quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Mja, Shue dan maar.
Jammer, had het wel een stunt gevonden als Caro had gewonnen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
Eerste ronde (deel 2)
Caro Lenssen - Catherine Zeta-Jones 13 - 17
Ik vind CZJ eigenlijk het leukst als ze door French & Saunders gepersifleerd wordtquote:Op donderdag 20 juli 2006 18:50 schreef Durbin het volgende:
Jammer, had het wel een stunt gevonden als Caro had gewonnen.
Inderdaadquote:Op donderdag 20 juli 2006 18:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Paz Vega en Jessica Alba liggen eruit.
Ze lijkt best goedquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
In mijn oneindige wijsheid zie ik dat dit best wel eens een enorm lastige ronde kan worden voor CZJ
Ik blijf hopen natuurlijk. En promoten.
[afbeelding]
Hahaha... Eleniak mocht willen dat ze een kwart van het talent had van Katja... Laat staan het uiterlijk.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wel jammer dat Erika achter staat tegen een ordinair kopietje van haar fijne zelve.
Ik vind ze beiden: erg rondborstig, talentloos, zo fake als maar kan en ze worden niet echt gratieus ouder, ze zien er nu al veel ouder uit dan ze eigenlijk zijn (vooral Schuurman die ziet er soms veertig uit).quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:40 schreef ranja het volgende:
Ik zie de overeenkomst Katja - Erika ook niet echt
Hooguit dat ze beide nogal nikszeggende rollen spelen maar het gaat hier om uiterlijk dus...
Daar heb je een punt. Ik vroeg mij in eerste instantie al af hoe Katja Schuurman zo ver heeft kunnen komen, het is nu al een tijdje niets met haar.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik vind ze beiden: erg rondborstig, talentloos, zo fake als maar kan en ze worden niet echt gratieus ouder, ze zien er nu al veel ouder uit dan ze eigenlijk zijn.
Verschil in smaak zeg maar. Bij mij komt ze zeker in de top 5quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:48 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Ik vroeg mij in eerste instantie al af hoe Katja Schuurman zo ver heeft kunnen komen, het is nu al een tijdje niets met haar.
Ah come on dude! Elisha is echt veel knapperquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
In mijn oneindige wijsheid zie ik dat dit best wel eens een enorm lastige ronde kan worden voor CZJ
Ik blijf hopen natuurlijk. En promoten.
[afbeelding]
Tatjana Simic?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:30 schreef scanman01 het volgende:
Ik mis Tatjana ook in het rijtje trouwens
Ja, vind ik een bijzonder lekkere meid. Komt bij mij zonder moeite in de top 10.quote:
Ze is zo'n ongelofelijk dom wijf dat ze bijna alles voor een clitoris aanziet.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, vind ik een bijzonder lekkere meid. Komt bij mij zonder moeite in de top 10.
Maar gezien je opmerking over Katja, kunnen we wel stellen dat we énorm van smaak verschillen. Tatjana heeft wat mij betreft hét perfecte lichaam... (of hád misschien. Ze is inmiddels al 40 ofzo)
Had dan even gezegd dat we hier een tournament doen over intelligentie.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:39 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ze is zo'n ongelofelijk dom wijf dat ze bijna alles voor een clitoris aanziet.![]()
Sorry maar Tatjana heeft het lichaam van een standaard blond Playmateje. Lekker maar niet echt heel bijzonder.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, vind ik een bijzonder lekkere meid. Komt bij mij zonder moeite in de top 10.
Maar gezien je opmerking over Katja, kunnen we wel stellen dat we énorm van smaak verschillen. Tatjana heeft wat mij betreft hét perfecte lichaam... (of hád misschien. Ze is inmiddels al 40 ofzo). En jij kiest Heigl boven MonroeDus laat verder maar zitten
Sorry, maar dat vind jij dus. Ik niet!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:43 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Sorry maar Tatjana heeft het lichaam van een standaard blond Playmateje. Lekker maar niet echt heel bijzonder.
Talking about getting off the point.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Had dan even gezegd dat we hier een tournament doen over intelligentie.![]()
Ik vergiste me door te denken dat het om uiterlijk ging.
Dat 'domme wijf' heeft wel een aardig bedrag binnengesprokkeld trouwens.
Vraag me of jouw bankrekening een tiende van die van haar zal bedragen.
Al hadden ze beide door gemogen. En ben ik best tevreden met het feit dan Virginie door is. Maar deze walk-over slaat echt nergens op.quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
Eerste ronde (deel 2)
Virginie Ledoyen - Anna Karina 21 - 5
CZJ is zwaar overschat? Nou ben ik niet helemaal objectief natuurlijk, maar ik zou toch eerder denken dat Elisha Cuthbert alleen maar lekker gevonden wordt omdat ze een beetje geil loopt te paraderen in The Girl Next Door.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:27 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Catherine Zeta-Jones - Elisha Cuthbert Zonder twijfel CZJ is zwaar zwaar overschat
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:48 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Talking about getting off the point.
Je geeft aan dat het om het uiterlijk moet gaan, daarna begin je over het feit dat ze ondanks haar lage intelligentie veel geld heeft binnengesprokkeld, ook Cher zal waarschijnlijk veel verdienen, en met intelligentie heeft het niets van doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |