abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40014661
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 22:02 schreef Schanulleke het volgende:
Tsssk, Faat is een primeurenpikker! Foei! Aan de andere kant, ik had eerder moeten posten, maar ik had het te druk met het verwennen van Sjak en Jetske
Hier dan een paar foto's van ons mooie meisje.

1/ Net uit bad.
[afbeelding]
2/ Veilig ingestopt
[afbeelding]
3/ In de handen van Mama.
[afbeelding]
Aaaah Wat een schatje!
  donderdag 20 juli 2006 @ 16:08:57 #152
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_40015634
Een groeiecho? Wat is dat exact?

* Neuk kon geen enkel zwembadje meer kopen in de stad
Echt een dikke tegenvaller. Heb ik een paar dagen vrij en ben ik er helemaal niet blij mee! Het kinderkamertje is veel te heet om in te staan nu dus daaraan beginnen trek ik ook al niet. Bah! Nu ga ik ook al zeuren......
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  donderdag 20 juli 2006 @ 16:16:10 #153
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_40015914
Hier liggen die badjes nog bij bosjes in de winkel: Xenos, Hema, Blokker, Zeeman, Bart Smit, Etos etc. (en dat weet ik omdat ik op zoek was naar een reddingsvestje dat ik uiteindelijk bij Perry Sport in Groningen vond).
  donderdag 20 juli 2006 @ 16:18:19 #154
144006 chacama
Ondernemend!
pi_40015988
Dat zwemvestje had ik bij de intertoys gezien....samen met de rest van al die zwembadjes, maar wat wil je als je aan zee woont.....
  donderdag 20 juli 2006 @ 16:20:53 #155
29640 sweaty
Miss lipstick
pi_40016074
Sjak en Schanulleke, van harte gefeliciteerd met jullie prachtige dochter Jetske. Ze is echt een plaatje...
pi_40016805
Waah, heb ik de foto's van Jetske helemaal gemist! Wat een ontzettend fijn meidengezichtje zeg! Heldere oogjes ook
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  donderdag 20 juli 2006 @ 16:50:11 #157
24188 Belana
kloon van belana
pi_40017258
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 13:54 schreef sjak het volgende:
kort bevallingsverhaal...
lieve sjak, ik lees dit nu pas omdat het hier allemaal wat moeizaam gaat. wat een zware bevalling. klinkt als mijn eerste bevalling enigzins. nou ja, jullie prachtige dochter is er en dat is het belangrijkst!!! nu lekker opknappen, je idd laten verwennen en genieten
stormy waters...
sailin'
  donderdag 20 juli 2006 @ 17:06:01 #158
149860 Liopleurodon
voorwereldlijk guppie
pi_40017836
Ohwww, babyfoto's....
Vanavond even laten zien thuis

Gisteren de uitslag ontvangen van de combitest: 1:4700.
Mooie uitslag dus.
Ook al wisten wij wel dat het goed zat (nekplooi was goed, geen vervelende telefoontjes), toch was mevrouw LP erg opgelucht
  donderdag 20 juli 2006 @ 17:22:15 #159
45621 Suzanna
Mama van...
pi_40018344
Mooi zo, LP (is een stuk korter dan je échte nick ) ... altijd fijn om een extra geruststelling te hebben toch?
pi_40020353
Hoi!

Net terug van 2 dagen cursus, incl overnachting....Het was bijna onmenselijk, zo heet. En dat terwijl ik thuis een airco op de slaapkamer heb, en daar in het hotel niet...

En nu zit ik hier achter de pc vreselijk te zweten, dus ik ga ook zo weer. Sterkte voor alle lotgenoten (of de 'Bigfeet' zoals een collega dat noemt)

En wat is Jetske mooi!
Eva
  donderdag 20 juli 2006 @ 18:48:35 #161
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_40020601
Ik ben net terug,het was nogal een gedoe, ik moest 3 keer terug naar de wachtkamer omdat de kleine niet stil wilde liggen en het nekje dus niet te meten was

De echoscopiste zei "Goh, dat is wel een heel beweeglijk kind zeg"

Bij de derde poging lukte het gelukkig wel.
Maar goed, het larfje zelf was 5,6 cm inmiddels en de nekplooi 0,7 mm en dat is dus wel netjes geloof ik, de 31e moet ik bellen voor de uitslag.

Wel grappig, want de gynaecoloog die ik moet bellen is dezelfde die mij destijds heeft gehaald

Kreeg alleen wel weer de zenuwen van de dame van de woningbouwvereniging die op mijn antwoordapparaat stond toen ik eindelijk uit het ziekenhuis kwam en die nog 1 vraagje had "mbt de toewijzing van de woning"..ik dacht dat alles in kannen en kruiken was en nu hoorde ik dat pas om 18.30 en kan ik dus niet meer bellen, Grrr, lig ik me natuurlijk weer de hele nacht zorgen te maken

Moontje, fijn dat alles zo voorspoedig gaat
En we zeiden hier toch ook al dat je er stralend uitzag
En wat is een groei-echo precies?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_40020973
Fijn dat de echo er goe duit zag Vivi, en met dat huis komt het helemaal in orde!

Mijn bloeddruk was weer wat gedaald, van 150/95 naar 130/90 en zolang ik geen lichamelijke klachten heb zoals hoofdpijn, sterretjes zien, etc. kan ik weer even vooruit tot de volgende controle.
Gelukkig wordt morgen ons nieuwe bed EINDELIJK bezorgd én komt zaterdag mijn moeder terug van vakantie. Het zou me niets verbazen als ik het onbewust toch heb opgehouden omdat er nog wat dingen geregeld moesten worden. Het is wel een rustig gevoel nu dat het bed er op tijd is en mijn moeder niet hals over kop vanaf de andere kant van het land moet komen rijden.
pi_40021759
Jetske is geboren, wat een leuke weer-es-wat-anders-naam!!!

Owlet, dus je bent er klaar voor???

Vief, ik slaap ook snel slechter door allerlei dingen die ik normaal wat beter van me af kan zetten (een voorbbeld: mijn broer gaat op vakantie rond de tijd dat de baby geboren wordt en Danielle jarig is.....kost me een paar nachten)...dus ik kan wel zeggen maak je niet druk maar doe dat ook maar echt niet!! Kunnen we niet hormonen met elkaar delen, dat we een roelatiesysteem maken en dat de rest dan lekker slaapt? Vief, ik doe vannacht, maar jij moet dan effe hormoneren morgennacht keej?
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_40024193
Hier is de positiviteit even ver te zoeken Gisteren een vreselijke dag gehad.Begon rond etenstijd te spugen en ik zou naar de eindmusical van mijn oudste dochter.....niet dus Afschuwelijk,ze heeft er zo lang voor geoefend.Nu krijg ik er wel een dvd van,maar da's toch heel anders.Verder waren ze pas om kwart voor 12 thuis,dus ik lag al half in de stress.Ze had dr telefoon ook nog uitgezet en kon dr dus ook niet opjutten,bleh.Toen hebben we hier wat woorden gehad,een beddendans"wie gaat er op het koelste plekje liggen"en aan t eind van het liedje zat ik om 00"30u te kotsen Voor ik sliep was het over half 2 en om half 6 al weer wakker
Vanmorgen ook al 2 keer gespuugt en het teiltje staat nu ook weer naast me.De huisarts wil me er nog niks voor geven.Dan moet ik eerst de hele dag door kotsen en afvallen en bijna richting zh en infuus moeten Gezellig vooruitzicht
Andere medemisselijke,halen jullie wel wat bij de apotheek of niet en zo ja,wat?
Ik ga weer gestrekt,zitten bevalt me ook niet.

Sjak,wat een mooi beepje hebben jullie gebakken

Groetjes,Minoes
  donderdag 20 juli 2006 @ 21:16:24 #165
24188 Belana
kloon van belana
pi_40024578
minoes, wat vervelend die vreselijke misselijkheid, zeker met dit weer! sterkte ermee!
stormy waters...
sailin'
  donderdag 20 juli 2006 @ 21:22:59 #166
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_40024752
Sjak en Schanulleke ik had jullie nog niet gefeliciteerd met jullie dochter Wat een moppie en wat een leuke naam! Na het bijkomen uitgebreid gaan genieten!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  donderdag 20 juli 2006 @ 21:27:58 #167
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_40024904
Minoes; heb je 'domperidon' geprobeerd? Ik weet niet of het ook voor zwangeren is, maar volgens mij wel. Het hielp mij een tijdje terug (na mijn zwangerschap overigens) erg goed! Heel vervelend zeg, die misselijkheid, zeker nu met die hitte, sterkte!
pi_40027264
Sjak en Schanulleke, wat is jullie Jetske mooi zeg!!
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  donderdag 20 juli 2006 @ 22:44:26 #169
45621 Suzanna
Mama van...
pi_40027719
Minoes, waar woon je? Anders heb ik wel Emesafene voor je, heb ik weinig van gebruikt en nog heel veel over! Kan geen kwaad en is hét medicijn tegen misselijkheid tijdens zwangerschap.
Heeeeel veel sterkte, ik voel met je mee...(herkenning alom )
  donderdag 20 juli 2006 @ 22:47:59 #170
131348 Andrea001
Just Love England...
pi_40027852
Sjak en Schanulleke wat een schatje zeg!! Prachtig kindje!!
"the room is small, the room is bright, her hair is black, the bed is white and the night is always young..."
gup
  donderdag 20 juli 2006 @ 23:25:10 #171
144006 chacama
Ondernemend!
pi_40029386
Minoes wat extreem vervelend voor je. Ik hoop zo dat je er snel geen last meer van hebt. Want spugen is echt geen pretje.
En omdat ik je geen tip kan geven tegen de misselijkheid wel een want die kun je vast gebruiken.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 00:05:13 #172
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_40030717
Mooi baby'tje idd die Jetske

Grr rrrr..mijn goede stemming is weer omgeslagen hoor.
Vandaag weer ff met de papa zitten chatten (aangezien we pas 2 maanden samen waren toen de kleine zich aankondigde is ie nogal in shock en zijn we pas sinds een paar dagen weer on speaking terms na 2 weken radiostilte) en meneer heeft het dus alleen maar over ditjes en datjes

Eigenlijk zou ik daar al blij mee moeten zijn want hij zoekt zelf contact enzo wat ik sowieso al niet meer had verwacht en hij zegt ook wel dat ie nog van me houdt maar ik word echt zo kriegel van dat geneuzel over niks..terwijl ik juist een toonbeeld van evenwichtigheid wil zijn

Ik deed dus nogal kattig en hij zei "ik spreek je later wel weer, laten we nu maar ff kappen".

Wel het verstandigste wrs maar het geeft toch weer zo'n onbevredigd gevoel zeg maar.

Nou, morgen die woningbouw bellen..duimen jullie voor me dat het goed komt anders heb ik een groot probleem nml.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 00:19:26 #173
11682 Moonah
Jolie femme
pi_40031262
Vief, fijn van vanmiddag! (echo en plooi).
En tja, onzekerheid over de papa.... lasig hoor, probeer maar te relaxen....
Wat een suffe zin, maar ik wet niet wat ik kan zeggen omje op te beuren. Anders doe maar ff mailen als je je verhaal wil spuien.

En die woningbouw, ws gewoon een of ander dingetke dat ze zijn vergeten te vragen om officieel toe te wijzen. Niet piekeren vannacht. Droom maar lekker van je beweglijke kindje!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 00:21:22 #174
11682 Moonah
Jolie femme
pi_40031342
Oh ja, groeiecho. Ehm...
Ik weet het eigenlijk niet precies. Is geloof ik standaard want de gyn heeft het al eerder gehad over 'een echo met 30 weken'. Als ik op het woord afga, zal er dan wel gemeten worden hoe groot mijn kind dan is....
Whatever, we krijgen hem dan lekker weer te zien!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 00:25:30 #175
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_40031488
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 00:19 schreef Moonah het volgende:
Vief, fijn van vanmiddag! (echo en plooi).
En tja, onzekerheid over de papa.... lasig hoor, probeer maar te relaxen....
Wat een suffe zin, maar ik wet niet wat ik kan zeggen omje op te beuren. Anders doe maar ff mailen als je je verhaal wil spuien.

En die woningbouw, ws gewoon een of ander dingetke dat ze zijn vergeten te vragen om officieel toe te wijzen. Niet piekeren vannacht. Droom maar lekker van je beweglijke kindje!
Ik heb gewoon een mopperbui

En jij bent lief
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')