quote:Op maandag 17 juli 2006 15:01 schreef Puckzzz het volgende:een smilie-post...mag dat wel van de nieuwe mod?
wat wou ie eraan doen? Zn kippen zijn opquote:Op maandag 17 juli 2006 15:01 schreef Puckzzz het volgende:een smilie-post...mag dat wel van de nieuwe mod?
ja dat is waar, maar blont als ik ben heb ik 'm net al een schaap aangebodenquote:Op maandag 17 juli 2006 15:06 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
wat wou ie eraan doen? Zn kippen zijn op
Gefeliciteerdquote:
quote:Op maandag 17 juli 2006 15:01 schreef Puckzzz het volgende:een smilie-post...mag dat wel van de nieuwe mod?
Ja hoor, meesteres Puckzzzquote:Op maandag 17 juli 2006 13:42 schreef Puckzzz het volgende:
He Shark? komt er nog eens een datum of hoe zit dat?![]()
Oja? vertelquote:Op maandag 17 juli 2006 15:47 schreef Toeps het volgende:
Laat ik nou net vannacht iets heel raars over Sharkie en Puckzzie gedroomd hebben...![]()
Ja spannend!quote:
quote:Op maandag 17 juli 2006 15:57 schreef Toeps het volgende:
Euh... Nou euh...
Jullie hadden sex met elkaar gehad, en Shark moest daarna huilen, en hij had een hele grote met een bloemetje er op.
Is hier toevallig een dromen-analyseur?
Ik wil wel een huis-tuin-en-keuken-analyse maken, maar of je daar blij mee gaat zijn....quote:Op maandag 17 juli 2006 15:57 schreef Toeps het volgende:
Euh... Nou euh...
Jullie hadden sex met elkaar gehad, en Shark moest daarna huilen, en hij had een hele grote met een bloemetje er op.
Is hier toevallig een dromen-analyseur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |