Sorry, maar ik vind dat zo'n eng kind. ( een mislukte versie van Jennifer Love Hewitt)quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:25 schreef fanneke het volgende:
Kom op mensen, wat meer stemmen op Lacey Chabert graag...
[afbeelding]
[afbeelding]
die ken ik dus écht alleen als 12 jarigequote:Op woensdag 19 juli 2006 18:25 schreef fanneke het volgende:
Kom op mensen, wat meer stemmen op Lacey Chabert graag...
Jennifer Love Hewitt kan nog niet eens in de schaduw staan van Lacey Chabertquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:53 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind dat zo'n eng kind. ( een mislukte versie van Jennifer Love Hewitt)![]()
Dus mijn stem heeft ze helaas niet gekregen.
Wat wil je veranderen?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:52 schreef Timo20 het volgende:
kunnen we eigenlijk nog reeds gegeven stemmen veranderen?
Ja, maar dat hoofdquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:55 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Jennifer Love Hewitt kan nog niet eens in de schaduw staan van Lacey Chabert
andersom daarentegen... JLH heeft wel een aardig afdakje dat wat schaduw oplevertquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:55 schreef Timo20 het volgende:
Jennifer Love Hewitt kan nog niet eens in de schaduw staan van Lacey Chabert
m`n stem voor Evangeline Lilly veranderen in een stem voor Jennifer Connely. Ik bedoel: Lilly is echt enorm mooi, maar Jennifer.... damnquote:
vind ik dat van JLH ergerquote:
als je alleen maar daar naar kijktquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:00 schreef ranja het volgende:
[..]
andersom daarentegen... JLH heeft wel een aardig afdakje dat wat schaduw oplevert
Oh, als het dat maar is, dan zal ik het wel aanpassen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:06 schreef Timo20 het volgende:
[..]
m`n stem voor Evangeline Lilly veranderen in een stem voor Jennifer Connely. Ik bedoel: Lilly is echt enorm mooi, maar Jennifer.... damn![]()
![]()
waarom ik dan eerst op Evangeline heb gestemd? geen idee![]()
hehe, wat had je dan verwacht?quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Oh, als het dat maar is, dan zal ik het wel aanpassen.
ja duh, als je haar tegenquote:Zolang Alba er maar uit gaat, vind ik alles best.
Aah meneer komt tot inkeer. Beter laat dan nooit, zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:06 schreef Timo20 het volgende:
[..]
m`n stem voor Evangeline Lilly veranderen in een stem voor Jennifer Connely. Ik bedoel: Lilly is echt enorm mooi, maar Jennifer.... damn![]()
![]()
waarom ik dan eerst op Evangeline heb gestemd? geen idee![]()
quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:26 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Aah meneer komt tot inkeer. Beter laat dan nooit, zullen we maar zeggen.
Ik wil alle stemmen voor Caro Lenssen veranderen in stemmen voor Catherine Zeta-Jones.quote:
Fijn voor je... maar no way....quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:49 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik wil alle stemmen voor Caro Lenssen veranderen in stemmen voor Catherine Zeta-Jones.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |