40 schreef ranja het volgende:
Ik zie de overeenkomst Katja - Erika ook niet echt
Hooguit dat ze beide nogal nikszeggende rollen spelen maar het gaat hier om uiterlijk dus...
Daar heb je een punt. Ik vroeg mij in eerste instantie al af hoe Katja Schuurman zo ver heeft kunnen komen, het is nu al een tijdje niets met haar.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik vind ze beiden: erg rondborstig, talentloos, zo fake als maar kan en ze worden niet echt gratieus ouder, ze zien er nu al veel ouder uit dan ze eigenlijk zijn.
Verschil in smaak zeg maar. Bij mij komt ze zeker in de top 5quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:48 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Ik vroeg mij in eerste instantie al af hoe Katja Schuurman zo ver heeft kunnen komen, het is nu al een tijdje niets met haar.
Ah come on dude! Elisha is echt veel knapperquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
In mijn oneindige wijsheid zie ik dat dit best wel eens een enorm lastige ronde kan worden voor CZJ
Ik blijf hopen natuurlijk. En promoten.
[afbeelding]
Tatjana Simic?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:30 schreef scanman01 het volgende:
Ik mis Tatjana ook in het rijtje trouwens
Ja, vind ik een bijzonder lekkere meid. Komt bij mij zonder moeite in de top 10.quote:
Ze is zo'n ongelofelijk dom wijf dat ze bijna alles voor een clitoris aanziet.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, vind ik een bijzonder lekkere meid. Komt bij mij zonder moeite in de top 10.
Maar gezien je opmerking over Katja, kunnen we wel stellen dat we énorm van smaak verschillen. Tatjana heeft wat mij betreft hét perfecte lichaam... (of hád misschien. Ze is inmiddels al 40 ofzo)
Had dan even gezegd dat we hier een tournament doen over intelligentie.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:39 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ze is zo'n ongelofelijk dom wijf dat ze bijna alles voor een clitoris aanziet.![]()
Sorry maar Tatjana heeft het lichaam van een standaard blond Playmateje. Lekker maar niet echt heel bijzonder.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, vind ik een bijzonder lekkere meid. Komt bij mij zonder moeite in de top 10.
Maar gezien je opmerking over Katja, kunnen we wel stellen dat we énorm van smaak verschillen. Tatjana heeft wat mij betreft hét perfecte lichaam... (of hád misschien. Ze is inmiddels al 40 ofzo). En jij kiest Heigl boven MonroeDus laat verder maar zitten
Sorry, maar dat vind jij dus. Ik niet!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:43 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Sorry maar Tatjana heeft het lichaam van een standaard blond Playmateje. Lekker maar niet echt heel bijzonder.
Talking about getting off the point.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Had dan even gezegd dat we hier een tournament doen over intelligentie.![]()
Ik vergiste me door te denken dat het om uiterlijk ging.
Dat 'domme wijf' heeft wel een aardig bedrag binnengesprokkeld trouwens.
Vraag me of jouw bankrekening een tiende van die van haar zal bedragen.
Al hadden ze beide door gemogen. En ben ik best tevreden met het feit dan Virginie door is. Maar deze walk-over slaat echt nergens op.quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
Eerste ronde (deel 2)
Virginie Ledoyen - Anna Karina 21 - 5
CZJ is zwaar overschat? Nou ben ik niet helemaal objectief natuurlijk, maar ik zou toch eerder denken dat Elisha Cuthbert alleen maar lekker gevonden wordt omdat ze een beetje geil loopt te paraderen in The Girl Next Door.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:27 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Catherine Zeta-Jones - Elisha Cuthbert Zonder twijfel CZJ is zwaar zwaar overschat
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:48 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Talking about getting off the point.
Je geeft aan dat het om het uiterlijk moet gaan, daarna begin je over het feit dat ze ondanks haar lage intelligentie veel geld heeft binnengesprokkeld, ook Cher zal waarschijnlijk veel verdienen, en met intelligentie heeft het niets van doen.
Goed plan, hoewel ik Elisha ook veel mooier vind dan CZJquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:49 schreef InTrePidIvity het volgende:
Maargoed, smaken verschillen. Ik ga gewoon een eigen toernooi organiseren
Dat is genoeg om geiler te zijn dan CZJ. En op andere foto's en films ziet ze er ook geil uit.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:49 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
CZJ is zwaar overschat? Nou ben ik niet helemaal objectief natuurlijk, maar ik zou toch eerder denken dat Elisha Cuthbert alleen maar lekker gevonden wordt omdat ze een beetje geil loopt te paraderen in The Girl Next Door.
Waarom heb je eigenlijk niet gestemd op dat duel?quote:Het commentaar wat jij op Audrey vs. Liz geeft, gaat voor mij volledig op voor CZJ vs. Cuthbert.
Gelukkig maar, nu krijgen we tenminste als we ooit samen uitgaan en in de club CZJ en EC ontmoeten geen ruzie over wie wie mag regelen.quote:Maargoed, smaken verschillen. Ik ga gewoon een eigen toernooi organiseren
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 05:18 schreef Rey-clan het volgende:
Past Orlando Bloom nog in het rijtje??
Een blote tiet maakt Béart niet lekkerder dan Dunst.quote:[b]Op vrijdag 21 juli 2006 09:37 en het kan NIET zo zijn dat Kirsten Dunst wint van Emmanuelle Béart!
Jij hebt best een aparte smaakquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:49 schreef dolle_hond het volgende:
Tweede ronde
Jennifer Love Hewitt - Rachael Leigh Cook
Kirsten Dunst - Emmanuelle Béart
Emmanuelle Vaugier - Maggie Grace
Carmen Electra - Tiffani-Amber Thiessen
Alicia Silverstone - Nikki Reed
Rachel Weisz - Maria Menounos
Kate Winslet - Laetitia Casta
Salma Hayek - Sherilyn Fenn
Estella Warren - Carice Van Houten
Susan Ward - Natalie Portman
Sienna Miller - Asia Argento
Mia Kirshner - Virginie Ledoyen
Amanda Peet - Nicole Kidman
Jennifer Connelly - Angelina Jolie
Rachel McAdams - Brittany Murphy
Grace Kelly - Monica Bellucci
Claudia Cardinale - Brigitte Bardot
Josie Maran - Eva Green
Rebecca Romijn - Elizabeth Hurley
Katherine Heigl - Marilyn Monroe
Katja Schuurman - Erika Eleniak
Keira Knightley - Kristanna Loken
Charlize Theron - Claire Forlani
Eva Mendes - Cameron Diaz
Mary Elizabeth Winstead - Naomi Watts
Catherine Zeta-Jones - Elisha Cuthbert
Amy Smart - Sophie Marceau
Kate Beckinsale - Eliza Dushku
Scarlett Johansson - Claire Danes
Elisabeth Shue - Evan Rachel Wood
Denise Richards - Michelle Monaghan
Audrey Tautou - Liv Tyler
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:49 schreef dolle_hond het volgende:
Behalve met Elisha ben ik het helemaal met die keuzes eensquote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik vindt...
Jennifer Love Hewitt - Rachael Leigh Cook
Jennifer Connelly - Angelina Jolie
Scarlett Johansson - Claire Danes
...wel opmerkelijke keuzesNiks verkeerd mee hoor maar ik had zeer zeker voor de ander gekozen.
Wie is dat nog?quote:Op zondag 23 juli 2006 18:30 schreef Asskicker14 het volgende:
En zo lijkt ook mijn laatste favoriet te verliezen nadat Alba en Vega er al uitlagen.
Dan mag je 3 maal raden.quote:
Het was me bijna om het even. Ik vind ze allebei niet bij de lekkerste groep zitten.quote:
Onbegrijpelijkbaarquote:Op zondag 23 juli 2006 19:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Catherine Zeta-Jones - Elisha Cuthbert 8 - 23
Inderdaad,quote:Op zondag 23 juli 2006 19:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
OnbegrijpelijkbaarAttica! Attica!
Deze acteur maakt het met een simpel handgebaar wel duidelijk denk ik:quote:Op zondag 23 juli 2006 20:13 schreef peaceman het volgende:
Hmm er blijft niet veel leuks over zeg... Wordt een "de beste van de middelmaat" verkiezing helaas..
Kan iemand van haar fans uitleggen wat er mooi is aan Monica Bellucci
Ik zie het namelijk totaal niet...
Neen dus.... voor mij totaal niet... ik vind haar niet eens mooi...quote:Op zondag 23 juli 2006 20:15 schreef JelleS het volgende:
[..]
Deze acteur maakt het met een simpel handgebaar wel duidelijk denk ik:
[afbeelding]
Tja ik kan wel plaatjes gaan posten ofzo. Maar als je bij de foto's op google al niet ziet wat er lekker aan is, is dat ook verspilde moeite. Dus uitleggen gaat niet echt.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:13 schreef peaceman het volgende:
Hmm er blijft niet veel leuks over zeg... Wordt een "de beste van de middelmaat" verkiezing helaas..
Kan iemand van haar fans uitleggen wat er mooi is aan Monica Bellucci
Ik zie het namelijk totaal niet...
Van de foto's op google krijg ik het eerder kouder (wat overigens momenteel wel prettig is in Nederland), dan warmer inderdaad... Nee, ik vind het vlees noch vis...quote:Op zondag 23 juli 2006 20:36 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Tja ik kan wel plaatjes gaan posten ofzo. Maar als je bij de foto's op google al niet ziet wat er lekker aan is, is dat ook verspilde moeite. Dus uitleggen gaat niet echt.
Daar hebben we Mike al voor hoor...quote:Op zondag 23 juli 2006 20:33 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Wat ik wel zat te denken is, dat dit tournooi voor het eerst een prijs voor de winaar zou kunnen opleveren. Namelijk een nacht met mij.![]()
ligt meer aan jou dan aanquote:Op zondag 23 juli 2006 20:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Van de foto's op google krijg ik het eerder kouder (wat overigens momenteel wel prettig is in Nederland), dan warmer inderdaad... Nee, ik vind het vlees noch vis...
Dat denk ik niet hoor...quote:
Gelukkig is er een uitzonderlijk corrupte organisatie die een ronde pas sluit wanneer bepaalde dames voor staan.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:36 schreef JelleS het volgende:
Volgens mij wordt de mooiste actrice op deze wereld een beetje over het hoofd gezien
[afbeelding]
ja dat denk ik ook.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach.. al mijn favorieten liggen er al uit, dus misschien is mijn smaak gewoon wat minder doorsnee
Wat bedoel je?quote:Op zondag 23 juli 2006 21:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ja dat denk ik ook.
Angelina Jolie![]()
Carmen Electra![]()
![]()
Bellucci hoort bij mij bij het rijtje dat mag winnen.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Gelukkig is er een uitzonderlijk corrupte organisatie die een ronde pas sluit wanneer bepaalde dames voor staan.
Ik heb ook weinig met Bellucci, mag wel ver geraken, maar een overwinning zou ik een teleurstelling vinden.
Wees blij dat je nog favorieten over hebt!quote:Op maandag 24 juli 2006 00:06 schreef fanneke het volgende:
3e ronde
Met Scarlett en Elisha nog slechts 2 van m'n favorieten in de strijd.![]()
Je hebt de laatste fout.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
[...]
Ik kreeg het niet helemaal mee.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:38 schreef dwerg het volgende:
Hoi Mainport.
Bijna. Ze is 25.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:38 schreef dwerg het volgende:
Racheal Leigh Cook verliest van een meisje van 12.
Ik vroeg me net af waarom ik niets heb met Bellucci, aangezien er fysiek niet veel mis is met haar. Misschien is het haar totale gebrek aan spontaniteit. Ze lijkt ook niet of nauwelijks te kunnen lachen, dat zal er ook wel iets mee te maken hebben.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:48 schreef pascalheister het volgende:
kom op jongens Keira voor Monica dat meen je niet![]()
dat is juist de kracht van haar, al zijn er ook genoeg foto's waar ze lacht en dan smelt je helemaal wegquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik vroeg me net af waarom ik niets heb met Bellucci, aangezien er fysiek niet veel mis is met haar. Misschien is het haar totale gebrek aan spontaniteit. Ze lijkt ook niet of nauwelijks te kunnen lachen, dat zal er ook wel iets mee te maken hebben.
ja idd.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:48 schreef pascalheister het volgende:
kom op jongens Keira voor Monica dat meen je niet![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:07 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat is juist de kracht van haar, al zijn er ook genoeg foto's waar ze lacht en dan smelt je helemaal weg![]()
Haha... idd opvallend!quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Leuke post na dat bericht boven je
Heroïne-hoer lookalike Hurley wint?quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
3de ronde
Claudia Cardinale - Elizabeth Hurley 17 - 22
gelukkig maar....dat ik dat maar wel heb danquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
![]()
Ik heb niks met dat mens... totaal niks...
Nou wissel je die twee toch perongeluk om volgens mij.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:37 schreef sampoo het volgende:
Waarom doet Tante Sidonia Scarlett Johansson het zo goed?![]()
Sorry maar die kop die kan echt niet. Dan kan je net zo goed Sherryl Crow er ook bij doen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hé, daar heb ik pas een topic over geopend.
Elizabeth Hurley
Tja.. Ik vind Hurley toch echt veel mooier dan Crow hoor.quote:
Als we nu toch slechte plaatjes uitwisselen;quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou wissel je die twee toch perongeluk om volgens mij.
[afbeelding]
Daar schrik ik niet van. Ik vind Scarlett ook alles behalve mooi. Onbegrijpelijk dat die er nog in zit. Maar zelfde geldt wat mij betreft voor Naomi Watts. Zonder make-up is ook daar helemaal niets van over.quote:
Kan je een minder bewerkte foto laten zien? Als er iemand zo uitziet stuur ik die meteen naar de huisarts.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja.. Ik vind Hurley toch echt veel mooier dan Crow hoor.
[afbeelding]
Ik ben ook niet dol op Watts. Ik ben gewoon verbaasd dat Claudia Cardinale en Grace Kelly er niet meer bij zijn maar Scarlett er wel bij staat. Ze is niet lelijk en ze heeft wel een paar leuke foto's geschoten maar een mooie foto kan je van bijna iedereen wel maken.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar schrik ik niet van. Ik vind Scarlett ook alles behalve mooi. Onbegrijpelijk dat die er nog in zit. Maar zelfde geldt wat mij betreft voor Naomi Watts. Zonder make-up is ook daar helemaal niets van over.
van wie blijft wel wat over zonder make-up?quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar schrik ik niet van. Ik vind Scarlett ook alles behalve mooi. Onbegrijpelijk dat die er nog in zit. Maar zelfde geldt wat mij betreft voor Naomi Watts. Zonder make-up is ook daar helemaal niets van over.
Er zijn er genoeg die echt natuurlijke schoonheid hebben. En die moeten natuurlijk ver komen in dit topic.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]
van wie blijft wel wat over zonder make-up?
Naomi heeft toch meer class dan Scarlett. Weet niet wat t is, Naomi is gewoon![]()
![]()
Tja, we moeten het met foto's doen hè. Jij kiest ook zo ongeveer de beroerdste foto uit van Scarlet die er bestaat.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:55 schreef sampoo het volgende:
[..]
Kan je een minder bewerkte foto laten zien? Als er iemand zo uitziet stuur ik die meteen naar de huisarts.
Sorry maar vanaf de schouders en naar boven lijkt het op die foto gewoon op een manwijf. Maar goed ik ben een van de weinige naar het schijnt die dat zo ziet. Ieder zijn ding.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja, we moeten het met foto's doen hè. Jij kiest ook zo ongeveer de beroerdste foto uit van Scarlet die er bestaat.
[afbeelding]
Naomi heeft echt een lichaam van niets. Ze is véél te dun... daarom sloeg wat mij betreft de term 'tante sidonia' veel meer op naomi watts dan op Scarlett.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:08 schreef sampoo het volgende:
Ik kies de beroerdste foto omdat er ook een beroerde foto van Naomi Watts geplaatst wordt. Waar ik het eigenlijk niet eens voor wil opnemen want zo geweldig is ook zij niet.
Goed punt!quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:24 schreef Durbin het volgende:
Sorry, maar totdat ik Sophie Marceau met een slang op muziek van Tito&Tarantula zie dansen, ben ik voor Hayek.![]()
Dat kan Viola Holt ook wel. Maakt haar nog geen lekker wijf.quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:24 schreef Durbin het volgende:
Sorry, maar totdat ik Sophie Marceau met een slang op muziek van Tito&Tarantula zie dansen, ben ik voor Hayek.![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:15 schreef Olmo het volgende:
Kirsten Dunst - Rachel Weisz Wie wil mag mij met foto's overtuigen van de kwaliteiten van één van beide dames.
Dat valt nog wel mee. Kijk maar na deze still uit Ellie Parker, waar ze bijna geen make-up op heeft.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
precies, van die natuurlijke schoonheden is Naomi er IMO er 1 van. Ze is dan wellicht wel dun, maar dat koppiequote:Op woensdag 26 juli 2006 22:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg die echt natuurlijke schoonheid hebben. En die moeten natuurlijk ver komen in dit topic.
Wat de foto's van sommige celebs betreft: er zijn altijd slechte foto's te vinden. Zelfs van de mooiste babes nog. Naomi heeft misschien klasse, maar dit topic gaat dacht ik puur om schoonheid. Want als het ook om klasse gaat, zijn er al heel wat dames onterecht uitgevlogen.
Helemaal mee eens, punt is wel dat ze niet echt de lekkerste is, maar wel de slimste/cuteste/knapste/liefste/beste actrice van het stel.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:00 schreef Mainport het volgende:
Meer steun voor Natalie Portman svp.
[afbeelding]
Het staat nu 13 - 17.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |