An legt uit hoe ze mij ging wurgenquote:
Ik zou op de volgende meet echt azen op een vreselijke fotorevenge An...quote:
Ik heb zelfs eigenlijk een schoudertas (lowepro nova 1 AW, lach me uitquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:47 schreef CocaColaLight het volgende:
Schoudertas
Weer een wijze les geleerd kheb toch echt een stel andere lenzen nodig wil ik voetbal fatsoenlijk vast leggen.
Tandartsquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:48 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik zou op de volgende meet echt azen op een vreselijke fotorevenge An...![]()
heeft iemand nog een tip tegen kiespijn trouwens? Ik word gek!
Kzou niet durven ben ook "trotse" bezitter van een nova 4 AWquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:49 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik heb zelfs eigenlijk een schoudertas (lowepro nova 1 AW, lach me uit), maar op de fiets is dat klote
.
Erwtje is toch een jaar of 20 ouder??quote:
*zucht*quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:49 schreef An24 het volgende:
Moet alleen nog ff ten uitvoer worden gebracht![]()
30 augustus pas... heb net wel m'n moeder gemst of ze kan vragen of ik misschien eerder terecht kan (tis een klant van m'n ouders).quote:
Dat is die blonde tegen die tijd allang vergetenquote:
De 1 AW is echt de kleinste die niet lijkt op een fietszadel zegmaar.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:50 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Kzou niet durven ben ook "trotse" bezitter van een nova 4 AW
Je houdt wel van een risicootje geloof ik?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:51 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Erwtje is toch een jaar of 20 ouder??![]()
![]()
ja...........quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:59 schreef Debsterr het volgende:
Hooooiwerk is stom, warm, en morgen mag ik weer
. Bah!
En zag ik daar ergens FrauBitch voorbij komen. Hoi suikertje
.
Ben jij de vingers ook vergeten dan?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:52 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dat is die blonde tegen die tijd allang vergeten![]()
Levensmoe jij?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:51 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Erwtje is toch een jaar of 20 ouder??![]()
![]()
Jij bent mijn snoezepoes, dat zou je nu toch wel moeten wetenquote:
Wanouquote:
Keep my life at high riskquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:59 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je houdt wel van een risicootje geloof ik?![]()
quote:
poeliewoeliequote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:59 schreef Debsterr het volgende:
Hooooiwerk is stom, warm, en morgen mag ik weer
. Bah!
En zag ik daar ergens FrauBitch voorbij komen. Hoi suikertje
.
Wanneer wordt jij es Frau-kunffeltut ???quote:
Schatje, wanneer gaan wij een duoshoot doenquote:
als ik met dit profieltje 10.000 gehaald heb. ok?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:07 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Wanneer wordt jij es Frau-kunffeltut ???![]()
*knuffel geeft![]()
Zooooo blij dat mijn robinson avontuur niet door is gegaan...had ik je alsnog modder moeten gevenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:04 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Keep my life at high risk
[..]
ik lette effe niet op... meer niet.. de volgende keer rol ik je wel door de modder. *doet alvast een regendansje
![]()
kun je morgen?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Schatje, wanneer gaan wij een duoshoot doen. We mogen vast wel samen door de modder rollen van RonaldV
!
Het gaat overmorgen pas regenen hoor! Op dit moment is er stof, geen modderquote:
en jij hebt geen kraan waar water uitkomt?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:11 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het gaat overmorgen pas regenen hoor! Op dit moment is er stof, geen modder
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:11 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het gaat overmorgen pas regenen hoor! Op dit moment is er stof, geen modder
Post es door dan ...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:07 schreef fraubitch het volgende:
[..]
als ik met dit profieltje 10.000 gehaald heb. ok?
Dat verdampt zodra het de grond raakt je komt hierheen?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:13 schreef fraubitch het volgende:
[..]
en jij hebt geen kraan waar water uitkomt?![]()
ja duh, ik wil ook wel eens een shoot met Debsterrquote:
ooow..ik denk, die gaat slapen ofzoquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
ja duh, ik wil ook wel eens een shoot met DebsterrIs dat zo raar?
Jij betaalt mijn reiskosten?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:17 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dat verdampt zodra het de grond raakt je komt hierheen?![]()
Transportation is not an issue. some people are more equal than othersquote:
tot morgen dus!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:22 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Transportation is not an issue. some people are more equal than others
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:37 schreef prupke het volgende:
avond![]()
Vanmiddag naar de smoelarts geweest ...geen gaatjes
Moet je laten boren of wat anders?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:38 schreef An24 het volgende:
[..]
gefeli
![]()
* An24 jaloers is omdat ze over weekje terug moet.....
gewoon 1 klein gaatje ja.....en in septmber de beugel erin.....maar daar wil ik nog even niet aan denkenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:40 schreef prupke het volgende:
[..]
Moet je laten boren of wat anders?
heel veel kaugom knauwen doet wonderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |