Da's oostelijk genoegquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:36 schreef bartrid het volgende:
Japan?
ik ken het werk van Japan eigenlijk niet zo goed, maar ze kwamen hier in voor: http://www.amazon.co.uk/gp/product/0571215696/026-8133845-0023644?v=glance&n=266239quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:39 schreef wyccie het volgende:
Drie minuten te laat
Ik wist het bij het eerste album al.
Nee ze komt uit Australie.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
De Engelse Idols?
De Australische Idols dan?quote:
Ja, van die titel heb ik nog overwogen alleen de initialen te gebruiken. Bleek dus heeelemaal niet nodig...quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:39 schreef wyccie het volgende:
Drie minuten te laat
Ik wist het bij het eerste album al.
helemaal goed.quote:
peaceman +2quote:Since storming the charts and picking up an ARIA award for Best Dance single in 2003 with 'One Of My Kind', renowned Oz dance outfit Rogue Traders (DJs James Ash and Steve Davis) have sprung back onto the scene with a new sound, attitude and member in tow - the multi-talented Natalie Bassingthwaighte (Neighbours, Grease).
Ik heb vaker over dat boek horen praten. Zit me af te vragen of ik er wat aan zou hebben. Heb zelf die periode heel intensief meegemaakt, én al de nodige boeken (naslagwerken dan) over die tijd in huis, dus ik twijfel...quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:41 schreef bartrid het volgende:
[..]
ik ken het werk van Japan eigenlijk niet zo goed, maar ze kwamen hier in voor: http://www.amazon.co.uk/gp/product/0571215696/026-8133845-0023644?v=glance&n=266239
Vandaar dat het me was bijgebleven. Hoop interessante informatie.
Ik niet (uit '73) dus ik vind er een hoop interessante dingen in terug.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:45 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik heb vaker over dat boek horen praten. Zit me af te vragen of ik er wat aan zou hebben. Heb zelf die periode heel intensief meegemaakt, én al de nodige boeken (naslagwerken dan) over die tijd in huis, dus ik twijfel...
Niet te lang twijfelenquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:45 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik heb vaker over dat boek horen praten. Zit me af te vragen of ik er wat aan zou hebben. Heb zelf die periode heel intensief meegemaakt, én al de nodige boeken (naslagwerken dan) over die tijd in huis, dus ik twijfel...
quote:Only 3 left in stock--order soon
Ben je zóóó oud?quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:45 schreef GLO het volgende:
Ouderquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:47 schreef wyccie het volgende:
Mooie achternaam heeft ze![]()
[..]
Ben je zóóó oud?![]()
quote:zanger
reist tegenwoordig met het openbaar vervoer naar zijn concerten omdat hij zich op gelijke voet wil stellen met zijn fans...
De zanger, die toch genoeg geld heeft om voor eigen vervoer te zorgen, vindt het prettig om zich tussen zijn fans te bevinden en reist daarom met het openbaar vervoer. Hierdoor weet hij ook wat zijn fans doormaken. De irritatie die hij tijdens de reizen heeft werken ook nog positief, het geeft hem namelijk adrenaline om tijdens zijn optredens extra goed te
presteren!
"Ik heb in een overvolle trein gereisd en een supergrote hotdog gekocht op het station. Heel vaak wordt ik chagrijnig van het openbaar vervoer, daardoor weet ik hoe het is voor mijn fans om met het openbaar vervoer te reizen," aldus. "Het maakt me ervan bewust hoe lastig het soms is voor mijn fans om naar mijn shows te komen, daarom maak ik van het concert een extra goede performance!"
Doe er een tientje af en ik ben je manquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als je 'm in Nederland in de boekhandel koopt, kost het ¤ 17,50.
Als je een death wish hebt...quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:51 schreef jerver73 het volgende:
dat hardlopen he.... ik weet het niet met dit weer.....
Ik heb gister gesquashedquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:51 schreef jerver73 het volgende:
dat hardlopen he.... ik weet het niet met dit weer.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |