abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 juli 2006 @ 15:00:53 #251
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_40075708
Minous en andere brakenden, ik heb een (errug) groot deel van mijn zwangerschap ik zal niet zegen hoe lang, want dat is iets dat je helemaal niet wil horen -> ander topic rondgelopen met mariakaakjes. Van die smakeloze biscuitjes die heerlijk neutraal van smaak waren, opdat mijn peristaltiek niet geprikkeld zou worden. Daar begon ik 's ochtends vroeg al mee, voor ik wakker werd. Ja, je leest het goed; ik at slapend . Dan zat er in ieder geval iets in mijn maag. Ik heb ook wekenlang gezocht naar iets dat ik kon drinken en kwam uit op goedkope ranja van de supermarkt. En verder heb ik het maar geaccepteerd, dat gespuug. Het werd er echt niet anders van. Hoewel dat makkelijker klinkt dan het was, ik heb wat afgebruld omdat ik me zo rot/misselijk voelde.
  zaterdag 22 juli 2006 @ 16:32:37 #252
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_40078502
Gember schijnt ook erg goed te werken tegen misselijkheid!

Bleh, ik heb een 'Bleh"-dag
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_40079871
Nou,dat brullen heb ik vannacht ook gedaan.Ik ben om half 12 gaan slapen en toen om half 2 al weer wakker da's om op te schieten.....Toen pas om kwart over 4 weer in slaap gevallen tot 10 uur,dat was wel lekker.Gisteren 14 keer ,het was echt een drama.Zat om half 4 te brullen en hubbie wilde eigenlijk de huisartsenpost bellen.Heb gezegd maar te wachten tot vanmorgen en nu.....taraaaaa......alles is er nog ingebleven en ik ben zelfs even onder de douche en naar buiten geweest.Was eerst wel zo slap als een vaatdoek en ben nu ook nog moe,maar het is stukken beter dan gister.Ben nu bijna 3kg.kwijt,dus 1 kilo per dag.En ik had gister gewoon trek in patat of spagettie,als ik maar niet zou hoeven spugen....gek hé?
En nu regent het ook lekker hier in noord-holland,kom maar op met die 24 graden,dat mag wel een weekje duren.Maar zag,dat het maandag alweer 30 word,jesses.
Affijn,ik leef weer een beetje,men,wat voelt dat een stuk beter

Groetjes,Minoes
  zaterdag 22 juli 2006 @ 17:16:26 #254
11682 Moonah
Jolie femme
pi_40079972
Viev, wat mij dan helpt, is er gewoon maar een dagje aan toe te geven. Lekker in bed (... hm, met dit weer wellicht wat minder), filmpje huren, veel en vooral lekker eten en drinken bij de hand, beetje dutten tussendoor... En morgen gezond weer op.

Hier alles oké.
Dikke voeten, maagzuur, maar dat mag de pret niet drukken.
Ik heb zojuist een filmpje gemaakt van mijn bewegende 'alienbuik'. Echt geweldig!

Owlet, nog geen gerommel?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zaterdag 22 juli 2006 @ 17:23:07 #255
11682 Moonah
Jolie femme
pi_40080177
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 17:12 schreef minoes_ het volgende:
Ik ben om half 12 gaan slapen en toen om half 2 al weer wakker da's om op te schieten.....Toen pas om kwart over 4 weer in slaap gevallen tot 10 uur,dat was wel lekker.
Oooh, dat valt nog mee. Het kan altijd baas boven baas.
Ik ben gisteravond van 21 to 22 in slaap gevallen. Toen ik naar bed ging kon ik de slaap niet vatten. Ik heb het 5.30 zien worden, in en uit bed, beschuitje eten, beetje TV kijken, boekje lezen, uiteindelijk wel in slaap gedommeld. Om vervolgens om 8.30 weer klaarwakker te zijn.
Toen ben ik maar weer eens gaan poetsen.
Klein middagdutje gedaan en vanavond zullen we wel weer zien.

Maar slecht slapen is wel kloten, zéker als je je ook nog eens zo beroerd voelt als jij (dat heb ik gelukkig niet!).
quote:
en nu.....taraaaaa......alles is er nog ingebleven en ik ben zelfs even onder de douche en naar buiten geweest.
Groetjes,Minoes
Kijk, langzaam aan gaat het dus de goede kant op! Hou vertrouwen Minoes!
  zaterdag 22 juli 2006 @ 17:26:32 #256
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_40080258
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 17:16 schreef Moonah het volgende:
Viev, wat mij dan helpt, is er gewoon maar een dagje aan toe te geven. Lekker in bed (... hm, met dit weer wellicht wat minder), filmpje huren, veel en vooral lekker eten en drinken bij de hand, beetje dutten tussendoor... En morgen gezond weer op.
Ja weet je, het komt vlgs mij gewoon door het weer, zo lamlendig wordt ik ervan, slaap slecht van de hitte en ik moet nog zoveel regelen voor de verhuizing (stress) en ondertussen zit ik hier in een halfleeg huis erg ongezellie, en tussen de stapels kleding-kluwens waar ik een 2e-hands zaak mee kan beginnen, die ik nog allemaal uit moet zoeken maar ik heb er geen puf voor ( ik moet nu de consequenties van mijn chronische bewaarziekte aanvaarden) Kortom: Beuhhhhhhhhh

Als ik straks gesettled ben enzo zal het wel beter gaan. Hoop ik .
  zaterdag 22 juli 2006 @ 17:29:03 #257
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_40080334
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 17:23 schreef Moonah het volgende:

[..]

Ik ben gisteravond van 21 to 22 in slaap gevallen. Toen ik naar bed ging kon ik de slaap niet vatten. Ik heb het 5.30 zien worden, in en uit bed, beschuitje eten, beetje TV kijken, boekje lezen, uiteindelijk wel in slaap gedommeld. Om vervolgens om 8.30 weer klaarwakker te zijn.
Toen ben ik maar weer eens gaan poetsen.
Klein middagdutje gedaan en vanavond zullen we wel weer zien.

Maar slecht slapen is wel kloten, zéker als je je ook nog eens zo beroerd voelt als jij (dat heb ik gelukkig niet!).
Dát dus idd, ik leef nu alleen op mn middagdutjes, áls ik 'snachts al in slaap val komt er wel weer zo'n rotmug of vlieg of ander vliegsel om me wakker te zoemen..en dan dat plassen om de 5 min.....

Zeurzeur
  zaterdag 22 juli 2006 @ 17:30:42 #258
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_40080384
En laat dat fimpje es zien dan Moontje
  zaterdag 22 juli 2006 @ 17:36:04 #259
11682 Moonah
Jolie femme
pi_40080542
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 17:26 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ja weet je, het komt vlgs mij gewoon door het weer, zo lamlendig wordt ik ervan, slaap slecht van de hitte en ik moet nog zoveel regelen voor de verhuizing (stress) en ondertussen zit ik hier in een halfleeg huis erg ongezellie, en tussen de stapels kleding-kluwens waar ik een 2e-hands zaak mee kan beginnen, die ik nog allemaal uit moet zoeken maar ik heb er geen puf voor ( ik moet nu de consequenties van mijn chronische bewaarziekte aanvaarden) Kortom: Beuhhhhhhhhh

Als ik straks gesettled ben enzo zal het wel beter gaan. Hoop ik .
Oh, je moet echt even die FlyLady gaan bestuderen. Vanochtend ontdekte ik een page over moving, hoe je dat gestructureerd kunt doen. Ik wilde dat ik dat voor mijn verhuizing had gezien, want mijn hemel, zwanger en in een verhuischaos zitten (zéker als je het alleen moet doen) is echt niet fijn.
http://www.flylady.com/pages/Flying_MovingTips.asp

Oh en dat filmpje!
Heb je 38,1 MB vrij in je mailbox?
Weet bij God niet hoe ik zo'n filmpje kan verkleinen of inkorten...
  zaterdag 22 juli 2006 @ 18:24:36 #260
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_40081734
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 17:36 schreef Moonah het volgende:

[..]

Oh, je moet echt even die FlyLady gaan bestuderen. Vanochtend ontdekte ik een page over moving, hoe je dat gestructureerd kunt doen. Ik wilde dat ik dat voor mijn verhuizing had gezien, want mijn hemel, zwanger en in een verhuischaos zitten (zéker als je het alleen moet doen) is echt niet fijn.
http://www.flylady.com/pages/Flying_MovingTips.asp

Oh en dat filmpje!
Heb je 38,1 MB vrij in je mailbox?
Weet bij God niet hoe ik zo'n filmpje kan verkleinen of inkorten...
Geniaal topic idd, ik had het ook al ontdekt! Wacht, ik stuur je via hotmail wel ff m'n gewone emailadres
  zaterdag 22 juli 2006 @ 19:18:54 #261
1762 YPPY
Yppiaans
pi_40083209
Echt vervelend minoes, dat je zo beroerd bent.

Ik heb vannacht (dankzij de airco) wel vijf uur geslapen. Echt heerlijk zeg. En dan vanmiddag nog een uurtje. Ik hoop dat het zo blijft, het is een flinke vooruitgang.
Maandag moet ik weer naar de vk en ik ben bang dat ik na een week al weer moet, het komt wel erg dichtbij zo allemaal. Ik zit nog steeds niet in de fase van 'dat-kind-moet-er-nu-uit'. Hopelijk komt dat nog.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zaterdag 22 juli 2006 @ 19:22:47 #262
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_40083297
hier heerlijk twee weken op vakantie geweest, wel de eerste paar dagen ziek geweest, (even ontstressen). Ik heb het idee dat mijn buik nu 2 keer zo dik is.
Gelukkig heb ik nu nog 4 weken vrij (laatste week wel vergaderen en inrichten maar ja is niet zo veel als normaal werk).
  zaterdag 22 juli 2006 @ 19:24:31 #263
56471 pinquit
oh my lama!
pi_40083347
kan toch best, van ontspanning groeit je buik harder
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zaterdag 22 juli 2006 @ 19:29:26 #264
103793 kozakken
Living the life
pi_40083445
En het regent en het regent En een beetje onweer... en 't regent en het regent
Maw.. mijn dikke buik is nog steeds dik, mijn enkels zijn nog steeds op olifantenniveau en de rest ben ik ook zat. Maarrrr.... het weer voelt zoooo veel beter..
Het is lekker een stuk koeler en m'n humeur wordt met de minuut dat het regent beter
het regent, het regent
pi_40085004
pfff ... je zou nou maar zwanger zijn zeg ... petje af hoor dames!

STERKTE MET DEZE HITTE
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  zaterdag 22 juli 2006 @ 20:45:35 #266
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_40085656
Nog even Kozakken en dan heb je weer een babietje en de enkels krijg je er gewoon gratis en voor niks bij.

Zwangeren (raar woord...), sterkte hoor. Het moet met dit weer echt geen pretje zijn om met zo'n dikke buik rond te sjouwen of om spugend boven een wc-pot te hangen ofzo.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  zaterdag 22 juli 2006 @ 20:47:59 #267
144006 chacama
Ondernemend!
pi_40085729
Kast is ingericht, huis gestofzuigd en ik heb vanochtend 1,5 uur gedut en vanmiddag nog eens een uur. En nu zou ik al weer kunnen slapen, ware het niet dat ik als ik op bed lig de slaap niet kan vinden....raar toch.
Het is lekker afgekoeld en morgen ga ik een strandwandeling maken. Rustig op het gemakje en met een partij water mee om vooral voldoende te drinken....
pi_40087421
Ben eigenlijk net zoals Linda wel benieuwd vanaf wanneer je tot de LLM behoort...
  zaterdag 22 juli 2006 @ 21:59:20 #269
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_40087439
Volgens mij vanaf 37 weken.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_40088320
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 21:59 schreef m@x het volgende:
Volgens mij vanaf 37 weken.

oh... Maar mijn loodjes wegen ook zwaar hoor

Maar nu niet Eerst fijn afgekoeld in de rivier, toen een fikse regenbui, toen ouders en zusje op bezoek en heerlijk uit eten geweest, tijdens nog een enorme bui (ook goed voor de tuin) en nu is het zo lekker koel buiten.
Helaas ook muggen waardoor ik al weer binnen zit, maar de hitte kan eindelijk een beetje uit het huis trekken.

Maandag komt een vriendin (heb vrije dag) en zij wil een beetje shoppen en ik ben van plan om wat dingetjes voor de babykamer aan te schaffen. Ik heb tenslotte eindelijk plek om het op te ruimen (kast en commode staan er al!)

Owlet, hoe gaat het met jou? Begin je al ongeduldig te worden?
Eva
pi_40088468
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 22:38 schreef linda856763 het volgende:

Owlet, hoe gaat het met jou? Begin je al ongeduldig te worden?
Het rare is dat ik juist er veel rustiger onder ben dan een week geleden. Ik hoop nog steeds wel dat de VK woensdag even wil kijken en het mooiste zou natuurlijk zijn als beebje op de uitgerekende datum (= de geboortedatum van mijn overleden opa) geboren zou worden.
Maarik begin langzamerhand een beetje te wennen aan het niet meer goed kunnen lopen, zitten, etc.
Een goed boek, een lekker bed, een ventilator doen een hoop goed op dit moment
  zaterdag 22 juli 2006 @ 22:57:52 #272
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_40088852
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 22:43 schreef owlet het volgende:

[..]
Maarik begin langzamerhand een beetje te wennen aan het niet meer goed kunnen lopen, zitten, etc.
Een goed boek, een lekker bed, een ventilator doen een hoop goed op dit moment
Je accepteert gewoon je klachten valt mij op. Ik heb bijvoorbeeld zo'n last van mijn heupen en toch doet het me niet zo veel als dan dat ik niet zwanger zou zijn.
En aan alles komt een eind
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_40089317
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 22:57 schreef Neuk het volgende:

[..]

Je accepteert gewoon je klachten valt mij op. Ik heb bijvoorbeeld zo'n last van mijn heupen en toch doet het me niet zo veel als dan dat ik niet zwanger zou zijn.
En aan alles komt een eind
True! Ik loop bijvoorbeeld als een oud wijf met een bowlingbal tussen de benen. Als ik zulke klachten had in 'gewone' tijden, zou ik tegen de muren opvliegen van ergernis en ongeduld, en nu denk ik: nog twee maanden en het is over....
Wel hopen dat dat ook echt zo is...
Eva
  zaterdag 22 juli 2006 @ 23:20:39 #274
11682 Moonah
Jolie femme
pi_40089462
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 23:15 schreef linda856763 het volgende:

[..]

True! Ik loop bijvoorbeeld als een oud wijf met een bowlingbal tussen de benen.

Die bowlingbal zit bij mij ietsie hoger!
  zaterdag 22 juli 2006 @ 23:27:50 #275
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_40089611
Ik rol elke ochtend als een bowlingbal mijn bed uit omdat ik anders gewoon niet uit bed kan komen... Ook als ik van de bank opsta same story. Dan moet ik me vasthouden aan de muur om een paar heel kleine stapjes te zetten en na een minuut kan ik eigenlijk pas enigszins een 'normale' stap zetten (en PIJN dat dat doet!).
Ik had me al lang krukken aangeschaft als ik niet zwanger zou zijn
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')