Hoezo niet, ga je op vakantie?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:20 schreef TheSilentEnigma het volgende:
En ga maar 2 weken lekker lopen klagen over het ontbreken van Romeinse cijfers, ik ben er lekker toch niet.![]()
Ik kan het niet lezen, want het is niet in romeinse cijfers...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:25 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Wat klopt er niet aan dan? Zijn we niet bij deel 750?
Sorry, nog niet teruggelezen.quote:
LOLquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik kan het niet lezen, want het is niet in romeinse cijfers...
Hele mooie natuur en aardig mensen ook, maar idd, ze zijn helaas ook wat racistisch aan het worden.. wat dat betreft is het net alsof je thuis bent.. alleen heb je er een kolere eind voor gereden..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:29 schreef GLO het volgende:
[..]
Sorry, nog niet teruggelezen.
Nu wel, leuk, wij hebben ook 's door Denemarken rondgereden, maar dan met een camper. Leuk land, ook al zijn ze daar een beetje racistisch aan het worden. Maar dat is hier ook zo
OF ze is weer aan het uitpakken...quote:
Nee, die zijn het niet...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:23 schreef GLO het volgende:
Disneyland After Dark?
Saybia zal het ook niet zijn, want dan had peaceman dat allang geroepen...quote:
Die was te druk met Romeinse cijfers...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:44 schreef GLO het volgende:
[..]
Saybia zal het ook niet zijn, want dan had peaceman dat allang geroepen...
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Die was te druk met Romeinse cijfers...
Het is wel degelijk Saybia: GLO +1
Exact, ik was even een poging aan het doen wat frisse lucht op te zoeken. Poging is overigens grandioos mislukt. Bartrid, is black metal nu weer iets meerquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:03 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
teven op gezocht en je hebt gelijk
knars lijkt weg te zijn
dus ik deel het punt wel uit
Bartrid +1
Oh, ik dacht dat jij de Saybiakenner was?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:46 schreef peaceman het volgende:
Nu ik het weet, herken ik ze nog niet...
Dat probleem had je ook al met de TT. Zonnesteekje opgelopen?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:46 schreef peaceman het volgende:
Nu ik het weet, herken ik ze nog niet...
Nee, da's alweer 10 dagen geledenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:49 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Justin Timberlake?
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:47 schreef GLO het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij de Saybiakenner was?
Heel Gallië?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik kan het niet lezen, want het is niet in romeinse cijfers...
Neen, driewerf hulde ende hoera voor TSE.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:20 schreef TheSilentEnigma het volgende:
En ga maar 2 weken lekker lopen klagen over het ontbreken van Romeinse cijfers..
Nee dat is deze:quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:07 schreef GLO het volgende:
Ow. Apple Venus dan?
Na het ontvangen van dit compliment gaat de stekker er nu echt uit...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:00 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Neen, driewerf hulde ende hoera voor TSE.![]()
![]()
OK, fijne vakantiequote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:12 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Na het ontvangen van dit compliment gaat de stekker er nu echt uit...
Damn, ik weet dat een aantal van die hoezen op elkaar lijken. Had Apple Venus geen counterpart, zeg maar? En is die het dan? Geen idee hoe die heetquote:
Het is het album met demo's tussen vol. 1 en vol. 2 uitgebracht...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:15 schreef GLO het volgende:
[..]
Damn, ik weet dat een aantal van die hoezen op elkaar lijken. Had Apple Venus geen counterpart, zeg maar? En is die het dan? Geen idee hoe die heet
Helaas, ik moet passenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het is het album met demo's tussen vol. 1 en vol. 2 uitgebracht...
Green on Red of was ie al geraden ?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:34 schreef GLO het volgende:
Welke band?
Dan Stuart - zang/gitaar
Chuck Prophet - gitaar/zang
Chris Cacavas - toetsen/zang
Jack Waterson - bas
Alex MacNicol - drums
Tuurlijk wel. Country! Juist daarom moest ik aan ze denken.quote:
Dan denk ik meteen aan The Germs, maar die deden weer niks met rootsquote:
Helemaal goedquote:Op woensdag 19 juli 2006 08:49 schreef Berkery het volgende:
1) Robbie Williams & Justin Timberlake
2) Robbie
3) Robbie durft de competitie niet aan?
* Heeft zoiets gelezen
quote:Now Muriel plays piano
Every Friday at the Hollywood
And they brought me down to see her
And they asked me if I would --
Do a little number
iggy_in_the_house + 2quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:23 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Marc Cohn - Walking In Memphis
quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:51 schreef bukgeit het volgende:
2 Unlimited - Get Ready
Genoemd naar zichzelf. Leuk ideequote:Op woensdag 19 juli 2006 10:02 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Dildo
DaisyDuke +2quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:27 schreef DaisyDuke het volgende:
U96?
sack+2quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Leon Verdonschot
Deze mannen zijn nog lang niet zo oud als Bobbiequote:Op woensdag 19 juli 2006 12:31 schreef Walvisje het volgende:
Geen idee maar man met bril lijkt op een jonge Bob Geldof
quote:The band, originally known aswere soon forced to change their name once it was brought to their attention by Parlophone that the name was already copyrighted by cult leader
. The band simply chose another spelling of the name, and
it was
Braaf!quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:56 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Mansun?
quote:The right time forto try and break America is 2004. As Britney's star falls further with each PR gaffe, Avril and fellow travelers like Katy Rose and Fefe Dobson find more and more favor. These girls, not yet women, might rock with production slickness, but self-examination, confidence, and even fear have soundly taken the place of empty objectification. Appropriately, "
,"
wonderful debut single, rides its waves of emotion in the giddy first person. "
," she sings over understated guitar and an insistent kick drum. "
." Her giggly, lovestruck delivery is so wide-eyed and guileless that the lyrics are like diary entries, complete with hearts and stars doodled in the margins.
Niet zweedsquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:39 schreef methodmich het volgende:
Is dat dat Zweedse grietje?
Mooi ingekoptquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:53 schreef bartrid het volgende:
maria mena?
ik ken d'r verder ook niet, alleen van naamquote:
quote:when you first left me
i didnt know what to say
id never been on my own that way
just sat by myself all day
mijn ster is het niet, maar welk nummer van Lily is dit? (hint:quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:00 schreef peaceman het volgende:
Vast iets van je nieuwe ster: Lilly Allen
Smilequote:Op woensdag 19 juli 2006 14:11 schreef bartrid het volgende:
[..]
mijn ster is het niet, maar welk nummer van Lily is dit? (hint:)
Jazeker. iggy +2quote:
al aangepastquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:20 schreef Z het volgende:
Iggy was eerder.
Ja, alles prachtig, alleen druk met klussen nu.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:25 schreef peaceman het volgende:
Hey Papa Belsen, alles oke?
Belsen IS reeds vader...quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:49 schreef Z het volgende:
Wordt belsen, ook, vader?
Toch al zeker een topic of 5quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:00 schreef Z het volgende:
Ah. Al lang?
Gefeliciteerd alvast!!!quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:04 schreef Z het volgende:
[..]
Nou van harte dan maar, ik wordt het over een Topic of 100-150.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:03 schreef jerver73 het volgende:
hij brengt de hele beatles collectie als partituren uit?
Cool. Mag je ook in 't lijstjequote:Op woensdag 19 juli 2006 15:04 schreef Z het volgende:
Nou van harte dan maar, ik wordt het over een Topic of 100-150.
Ik zal deze goedrekenen: hij zegt namelijk het volgende:quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:11 schreef jerver73 het volgende:
aangezien het een muziek technique figuur is zal het iets met de structuur/compositie van het nummer zijn....
jerver73 + 2quote:ROME - The Beatles hebben de melodie van hun klassieker Yesterday van een Napolitaans volkswijsje. Dat zegt de Italiaanse muziekexpert en componist Lilli Greco.
Als bewijs speelde hij in een nieuwsuitzending op de piano het liedje Piccere' che vene a dicere uit 1895, en het bleek inderdaad vrijwel identiek aan Yesterday, aldus het Italiaanse persbureau Ansa woensdag.
Greco zegt meer bewijs te hebben dan alleen de muzikale overeenkomsten tussen beide deuntjes. Hij zegt ooit in Londen te hebben gesproken met de manager van het legendarische popviertal, Brian Epstein. Die zou hem hebben toevertrouwd dat John Lennon en Paul McCartney, de muzikale breinen achter The Beatles, een grote voorliefde hadden voor oude Napolitaanse muziek.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:03 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Ik krijg nog een punt erbij van jou...
Da's oostelijk genoegquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:36 schreef bartrid het volgende:
Japan?
ik ken het werk van Japan eigenlijk niet zo goed, maar ze kwamen hier in voor: http://www.amazon.co.uk/gp/product/0571215696/026-8133845-0023644?v=glance&n=266239quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:39 schreef wyccie het volgende:
Drie minuten te laat
Ik wist het bij het eerste album al.
Nee ze komt uit Australie.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
De Engelse Idols?
De Australische Idols dan?quote:
Ja, van die titel heb ik nog overwogen alleen de initialen te gebruiken. Bleek dus heeelemaal niet nodig...quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:39 schreef wyccie het volgende:
Drie minuten te laat
Ik wist het bij het eerste album al.
helemaal goed.quote:
peaceman +2quote:Since storming the charts and picking up an ARIA award for Best Dance single in 2003 with 'One Of My Kind', renowned Oz dance outfit Rogue Traders (DJs James Ash and Steve Davis) have sprung back onto the scene with a new sound, attitude and member in tow - the multi-talented Natalie Bassingthwaighte (Neighbours, Grease).
Ik heb vaker over dat boek horen praten. Zit me af te vragen of ik er wat aan zou hebben. Heb zelf die periode heel intensief meegemaakt, én al de nodige boeken (naslagwerken dan) over die tijd in huis, dus ik twijfel...quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:41 schreef bartrid het volgende:
[..]
ik ken het werk van Japan eigenlijk niet zo goed, maar ze kwamen hier in voor: http://www.amazon.co.uk/gp/product/0571215696/026-8133845-0023644?v=glance&n=266239
Vandaar dat het me was bijgebleven. Hoop interessante informatie.
Ik niet (uit '73) dus ik vind er een hoop interessante dingen in terug.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:45 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik heb vaker over dat boek horen praten. Zit me af te vragen of ik er wat aan zou hebben. Heb zelf die periode heel intensief meegemaakt, én al de nodige boeken (naslagwerken dan) over die tijd in huis, dus ik twijfel...
Niet te lang twijfelenquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:45 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik heb vaker over dat boek horen praten. Zit me af te vragen of ik er wat aan zou hebben. Heb zelf die periode heel intensief meegemaakt, én al de nodige boeken (naslagwerken dan) over die tijd in huis, dus ik twijfel...
quote:Only 3 left in stock--order soon
Ben je zóóó oud?quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:45 schreef GLO het volgende:
Ouderquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:47 schreef wyccie het volgende:
Mooie achternaam heeft ze![]()
[..]
Ben je zóóó oud?![]()
quote:zanger
reist tegenwoordig met het openbaar vervoer naar zijn concerten omdat hij zich op gelijke voet wil stellen met zijn fans...
De zanger, die toch genoeg geld heeft om voor eigen vervoer te zorgen, vindt het prettig om zich tussen zijn fans te bevinden en reist daarom met het openbaar vervoer. Hierdoor weet hij ook wat zijn fans doormaken. De irritatie die hij tijdens de reizen heeft werken ook nog positief, het geeft hem namelijk adrenaline om tijdens zijn optredens extra goed te
presteren!
"Ik heb in een overvolle trein gereisd en een supergrote hotdog gekocht op het station. Heel vaak wordt ik chagrijnig van het openbaar vervoer, daardoor weet ik hoe het is voor mijn fans om met het openbaar vervoer te reizen," aldus. "Het maakt me ervan bewust hoe lastig het soms is voor mijn fans om naar mijn shows te komen, daarom maak ik van het concert een extra goede performance!"
Doe er een tientje af en ik ben je manquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als je 'm in Nederland in de boekhandel koopt, kost het ¤ 17,50.
Als je een death wish hebt...quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:51 schreef jerver73 het volgende:
dat hardlopen he.... ik weet het niet met dit weer.....
Ik heb gister gesquashedquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:51 schreef jerver73 het volgende:
dat hardlopen he.... ik weet het niet met dit weer.....
en zelfs dat is te ergquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ik beweeg alleen om te typen en met een waaier te wapperen.
Methodmich +2quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:02 schreef methodmich het volgende:
Zal die vent met die viltstift wel weer zijn.....
Chris Martin dus.
En ik moet ook nog ijs scheppen, maar dat is lekker verkoelendquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:11 schreef GLO het volgende:
en zelfs dat is te erg
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:13 schreef GLO het volgende:Feliciteer mij met mijn dertigduizendste post!
dat was m'n volgende gok geweestquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:06 schreef DaisyDuke het volgende:
Arno?
Peaches ja.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:34 schreef jerver73 het volgende:
das zij van peaches
Overigens komt deze titel mij volledig onbekend voor. Is dat een reguliere release geweestquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:21 schreef methodmich het volgende:
Van wie is dit nu weer de discografie:
1999 A Poil Commercial
Zware dobber dusquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:41 schreef jerver73 het volgende:
nuuh valt wel mee want van mij
Peaches doet ook remixen , feitelijk zijn dit gewoon covers ....maar dan op zn peaches..... noem er drie
quote:"There were plants and birds and rocks and things"
jerver73 +2quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:28 schreef jerver73 het volgende:
america - horse with no name
quote:
No spang. Ik was er dus nie eens niequote:Op woensdag 19 juli 2006 22:35 schreef jerver73 het volgende:
tsja sorry GLO maar dan kan ik niet laten liggen ...
Wat een vraag. 1000?quote:uit de categorie onzinnige berichten.. dat kapsel van Rod stewart.. wat kost dat nou per jaar om dat zo te houden? (in eurie)
Weet ik veel. J-Lo schijnt iemand in dienst te hebben die haar tepels voor haar stijf maakt, dus ik dacht misschien heeft Rod een kapper in vaste dienstquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:43 schreef jerver73 het volgende:
voor een kapsel?.... iets over de prijs
6000?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:50 schreef jerver73 het volgende:
hoger!!
Wilde ik zeggenquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:02 schreef Scrutinizer het volgende:
9000?
quote:LONDEN (ANP/DPA) - De Britse rocker Rod Stewart is erg voorzichtig met zijn kapsel. Per jaar spendeert hij zo'n 8800 euro om zijn lokken mooi en soepel te houden. Iedere drie weken gaat hij naar zijn vaste kapper Steven Carey, waar hij een paar honderd euro spendeert.
,,Hij is onze favoriete klant'', zei een medewerker van de kapsalon tegen Britse media.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:29 schreef MadMaster het volgende:
Dorus (Tom Manders dus...)
quote:Lalalalira, lalalaa
Lalalalira, lalalaa
Lalalalalalalalalalalalalalalalalaa hatsjee
Ooh, 'k geefje graag die verwenste baard kado
Lalalalalala La
Ik praat liever een half uur voor de radio
Lalalalalalala La
Maar al dat piekeren, brengt je in de misere, brengt je in de misere
Ach barbier zijn, is niet zo kwaad, lang niet zo kwaad.
Oh bravemafigaro, bravemavisio, bravo
Lalalalalala La
Steeds al die kerels moeten scheren verveelt mij zo
Lalalalalala La
Alle dooie vissies bakt me tante Ka
En me ome Chrissie woont in Amerika
Lamerika, lamerika, lamerika, lamerika
Waar is die ouwe, die nimmer wou trouwen
Feestelijk doodgaat in alle fatsoen
Als ie dollars heeft overgehouwen
Dan erf ik minstens een half miljoen
Tralalalala
Dan rook ik sigaren in plaats van die peukies
Ik koop me een auto, maar wel een vierdeurs
Ik hou de bankiers allemaal in de gaten
Die krijgen bij mij niet de kans op de beurs
Die naar me centen kijk, die gooi ik met stenen
Oh ladonnete, kan je begrijpen
Ik heb een bot mes ja
Ik zal het eventjes slijpen
Ik ben barbiera
Traalalaalalalalalalalalalalalalalalalalalalala tralaalaaaaaaaaaa-hatjsie
Ja, nee, nee, niks doorgaan
Eerst eventjes niesen
Anders wordt het een drama, een bloederig drama
Ach barbiertje
Maak je niet kwaad, maak je niet kwaad
Ga eerst even eten, heb trek in spagetti
Ik ga met een meisie, die lieverd heet Bettie
Eerst nemen we vino, en ijsicojano
We gaan naar de kino, en we huren een kano
'k Weet een cafe, met een oude piano
Links om de hoek, bij het meer van Lugano
Daar gaan we dan heen, met die lieverd alleen
Dan roept iedereen
He figaro, figaro, figaro, figerefigerefigerefigerefigerefigerefigere
Poes, poes, poes, poes, poes, moet je melk poes
Figaro
Me mes, me mes, waar laat ik nou me mes
Zeg snap ie dat nou, me mes
Zeg waar is me mes
Ik raak door die meid me kop steeds kwijt
Oh niemand de deur uit, niemand de deur uit, niemand de deur uit
Waar is me mes
He figaro, wordt nou niet kwaad
He figaro, kijk waar je staat
Kijk figaro hier, kijk figaro daar
Kijk figaro zus, kijk figaro zo
Kijk nou toch goed, vlak voor je het doet
En laat je niet foppen, kijk uit je doppen
En als je 't niet opraapt, laat je 't maar leggen
Mot je maar weten, wat er van komt
Sok op me kop, sok op me kop, sok op me kop, sok op me kop
Bravemavisso, bravemavissio, bravemavissio, bravemavissio
Pottemefisio, pottemefeuille, pottemeneetje, pottemeja
Lalalalalalalala hoor me zingen, zie me springen
Hoor me zingen, maar doe het eens na
Wat een spectakel, maakt die muziek daar
't Is een miracel, die zeepsopmop
Stijgt naar m'n kop
Het wordt een hel
Adieu, vaaaaaaarwellllllllll
Het is plus 2 tong.. dat geldt ook nog voor de vraag van vanacht/gisteren...quote:
Als dat even zou kunnenquote:Op donderdag 20 juli 2006 00:28 schreef GLO het volgende:
Eeuwigdurende liefde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |