JOUW MSN misschier, t mijne werkt primaquote:Op maandag 17 juli 2006 23:28 schreef PdeHoog het volgende:
HaiIk moest even posten van Ronald als ik thuis was
Hiero ben ik dus
Enneh...al een kwartiertje ongeveer
En MSN is dood
Jajaquote:Op maandag 17 juli 2006 23:31 schreef RonaldV het volgende:
[..]
JOUW MSN misschier, t mijne werkt prima
Jij bent lijp zegquote:Op maandag 17 juli 2006 23:41 schreef freud het volgende:
Ghallo! Squashen met deze temperatuur is lekker hoor, als je van liters zweet houdt...
Bij deze temperaturen is mezelf aankleden al een sportquote:Op maandag 17 juli 2006 23:50 schreef WurM het volgende:
sporten met deze temperaturen is best fijn... hoef je niet te veel te doen om wel veel te zweten, maar dan bij voorkeur wel 's avonds, zodat t niet TE warm is...
Jij en ik hebben daar een duidelijk verschil in mening overquote:
Mja, noem het een tic...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:16 schreef PdeHoog het volgende:
Jij en ik hebben daar een duidelijk verschil in mening over
mogguh everybodyquote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:35 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen
Sporten is best, alleen met zulke temperaturen houdt ik het beperkt.
Ja, ik ken het... de straat absorbeerd de hitte en straalt het lekker terug, de muren allemaal ook, dus dat zet nog eens extra bijquote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:47 schreef G-string het volgende:
Mogguh!![]()
Pfffff, ik haat die hitte.
Zit je de hele dag lekker in een door airco gekoeld kantoor.
's Middags om 5 uur word je naar buiten geschopt 30° in.
Stap je in je auto (zonder airco uiteraard) waar het ongeveer 60° is.
(je zou maar zwarte leren stoelbekleding hebben trouwens AUW!) [afbeelding]
Loopt het zweet inmiddels lekker in stralen tussen je billen door.
Nou als je dan eenmaal thuis bent hoeft sporten echt niet meer van mij...![]()
fietsen heerlijk gewoon, vanmiddag terug ookquote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:58 schreef Yoni het volgende:
Ik vind 't dapper.. sporten met dit weer. Ik ga al niet eens als het geen warm weer is...en de fiets laat ik nu ook staan ('s morgens 7km fietsen gaat nog wel, maar na werktijd als het zo warm is vind ik 't echt niet fijn).
Maarrrr verder best lekker dat mooie weer. Hoewel die 35 graden van morgen wel errrrug warm is. Weet niet meer of ik wel zo blij ben dat ik vrij ben morgen....
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een handoek op je stuur gelegd zodat je daar je handen niet aan verbrand?
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
fietsen heerlijk gewoon, vanmiddag terug ook
ff lekker nog t idee dat ik wat gedaan heb
Nee dank je, rook jij em maar alleen op. Oefening baart kunstquote:
Kewl, net als die ene autoreclamequote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:03 schreef G-string het volgende:
[..]
En op de pook, want die wordt ook witverziekend heet (= chroom)
Dat vergeet je 1 keer en dan heb je een brandmerk in je handpalm staan.![]()
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:03 schreef G-string het volgende:
En op de pook, want die wordt ook witverziekend heet (= chroom)
quote:Dat vergeet je 1 keer en dan heb je een brandmerk in je handpalm staan.![]()
Ik heb de andere kant naar buiten gelegd, dat zilver naar buiten is wel effectiever, maar ook irritant voor anderen...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:20 schreef Puckzzz het volgende:
enne...ff snel naar buiten gaat en handoekje op stuur legt...ow wacht ik heb zo'n anti-vries scherm voor mijn raam, die kan ik er natuurlijk ook overheen leggen toch? Met de zilveren kant naar buiten?
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:19 schreef freud het volgende:
- kantoor met airco: check
- auto met airco: check
- huis met grote ventilator: check
- vakantie: check
- verbrand: check
- kater van te weinig drinken na sporten: check
Aan dat kantoor met airco heb je niet zoveel als je vakantie hebt....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:19 schreef freud het volgende:
- kantoor met airco: check
- auto met airco: check
- huis met grote ventilator: check
- vakantie: check
- verbrand: check
- kater van te weinig drinken na sporten: check
Ik zit er ook steeds serieuzer aan te denken... tis binnen warmer dan buiten bij mij...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:23 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
airco thuis is het doel voor het eind van deze maand
She is cool...but I am much coolerquote:
Gewoon doen! Gisteren toen ik thuis kwam ook gedaan. Gewoon heerlijkquote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:25 schreef Yoni het volgende:
Ik zit er ook steeds serieuzer aan te denken... tis binnen warmer dan buiten bij mij...
Top Cooling is goedquote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:58 schreef Shark.Bait het volgende:
Zo krijg je plezier om te gaan werken (niet bij mij, hier hebben ze top cooling wat betekent dat het boven koeler is dan beneden waar ik zit...
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:43 schreef PdeHoog het volgende:
Top Cooling is goedWe hebben het hier ook
Het is binnen heerlijk koel
En ik zit op de 2e en ze komen van alle kanten om hier af te koelen
Wij hebben hier ook top cooling, maar in sommige kamers is het echt snikheet. Wij zitten op de derde en hebben alle lamellen dicht en het licht uit. En dan is het alsnog 25 graden ofzo (wat vergeleken bij buiten best koel is natuurlijk)quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Top Cooling is goedWe hebben het hier ook
Het is binnen heerlijk koel
En ik zit op de 2e en ze komen van alle kanten om hier af te koelen
ow dat is hier niet zo'n punt, ik kan niemand verblindenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:22 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik heb de andere kant naar buiten gelegd, dat zilver naar buiten is wel effectiever, maar ook irritant voor anderen...
Het is hier ergens tussen de 22 en 25 graden volgens mijquote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:48 schreef Yoni het volgende:
[..]
Wij hebben hier ook top cooling, maar in sommige kamers is het echt snikheet. Wij zitten op de derde en hebben alle lamellen dicht en het licht uit. En dan is het alsnog 25 graden ofzo (wat vergeleken bij buiten best koel is natuurlijk)
Reden waarom ik besloten heb vandaag niet naar buiten te gaan.quote:
Ik zit hier ook heel af en toe met kippenvel.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het is hier ergens tussen de 22 en 25 graden volgens mijEn nog zitten collega's hier te bibberen
Dag 1 dat we in onze nieuwe pand zaten hebben collega's ook idd vesten aangetrokkenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:04 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik zit hier ook heel af en toe met kippenvel.
Bij m'n vorige werk was het wel echt heel erg. Daar zat ik in de zomer binnen met een vest aan...
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:01 schreef Troel het volgende:
Op mijn oude werk hadden wij het standaard op 20 graden staan. Prima temperatuur om te werken. Tja, als je collega dan in een kort rokje en een hempje gaat zitten, dan hebben ze het koud. Altijd gezeik met de temperatuur, zij zette het omhoog, wij zetten het omlaag. Op een gegeven moment doet zij haar beklag bij office manager "tja, dan moet je maar gewoon kleren aandoen en niet in je ondergoed blijven lopen"![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
She is cool...but I am much cooler![]()
[afbeelding]
LOLquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:01 schreef Troel het volgende:
Op mijn oude werk hadden wij het standaard op 20 graden staan. Prima temperatuur om te werken. Tja, als je collega dan in een kort rokje en een hempje gaat zitten, dan hebben ze het koud. Altijd gezeik met de temperatuur, zij zette het omhoog, wij zetten het omlaag. Op een gegeven moment doet zij haar beklag bij office manager "tja, dan moet je maar gewoon kleren aandoen en niet in je ondergoed blijven lopen"![]()
![]()
als ze maar heet genoeg zijn worden er sommige dingen wel eens vloeibaarquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:45 schreef freud het volgende:
Kunnen mensen smelten? Ik voel me een beetje als de wicked witch of the west, pfffffff
Waar het hart van vol is stroomt de mond van over?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
als ze maar heet genoeg zijn worden er sommige dingen wel eens vloeibaar
Ja man...ik ben op dieet maar heb zooooooooooooo'n zin in chocola!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:51 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Waar het hart van vol is stroomt de mond van over?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |