quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja man...ik ben op dieet maar heb zooooooooooooo'n zin in chocola!![]()
Rennen is gelijk aan érg vermoeiend....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:15 schreef Puckzzz het volgende:
Rennen...eens kijken, dat is net als lopen maar dan een tandje hoger?
Nee dank u, dan laat ik de chocola wel staan
ow gatver...en volgens mij wordt je er met dit weer ook nat van he?quote:
Je hebt nog geen offer gebracht op het FOT Altaar ter ere van de Oppergod HM2quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:48 schreef Ripley het volgende:
Yeay! Mijn eerste zelfgemaakte foto's in FOT![]()
Hoor ik er nu een beetje bij?![]()
Der zitten nog 12 uur tussen het klaar zijn met werken en het weer moeten werken, dat is toch meer dan genoeg.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:54 schreef Mauro het volgende:
Goeie nacht
Net weer thuis van een nachtje werken. 11 uur gisteravond begonnen en nu pas thuis. 11 uur vanaaf mag ik weer
Zal zo wel weer een paar leuke foto's posten hiero
Maar eerst een biertje.
Je hoeft geen foto's te posten om erbij te horen hoor.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:48 schreef Ripley het volgende:
Yeay! Mijn eerste zelfgemaakte foto's in FOT![]()
Hoor ik er nu een beetje bij?![]()
Zoals je ook foto's kunt posten om er dan nog steeds niet bij te horen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:10 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je hoeft geen foto's te posten om erbij te horen hoor.
Erg nat ja... en niet zo lekker verkoelend nat als van dat ijsbad op die foto, maar vies klef zweterig stinkend nat. Brrrrquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ow gatver...en volgens mij wordt je er met dit weer ook nat van he?
Dank jequote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:20 schreef Yoni het volgende:
[..]
Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeerd!!!!!!!!![]()
![]()
Ik wist dat 't jou ook ging lukken!
![]()
Hup, doe's mee aan de wedstrijdquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:13 schreef Maerycke het volgende:
Zoals je ook foto's kunt posten om er dan nog steeds niet bij te horen.
Geen meelij heeft.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:39 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Het is hier bij mij op kantoor ook behoorlijk warm.
Er kan geen raam open alleen maar 1 deur en we hebben ook geen Airco.
Heb medelij..........................
Dr_Flash, An24 is ff niet in de gelegenheid om te reageren en vroeg mij je de felcitaties door te geven dus bij deze:quote:
of zoietsquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:53 schreef prupke het volgende:
Flash gefeliciteerd
Het is overal warm...en daar is dan nog wel mee te leven.. maar niet met mensen die dus lastig worden door de warmte. Die mensen zou ik dan ook graag op een kanon zetten![]()
dat zou betekenen dat je 'm eerst moet wassenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:04 schreef freud het volgende:
Vanavond maar aan de xenos bbq met sate, al kan ik de sate ook best roosteren op de motorkap van mijn Leonnetje...
Ik wil ook een Leonquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:04 schreef freud het volgende:
Vanavond maar aan de xenos bbq met sate, al kan ik de sate ook best roosteren op de motorkap van mijn Leonnetje...
Xenos BBQ's zijn goedquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:04 schreef freud het volgende:
die film was best goed jaquote:
Nee, zo'n auto willik!quote:
Waarom las ik nou dat jij zijn auto ging wassen in bikini en veel schuim....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dat zou betekenen dat je 'm eerst moet wassen
tenzij je een knappe dame in bikini tot je beschikking hebt, die mag 'm wel wassen natuurlijkmet lekker veel schuim enzo
ja het is echt te warm, mijn hormonen draaien door![]()
er zijn hier twee Leon rijders, Ron en Freud. Dus gooi je charmes in de strijdquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, zo'n auto willik!
Ik vind dat dus echt superauto's, ben helemaal verliefd op dat kontje
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |