Gewoon doen! Gisteren toen ik thuis kwam ook gedaan. Gewoon heerlijkquote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:25 schreef Yoni het volgende:
Ik zit er ook steeds serieuzer aan te denken... tis binnen warmer dan buiten bij mij...
Top Cooling is goedquote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:58 schreef Shark.Bait het volgende:
Zo krijg je plezier om te gaan werken (niet bij mij, hier hebben ze top cooling wat betekent dat het boven koeler is dan beneden waar ik zit...
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:43 schreef PdeHoog het volgende:
Top Cooling is goedWe hebben het hier ook
Het is binnen heerlijk koel
En ik zit op de 2e en ze komen van alle kanten om hier af te koelen
Wij hebben hier ook top cooling, maar in sommige kamers is het echt snikheet. Wij zitten op de derde en hebben alle lamellen dicht en het licht uit. En dan is het alsnog 25 graden ofzo (wat vergeleken bij buiten best koel is natuurlijk)quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Top Cooling is goedWe hebben het hier ook
Het is binnen heerlijk koel
En ik zit op de 2e en ze komen van alle kanten om hier af te koelen
ow dat is hier niet zo'n punt, ik kan niemand verblindenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:22 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik heb de andere kant naar buiten gelegd, dat zilver naar buiten is wel effectiever, maar ook irritant voor anderen...
Het is hier ergens tussen de 22 en 25 graden volgens mijquote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:48 schreef Yoni het volgende:
[..]
Wij hebben hier ook top cooling, maar in sommige kamers is het echt snikheet. Wij zitten op de derde en hebben alle lamellen dicht en het licht uit. En dan is het alsnog 25 graden ofzo (wat vergeleken bij buiten best koel is natuurlijk)
Reden waarom ik besloten heb vandaag niet naar buiten te gaan.quote:
Ik zit hier ook heel af en toe met kippenvel.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het is hier ergens tussen de 22 en 25 graden volgens mijEn nog zitten collega's hier te bibberen
Dag 1 dat we in onze nieuwe pand zaten hebben collega's ook idd vesten aangetrokkenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:04 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik zit hier ook heel af en toe met kippenvel.
Bij m'n vorige werk was het wel echt heel erg. Daar zat ik in de zomer binnen met een vest aan...
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:01 schreef Troel het volgende:
Op mijn oude werk hadden wij het standaard op 20 graden staan. Prima temperatuur om te werken. Tja, als je collega dan in een kort rokje en een hempje gaat zitten, dan hebben ze het koud. Altijd gezeik met de temperatuur, zij zette het omhoog, wij zetten het omlaag. Op een gegeven moment doet zij haar beklag bij office manager "tja, dan moet je maar gewoon kleren aandoen en niet in je ondergoed blijven lopen"![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
She is cool...but I am much cooler![]()
[afbeelding]
LOLquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:01 schreef Troel het volgende:
Op mijn oude werk hadden wij het standaard op 20 graden staan. Prima temperatuur om te werken. Tja, als je collega dan in een kort rokje en een hempje gaat zitten, dan hebben ze het koud. Altijd gezeik met de temperatuur, zij zette het omhoog, wij zetten het omlaag. Op een gegeven moment doet zij haar beklag bij office manager "tja, dan moet je maar gewoon kleren aandoen en niet in je ondergoed blijven lopen"![]()
![]()
als ze maar heet genoeg zijn worden er sommige dingen wel eens vloeibaarquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:45 schreef freud het volgende:
Kunnen mensen smelten? Ik voel me een beetje als de wicked witch of the west, pfffffff
Waar het hart van vol is stroomt de mond van over?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
als ze maar heet genoeg zijn worden er sommige dingen wel eens vloeibaar
Ja man...ik ben op dieet maar heb zooooooooooooo'n zin in chocola!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:51 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Waar het hart van vol is stroomt de mond van over?![]()
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja man...ik ben op dieet maar heb zooooooooooooo'n zin in chocola!![]()
Rennen is gelijk aan érg vermoeiend....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:15 schreef Puckzzz het volgende:
Rennen...eens kijken, dat is net als lopen maar dan een tandje hoger?
Nee dank u, dan laat ik de chocola wel staan
ow gatver...en volgens mij wordt je er met dit weer ook nat van he?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |