Meestal kun je ze nog wel wat dingetjes leren als ze op die leeftijd zijn, hoorquote:
Idem hier. Ik zei het gisteren nog tegen mijn lief. Onze zoon zit lekker (vrucht)watergekoeld en wij stikken van de hitte!quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:59 schreef YPPY het volgende:
Ik ben nu liever zwanger dan dat ik met een kind zit PM-girl. Nu heb ik er alleen maar zelf last van, anders de baby ook. Dat lijkt me veel moeilijker en nog stresvoller met afkoelen en genoeg drinken enzo.
Nah, 1,5 cm extra ontsluiting in 5 uur tijd zou ik niet echt 'goed' willen noemen...quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:27 schreef Suzanna het volgende:
(van 1,5 cm om 18:00 naar 3 cm om 23 uur als ik me niet vergis)
Je mag mij wel voorbij kruipen hoor. Ik hou het nog wel ff uit. Het scheeld maar een paar dagen maar ja alle dagen helpen misschienquote:Op woensdag 19 juli 2006 08:40 schreef kozakken het volgende:
Ik wil wel even voorkruipen owletMet liiiiiiieeeeefde
![]()
ps. uitgerekende datum is de 7e, niet de 10e
Pfieuw, 30 uur....quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:39 schreef Suzanna het volgende:
In het begin kan het heel lang duren Moonah... bij mij duurden de weeën (ook rugweeën) al bijna 30 uur voor ik een infuus kreeg in het ziekenhuis. Zal dan gewoon per ziekenhuis verschillen ofzo
Da's al oudquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:51 schreef YPPY het volgende:
Dat klinkt goed Moonah, moet ik misschien toch nog terug.Ze hebben daar ook een kraamkliniek. Het leek wel of mijn halve schoolklas in Goirle was geboren. Nu zit die bij het Mariaziekenhuis geloof ik. Heeft toch ook wel wat, maar m'n man vind het te ver.
Uhm.... enig idee hoe warm dat vruchtwater is?quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:01 schreef Moonah het volgende:
Idem hier. Ik zei het gisteren nog tegen mijn lief. Onze zoon zit lekker (vrucht)watergekoeld en wij stikken van de hitte!
Ja, okee... misschien is het van mijn kant gewoon lastiger te begrijpen omdat het lang duurde voor ik naar het ziekenhuis 'mocht' en ik toen ook niet direct een infuus kreeg, maar pas nadat ik daar een nacht had geslapen. Ik denk dat mijn situatie juist raar is eigenlijk, maar ik ging ervan uit dat dat de standaard is. Daarom vroeg ik me af of ik iets gemist had, waarom ze gelijk een infuus kreeg.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:02 schreef bixister het volgende:
suzanna ik vond juist duidelijk uit het verhaal dat de ontsluiting veel te langzaam vorderde. voor die 1,5 cm bereikt waren was ze ook al uuuren bezig he.
Ja, 37 graden ws.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:41 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Uhm.... enig idee hoe warm dat vruchtwater is?
En jij wacht tot wij "Ja! Ja! Ja!" gaan roepen?????quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:37 schreef Faat het volgende:
Sjak en Schanul hebben de mooiste baby van de hele wereld, ik ben zwaar verliefd
En ik heb foto's........zal ik????![]()
Hier is ze dan de grote trots van Sjak en Schanulquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:39 schreef Moonah het volgende:
En jij wacht tot wij "Ja! Ja! Ja!" gaan roepen?????![]()
Nee wij willen eerstquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:37 schreef Faat het volgende:
Sjak en Schanul hebben de mooiste baby van de hele wereld, ik ben zwaar verliefd
En ik heb foto's........zal ik????
Nou, dat had je goed gehoordquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:29 schreef sjak het volgende:
Ik hoorde dat er mooie foto's stonden, snoopy![]()
Wat een mooi kindje!quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:02 schreef Schanulleke het volgende:
Tsssk, Faat is een primeurenpikker! Foei! Aan de andere kant, ik had eerder moeten posten, maar ik had het te druk met het verwennen vanSjak en
Jetske
![]()
Hier dan een paar foto's van ons mooie meisje.
1/ Net uit bad.
[afbeelding]
2/ Veilig ingestopt
[afbeelding]
3/ In de handen van Mama.
[afbeelding]
Hij zal wel moeten , maar mag dan ook het eten klaar makenquote:Op donderdag 20 juli 2006 08:14 schreef chacama het volgende:
Xanthe dat is balen. Kan je hub de boodschappen niet op de terug weg naar huis halen....
Dacht ik wat een goede oplossing voor dit soort gevallen (en natuurlijk voor straks in het kraambed) , dus ik wil me inschrijven en bij de postcode check krijg ik te horen dat ze hier niet bezorgenquote:Op donderdag 20 juli 2006 08:26 schreef Martineke het volgende:
ik ben dan wel niet meer zwanger en ik kook wel, maar de boodschappen laten wij tegenwoordig bezorgen door albert.nl. zitten alleen wel dure bezorgkosten aan vast (varierend van 4,95 tot 7,95). misschien een idee?
Hij was anders wel super handig geweestquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:01 schreef Martineke het volgende:
ik opper ook weer eens iets, bezorgen ze daar niet![]()
Ik heb wel gewoon eten in huis , vlees in de vriezer en aardappelen enzo. Maar je kan gewoon niet in die keuken staan nu (is nog 26 graden en zodra ik daar ga sta koken loopt de temp. in dat kleine stukkie waar het gasfornuis staat snel op). Dacht dus zelf aan iets als een pasta salade , alleen even de pasta koken en dan lekker laten afkoelen , zooi erin gooien en dan in de koelkast.quote:Op donderdag 20 juli 2006 08:59 schreef poemojn het volgende:
In de stad Groningen werkte dat ook niet.(Was ook niet erg nodig aangezien we boven een AH woonden
).
Jammer Xanthe, maar laat dan idd je man de boodschappen doen.En misschien meteen wat blikken soep/diepvriesmaaltijden/magnetronmaaltijden oid meenemen zodat je verder wel wat in huis hebt (met groente/vlees/aardappelen uit de vriezer heb je ook in een kwartiertje een maaltijd op tafel staan).
Wie ook heel tevreden mogen zijn, zijn de papa en mama van Jetske!quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:02 schreef Schanulleke het volgende:
1/ Net uit bad.
[afbeelding]
2/ Veilig ingestopt
[afbeelding]
[afbeelding]
De VK zei net dat de bloeddruk bij zwangeren nauwelijks door het warme weer wordt beinvloed (iig als die al normaal was).quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:52 schreef chacama het volgende:
.........
Heb nu trouwens weer meer last van de duizeligheid en vermoeidheid. Vermoed dus dat mijn bloeddruk nog lager is. Op zich niet gek met die warme weer. Het bloed wordt immers dunner, dus zal de bloeddruk wel dalen....of zeg ik nu iets heel stoms....
Nee heeft geen bezorg service , maar heeft ook heel veel produkten niet en daarnaast vaak spullen die erg over datum zijn. En groenten die ze verkopen zijn bijna altijd verlept , niet echt lekker en zeker hun prijzen dan ook niet waard.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:52 schreef chacama het volgende:
Xanthe heeft de buurtsuper niet toevallig een thuisbrengservice. Bij ons is dat wel het geval (woon ook in een durp). Moet je alleen goed bedenken wat je nodig hebt, maar wie weet.....
Dutchie, bij mijn eerste bevalling was dat ook één van mijn gebreken idd. Behalve dat het zowiezo niet opschoot, was ik zó verkrampt en gespannen dat het erg vervelend werd. De tweede bevalling heb ik me eraan overgegeven en is het goed gegaan. Weet nog niet of dat de oorzaak was van geen ontsluiting (bijna dan) bij de eerste bevalling, maar t zou kunnen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:02 schreef dutchie het volgende:
Moonah, niet om je 'op te beuren', maar ik heb 12 uur lang op 2 cm ontsluiting vast gezeten. Dus een cm per uur gaat dus niet altijd op, helaas. Maar als je je netjes aan de adviezen houdt en ''de boekjes" goed volgt, dan zou je goed kunnen opschieten. Dus durf te ontspannen en je over te geven aan de pijn. (dat was mijn gebrek)
Bedankt voor jullie lieve reactiesquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:10 schreef Moonah het volgende:
Viev, gefeliciteerd met je nieuwe huisje!
En een meisje als stalker...Kutnijd, wedden?
Oh, en wat goed dat er tussen de papa en jou weer wat communicatie is...
Wtf? Ik wist niet eens dat je gestalkd werd, laat staan via Fok, maar dit is wel héél bizarquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:01 schreef Vivi het volgende:
Eindelijk heb ik ook weer een beetje mazzel
Heb vanochtend gehoord dat ik een mooi nieuw en veel goedkoper appartementje heb!![]()
De politie belde me vanochtend dat de enge stalker die ik via Fok! heb "opgelopen" is opgepakt.
(en het schijnt een meisje te zijn)
Klinkt positief allemaal joh!quote:De afvallige teerbeminde is zowaar weer tot communicatie in staat en ik ben lichtelijk positief t.o.v. de toekomst
Vanmiddag de nekplooimeting en dus ook weer een echo![]()
* Vivi is vrolijk vandaag
hmmm... geen gek plan, omhóóg moet die bloeddrukquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:20 schreef chacama het volgende:
Owlet,
Het ziekenhuis is toch lekker koel
Aaaahquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:02 schreef Schanulleke het volgende:
Tsssk, Faat is een primeurenpikker! Foei! Aan de andere kant, ik had eerder moeten posten, maar ik had het te druk met het verwennen vanSjak en
Jetske
![]()
1/ Net uit bad.
[afbeelding]
2/ Veilig ingestopt
[afbeelding]
[afbeelding]
lieve sjak, ik lees dit nu pas omdat het hier allemaal wat moeizaam gaat. wat een zware bevalling. klinkt als mijn eerste bevalling enigzins. nou ja, jullie prachtige dochter is er en dat is het belangrijkst!!! nu lekker opknappen, je idd laten verwennen en genietenquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:54 schreef sjak het volgende:
kort bevallingsverhaal...
Ik heb gewoon een mopperbuiquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:19 schreef Moonah het volgende:
Vief, fijn van vanmiddag! (echo en plooi).
En tja, onzekerheid over de papa.... lasig hoor, probeer maar te relaxen....
Wat een suffe zin, maar ik wet niet wat ik kan zeggen omje op te beuren. Anders doe maar ff mailen als je je verhaal wil spuien.![]()
En die woningbouw, ws gewoon een of ander dingetke dat ze zijn vergeten te vragen om officieel toe te wijzen. Niet piekeren vannacht. Droom maar lekker van je beweglijke kindje!
Da's al je tweede liefdesverklaring vandaag aan mij...quote:
Jeah ik krijg een mooi kindjequote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:02 schreef _evenstar_ het volgende:
Wist je trouwens dat kindjes van sppugende mama's heel mooi zijn![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:02 schreef _evenstar_ het volgende:
Wist je trouwens dat kindjes van sppugende mama's heel mooi zijn![]()
![]()
Ze zegt toch niet dat kindjes van niet-spugende mama's niet mooi zijn?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:26 schreef lcicle het volgende:
[..]Nietus! Ik heb niet 1 keer gespuugd!
waar ik heel blij om was/ben omdat ik een braakfobie heb
Verder kan ik je geen tips geven Minoes, alleen maar hopen dat het zo snel mogelijk over gaat!
Muts!!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:26 schreef lcicle het volgende:
[..]Nietus! Ik heb niet 1 keer gespuugd!
waar ik heel blij om was/ben omdat ik een braakfobie heb
Verder kan ik je geen tips geven Minoes, alleen maar hopen dat het zo snel mogelijk over gaat!
Van harte gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:55 schreef HaerdenC het volgende:
Ons eerste kindje is ook geboren ...
Kijk, zo hoort het! Fijn voor je!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:54 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Krijg net het rooster van het werk, hebben ze gewoon rekening met mijn misselijkheid gehouden, kan bijna elke ochtend langer blijven liggen, en maar 1 hele dag werken! De rest halve dagen... dan is het wel fijn dat ik in een vrouwenwereldje werk, die snappen het gewoon!!!
je mag vroeger weg hoor ... maar standaard is het vijf dagen ... ik heb ook vijf dagen in jette gelegenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:59 schreef HaerdenC het volgende:
in belgie ben je zowieso 5 dagen binnen kan je niet kiezen ...
PL!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:06 schreef petitlapin2 het volgende:
mijn dochtertje van dik vijf maanden krijgt er trouwens een broertje of zusje bij, na zo lang te sukkelen voor onze eerste kleine, was het nu bijna onmiddellijk prijs!
Hey! Wat gezellig!!!!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:06 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
je mag vroeger weg hoor ... maar standaard is het vijf dagen ... ik heb ook vijf dagen in jette gelegen
mijn dochtertje van dik vijf maanden krijgt er trouwens een broertje of zusje bij, na zo lang te sukkelen voor onze eerste kleine, was het nu bijna onmiddellijk prijs!
Joepieeee! Nóg een BB in de maakquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:06 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
je mag vroeger weg hoor ... maar standaard is het vijf dagen ... ik heb ook vijf dagen in jette gelegen
]quote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:48 schreef E.T. het volgende:
[..]
]
Ik neem aan gewoon bloedtest + nekplooimeting
Misschien zeg ik iets wat juist niet helpt hoor, maar bij een vriendin van me die echt extreem last had van misselijkheid, hielp het om vóór het overeind komen een slokje mineraalwater (plus prik) te nemen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:56 schreef minoes_ het volgende:
Wat een dag......vanmorgen vanaf half 8 tot 12 uur alles eruit gespugd wat ik erin deed![]()
Toen 1 uur niks....pffff....over,dacht ik........en toen weer tot 3 uur verder.En toen bleef alles erin,tot nu toe...nu zit ik weer met mijn teiltje.
Dat emesafene was niet bij de drogist dus en die raadde sowieso af om iets te gebruiken.
Ik hoop,dat ik er met 12 weken vanaf ben.
Ik ga weer even een teiltje omspoelen...sorry![]()
Ow en ik drink wel,kleine slokjes,maar dat bleef er dus ook niet zo goed in.Verder ben ik ook al 2,5kg.afgevallen in 3 dagen.
Alle nieuwe zwangeren,welkom![]()
Groetjes,Minoes![]()
Ik word een beetje moe van mensen die echt alles wat ik til uit handen nemen...Tis lief bedoeld, maar mag ik zelf nog weten wat ik wel en niet kan? En sja, ik kan niet zo best tegen de hitte, maar dat kon ik vorig jaar ook al niet...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:38 schreef MeNicole het volgende:
Worden andere llm nu ook niet gek van andere mensen? Er word me zo vaak gevraagd of ik het nog vol kan houden. Ben dan wel zwanger maar red me prima hoor. Tuurlijk heb ik wel last van de warmte maar niet meer dan dat ik normaal zou hebben. Beebje mag wel komen ben ik ook van het gezeur af![]()
Ha wat heerlijk positief.quote:
Het wordt een jongetjequote:Op zaterdag 22 juli 2006 08:54 schreef snoopy het volgende:
36 weken alweer
Ik miste je al Sjoeg![]()
Ik ben vandaag 30 weken. Nog maar 10 te gaan. Wow. Ik droomde dat ik een meisje kreeg![]()
Maar ik zou allebei zou leuk vinden. Ik bedoel, een jongetje is superleuk en dan heeft Morris een broertje. En een meisje is ook zo leuk, jurkjes kopen enzo![]()
Ja!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 07:25 schreef Xanthe het volgende:
Het schiet nu wel ineens erg op he Linda?
Oooh, dat valt nog mee. Het kan altijd baas boven baas.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:12 schreef minoes_ het volgende:
Ik ben om half 12 gaan slapen en toen om half 2 al weer wakkerda's om op te schieten.....Toen pas om kwart over 4 weer in slaap gevallen tot 10 uur,dat was wel lekker.
Kijk, langzaam aan gaat het dus de goede kant op! Hou vertrouwen Minoes!quote:en nu.....taraaaaa......alles is er nog ingebleven en ik ben zelfs even onder de douche en naar buiten geweest.
Groetjes,Minoes![]()
Ja weet je, het komt vlgs mij gewoon door het weer, zo lamlendig wordt ik ervan, slaap slecht van de hitte en ik moet nog zoveel regelen voor de verhuizing (stress) en ondertussen zit ik hier in een halfleeg huis erg ongezellie, en tussen de stapels kleding-kluwens waar ik een 2e-hands zaak mee kan beginnen, die ik nog allemaal uit moet zoeken maar ik heb er geen puf voor ( ik moet nu de consequenties van mijn chronische bewaarziekte aanvaarden) Kortom: Beuhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:16 schreef Moonah het volgende:
Viev, wat mij dan helpt, is er gewoon maar een dagje aan toe te geven. Lekker in bed (... hm, met dit weer wellicht wat minder), filmpje huren, veel en vooral lekker eten en drinken bij de hand, beetje dutten tussendoor... En morgen gezond weer op.![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:23 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ik ben gisteravond van 21 to 22 in slaap gevallen. Toen ik naar bed ging kon ik de slaap niet vatten. Ik heb het 5.30 zien worden, in en uit bed, beschuitje eten, beetje TV kijken, boekje lezen, uiteindelijk wel in slaap gedommeld. Om vervolgens om 8.30 weer klaarwakker te zijn.![]()
Toen ben ik maar weer eens gaan poetsen.![]()
Klein middagdutje gedaan en vanavond zullen we wel weer zien.![]()
Maar slecht slapen is wel kloten, zéker als je je ook nog eens zo beroerd voelt als jij (dat heb ik gelukkig niet!).
Oh, je moet echt even die FlyLady gaan bestuderen. Vanochtend ontdekte ik een page over moving, hoe je dat gestructureerd kunt doen. Ik wilde dat ik dat voor mijn verhuizing had gezien, want mijn hemel, zwanger en in een verhuischaos zitten (zéker als je het alleen moet doen) is echt niet fijn.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:26 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja weet je, het komt vlgs mij gewoon door het weer, zo lamlendig wordt ik ervan, slaap slecht van de hitte en ik moet nog zoveel regelen voor de verhuizing (stress) en ondertussen zit ik hier in een halfleeg huis erg ongezellie, en tussen de stapels kleding-kluwens waar ik een 2e-hands zaak mee kan beginnen, die ik nog allemaal uit moet zoeken maar ik heb er geen puf voor ( ik moet nu de consequenties van mijn chronische bewaarziekte aanvaarden) Kortom: Beuhhhhhhhhh
Als ik straks gesettled ben enzo zal het wel beter gaan. Hoop ik.
Geniaal topic idd, ik had het ook al ontdekt! Wacht, ik stuur je via hotmail wel ff m'n gewone emailadresquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:36 schreef Moonah het volgende:
[..]
Oh, je moet echt even die FlyLady gaan bestuderen. Vanochtend ontdekte ik een page over moving, hoe je dat gestructureerd kunt doen. Ik wilde dat ik dat voor mijn verhuizing had gezien, want mijn hemel, zwanger en in een verhuischaos zitten (zéker als je het alleen moet doen) is echt niet fijn.
http://www.flylady.com/pages/Flying_MovingTips.asp
Oh en dat filmpje!
Heb je 38,1 MB vrij in je mailbox?
Weet bij God niet hoe ik zo'n filmpje kan verkleinen of inkorten...![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:59 schreef m@x het volgende:
Volgens mij vanaf 37 weken.
Het rare is dat ik juist er veel rustiger onder ben dan een week geleden. Ik hoop nog steeds wel dat de VK woensdag even wil kijken en het mooiste zou natuurlijk zijn als beebje op de uitgerekende datum (= de geboortedatum van mijn overleden opa) geboren zou worden.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:38 schreef linda856763 het volgende:
Owlet, hoe gaat het met jou? Begin je al ongeduldig te worden?
Je accepteert gewoon je klachten valt mij op. Ik heb bijvoorbeeld zo'n last van mijn heupen en toch doet het me niet zo veel als dan dat ik niet zwanger zou zijn.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:43 schreef owlet het volgende:
[..]
Maarik begin langzamerhand een beetje te wennen aan het niet meer goed kunnen lopen, zitten, etc.
Een goed boek, een lekker bed, een ventilator doen een hoop goed op dit moment![]()
True! Ik loop bijvoorbeeld als een oud wijf met een bowlingbal tussen de benen. Als ik zulke klachten had in 'gewone' tijden, zou ik tegen de muren opvliegen van ergernis en ongeduld, en nu denk ik: nog twee maanden en het is over....quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:57 schreef Neuk het volgende:
[..]
Je accepteert gewoon je klachten valt mij op. Ik heb bijvoorbeeld zo'n last van mijn heupen en toch doet het me niet zo veel als dan dat ik niet zwanger zou zijn.
En aan alles komt een eind
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:15 schreef linda856763 het volgende:
[..]
True! Ik loop bijvoorbeeld als een oud wijf met een bowlingbal tussen de benen.
Ik ook. En dan alleen over mijn linkerzij, rechts lukt niet.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:27 schreef Neuk het volgende:
Ik rol elke ochtend als een bowlingbal mijn bed uit omdat ik anders gewoon niet uit bed kan komen...
Ben jij Limbo?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:27 schreef Neuk het volgende:
Ik had me al lang krukken aangeschaft als ik niet zwanger zou zijn
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:41 schreef Belana het volgende:
(had je trouwens nog gelezen dat ik dat al die tijd al wist???)
juist daarvoor is het zo fijn als je bed op klossen staat. ik las hier pas nog "dat had ik veel eerder moeten doen" en bij de tweede heb ik het ook gedaan zodra het opstaan niet meer lekker ging. het staat voor geen meter, maar je hebt er veel gemak van.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:27 schreef Neuk het volgende:
Ik rol elke ochtend als een bowlingbal mijn bed uit omdat ik anders gewoon niet uit bed kan komen...
Een echte Catootje-buik!quote:Op zondag 23 juli 2006 11:15 schreef Catootje het volgende:
Ik plooi nu dus nooooit meer terug he, mijn buik is zoooo blij datttie dik mag zijn
Bij mij ook, maar zo voelt het niet!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:20 schreef Moonah het volgende:
[..]![]()
Die bowlingbal zit bij mij ietsie hoger!
Mijn kleine kan zowel op de vjadag van mijn jongste zusje als op die van mijn stiefmoeder komenquote:Op zondag 23 juli 2006 12:10 schreef MeNicole het volgende:
Ja zo hoop ik hier dat de kleine niet de 29ste komt. Dan word mijn moeder 50Heb dus al met hem afgesproken dat ie gewoon de 30ste komt maar denk niet dat het helpt
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |