Wat goed dat ze op je werk rekening houden met je Karin. Zij hebben daar natuurlijk ook voordeel van.
Dat plastic ga ik echt niet op bed leggen owlet, het zweten is nu al zo erg. Ik denk dat ik wat van die matjes doe en een paar handdoeken. De kans is zo klein dat er ineens een plons komt en als de bevalling eenmaal begonnen is, kan ik altijd nog alles plastificeren.
Gefeliciteerd PL.
![]()
De ziekenhuistas staat bijna klaar. We hebben een speciaal 'eerste pakje', maar dat hangt nu zo leuk aan de kast dat ik het niet in wilde pakken.
![]()
Maar de kans is ook groot dat m'n man dat in alle haast vergeet. Dus maar een 'reserve-eerste-pakje' ingepakt. Alleen de trui die op het lijstje van de kraamzorg stond heb ik niet. Ik vond romper, bovenkleding (dus truitje en broekje) en cape en deken wel genoeg. Als het gaat vriezen, gooi ik nog wel wat in de tas.
Voor mezelf is het veel moeilijker. Twee weken terug dacht ik 'even' wat nachthemden te gaan halen. Ik heb alleen warme pyjama's voor de winter en wat hemdjes voor de zomer. Maar daar kan ik natuurlijk niet mee rondlopen in een ziekenhuis.
![]()
Tamea had een tijdje terug wel wat handigs, maar niks bij onze hema en ook niet bij mijn werk. Bij de zeeman heb ik wel twee korte nachthemdachtige jurkjes gehaald, maar die zijn eigenlijk wel erg kort. Dus gisteren en vandaag weer op zoek. Maar het enige katoenen nachthemd dat ik kon vinden met knoopjes had lange mouwen en was dikker dan mijn winterpyjama. Ja doei.
![]()
Nu maar twee losse pyjamabroeken een shirtje gekocht. Dat kan ik ook aan als er bezoek komt. Losse ruime shirtjes heb ik nog wel wat liggen. Dan maar geen knoopjes.
Wat is alles meteen dramatisch met die hormonen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*