Aaaahquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:02 schreef Schanulleke het volgende:
Tsssk, Faat is een primeurenpikker! Foei! Aan de andere kant, ik had eerder moeten posten, maar ik had het te druk met het verwennen vanSjak en
Jetske
![]()
Hier dan een paar foto's van ons mooie meisje.
1/ Net uit bad.
[afbeelding]
2/ Veilig ingestopt
[afbeelding]
3/ In de handen van Mama.
[afbeelding]
lieve sjak, ik lees dit nu pas omdat het hier allemaal wat moeizaam gaat. wat een zware bevalling. klinkt als mijn eerste bevalling enigzins. nou ja, jullie prachtige dochter is er en dat is het belangrijkst!!! nu lekker opknappen, je idd laten verwennen en genietenquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:54 schreef sjak het volgende:
kort bevallingsverhaal...
Ik heb gewoon een mopperbuiquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:19 schreef Moonah het volgende:
Vief, fijn van vanmiddag! (echo en plooi).
En tja, onzekerheid over de papa.... lasig hoor, probeer maar te relaxen....
Wat een suffe zin, maar ik wet niet wat ik kan zeggen omje op te beuren. Anders doe maar ff mailen als je je verhaal wil spuien.![]()
En die woningbouw, ws gewoon een of ander dingetke dat ze zijn vergeten te vragen om officieel toe te wijzen. Niet piekeren vannacht. Droom maar lekker van je beweglijke kindje!
Da's al je tweede liefdesverklaring vandaag aan mij...quote:
Jeah ik krijg een mooi kindjequote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:02 schreef _evenstar_ het volgende:
Wist je trouwens dat kindjes van sppugende mama's heel mooi zijn![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:02 schreef _evenstar_ het volgende:
Wist je trouwens dat kindjes van sppugende mama's heel mooi zijn![]()
![]()
Ze zegt toch niet dat kindjes van niet-spugende mama's niet mooi zijn?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:26 schreef lcicle het volgende:
[..]Nietus! Ik heb niet 1 keer gespuugd!
waar ik heel blij om was/ben omdat ik een braakfobie heb
Verder kan ik je geen tips geven Minoes, alleen maar hopen dat het zo snel mogelijk over gaat!
Muts!!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:26 schreef lcicle het volgende:
[..]Nietus! Ik heb niet 1 keer gespuugd!
waar ik heel blij om was/ben omdat ik een braakfobie heb
Verder kan ik je geen tips geven Minoes, alleen maar hopen dat het zo snel mogelijk over gaat!
Van harte gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:55 schreef HaerdenC het volgende:
Ons eerste kindje is ook geboren ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |