wat heb ik hersteld?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:56 schreef Xilantof het volgende:
Wilde ik een opmerking maken over de TT, herstelt ze het zelf al in de OP
Voorlopers van treinenquote:
dat is waarquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:58 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Voorlopers van treinenBeetje respect graag
Ik las en dacht: "ze houden er alleen van als eten!"quote:
we zitten gewoon op een gedachtenlijnquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:02 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik las en dacht: "ze houden er alleen van als eten!"
En toen las ik je OP![]()
Dat zou volgens mij erg spannend zijn. gokje hoorquote:
Soort GMTA!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:08 schreef fraubitch het volgende:
[..]
we zitten gewoon op een gedachtenlijn
Hoe weet jij nou wat er allemaal op onze gedachtelijn afspeelt?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:12 schreef freud het volgende:
[..]
Dat zou volgens mij erg spannend zijn. gokje hoor.
Dat had toch ook wel een mooie TT gevormd!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:13 schreef Shark.Bait het volgende:
ha mooi... bijna had iemand (die ik niet nader zal noemen) gepost dat ik minder aanhad dan een dikke winterjas en sjaal
En dan had ik het alweer zien aankomen
Daaromquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:14 schreef Xilantof het volgende:
Dat had toch ook wel een mooie TT gevormd!![]()
You don't wanna knowquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:12 schreef freud het volgende:
[..]
Dat zou volgens mij erg spannend zijn. gokje hoor.
Hmmm nog een raak punt ookquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:58 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Voorlopers van treinenBeetje respect graag
Great Minds Think Alikequote:
Nee, harpoeneren vanuit een kayak is ook goedquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:14 schreef Gimmick het volgende:
[..]
Mits ze tonijn-vriendelijk zijn gevangen.
Dat het EGO dat zich Freud noemd, nix van aantrekkenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:13 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou wat er allemaal op onze gedachtelijn afspeelt?![]()
![]()
![]()
Hier zijn pilletjes voor...weet je wel he?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:21 schreef veldmuis het volgende:
Het is echt kutfotomaakweer omdat een rugzak op je rug gaat plakken.
Goeienavond, verders!
antizweettabletten?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:23 schreef An24 het volgende:
[..]
Hier zijn pilletjes voor...weet je wel he?![]()
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:27 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hmm, en dan mee laten lopen als assistente?
Op zich geen slecht idee!
ik heb een uitdaging voor jouquote:
ik mag niet eens zeggen dat je best een mooie dame bent?quote:
*rad van fortuin muziekje aanwengelt*quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:27 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hmm, en dan mee laten lopen als assistente?
Op zich geen slecht idee!
Dadelijk ga je er Gaston ook nog bij halenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:31 schreef Yoni het volgende:
[..]
*rad van fortuin muziekje aanwengelt*
Onze enige echte eigen... An24
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik mag niet eens zeggen dat je best een mooie dame bent?
Als je dat nou zou zeggenquote:
Gaston dood?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaston is dood
en niet half zo knap als An
Dr_Flash zegt dat je knap bent, dus wanneer gaan we evalueren?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:36 schreef An24 het volgende:
[..]
Best...resultaten dienen echter uit een duosessie te worden geevalueerd![]()
Quote ik jou danquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:37 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dr_Flash zegt dat je knap bent, dus wanneer gaan we evalueren?
ja...ik ken het.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:21 schreef veldmuis het volgende:
Het is echt kutfotomaakweer omdat een rugzak op je rug gaat plakken.
Goeienavond, verders!
Die lijkt op...ja ik weet het ekkes niet, maar ik ken zoeen soort hoofd ergens van!quote:
Goed weer om je tasje thuis te laten toch?quote:
An legt uit hoe ze mij ging wurgenquote:
Ik zou op de volgende meet echt azen op een vreselijke fotorevenge An...quote:
Ik heb zelfs eigenlijk een schoudertas (lowepro nova 1 AW, lach me uitquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:47 schreef CocaColaLight het volgende:
Schoudertas
Weer een wijze les geleerd kheb toch echt een stel andere lenzen nodig wil ik voetbal fatsoenlijk vast leggen.
Tandartsquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:48 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik zou op de volgende meet echt azen op een vreselijke fotorevenge An...![]()
heeft iemand nog een tip tegen kiespijn trouwens? Ik word gek!
Kzou niet durven ben ook "trotse" bezitter van een nova 4 AWquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:49 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik heb zelfs eigenlijk een schoudertas (lowepro nova 1 AW, lach me uit), maar op de fiets is dat klote
.
Erwtje is toch een jaar of 20 ouder??quote:
*zucht*quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:49 schreef An24 het volgende:
Moet alleen nog ff ten uitvoer worden gebracht![]()
30 augustus pas... heb net wel m'n moeder gemst of ze kan vragen of ik misschien eerder terecht kan (tis een klant van m'n ouders).quote:
Dat is die blonde tegen die tijd allang vergetenquote:
De 1 AW is echt de kleinste die niet lijkt op een fietszadel zegmaar.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:50 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Kzou niet durven ben ook "trotse" bezitter van een nova 4 AW
Je houdt wel van een risicootje geloof ik?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:51 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Erwtje is toch een jaar of 20 ouder??![]()
![]()
ja...........quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:59 schreef Debsterr het volgende:
Hooooiwerk is stom, warm, en morgen mag ik weer
. Bah!
En zag ik daar ergens FrauBitch voorbij komen. Hoi suikertje
.
Ben jij de vingers ook vergeten dan?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:52 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dat is die blonde tegen die tijd allang vergeten![]()
Levensmoe jij?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:51 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Erwtje is toch een jaar of 20 ouder??![]()
![]()
Jij bent mijn snoezepoes, dat zou je nu toch wel moeten wetenquote:
Wanouquote:
Keep my life at high riskquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:59 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je houdt wel van een risicootje geloof ik?![]()
quote:
poeliewoeliequote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:59 schreef Debsterr het volgende:
Hooooiwerk is stom, warm, en morgen mag ik weer
. Bah!
En zag ik daar ergens FrauBitch voorbij komen. Hoi suikertje
.
Wanneer wordt jij es Frau-kunffeltut ???quote:
Schatje, wanneer gaan wij een duoshoot doenquote:
als ik met dit profieltje 10.000 gehaald heb. ok?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:07 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Wanneer wordt jij es Frau-kunffeltut ???![]()
*knuffel geeft![]()
Zooooo blij dat mijn robinson avontuur niet door is gegaan...had ik je alsnog modder moeten gevenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:04 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Keep my life at high risk
[..]
ik lette effe niet op... meer niet.. de volgende keer rol ik je wel door de modder. *doet alvast een regendansje
![]()
kun je morgen?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Schatje, wanneer gaan wij een duoshoot doen. We mogen vast wel samen door de modder rollen van RonaldV
!
Het gaat overmorgen pas regenen hoor! Op dit moment is er stof, geen modderquote:
en jij hebt geen kraan waar water uitkomt?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:11 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het gaat overmorgen pas regenen hoor! Op dit moment is er stof, geen modder
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:11 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het gaat overmorgen pas regenen hoor! Op dit moment is er stof, geen modder
Post es door dan ...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:07 schreef fraubitch het volgende:
[..]
als ik met dit profieltje 10.000 gehaald heb. ok?
Dat verdampt zodra het de grond raakt je komt hierheen?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:13 schreef fraubitch het volgende:
[..]
en jij hebt geen kraan waar water uitkomt?![]()
ja duh, ik wil ook wel eens een shoot met Debsterrquote:
ooow..ik denk, die gaat slapen ofzoquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
ja duh, ik wil ook wel eens een shoot met DebsterrIs dat zo raar?
Jij betaalt mijn reiskosten?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:17 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dat verdampt zodra het de grond raakt je komt hierheen?![]()
Transportation is not an issue. some people are more equal than othersquote:
tot morgen dus!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:22 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Transportation is not an issue. some people are more equal than others
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:37 schreef prupke het volgende:
avond![]()
Vanmiddag naar de smoelarts geweest ...geen gaatjes
Moet je laten boren of wat anders?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:38 schreef An24 het volgende:
[..]
gefeli
![]()
* An24 jaloers is omdat ze over weekje terug moet.....
gewoon 1 klein gaatje ja.....en in septmber de beugel erin.....maar daar wil ik nog even niet aan denkenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:40 schreef prupke het volgende:
[..]
Moet je laten boren of wat anders?
heel veel kaugom knauwen doet wonderen
Was ik ook Yoni......kom met me mee in september, ben je in 1 keer genezenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:43 schreef Yoni het volgende:
Ik ben heel bang voor de tandarts. Maar nu vandaag wil ik ineens echt heel graag![]()
*smack*quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:23 schreef fraubitch het volgende:
tot morgen dus!
debsturrr kom je ookkootchy
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:49 schreef Yoni het volgende:
Mijn vorige tandarts was nogal een lomperik. Bij mijn allereerste gaatje (toen ik 16 was ofzo) heeft ie de verdoving verkeerd gezet waardoor ik drie weken een blauwe wang had (en de verdoving niet werkte). De tweede keer dat ik iets had, was ik meteen de pineut voor een enorme wortelkanaalbehandeling, waar ik heel veel last van heb gehad achteraf. Toen ie de keer erop zei dat ie de afspraak voor over een half jaar vast wilde plannen omdat ie mijn verstandskies wilde gaan trekken, was een beetje de druppel. Ik durfde toen dus niet meer te gaan...
Inmiddels heb ik sinds kort een andere tandarts. Die heeeeeel lief en voorzichtig is. En waar ik dus heel blij mee ben. Alleen ben ik dus wel een beetje te lang niet geweest..enzo...![]()
Die was impliciet.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:49 schreef An24 het volgende:
vergeet je *lebber* niet?
Mijn tandarts is een hele fijne gozer en pijnloos (ik niet altijd maar goed)quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:49 schreef Yoni het volgende:
Mijn vorige tandarts was nogal een lomperik. Bij mijn allereerste gaatje (toen ik 16 was ofzo) heeft ie de verdoving verkeerd gezet waardoor ik drie weken een blauwe wang had (en de verdoving niet werkte). De tweede keer dat ik iets had, was ik meteen de pineut voor een enorme wortelkanaalbehandeling, waar ik heel veel last van heb gehad achteraf. Toen ie de keer erop zei dat ie de afspraak voor over een half jaar vast wilde plannen omdat ie mijn verstandskies wilde gaan trekken, was een beetje de druppel. Ik durfde toen dus niet meer te gaan...
Inmiddels heb ik sinds kort een andere tandarts. Die heeeeeel lief en voorzichtig is. En waar ik dus heel blij mee ben. Alleen ben ik dus wel een beetje te lang niet geweest..enzo...![]()
* An24 in lange termijn geheugen opslaatquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:53 schreef prupke het volgende:
[..]
Mijn tandarts is een hele fijne gozer en pijnloos (ik niet altijd maar goed)
En je moet gewoon onthouden dat een tandarts negen van de tien keer met zijn vingers in je mond zit en dus als hij je pijn doet : kaken opelkaar zetten
sinds ik heel veel gum knaag heb ik geen last meer gehad van gaatjes
Ik heb nu een vrouw. Ben een paar weken geleden geweest en ben zowat van m'n stoel gevallen daar. Verdoving deed geen zeer (die injecties vind ik dus het ergste) en wortelkanaalbehandeling zonder napijn. Echt heel fijn. Ben meteen een stuk minder bangquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:53 schreef prupke het volgende:
[..]
Mijn tandarts is een hele fijne gozer en pijnloos (ik niet altijd maar goed)
En je moet gewoon onthouden dat een tandarts negen van de tien keer met zijn vingers in je mond zit en dus als hij je pijn doet : kaken opelkaar zetten
sinds ik heel veel gum knaag heb ik geen last meer gehad van gaatjes
*lebber*quote:
hierzo ook....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:58 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik heb nu een vrouw. Ben een paar weken geleden geweest en ben zowat van m'n stoel gevallen daar. Verdoving deed geen zeer (die injecties vind ik dus het ergste) en wortelkanaalbehandeling zonder napijn. Echt heel fijn. Ben meteen een stuk minder bang![]()
't Gaat dus uiteindelijk wel weer helemaal goed komen met mijn tandjes![]()
hier nog niet.....30,5 graden is het hierquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:00 schreef ultra_ivo het volgende:
Langzaam begint de temperatuur in huis draaglijk te worden...
Trustequote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:01 schreef An24 het volgende:
[..]
hierzo ook....
luitjes tis mooi geweest. Trusten![]()
Het is hier nog steeds 29 graden.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:00 schreef ultra_ivo het volgende:
Langzaam begint de temperatuur in huis draaglijk te worden...
Dat noem ik tegenwoordig al bijna draaglijkquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:02 schreef prupke het volgende:
[..]
hier nog niet.....30,5 graden is het hier![]()
Net op het nieuws zeiden ze dat hij niet doorging (na 2 doden)quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:11 schreef RonaldV het volgende:
Is de 4-daagse nou wel of niet gecancelled? Ik moet morgenmiddag in Nijmegen zijn namelijk en ik heb geen zin om daar vast te komen zitten....
Huh?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:15 schreef PdeHoog het volgende:
Ik geloof dat Blijdorp nu in zijn geheel is verschoven naar volgende week woensdagavond
De resterende Blijdorp-Zoomeravonden-gangers heeft ook afgezegdquote:
Ow. Da's heel wat anders dan dat heel Blijdorp is verplaatst.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De resterende Blijdorp-Zoomeravonden-gangers heeft ook afgezegdIk dus
En Shark
Dus nu gaan we volgende week nog
Nee tuurlijk niet! Maar daarom is het nog wel sneu!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:21 schreef k_man het volgende:
Tja, wat hadden ze dan moeten doen?
Vandaag twee doden en morgen maar rustig verder of er niets gebeurd is? Terwijl het weer morgen en overmorgen nog erger wordt.
Ze hebben heel juist gehandeld. Wel jammer natuurlijk maar ik denk dat iedereen dit besluit ook begrijpt.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:21 schreef k_man het volgende:
Tja, wat hadden ze dan moeten doen?
Vandaag twee doden en morgen maar rustig verder of er niets gebeurd is? Terwijl het weer morgen en overmorgen nog erger wordt.
Ja, maar niet in de eerste plaats voor jouw opa.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:22 schreef Yoni het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet! Maar daarom is het nog wel sneu!
Jemig, doe nou niet net alsof ik de rest niet erg vindt ofzo. Ik vind het niet meer dan normaal dat ze de boel aflasten en het is vreselijk dat er mensen dood zijn, maar ik mag toch wel ook een beetje meebalen voor mijn opa....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:25 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, maar niet in de eerste plaats voor jouw opa.
Kopje kroeltquote:
Ze hebben uiteindelijk wel de binnenkomsttijd verlengd. Maar idd hadden ze misschien meteen afstanden in moeten korten. Hoewel ik me ook afvraag of je dit aan had kunnen zien komen, 't is wel vaker zo warm geweest met nog slechtere omstandigheden qua luchtvochtigheid ook.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:26 schreef ultra_ivo het volgende:
Probleem is denk ik hun halsstarrigheid gisteren met niks veranderen qua tijden en afstand. En zoals ik begrepen heb uit het nieuws heeft nu de gemeente (in casu de burgemeester als bewaker van de openbare orde/gezondheid) ingegrepen en de zaak afgelast. Ik ben benieuwd of de marsleider nog een probleem krijgt.
En dan vekondigen ze ook nog dat ze het "warm" hebbenquote:
Om niet te zeggen: heet.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:33 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
En dan vekondigen ze ook nog dat ze het "warm" hebben![]()
Ik heb gezegd dat het warm is....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:33 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
En dan vekondigen ze ook nog dat ze het "warm" hebben![]()
dat had ik vanmiddagquote:
* prupke rukt onderste lade van de vriezer open en gaat op een grote zak met ijsklontjes zittenquote:
Oh, you like it!quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:15 schreef prupke het volgende:
* prupke rukt onderste lade van de vriezer open en gaat op een grote zak met ijsklontjes zitten
volgens mij ben jij nodig aan sex tedere en intieme liefde toe of niet?quote:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:14 schreef fraubitch het volgende:
[..]
volgens mij ben jij nodig aan sex tedere en intieme liefde toe of niet?
jahquote:Op woensdag 19 juli 2006 01:17 schreef prupke het volgende:
[..]
hebbie nog fotos gemaakt met je gefixte camera??
maak er dan ff unne sjoowkees van mutsieflutsquote:
neequote:Op woensdag 19 juli 2006 01:24 schreef prupke het volgende:
[..]
maak er dan ff unne sjoowkees van mutsiefluts
ja ik vind paarden tegenwoordig ook lief als ze mij maar lief vinden en dus niet alleen als schuurpaal hebruiken (he=ge voor de nederlanders die meelezen)
zwijgen is toestemmen....quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:30 schreef fraubitch het volgende:
[..]
neeik leer van mijn fouten
elke keer als ik iets post krijg ik toch nooit commentaar
een reactie van frauliefquote:Op woensdag 19 juli 2006 01:35 schreef prupke het volgende:
[..]
zwijgen is toestemmen....
dus geen commetaar is goed
(of ze zijn gewoon bang voor jouw reactie dat kan ook)
Lekker he, die nachtdiensten met dit weer...quote:Op woensdag 19 juli 2006 07:43 schreef kwiebuske het volgende:
vrije dag ???
* kwiebuske gaat zijn bed in *brrrr*
Momenteel is het meer Adobe Darkroom... ('t was zeker ff druk bij ze op de site)quote:Op woensdag 19 juli 2006 08:32 schreef Shark.Bait het volgende:
Mogguh
Zo maar eens naar mijn werk gaan![]()
Adobe Lightroom voor Windoos is er EINDELIJK!!!!!!!
Kan ik eens testen of het iets is
quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:13 schreef Debsterr het volgende:
En we zitten weer op werk... bloedheet hier, en dan ben ik nog niet eens op m'n daadwerkelijke werkplek, maar in de kantine. Bah!
Ik ben braaf, anders had ik me wel ziek gemeldquote:
Als je je maar beter gaat voelenquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:17 schreef Yoni het volgende:
Ik mag naar de tandarts vanmiddag![]()
Wel klote van mijn vrije dag, want de geplande leuke dingen kunnen nu niet doorgaan... maar ja..
Zet maar neerquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:17 schreef Puckzzz het volgende:
Koud biertje?
Ah weer eentje die heet is...quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:13 schreef Debsterr het volgende:
En we zitten weer op werk... bloedheet hier, en dan ben ik nog niet eens op m'n daadwerkelijke werkplek, maar in de kantine. Bah!
Ik ben altijd heetquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:19 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Ah weer eentje die heet is...
Net een mailtje gehad dat ik hier de baan op mag sjouwen met mijn cam
![]()
Goeie smorgen juffrouw Jannie, goed geslapen joffrouw Jannie.quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:17 schreef Puckzzz het volgende:
[Juffrouw Jannie mode]Ja goedemorgen allen!!![/Juffrouw Jannie mode]
Koffie? Thee? Koud biertje?
quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als je je maar beter gaat voelen. Toch?
Want dan krijg je zeker gewoon uitbetaald..?quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:22 schreef Yoni het volgende:
[..]
![]()
Nu ben ik toch alleen maar chagrijnig. En misschien zet ik m'n vrije uren wel gewoon alsnog om in ziekte uren.
Ja heerlijk meneer CCL, wat fijn dat U dat vraagt!quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:21 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Goeie smorgen juffrouw Jannie, goed geslapen joffrouw Jannie.
Ja, ik krijg gewoon uitbetaald. En dan kan ik die verlofuren nog een andere keer opnemen gewoonquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Want dan krijg je zeker gewoon uitbetaald..?
Mag ik vannacht naast jou komen liggenquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja heerlijk meneer CCL, wat fijn dat U dat vraagt!
Ik heb heerlijk met ontbloot lichaam bovenop de lakens geslapen met een uiterst prettige plafondventilator die mij koele briesjes toewuifde
4 tandarts uren? bij mijn werkgever staan er officieel maar 2 uren voor een tandartsbezoekquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:26 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ja, ik krijg gewoon uitbetaald. En dan kan ik die verlofuren nog een andere keer opnemen gewoonIk ga sowieso zometeen effies vier uur omzetten naar tandarts uren. Die andere vier uurtjes denk ik nog wel over na...
Eigenlijk zou ik vanmiddag gaan picknicken met een zooi, maar dat gaat dus nu niet door![]()
Mogguhquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:27 schreef PdeHoog het volgende:
HoiHet mag wel eens koeler worden
Ik slaap verrot zeg
En mijn posters lagen gister klaar bij de AH
Ze zijn tof geworden
Plaats genoegquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mag ik vannacht naast jou komen liggen?
Voor de waaier dan hè, voor de waaier..
Doeiquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mogguh.
Hierbij verlaat ik jullie gelijk weer, nog ff peukkie koffie en ontbijtje doen, en dan maar aan de slag.
Gewoon doen Yoni......flink wat pilletjes erin..drank erbij en je voelt nix meer....en als de baas checkt hoort hij ook wel dat het niet goed met je gaatquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:22 schreef Yoni het volgende:
[..]
![]()
Nu ben ik toch alleen maar chagrijnig. En misschien zet ik m'n vrije uren wel gewoon alsnog om in ziekte uren.
Oh, bij ons staat daar geen maximum op geloof ik...quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
4 tandarts uren? bij mijn werkgever staan er officieel maar 2 uren voor een tandartsbezoek
Wat denk je zelf..quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
DoeiEn eet smakelijk
Ik hoop niet dat dat een IKEA-ontbijt is
Het ziet er keitof uit, serieusquote:Op woensdag 19 juli 2006 08:32 schreef Shark.Bait het volgende:
Mogguh
Zo maar eens naar mijn werk gaan![]()
Adobe Lightroom voor Windoos is er EINDELIJK!!!!!!!
Kan ik eens testen of het iets is
Sterkte. Ik zal aan je denken terwijl je moedig bezig bent met de dingen die je moet doenquote:
mag ik dan tussen jullie in liggen?quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mag ik vannacht naast jou komen liggen?
Voor de waaier dan hè, voor de waaier..
Jeetje..nu moet ik toch even aan mijn Belgje vragen of hij het goed vind dat we twee waaiergasten krijgenquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mag ik dan tussen jullie in liggen?
dichter bij de waaier, vandaar
mompelt iets over dat dit toch echt het fotografie-forum is en dat er zo verrekte weinig foto's te zien zijn.quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja heerlijk meneer CCL, wat fijn dat U dat vraagt!
Ik heb heerlijk met ontbloot lichaam bovenop de lakens geslapen met een uiterst prettige plafondventilator die mij koele briesjes toewuifde
Voor naakt vrouwvlees verwijs ik u vriendlijk doch dringend naar de S&G afdeling. Tweede verdieping met de roltrap aan uw linkerzijde, S&G rechts, PUB linksquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:53 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
mompelt iets over dat dit toch echt het fotografie-forum is en dat er zo verrekte weinig foto's te zien zijn.
Tweede verdieping? Bij de Ikea is dat gewoon aan de kassa hoorquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:56 schreef Puckzzz het volgende:
Voor naakt vrouwvlees verwijs ik u vriendlijk doch dringend naar de S&G afdeling. Tweede verdieping met de roltrap aan uw linkerzijde, S&G rechts, PUB links
Ja maar die zijn dan ook veel goedkoper en doen aan kinderarbeidquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tweede verdieping? Bij de Ikea is dat gewoon aan de kassa hoor
Mijn stoeipoes, wat DOE je??!!quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:00 schreef Puckzzz het volgende:
Ja maar die zijn dan ook veel goedkoper en doen aan kinderarbeid
* Puckzzz duikt vast voor Debsterr
Maar wel een Stoeipoes met 1 sterquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:08 schreef Puckzzz het volgende:
Mja..STOEIPOES...het woord zegt het al he?
En zo is het maar netquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:12 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Maar wel een Stoeipoes met 1 sterDat zie je niet vaak, dat Michelin er een ster aan toe kent.
![]()
Aha.. ik zal het vanaaf ff testen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:31 schreef veldmuis het volgende:
Het ziet er keitof uit, serieus.
De eerste dingetjes zijn erg snel te vinden, en het programma reageert heerlijk vlot terwijl ik het toch een lading raw spul voerde.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:16 schreef CompuMess het volgende:
Momenteel is het meer Adobe Darkroom... ('t was zeker ff druk bij ze op de site)
Ik denk gewoon een combinatie van alle 4 factorenquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:55 schreef freud het volgende:
A. <user> die helemaal stoned van de kerriesaus is.
B. <user> die ondersteboven is van het lensgeweld.
C. <user> die verslaafd is aan luchtbedden.
D. <user> die onder de indruk is van de sate.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:55 schreef freud het volgende:
D. <ser> die onder de indruk is van de sate.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:09 schreef An24 het volgende:
Gepost door de user die blij is dat hij morgen op vakantie gaat, omdat hij weet dat hij van de betreffende user flinke klappen gaat krijgen...(onee, wurgen was het toch
)
![]()
Goeie foto tochquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:09 schreef An24 het volgende:
[..]
Gepost door de user die blij is dat hij morgen op vakantie gaat, omdat hij weet dat hij van de betreffende user flinke klappen gaat krijgen...(onee, wurgen was het toch
)
![]()
Mooi lijnenspel ookquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:31 schreef An24 het volgende:
[..]
Goede compositie, sterk contrast, nix mis mee
![]()
quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:55 schreef freud het volgende:
D. <user> die onder de indruk is van de sate.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:00 schreef Puckzzz het volgende:
E <user> die cameraschuw is
F <user> die roept "No pictures PLEASE!!"
G <user> die snel haar 'goede kant' richting camera draait
quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:32 schreef TripleBee het volgende:
[..]
[..]
Alle 7 lijken mij wel goed.....en ik kan het weten
![]()
Ligt die ook in zo'n Michael Jackson-couveuse?quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:38 schreef An24 het volgende:
[..]
TRiplebee komt ook eens uit zijn tankje geslopen....
Als je werken in de Botlek couveuzes wilt noemen wel jahquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ligt die ook in zo'n Michael Jackson-couveuse?
Dat zijn mijn poezelige voetjesquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:45 schreef Puckzzz het volgende:
Er is ook nog een andere optie aangezien er ook een paar blote voeten in beeld zijn van de buurvrouw kan het natuurlijk zaijn dat <user> zichzelf bprobeert te beschermen tegen de penetrante geur van oude schimmeltenenkaas
katten kunnen ook stinkenquote:
Zijn directe getuigen niet uitgesloten van stemmen?quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:42 schreef Yoni het volgende:
Ik ga voor optie Aen mogelijk voor optie H: een user die bepaalde andere users niet langer aan kan
Hij heeft groot gelijkquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:38 schreef An24 het volgende:
[..]
TRiplebee komt ook eens uit zijn tankje geslopen....
quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:56 schreef An24 het volgende:
[..]
Zijn directe getuigen niet uitgesloten van stemmen?![]()
succesquote:
Maar niet voor mij....quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja maar die zijn dan ook veel goedkoper en doen aan kinderarbeid
* Puckzzz duikt vast voor Debsterr
Daimn!!! die had ik niet zien aankomenquote:
"kchhggk, Eagle-1 Eagle-1 Incoming bogey 6-o'clock, kchhggk!"quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Daimn!!! die had ik niet zien aankomen
Gooit ijstaart naar RD!!
Lekker!!!quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Daimn!!! die had ik niet zien aankomen
Gooit ijstaart naar RD!!
Dat niet, warm heb ik het wel.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ligt die ook in zo'n Michael Jackson-couveuse?
het is gewoon erg ja.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:14 schreef Xilantof het volgende:
Goedenmiddag
Autorijden vind ik altijd heerlijk om te doen, maar met deze hitte als de auto al meerdere uren in de zon heeft staan bakken en zónder airco... Tja dan is mijn pret snel over
Wel lekker met open dak gereden.
Wat een dag, wat een dag
Het is toch echt mijn Sjors die daar te koop staaatquote:
kloptquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
het is gewoon erg ja.
ramen open, maar dan komt er WARME lucht naarbinnen!
WARME lucht is nog steeds niet erg. Zolang je maar harder dan 50 gaat rijdenquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
het is gewoon erg ja.
ramen open, maar dan komt er WARME lucht naarbinnen!
Je bent er weerquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:34 schreef Mauro het volgende:
Goeie avond
Vandaag was het te mistig om leuke foto's te maken.
En ik had al lang op bedje moeten liggen nu. straks om 1 uur mag ik weer in de koelte van de nacht werken
Waterijs?quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:46 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
IK HEB IJSJES IN DE AANBIEDING!!! dan kan ik namelijk ipv de ramen de diepvries open zetten met de ventilator er voor. Nou was ik dat gister al van plenmaar in US vroeg ik wie er een ijsje wou, maar toen begonnen ze te miepen dat ze meloen wouden
![]()
terwijl ik van mama heb gelirt dat je un gegeefun paart niet in de bek mag kijken
als je twee stappen buiten zet heb je al een rietje nodigquote:
Jij hebt nooit zonder airco in zuid Frankrijk geredenquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:23 schreef PdeHoog het volgende:
WARME lucht is nog steeds niet erg. Zolang je maar harder dan 50 gaat rijdenDan krijg je nl. een lekker windje in de auto
En wind is goed
hmmm die cornetto is natuurlijk al lang en breed opquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:21 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
ehm...eet ik dat eerst op...zijn toch alleen maar ijsjes!!! iemand een ijsje????
Ik heb in de aanbieding:
raketten
goedkope breekijsjes
en nog 1 Cornetto Passion!
Ik wil niet horen van zon en haarquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:52 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Jij hebt nooit zonder airco in zuid Frankrijk gereden
40 graden wind is alleen oké als jij je haar wilt drogen in de winter....
In één van de flats staan twee strippers.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:57 schreef Shark.Bait het volgende:
fotootje van 720 MP
http://www.docbert.org/SydneyByNight/
Dat kloptquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:52 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Jij hebt nooit zonder airco in zuid Frankrijk gereden
40 graden wind is alleen oké als jij je haar wilt drogen in de winter....
ik vroeg me al af wat het wasquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:59 schreef RonaldV het volgende:
In één van de flats staan twee strippers.![]()
Geeft niet. Die verkopen ze hier beneden in de kantine ookquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:55 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
[..]
hmmm die cornetto is natuurlijk al lang en breed op
'quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:59 schreef RonaldV het volgende:
[..]
In één van de flats staan twee strippers.![]()
Ik zie daar echt helemaal niets hoorquote:
kootchyquote:
We moeten nog samen in badquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:06 schreef Mauro het volgende:
[..]
Wanneer mag ik weer lekker tegen je aan komen liggen?![]()
quote:
dus eigenlijk is het een groot pornorafisch zoekspel?quote:
kom je hierheen?quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:08 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik ben nu heel erg vies en nodig aan een bad toe
Ergens bij het station schijnt ook nog een dame te zitten. have fun!quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:09 schreef fraubitch het volgende:
[..]
dus eigenlijk is het een groot pornorafisch zoekspel?
Dat was op een weblog al voor me uitgezocht. Ik papegaai alleen maar naquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:09 schreef Mauro het volgende:
[..]
En daaruit kun jij opmaken dat het twee strippers zijn??????
Zou wel willenquote:
afgezien van het rode licht....quote:
nou, makkelijk tochquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:11 schreef Mauro het volgende:
[..]
Zou wel willen
Alleen moet ik me dan voor vanacht ziek gaan melden.
Twijfel twijfel twijfel..
in bad met Fraubitch versus werken. hmmmm...
En jij laat zien wat je wilt, toch?quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:11 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
[..]
afgezien van het rode licht....
jullie zien gewoon wat je zien WILT!!!manfiguren
ronnieponnie, nu moet je niet zo onschuldig gaan doen hequote:
Vandaag zit ik toch ook niet bij je in bad?quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:15 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ronnieponnie, nu moet je niet zo onschuldig gaan doen he![]()
zoalsquote:
Omdat het ook Mauro's beurt isquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:16 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Vandaag zit ik toch ook niet bij je in bad?![]()
een foto met streepjes in een topic elders op fok. Niks te zien, maar de suggestie was leuk, of niet?quote:
Jij wel hè tsss.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:53 schreef An24 het volgende:
An meldt zich ook weer, vanaf thuis![]()
En morgen ook vrij....wat een leven![]()
oh diequote:Op woensdag 19 juli 2006 14:18 schreef RonaldV het volgende:
[..]
een foto met streepjes in een topic elders op fok. Niks te zien, maar de suggestie was leuk, of niet?
*agenda erbijpakt*quote:
ehm...kan dat niet eerderquote:
Nee dan moet je onder de douche met AXE shower gelquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:08 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik ben nu heel erg vies en nodig aan een bad toe
quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:21 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik heb net een 2 daags gratis abo gekregen op one hello
Ik heb net 20 of 30 vrouwen geschreven.
Ik zei dat ik een frigide vrouw zocht. Want dat had ik wel nodig met dit weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |