abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 juli 2006 @ 00:28:21 #176
11682 Moonah
Jolie femme
pi_40031609
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 00:25 schreef Vivi het volgende:

En jij bent lief
Da's al je tweede liefdesverklaring vandaag aan mij...
Trusten vrouwke!
En wat maak ik veel typefouten!
Ben moe....
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_40037879
Dank voor de tips Hoe deden jullie dat trouwens met eten? 's Morgens in je bed er wat inproppen en als je er dan uit bent weer wat?Ik eet meestal een biskwietje en dan beneden een beschuit,maar dat wil er dan juist wel weer uit
Als ik gespuugd heb,eet ik vaak meteen weer wat vla of een beschuitje,om toch die maag maar te vullen en die vieze brok uit mijn keel te werken.
En slapen......oef,ook al zo waardeloos,ben al 3 nachten wakker om half 5 en dan wil ik er uit.Maar dan kan ik hubbie echt niet wakker maken voor een beschuitje Dus dan maar een koekje en beneden,met t teiltje ernaast,een beschuit smeren
Vanmiddag gaan de kids voor 3 weken naar hun vader,kan ik op bed blijven wanneer ik wil.Maar aan de andere kant is er niemand meer die ik mee kan sleuren om een boodschap.En alleen naar de winkel durf ik niet meer,straks sta ik daar te
Ow help,wat een narigheid....
Wie heeft er een opbeurend verhaal voor me?Of een vers beepje,wil ook wel helpen

Groetjes,Minoes
pi_40038166
Minoes kun je anders geen sultana naast het bed leggen? Als je dat tenminste kunt eten...

Vivi sterkte met de woningbouw vandaag en het zal vast wel meevallen.

Vandaag voel ik me een stuk relaxter dan gisteren alleen mijn buik.... Heb steeds vaker last van dat tintelende gevoel , metname s'avonds...
pi_40038228
Geen vers beebje hier helaas, Minoes...
Ik kan je ook geen tip geven over misselijkheid die zó erg is, hier was het met rustig aan doen eigenlijk goed onder controle te houden.
Misschien wat Xanthe zegt: een sultana naast je bed. Of iets anders wat wat voedzamer is dan een koekje.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 08:53:02 #180
149860 Liopleurodon
voorwereldlijk guppie
pi_40038742
Minoes, mijn vriendin heeft ook heel veel last van misselijkheid.
Een tijdje terug heb ik de huisarts (student volgens mij) kwaad opgebeld en hem er van overtuigd dat hij echt wat moest voorschrijven. Dat was nadat zij een keer op straat ....
Door de telefoon hoorde ik hem bladeren op zoek naar de pillen waar ik het over had (hij kende het niet eens )
En vervolgens nam ze die pillen niet
Ja één keer, zodat ze toch iets kon eten/binnenhouden die dag.
Van een vriend hoorde ik dat de misselijkheid van zijn vrouw na drie maanden vrij abrupt over was Er is dus hoop voor ons

Vivi, vervelend die spanningen aan weerszijden van het spectrum.
Focus je maar lekker op de beelden van die acrobaat in jouw buik
De nekplooimeting ging bij ons wurmpie ook niet zo makkelijk: draaide zich steeds om zodra de echo in positie kwam, als een kind wat verlegen is en niet op de foto wil Vervolgens stilliggen, echografiste aan die buik schudden, draai je nou eens op joh. Nee, ik durf niet
Ah, mooie beelden. Krijg ik steeds weer een flinke grijns van

*LP springt op: bijna 9uur, laat voor werk
  vrijdag 21 juli 2006 @ 08:56:08 #181
103793 kozakken
Living the life
pi_40038788
Minoes, mini matzes!! Echt.. die deden hier de truuk.
Gewoon een doosje bij het bed en eten wanneer ik ze nodig had. 'k hoefde er m'n bed niet voor uit.
cola wilde hier ook wel helpen. Maar dat is midden in de nacht nu niet meteen het beste middel, lijkt me.
Maar echt... matzes. Daar zit niets in wat mijn maag op hol kon brengen. En niet drinken!!!! (tenminste, dat zorgde bij mij vaak voor veel misselijkheid)
Lekker dubbel naast m'n tip over cola, besef ik nu. Niet tegelijkertijd dus danmaar.. ofzo...

Enne... ik wil met liefde een babietje op de wereld zetten hoor. Maar ik heb het gevoel dat ons kleine pukkie daar nog wat anders over denkt.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 08:59:48 #182
45621 Suzanna
Mama van...
pi_40038836
Minoes, dat klinkt hetzelfde als ik bij mijn eerste zwangerschap. Wat je trouwens niet moet vergeten, is genoeg drinken bij je eten! Als je alleen eet, gaat het er snel uit én als je overgeeft is het een ramp (sorry voor het vieze verhaaltje )
Die Emesafene werkt trouwens niet echt tegen de misselijkheid, maar vooral tegen het braken. Is wel een verschilletje, maar het werkt wel hoor!
Als je die naam noemt bij de huisarts moet hij die toch gewoon voorschrijven, als jij beschrijft hoe je je voelt? Ik vind het maar vreemd...

Sterkte meid!!!
  vrijdag 21 juli 2006 @ 08:59:49 #183
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_40038837
Die Milk & Break dingen werkten ook prima tegen misselijkheid. Soort van biscuits voor kleine kindjes maar ik vind ze ook heel lekker
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  vrijdag 21 juli 2006 @ 09:01:16 #184
45621 Suzanna
Mama van...
pi_40038857
Hihi... ik zie net dat kozakken de tegenovergestelde tip van mij geeft ... ik zei dus genoeg drinken, zij zegt 'niet drinken' ! Zo zie je maar weer, het is echt heel subjectief... uitproberen maar!!

Ik denk nu, na drie zwangerschappen met veel misselijkheid, dat het er vooral om gaat om te blijven eten, kleine beetjes, maar dan dingen te vinden die je binnenhoudt en die je lekker vindt. Als je al bij het idee gaat kokhalzen, gaat het namelijk helemaal niet werken.
Enne... die dingen kunnen ook weer per week/dag verschillen ... (I drove my husband crazy )
  vrijdag 21 juli 2006 @ 09:30:56 #185
149860 Liopleurodon
voorwereldlijk guppie
pi_40039272
Ja, tegengestelde adviezen
Mijn vriendin verdraagt bv helemaal geen cola vanwege de misselijkheid.
Nectarines gaan goed (per kilo )
En het verschilt inderdaad per week...
pi_40039692
Wat hier als enige hielp tegen het spugen was Nibits chips. Klinkt misschien raar maar das makkelijk te verteren. Eerst een schaaltje chips en daarna gewoon iets anders wat lekker is
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  vrijdag 21 juli 2006 @ 10:02:50 #187
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_40039881
Minoes_ geen tips , buiten juist veel drinken als je zoveel spuugt.
Vocht is het belangrijkste wat je binnen moet krijgen, vooral met dit weer. En als je het niet vertrouwt bel de vlos, ik was te laat met bellen en dat leverde me een zkh vakantietje op.
Hier hielp helaas verders geen enkele tip dan afwachten tot het over ging..

Wist je trouwens dat kindjes van sppugende mama's heel mooi zijn
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_40040080
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 10:02 schreef _evenstar_ het volgende:

Jeah ik krijg een mooi kindje
Liefde
pi_40040177
Ik ben niet echt aan het geweest, maar wel misselijk...Ik heb een paar weken voornamelijk Cup Noodles gegeten. Zout en vocht, en niet te zwaar. Maar ik denk dat het idd gewoon uitproberen is wat je nog wel kan verdragen. Overal aan snuffelen
En als je het niet meer ziet zitten: de huisarts onder druk zetten....Wat denkt ie wel Hij hoeft er niet mee rond te lopen!
Eva
  † In Memoriam † vrijdag 21 juli 2006 @ 10:22:48 #190
81992 Githa
pi_40040323
Ik moest ook zoveel spugen, maar ik heb niks gevonden wat hielp hoor maar mooie kindjes krijg je er wel van
pi_40040391
En weet je wat het is als je telkens alles weer uit spuugt. Je gaat op een gegeven moment dingen eten die niet vies zijn om uit te spugen. Zo waren manderijnen enzo heel vies om naar buiten te werken dus die laat je al snel links liggen. Zo ben ik de eerste 4 maand door gekomen
Liefde
pi_40040413
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 10:02 schreef _evenstar_ het volgende:
Nietus! Ik heb niet 1 keer gespuugd!
waar ik heel blij om was/ben omdat ik een braakfobie heb

Verder kan ik je geen tips geven Minoes, alleen maar hopen dat het zo snel mogelijk over gaat!
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_40040438
Wat bij mij deze zwangerschap uiteindelijk hielp toen ik weinig eetlust had en steeds misselijk was was drink bouilion drinken.
En deze zwangerschap is ook de cola niet aan te slepen , itt. de vorige zwangerschap toen moest ik niks weten van frisdranken waar prik in zat.
Vla en yoghurt heb ik deze zwangerschap ook heel veel gegeten s'morgens tegen de misselijkheid , alleen werkte dit slechts voor een korte periode. Terwijl bij de vorige zwangerschap ik hiervan juist moest overgeven. Ja zo hou je dus tegenstrijdige adviezen omdat het schijnbaar ook bij elke zwangerschap weer anders is....

Tussen 11 en half 12 komen ze voor de intake voor de kraamzorg....
  vrijdag 21 juli 2006 @ 10:38:05 #194
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_40040700
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 10:26 schreef lcicle het volgende:

[..]

Verder kan ik je geen tips geven Minoes, alleen maar hopen dat het zo snel mogelijk over gaat!
Ze zegt toch niet dat kindjes van niet-spugende mama's niet mooi zijn?
Kindjes van niet-spugende mama's zijn ook érg mooi, weet ik uit ervaring
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 10:39:28 #195
45621 Suzanna
Mama van...
pi_40040742
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 10:26 schreef lcicle het volgende:

[..]

Muts!! Evenstar zei toch niet dat niet-spugende moeders lelijke kindjes krijgen
  vrijdag 21 juli 2006 @ 10:40:08 #196
45621 Suzanna
Mama van...
pi_40040763
Hahaha ... ben ik alweeeeeeeeer te laat! Waarom is dit topic ook zo populair?
pi_40040884
Dames, daarom staat er toch een vette knipoog!

Oh wacht, die staat er bij jullie ook zie ik
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  vrijdag 21 juli 2006 @ 10:54:31 #198
11682 Moonah
Jolie femme
pi_40041158
Zo hé, feit dat ik gisteren als een razende Roeland door mijn huis ben gegaan, daarna eters heb gehad en vervolgens om een uur of twee pas naar bed ging heeft wel zijn prijs gevraagd!
Toen ik de trap opliep deed het bijna pijn aan mijn voeten, ik keek, en ik zag echte olifantenpootjes! Whhaa! Dat is raar, zo veel vocht vasthouden... Kussens eronder en vanochtend zijn ze wel een beetje geslonken, maar ik dacht toch echt dat ik ooit mooie smalle enkels had...?
  vrijdag 21 juli 2006 @ 10:55:12 #199
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_40041174
Ons eerste kindje is ook geboren ...

Linus Haerden
3kg830gram
51 cm

fototjes op http://www.liefdeselfje.be

hij is lieeeeeeffff

PS: Gasthuisberg leuven (Belgie) heeft zelfs draadloos internet op de kraamafdeling zodat ik fok! kan volgen ...
Minds are like parachutes, they work best when open!
  vrijdag 21 juli 2006 @ 10:56:59 #200
11682 Moonah
Jolie femme
pi_40041229
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 10:55 schreef HaerdenC het volgende:
Ons eerste kindje is ook geboren ...
Van harte gefeliciteerd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties