Wie is dat nog?quote:Op zondag 23 juli 2006 18:30 schreef Asskicker14 het volgende:
En zo lijkt ook mijn laatste favoriet te verliezen nadat Alba en Vega er al uitlagen.
Dan mag je 3 maal raden.quote:
Het was me bijna om het even. Ik vind ze allebei niet bij de lekkerste groep zitten.quote:
Onbegrijpelijkbaarquote:Op zondag 23 juli 2006 19:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Catherine Zeta-Jones - Elisha Cuthbert 8 - 23
Inderdaad,quote:Op zondag 23 juli 2006 19:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
OnbegrijpelijkbaarAttica! Attica!
Deze acteur maakt het met een simpel handgebaar wel duidelijk denk ik:quote:Op zondag 23 juli 2006 20:13 schreef peaceman het volgende:
Hmm er blijft niet veel leuks over zeg... Wordt een "de beste van de middelmaat" verkiezing helaas..
Kan iemand van haar fans uitleggen wat er mooi is aan Monica Bellucci
Ik zie het namelijk totaal niet...
Neen dus.... voor mij totaal niet... ik vind haar niet eens mooi...quote:Op zondag 23 juli 2006 20:15 schreef JelleS het volgende:
[..]
Deze acteur maakt het met een simpel handgebaar wel duidelijk denk ik:
[afbeelding]
Tja ik kan wel plaatjes gaan posten ofzo. Maar als je bij de foto's op google al niet ziet wat er lekker aan is, is dat ook verspilde moeite. Dus uitleggen gaat niet echt.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:13 schreef peaceman het volgende:
Hmm er blijft niet veel leuks over zeg... Wordt een "de beste van de middelmaat" verkiezing helaas..
Kan iemand van haar fans uitleggen wat er mooi is aan Monica Bellucci
Ik zie het namelijk totaal niet...
Van de foto's op google krijg ik het eerder kouder (wat overigens momenteel wel prettig is in Nederland), dan warmer inderdaad... Nee, ik vind het vlees noch vis...quote:Op zondag 23 juli 2006 20:36 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Tja ik kan wel plaatjes gaan posten ofzo. Maar als je bij de foto's op google al niet ziet wat er lekker aan is, is dat ook verspilde moeite. Dus uitleggen gaat niet echt.
Daar hebben we Mike al voor hoor...quote:Op zondag 23 juli 2006 20:33 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Wat ik wel zat te denken is, dat dit tournooi voor het eerst een prijs voor de winaar zou kunnen opleveren. Namelijk een nacht met mij.![]()
ligt meer aan jou dan aanquote:Op zondag 23 juli 2006 20:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Van de foto's op google krijg ik het eerder kouder (wat overigens momenteel wel prettig is in Nederland), dan warmer inderdaad... Nee, ik vind het vlees noch vis...
Dat denk ik niet hoor...quote:
Gelukkig is er een uitzonderlijk corrupte organisatie die een ronde pas sluit wanneer bepaalde dames voor staan.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:36 schreef JelleS het volgende:
Volgens mij wordt de mooiste actrice op deze wereld een beetje over het hoofd gezien
[afbeelding]
ja dat denk ik ook.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach.. al mijn favorieten liggen er al uit, dus misschien is mijn smaak gewoon wat minder doorsnee
Wat bedoel je?quote:Op zondag 23 juli 2006 21:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ja dat denk ik ook.
Angelina Jolie![]()
Carmen Electra![]()
![]()
Bellucci hoort bij mij bij het rijtje dat mag winnen.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Gelukkig is er een uitzonderlijk corrupte organisatie die een ronde pas sluit wanneer bepaalde dames voor staan.
Ik heb ook weinig met Bellucci, mag wel ver geraken, maar een overwinning zou ik een teleurstelling vinden.
Wees blij dat je nog favorieten over hebt!quote:Op maandag 24 juli 2006 00:06 schreef fanneke het volgende:
3e ronde
Met Scarlett en Elisha nog slechts 2 van m'n favorieten in de strijd.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |