jaja die...nouja...meer een ver familielid ofzo...onze eigenste FOT Freudquote:Op maandag 17 juli 2006 16:05 schreef robbedoeseos300d het volgende:
bedoel je deze?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sigmund_Freud
Geweldige droom, geweldige topictitelquote:Op maandag 17 juli 2006 16:03 schreef Puckzzz het volgende:
![]()
vorige Tupac: [FOT SC] waarin Debsterr EINDELIJK eens fatsoenlijk...
en nogmaals de vraag:
Wo ist Herr. Freud?
Je hebt me hopelijk wel 10 kilo lichter en 10 jaar jonger gedroomd he?quote:Op maandag 17 juli 2006 16:07 schreef Toeps het volgende:
Help, ik krijg die beelden maar niet uit mijn hoofd.
Dat weet ik niet meer... Het gaat mij eerder om die bloem, en dan een condoom er omheen...quote:Op maandag 17 juli 2006 16:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Je hebt me hopelijk wel 10 kilo lichter en 10 jaar jonger gedroomd he?![]()
Jah daarom huilde hij natuurlijk...nu was hij 'de-flowered'quote:Op maandag 17 juli 2006 16:12 schreef Toeps het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer... Het gaat mij eerder om die bloem, en dan een condoom er omheen...En waarom ik dat moest zien, dat weet ik ook niet meer. Ik ging Sharkie iig troosten, en zo.
Ik lig hier dus al 10 minuten in een stuip omdat ik 't al helemaal voor me ziequote:Op maandag 17 juli 2006 16:14 schreef An24 het volgende:
Zeg Toeps, wil je zulke dingen in het vervolg met wat minder details vertellen....is niet goed voor mijn visualiserend persoontje![]()
![]()
De-flowered! Wow! Wat een symboliek, en dat door mijn onbewuste! Toch best knap van mij.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jah daarom huilde hij natuurlijk...nu was hij 'de-flowered'is een emotioneel moment
erhm...ja tot een bepaald punt kan ik hier best inkomen...maar DE MAMMA??!! Shark is potverdorie ouder als ik!!quote:Op maandag 17 juli 2006 16:28 schreef freud het volgende:
Hierrrrrrrrr istie dan!
Kijk, het is eigenlijk erg simpel. Jij ziet Puckzzz een beetje als de mama van Shark. Shark is eigenlijk een nieuwgeboren modje, die nog afhankelijk is van zijn mammie. Het ontmaagden van een MODje, zoals Puckzz misschien gedaan heeft, heet in het engels "to deflower". Vandaar het bloemetje. En Shark moest een beetje huilen, omdat het zijn eerste MOD actie was en hij geroerd was.
Logisch toch?
Ja, maar een moederfiguur hoeft niet ouder te zijn hoorquote:Op maandag 17 juli 2006 16:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
erhm...ja tot een bepaald punt kan ik hier best inkomen...maar DE MAMMA??!! Shark is potverdorie ouder als ik!!![]()
quote:
quote:
Je ging mij troosten?quote:Op maandag 17 juli 2006 16:07 schreef Toeps het volgende:
Help, ik krijg die beelden maar niet uit mijn hoofd.
Kom em maar zelf makenquote:Op maandag 17 juli 2006 16:15 schreef G-string het volgende:
Ik wil wel eens een foto zien van die grote met een bloemetje er op!![]()
Deflowered? Ik had mijn bloem nog hoorquote:Op maandag 17 juli 2006 16:19 schreef Toeps het volgende:
De-flowered! Wow! Wat een symboliek, en dat door mijn onbewuste! Toch best knap van mij.
Ojee, hij heeft de smaak te pakken...waar gaat dit eindigen?quote:Op maandag 17 juli 2006 16:36 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Kom em maar zelf maken [afbeelding]
Ja dan gaat dat Oedipus verhaal ook niet op.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
erhm...ja tot een bepaald punt kan ik hier best inkomen...maar DE MAMMA??!! Shark is potverdorie ouder als ik!!![]()
Me 2quote:Op maandag 17 juli 2006 16:31 schreef freud het volgende:
Ik roep ook vaak genoeg "Who's your daddy??!!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |