Was ik ook Yoni......kom met me mee in september, ben je in 1 keer genezenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:43 schreef Yoni het volgende:
Ik ben heel bang voor de tandarts. Maar nu vandaag wil ik ineens echt heel graag![]()
*smack*quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:23 schreef fraubitch het volgende:
tot morgen dus!
debsturrr kom je ookkootchy
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:49 schreef Yoni het volgende:
Mijn vorige tandarts was nogal een lomperik. Bij mijn allereerste gaatje (toen ik 16 was ofzo) heeft ie de verdoving verkeerd gezet waardoor ik drie weken een blauwe wang had (en de verdoving niet werkte). De tweede keer dat ik iets had, was ik meteen de pineut voor een enorme wortelkanaalbehandeling, waar ik heel veel last van heb gehad achteraf. Toen ie de keer erop zei dat ie de afspraak voor over een half jaar vast wilde plannen omdat ie mijn verstandskies wilde gaan trekken, was een beetje de druppel. Ik durfde toen dus niet meer te gaan...
Inmiddels heb ik sinds kort een andere tandarts. Die heeeeeel lief en voorzichtig is. En waar ik dus heel blij mee ben. Alleen ben ik dus wel een beetje te lang niet geweest..enzo...![]()
Die was impliciet.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:49 schreef An24 het volgende:
vergeet je *lebber* niet?
Mijn tandarts is een hele fijne gozer en pijnloos (ik niet altijd maar goed)quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:49 schreef Yoni het volgende:
Mijn vorige tandarts was nogal een lomperik. Bij mijn allereerste gaatje (toen ik 16 was ofzo) heeft ie de verdoving verkeerd gezet waardoor ik drie weken een blauwe wang had (en de verdoving niet werkte). De tweede keer dat ik iets had, was ik meteen de pineut voor een enorme wortelkanaalbehandeling, waar ik heel veel last van heb gehad achteraf. Toen ie de keer erop zei dat ie de afspraak voor over een half jaar vast wilde plannen omdat ie mijn verstandskies wilde gaan trekken, was een beetje de druppel. Ik durfde toen dus niet meer te gaan...
Inmiddels heb ik sinds kort een andere tandarts. Die heeeeeel lief en voorzichtig is. En waar ik dus heel blij mee ben. Alleen ben ik dus wel een beetje te lang niet geweest..enzo...![]()
* An24 in lange termijn geheugen opslaatquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:53 schreef prupke het volgende:
[..]
Mijn tandarts is een hele fijne gozer en pijnloos (ik niet altijd maar goed)
En je moet gewoon onthouden dat een tandarts negen van de tien keer met zijn vingers in je mond zit en dus als hij je pijn doet : kaken opelkaar zetten
sinds ik heel veel gum knaag heb ik geen last meer gehad van gaatjes
Ik heb nu een vrouw. Ben een paar weken geleden geweest en ben zowat van m'n stoel gevallen daar. Verdoving deed geen zeer (die injecties vind ik dus het ergste) en wortelkanaalbehandeling zonder napijn. Echt heel fijn. Ben meteen een stuk minder bangquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:53 schreef prupke het volgende:
[..]
Mijn tandarts is een hele fijne gozer en pijnloos (ik niet altijd maar goed)
En je moet gewoon onthouden dat een tandarts negen van de tien keer met zijn vingers in je mond zit en dus als hij je pijn doet : kaken opelkaar zetten
sinds ik heel veel gum knaag heb ik geen last meer gehad van gaatjes
*lebber*quote:
hierzo ook....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:58 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik heb nu een vrouw. Ben een paar weken geleden geweest en ben zowat van m'n stoel gevallen daar. Verdoving deed geen zeer (die injecties vind ik dus het ergste) en wortelkanaalbehandeling zonder napijn. Echt heel fijn. Ben meteen een stuk minder bang![]()
't Gaat dus uiteindelijk wel weer helemaal goed komen met mijn tandjes![]()
hier nog niet.....30,5 graden is het hierquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:00 schreef ultra_ivo het volgende:
Langzaam begint de temperatuur in huis draaglijk te worden...
Trustequote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:01 schreef An24 het volgende:
[..]
hierzo ook....
luitjes tis mooi geweest. Trusten![]()
Het is hier nog steeds 29 graden.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:00 schreef ultra_ivo het volgende:
Langzaam begint de temperatuur in huis draaglijk te worden...
Dat noem ik tegenwoordig al bijna draaglijkquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:02 schreef prupke het volgende:
[..]
hier nog niet.....30,5 graden is het hier![]()
Net op het nieuws zeiden ze dat hij niet doorging (na 2 doden)quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:11 schreef RonaldV het volgende:
Is de 4-daagse nou wel of niet gecancelled? Ik moet morgenmiddag in Nijmegen zijn namelijk en ik heb geen zin om daar vast te komen zitten....
Huh?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:15 schreef PdeHoog het volgende:
Ik geloof dat Blijdorp nu in zijn geheel is verschoven naar volgende week woensdagavond
De resterende Blijdorp-Zoomeravonden-gangers heeft ook afgezegdquote:
Ow. Da's heel wat anders dan dat heel Blijdorp is verplaatst.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De resterende Blijdorp-Zoomeravonden-gangers heeft ook afgezegdIk dus
En Shark
Dus nu gaan we volgende week nog
Nee tuurlijk niet! Maar daarom is het nog wel sneu!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:21 schreef k_man het volgende:
Tja, wat hadden ze dan moeten doen?
Vandaag twee doden en morgen maar rustig verder of er niets gebeurd is? Terwijl het weer morgen en overmorgen nog erger wordt.
Ze hebben heel juist gehandeld. Wel jammer natuurlijk maar ik denk dat iedereen dit besluit ook begrijpt.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:21 schreef k_man het volgende:
Tja, wat hadden ze dan moeten doen?
Vandaag twee doden en morgen maar rustig verder of er niets gebeurd is? Terwijl het weer morgen en overmorgen nog erger wordt.
Ja, maar niet in de eerste plaats voor jouw opa.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:22 schreef Yoni het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet! Maar daarom is het nog wel sneu!
Jemig, doe nou niet net alsof ik de rest niet erg vindt ofzo. Ik vind het niet meer dan normaal dat ze de boel aflasten en het is vreselijk dat er mensen dood zijn, maar ik mag toch wel ook een beetje meebalen voor mijn opa....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:25 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, maar niet in de eerste plaats voor jouw opa.
Kopje kroeltquote:
Ze hebben uiteindelijk wel de binnenkomsttijd verlengd. Maar idd hadden ze misschien meteen afstanden in moeten korten. Hoewel ik me ook afvraag of je dit aan had kunnen zien komen, 't is wel vaker zo warm geweest met nog slechtere omstandigheden qua luchtvochtigheid ook.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:26 schreef ultra_ivo het volgende:
Probleem is denk ik hun halsstarrigheid gisteren met niks veranderen qua tijden en afstand. En zoals ik begrepen heb uit het nieuws heeft nu de gemeente (in casu de burgemeester als bewaker van de openbare orde/gezondheid) ingegrepen en de zaak afgelast. Ik ben benieuwd of de marsleider nog een probleem krijgt.
En dan vekondigen ze ook nog dat ze het "warm" hebbenquote:
Om niet te zeggen: heet.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:33 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
En dan vekondigen ze ook nog dat ze het "warm" hebben![]()
Ik heb gezegd dat het warm is....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:33 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
En dan vekondigen ze ook nog dat ze het "warm" hebben![]()
dat had ik vanmiddagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |