Daimn!!! die had ik niet zien aankomenquote:
"kchhggk, Eagle-1 Eagle-1 Incoming bogey 6-o'clock, kchhggk!"quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Daimn!!! die had ik niet zien aankomen
Gooit ijstaart naar RD!!
Lekker!!!quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Daimn!!! die had ik niet zien aankomen
Gooit ijstaart naar RD!!
Dat niet, warm heb ik het wel.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ligt die ook in zo'n Michael Jackson-couveuse?
het is gewoon erg ja.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:14 schreef Xilantof het volgende:
Goedenmiddag
Autorijden vind ik altijd heerlijk om te doen, maar met deze hitte als de auto al meerdere uren in de zon heeft staan bakken en zónder airco... Tja dan is mijn pret snel over
Wel lekker met open dak gereden.
Wat een dag, wat een dag
Het is toch echt mijn Sjors die daar te koop staaatquote:
kloptquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
het is gewoon erg ja.
ramen open, maar dan komt er WARME lucht naarbinnen!
WARME lucht is nog steeds niet erg. Zolang je maar harder dan 50 gaat rijdenquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
het is gewoon erg ja.
ramen open, maar dan komt er WARME lucht naarbinnen!
Je bent er weerquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:34 schreef Mauro het volgende:
Goeie avond
Vandaag was het te mistig om leuke foto's te maken.
En ik had al lang op bedje moeten liggen nu. straks om 1 uur mag ik weer in de koelte van de nacht werken
Waterijs?quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:46 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
IK HEB IJSJES IN DE AANBIEDING!!! dan kan ik namelijk ipv de ramen de diepvries open zetten met de ventilator er voor. Nou was ik dat gister al van plenmaar in US vroeg ik wie er een ijsje wou, maar toen begonnen ze te miepen dat ze meloen wouden
![]()
terwijl ik van mama heb gelirt dat je un gegeefun paart niet in de bek mag kijken
als je twee stappen buiten zet heb je al een rietje nodigquote:
Jij hebt nooit zonder airco in zuid Frankrijk geredenquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:23 schreef PdeHoog het volgende:
WARME lucht is nog steeds niet erg. Zolang je maar harder dan 50 gaat rijdenDan krijg je nl. een lekker windje in de auto
En wind is goed
hmmm die cornetto is natuurlijk al lang en breed opquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:21 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
ehm...eet ik dat eerst op...zijn toch alleen maar ijsjes!!! iemand een ijsje????
Ik heb in de aanbieding:
raketten
goedkope breekijsjes
en nog 1 Cornetto Passion!
Ik wil niet horen van zon en haarquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:52 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Jij hebt nooit zonder airco in zuid Frankrijk gereden
40 graden wind is alleen oké als jij je haar wilt drogen in de winter....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |