winkels om 6 uur al dicht ?quote:Op maandag 17 juli 2006 11:05 schreef Puckzzz het volgende:
Nou nee, de fiets stond nog hier op mijn werk. en ik ga niet elke dag op de fiets want soms moet ik voor 6 uur thuis zijn om naar de winkel te gaan ofzo en dat lukt me niet op de fiets.
Da's dan het dorp waar ze het steeds over hebben zeker?quote:
moet welquote:Op maandag 17 juli 2006 11:52 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Da's dan het dorp waar ze het steeds over hebben zeker?
* in lachen uitbarst *quote:Op maandag 17 juli 2006 10:07 schreef HMaster-II het volgende:
Zit je weder in Assen??? De Hoofdstad van het Noorden???![]()
quote:Op maandag 17 juli 2006 11:52 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Da's dan het dorp waar ze het steeds over hebben zeker?
9:39 is niet uitslapenquote:Op maandag 17 juli 2006 09:39 schreef freud het volgende:
Zoooooo, net wakker. Vakantie uitslaap dingen zijn goeoeoed. Beetje mentale steun aan Yoni en dr_flash. Pff, wel warm hoor.
Ziet er gaaf uit.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:22 schreef Mauro het volgende:
Fototje gisteravond gemaakt tijdens mijn werk:
[afbeelding]
exif:
diafragma 29, sluitertijd 13 seconden, ISO 200.
tijdstip: om en nabij 23 uur.
locatie: Wegwerkzaamheden aan de A28 thv afrit Haren, gezien in de richting naar Groningen.
Deze foto heb ik gemaakt toen we pauze hadden.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:41 schreef CocaColaLight het volgende:
Ziet er gaaf uit.
En ik maar denken dat je "hard" aan het werk bent tegenwoordig.... Een beetje foto's maken in de baas zijn tijd![]()
quote:
*aansluit in de gefeli rijquote:
en gaat het dan weer gewoon off-topic over mijn shopcapriolen jah??quote:
Alleen als je de 30e mee komt meeten....en minstens net zo veel ijs eetquote:Op maandag 17 juli 2006 13:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
en gaat het dan weer gewoon off-topic over mijn shopcapriolen jah??
Ik moet nog vijf examens....quote:Op maandag 17 juli 2006 13:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
en gaat het dan weer gewoon off-topic over mijn shopcapriolen jah??
wat zeggen ze dan altijd? in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst?quote:Op maandag 17 juli 2006 13:16 schreef An24 het volgende:
[..]
Alleen als je de 30e mee komt meeten....en minstens net zo veel ijs eet![]()
Ohw vroeg het aan Yoni, nou ja, ze is het vast eens![]()
quote:Op maandag 17 juli 2006 13:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
wat zeggen ze dan altijd? in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst?
28 oktober studio meet
Liefquote:Op maandag 17 juli 2006 13:22 schreef freud het volgende:
*trots is*
ja dit is wel uitgezonderd wat kleine prive projectjes die ik wel doe trouwens hoorquote:
Zeg ik ook altijd; in de toekomst voorspelde resultaten zeggen niets over mijn verledenquote:Op maandag 17 juli 2006 13:24 schreef Puckzzz het volgende:
wat zeggen ze dan altijd? in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst?
28 oktober studio meet
quote:Op maandag 17 juli 2006 14:58 schreef freud het volgende:
[..]
Zeg ik ook altijd; in de toekomst voorspelde resultaten zeggen niets over mijn verleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |