Zwolle is een dorp met een snelweg er doorheenquote:Op maandag 17 juli 2006 10:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zwolle dit keer. Uurtje minder rijden, maar nog steeds een takke-end.
Staan de DH-fotografen al in de rij voor je?quote:Op maandag 17 juli 2006 09:41 schreef Toeps het volgende:
Goedesmorgens!
Het dorp heeft ook een van onze vestigingenquote:Op maandag 17 juli 2006 10:22 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Zwolle is een dorp met een snelweg er doorheenHet enig nuittige wat je er mee kan doen is uitspitten en dumpen op Mars.
![]()
Tja....ik heb eigenlijk wel genoeg van al dat rijdenquote:En dat kliene stukkie rijden..... Ik deed gisteravond ook maar 300 kilometer vanuit Belgiek![]()
Ik heb bijna evenveel als jouw gedaan in de zelfde periode.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het dorp heeft ook een van onze vestigingenEn toevallig moet ik daar gaan vergaderen.
[..]
Tja....ik heb eigenlijk wel genoeg van al dat rijdenDe teller staat nu op 141.000 km in die 5,5 jaar en ik vind het eigenlijk niet meer zo tof....al die kilometers maken. Nou is het niet zoveel als sommige anderen doen, maar ik vind het genoeg
Je bent weer van de fiets afquote:Op maandag 17 juli 2006 10:56 schreef Puckzzz het volgende:
* Puckzzz rijdt 20 km per dag
en dan nog lukt het me om bijna door een vrachtwagen geplet te worden
Zij is die eigenwijze fietster die midden op de weg blijft rijden omdat ze te blont is om het fietspad te vinden...quote:
ja gelukkig loopt het fietspad dan ook naast de wegquote:Op maandag 17 juli 2006 11:04 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Zij is die eigenwijze fietster die midden op de weg blijft rijden omdat ze te blont is om het fietspad te vinden...Verder ben je lief hoor Puckemeizzz
![]()
![]()
winkels om 6 uur al dicht ?quote:Op maandag 17 juli 2006 11:05 schreef Puckzzz het volgende:
Nou nee, de fiets stond nog hier op mijn werk. en ik ga niet elke dag op de fiets want soms moet ik voor 6 uur thuis zijn om naar de winkel te gaan ofzo en dat lukt me niet op de fiets.
Da's dan het dorp waar ze het steeds over hebben zeker?quote:
moet welquote:Op maandag 17 juli 2006 11:52 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Da's dan het dorp waar ze het steeds over hebben zeker?
* in lachen uitbarst *quote:Op maandag 17 juli 2006 10:07 schreef HMaster-II het volgende:
Zit je weder in Assen??? De Hoofdstad van het Noorden???![]()
quote:Op maandag 17 juli 2006 11:52 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Da's dan het dorp waar ze het steeds over hebben zeker?
9:39 is niet uitslapenquote:Op maandag 17 juli 2006 09:39 schreef freud het volgende:
Zoooooo, net wakker. Vakantie uitslaap dingen zijn goeoeoed. Beetje mentale steun aan Yoni en dr_flash. Pff, wel warm hoor.
Ziet er gaaf uit.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:22 schreef Mauro het volgende:
Fototje gisteravond gemaakt tijdens mijn werk:
[afbeelding]
exif:
diafragma 29, sluitertijd 13 seconden, ISO 200.
tijdstip: om en nabij 23 uur.
locatie: Wegwerkzaamheden aan de A28 thv afrit Haren, gezien in de richting naar Groningen.
Deze foto heb ik gemaakt toen we pauze hadden.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:41 schreef CocaColaLight het volgende:
Ziet er gaaf uit.
En ik maar denken dat je "hard" aan het werk bent tegenwoordig.... Een beetje foto's maken in de baas zijn tijd![]()
quote:
*aansluit in de gefeli rijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |