Zooooo blij dat mijn robinson avontuur niet door is gegaan...had ik je alsnog modder moeten gevenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:04 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Keep my life at high risk
[..]
ik lette effe niet op... meer niet.. de volgende keer rol ik je wel door de modder. *doet alvast een regendansje
![]()
kun je morgen?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Schatje, wanneer gaan wij een duoshoot doen. We mogen vast wel samen door de modder rollen van RonaldV
!
Het gaat overmorgen pas regenen hoor! Op dit moment is er stof, geen modderquote:
en jij hebt geen kraan waar water uitkomt?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:11 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het gaat overmorgen pas regenen hoor! Op dit moment is er stof, geen modder
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:11 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het gaat overmorgen pas regenen hoor! Op dit moment is er stof, geen modder
Post es door dan ...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:07 schreef fraubitch het volgende:
[..]
als ik met dit profieltje 10.000 gehaald heb. ok?
Dat verdampt zodra het de grond raakt je komt hierheen?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:13 schreef fraubitch het volgende:
[..]
en jij hebt geen kraan waar water uitkomt?![]()
ja duh, ik wil ook wel eens een shoot met Debsterrquote:
ooow..ik denk, die gaat slapen ofzoquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
ja duh, ik wil ook wel eens een shoot met DebsterrIs dat zo raar?
Jij betaalt mijn reiskosten?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:17 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dat verdampt zodra het de grond raakt je komt hierheen?![]()
Transportation is not an issue. some people are more equal than othersquote:
tot morgen dus!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:22 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Transportation is not an issue. some people are more equal than others
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:37 schreef prupke het volgende:
avond![]()
Vanmiddag naar de smoelarts geweest ...geen gaatjes
Moet je laten boren of wat anders?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:38 schreef An24 het volgende:
[..]
gefeli
![]()
* An24 jaloers is omdat ze over weekje terug moet.....
gewoon 1 klein gaatje ja.....en in septmber de beugel erin.....maar daar wil ik nog even niet aan denkenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:40 schreef prupke het volgende:
[..]
Moet je laten boren of wat anders?
heel veel kaugom knauwen doet wonderen
Was ik ook Yoni......kom met me mee in september, ben je in 1 keer genezenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:43 schreef Yoni het volgende:
Ik ben heel bang voor de tandarts. Maar nu vandaag wil ik ineens echt heel graag![]()
*smack*quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:23 schreef fraubitch het volgende:
tot morgen dus!
debsturrr kom je ookkootchy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |