Nee, da's alweer 10 dagen geledenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:49 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Justin Timberlake?
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:47 schreef GLO het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij de Saybiakenner was?
Heel Gallië?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik kan het niet lezen, want het is niet in romeinse cijfers...
Neen, driewerf hulde ende hoera voor TSE.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:20 schreef TheSilentEnigma het volgende:
En ga maar 2 weken lekker lopen klagen over het ontbreken van Romeinse cijfers..
Nee dat is deze:quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:07 schreef GLO het volgende:
Ow. Apple Venus dan?
Na het ontvangen van dit compliment gaat de stekker er nu echt uit...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:00 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Neen, driewerf hulde ende hoera voor TSE.![]()
![]()
OK, fijne vakantiequote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:12 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Na het ontvangen van dit compliment gaat de stekker er nu echt uit...
Damn, ik weet dat een aantal van die hoezen op elkaar lijken. Had Apple Venus geen counterpart, zeg maar? En is die het dan? Geen idee hoe die heetquote:
Het is het album met demo's tussen vol. 1 en vol. 2 uitgebracht...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:15 schreef GLO het volgende:
[..]
Damn, ik weet dat een aantal van die hoezen op elkaar lijken. Had Apple Venus geen counterpart, zeg maar? En is die het dan? Geen idee hoe die heet
Helaas, ik moet passenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het is het album met demo's tussen vol. 1 en vol. 2 uitgebracht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |