Da's al oudquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:51 schreef YPPY het volgende:
Dat klinkt goed Moonah, moet ik misschien toch nog terug.Ze hebben daar ook een kraamkliniek. Het leek wel of mijn halve schoolklas in Goirle was geboren. Nu zit die bij het Mariaziekenhuis geloof ik. Heeft toch ook wel wat, maar m'n man vind het te ver.
Uhm.... enig idee hoe warm dat vruchtwater is?quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:01 schreef Moonah het volgende:
Idem hier. Ik zei het gisteren nog tegen mijn lief. Onze zoon zit lekker (vrucht)watergekoeld en wij stikken van de hitte!
Ja, okee... misschien is het van mijn kant gewoon lastiger te begrijpen omdat het lang duurde voor ik naar het ziekenhuis 'mocht' en ik toen ook niet direct een infuus kreeg, maar pas nadat ik daar een nacht had geslapen. Ik denk dat mijn situatie juist raar is eigenlijk, maar ik ging ervan uit dat dat de standaard is. Daarom vroeg ik me af of ik iets gemist had, waarom ze gelijk een infuus kreeg.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:02 schreef bixister het volgende:
suzanna ik vond juist duidelijk uit het verhaal dat de ontsluiting veel te langzaam vorderde. voor die 1,5 cm bereikt waren was ze ook al uuuren bezig he.
Ja, 37 graden ws.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:41 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Uhm.... enig idee hoe warm dat vruchtwater is?
En jij wacht tot wij "Ja! Ja! Ja!" gaan roepen?????quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:37 schreef Faat het volgende:
Sjak en Schanul hebben de mooiste baby van de hele wereld, ik ben zwaar verliefd
En ik heb foto's........zal ik????![]()
Hier is ze dan de grote trots van Sjak en Schanulquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:39 schreef Moonah het volgende:
En jij wacht tot wij "Ja! Ja! Ja!" gaan roepen?????![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |