Je hebt de laatste fout.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
[...]
Ik kreeg het niet helemaal mee.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:38 schreef dwerg het volgende:
Hoi Mainport.
Bijna. Ze is 25.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:38 schreef dwerg het volgende:
Racheal Leigh Cook verliest van een meisje van 12.
Ik vroeg me net af waarom ik niets heb met Bellucci, aangezien er fysiek niet veel mis is met haar. Misschien is het haar totale gebrek aan spontaniteit. Ze lijkt ook niet of nauwelijks te kunnen lachen, dat zal er ook wel iets mee te maken hebben.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:48 schreef pascalheister het volgende:
kom op jongens Keira voor Monica dat meen je niet![]()
dat is juist de kracht van haar, al zijn er ook genoeg foto's waar ze lacht en dan smelt je helemaal wegquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik vroeg me net af waarom ik niets heb met Bellucci, aangezien er fysiek niet veel mis is met haar. Misschien is het haar totale gebrek aan spontaniteit. Ze lijkt ook niet of nauwelijks te kunnen lachen, dat zal er ook wel iets mee te maken hebben.
ja idd.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:48 schreef pascalheister het volgende:
kom op jongens Keira voor Monica dat meen je niet![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:07 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat is juist de kracht van haar, al zijn er ook genoeg foto's waar ze lacht en dan smelt je helemaal weg![]()
Haha... idd opvallend!quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Leuke post na dat bericht boven je
Heroïne-hoer lookalike Hurley wint?quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
3de ronde
Claudia Cardinale - Elizabeth Hurley 17 - 22
gelukkig maar....dat ik dat maar wel heb danquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
![]()
Ik heb niks met dat mens... totaal niks...
Nou wissel je die twee toch perongeluk om volgens mij.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:37 schreef sampoo het volgende:
Waarom doet Tante Sidonia Scarlett Johansson het zo goed?![]()
Sorry maar die kop die kan echt niet. Dan kan je net zo goed Sherryl Crow er ook bij doen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hé, daar heb ik pas een topic over geopend.
Elizabeth Hurley
Tja.. Ik vind Hurley toch echt veel mooier dan Crow hoor.quote:
Als we nu toch slechte plaatjes uitwisselen;quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou wissel je die twee toch perongeluk om volgens mij.
[afbeelding]
Daar schrik ik niet van. Ik vind Scarlett ook alles behalve mooi. Onbegrijpelijk dat die er nog in zit. Maar zelfde geldt wat mij betreft voor Naomi Watts. Zonder make-up is ook daar helemaal niets van over.quote:
Kan je een minder bewerkte foto laten zien? Als er iemand zo uitziet stuur ik die meteen naar de huisarts.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja.. Ik vind Hurley toch echt veel mooier dan Crow hoor.
[afbeelding]
Ik ben ook niet dol op Watts. Ik ben gewoon verbaasd dat Claudia Cardinale en Grace Kelly er niet meer bij zijn maar Scarlett er wel bij staat. Ze is niet lelijk en ze heeft wel een paar leuke foto's geschoten maar een mooie foto kan je van bijna iedereen wel maken.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar schrik ik niet van. Ik vind Scarlett ook alles behalve mooi. Onbegrijpelijk dat die er nog in zit. Maar zelfde geldt wat mij betreft voor Naomi Watts. Zonder make-up is ook daar helemaal niets van over.
van wie blijft wel wat over zonder make-up?quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar schrik ik niet van. Ik vind Scarlett ook alles behalve mooi. Onbegrijpelijk dat die er nog in zit. Maar zelfde geldt wat mij betreft voor Naomi Watts. Zonder make-up is ook daar helemaal niets van over.
Er zijn er genoeg die echt natuurlijke schoonheid hebben. En die moeten natuurlijk ver komen in dit topic.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]
van wie blijft wel wat over zonder make-up?
Naomi heeft toch meer class dan Scarlett. Weet niet wat t is, Naomi is gewoon![]()
![]()
Tja, we moeten het met foto's doen hè. Jij kiest ook zo ongeveer de beroerdste foto uit van Scarlet die er bestaat.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:55 schreef sampoo het volgende:
[..]
Kan je een minder bewerkte foto laten zien? Als er iemand zo uitziet stuur ik die meteen naar de huisarts.
Sorry maar vanaf de schouders en naar boven lijkt het op die foto gewoon op een manwijf. Maar goed ik ben een van de weinige naar het schijnt die dat zo ziet. Ieder zijn ding.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja, we moeten het met foto's doen hè. Jij kiest ook zo ongeveer de beroerdste foto uit van Scarlet die er bestaat.
[afbeelding]
Naomi heeft echt een lichaam van niets. Ze is véél te dun... daarom sloeg wat mij betreft de term 'tante sidonia' veel meer op naomi watts dan op Scarlett.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:08 schreef sampoo het volgende:
Ik kies de beroerdste foto omdat er ook een beroerde foto van Naomi Watts geplaatst wordt. Waar ik het eigenlijk niet eens voor wil opnemen want zo geweldig is ook zij niet.
Goed punt!quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:24 schreef Durbin het volgende:
Sorry, maar totdat ik Sophie Marceau met een slang op muziek van Tito&Tarantula zie dansen, ben ik voor Hayek.![]()
Dat kan Viola Holt ook wel. Maakt haar nog geen lekker wijf.quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:24 schreef Durbin het volgende:
Sorry, maar totdat ik Sophie Marceau met een slang op muziek van Tito&Tarantula zie dansen, ben ik voor Hayek.![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:15 schreef Olmo het volgende:
Kirsten Dunst - Rachel Weisz Wie wil mag mij met foto's overtuigen van de kwaliteiten van één van beide dames.
Dat valt nog wel mee. Kijk maar na deze still uit Ellie Parker, waar ze bijna geen make-up op heeft.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
precies, van die natuurlijke schoonheden is Naomi er IMO er 1 van. Ze is dan wellicht wel dun, maar dat koppiequote:Op woensdag 26 juli 2006 22:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg die echt natuurlijke schoonheid hebben. En die moeten natuurlijk ver komen in dit topic.
Wat de foto's van sommige celebs betreft: er zijn altijd slechte foto's te vinden. Zelfs van de mooiste babes nog. Naomi heeft misschien klasse, maar dit topic gaat dacht ik puur om schoonheid. Want als het ook om klasse gaat, zijn er al heel wat dames onterecht uitgevlogen.
Helemaal mee eens, punt is wel dat ze niet echt de lekkerste is, maar wel de slimste/cuteste/knapste/liefste/beste actrice van het stel.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:00 schreef Mainport het volgende:
Meer steun voor Natalie Portman svp.
[afbeelding]
Het staat nu 13 - 17.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |