Had dan even gezegd dat we hier een tournament doen over intelligentie.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:39 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ze is zo'n ongelofelijk dom wijf dat ze bijna alles voor een clitoris aanziet.![]()
Sorry maar Tatjana heeft het lichaam van een standaard blond Playmateje. Lekker maar niet echt heel bijzonder.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, vind ik een bijzonder lekkere meid. Komt bij mij zonder moeite in de top 10.
Maar gezien je opmerking over Katja, kunnen we wel stellen dat we énorm van smaak verschillen. Tatjana heeft wat mij betreft hét perfecte lichaam... (of hád misschien. Ze is inmiddels al 40 ofzo). En jij kiest Heigl boven MonroeDus laat verder maar zitten
Sorry, maar dat vind jij dus. Ik niet!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:43 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Sorry maar Tatjana heeft het lichaam van een standaard blond Playmateje. Lekker maar niet echt heel bijzonder.
Talking about getting off the point.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Had dan even gezegd dat we hier een tournament doen over intelligentie.![]()
Ik vergiste me door te denken dat het om uiterlijk ging.
Dat 'domme wijf' heeft wel een aardig bedrag binnengesprokkeld trouwens.
Vraag me of jouw bankrekening een tiende van die van haar zal bedragen.
Al hadden ze beide door gemogen. En ben ik best tevreden met het feit dan Virginie door is. Maar deze walk-over slaat echt nergens op.quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
Eerste ronde (deel 2)
Virginie Ledoyen - Anna Karina 21 - 5
CZJ is zwaar overschat? Nou ben ik niet helemaal objectief natuurlijk, maar ik zou toch eerder denken dat Elisha Cuthbert alleen maar lekker gevonden wordt omdat ze een beetje geil loopt te paraderen in The Girl Next Door.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:27 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Catherine Zeta-Jones - Elisha Cuthbert Zonder twijfel CZJ is zwaar zwaar overschat
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:48 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Talking about getting off the point.
Je geeft aan dat het om het uiterlijk moet gaan, daarna begin je over het feit dat ze ondanks haar lage intelligentie veel geld heeft binnengesprokkeld, ook Cher zal waarschijnlijk veel verdienen, en met intelligentie heeft het niets van doen.
Goed plan, hoewel ik Elisha ook veel mooier vind dan CZJquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:49 schreef InTrePidIvity het volgende:
Maargoed, smaken verschillen. Ik ga gewoon een eigen toernooi organiseren
Dat is genoeg om geiler te zijn dan CZJ. En op andere foto's en films ziet ze er ook geil uit.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:49 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
CZJ is zwaar overschat? Nou ben ik niet helemaal objectief natuurlijk, maar ik zou toch eerder denken dat Elisha Cuthbert alleen maar lekker gevonden wordt omdat ze een beetje geil loopt te paraderen in The Girl Next Door.
Waarom heb je eigenlijk niet gestemd op dat duel?quote:Het commentaar wat jij op Audrey vs. Liz geeft, gaat voor mij volledig op voor CZJ vs. Cuthbert.
Gelukkig maar, nu krijgen we tenminste als we ooit samen uitgaan en in de club CZJ en EC ontmoeten geen ruzie over wie wie mag regelen.quote:Maargoed, smaken verschillen. Ik ga gewoon een eigen toernooi organiseren
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 05:18 schreef Rey-clan het volgende:
Past Orlando Bloom nog in het rijtje??
Een blote tiet maakt Béart niet lekkerder dan Dunst.quote:[b]Op vrijdag 21 juli 2006 09:37 en het kan NIET zo zijn dat Kirsten Dunst wint van Emmanuelle Béart!
Jij hebt best een aparte smaakquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:49 schreef dolle_hond het volgende:
Tweede ronde
Jennifer Love Hewitt - Rachael Leigh Cook
Kirsten Dunst - Emmanuelle Béart
Emmanuelle Vaugier - Maggie Grace
Carmen Electra - Tiffani-Amber Thiessen
Alicia Silverstone - Nikki Reed
Rachel Weisz - Maria Menounos
Kate Winslet - Laetitia Casta
Salma Hayek - Sherilyn Fenn
Estella Warren - Carice Van Houten
Susan Ward - Natalie Portman
Sienna Miller - Asia Argento