vroeg of laat valt het gewoon goedquote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:59 schreef Yoni het volgende:
[..]
Idd
Naja bij mij op m'n werk is iemand die er 9 keer over gedaan heeft
En dan nog geen ....quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Gisteren was de 1500e dag dat ik digitaal fotografeer![]()
50-500 bigma teleunitquote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Toe maar?
Neuh, en dat zal zeker dit jaar niet meer worden ook. Rondje NL, vakantie, andere hobbies... kost allemaal knaakjesquote:
Moet je morgen ook maar meegaan naar Olmenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:21 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Męn, das wel erg vrolijk
Ik heb mijn dag niet zo volgens mij
Verbouwen? Je gaat opruimen? Heb je een vriendinnetje?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:00 schreef PdeHoog het volgende:
Goeieavond
* PdeHoog is aan het verbouwen thuis
PC is nog niet aangesloten. Infrastructuur is inmiddels wel aangelegd. Dus PC van ouders maar even gekaapt
*Routing and Remote Access, part three!*quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:00 schreef PdeHoog het volgende:
PC is nog niet aangesloten. Infrastructuur is inmiddels wel aangelegd.
RRAS is echt leuk!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
*Routing and Remote Access, part three!*
ik kan het niet meer horen
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:02 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Verbouwen? Je gaat opruimen? Heb je een vriendinnetje?
Ik heb een 2k3 servertje, maar er moet er eigenlijk nog eentje bij om echt te kunnen routen en zo. Mijn laptop is op zich wel capable genoeg om 2k3 te draaien met een client onder VMware ernaast, maar zo ver ben ik nog nietquote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:53 schreef RonaldV het volgende:
[..]
RRAS is echt leuk!Je moet alleen wat leuke hardware hebben liggen om e.e.a. te kunnen bouwen en uitproberen. Ik heb speciaal daarvoor een test-labje thuis staan met wat oude hardware.
Dat DAT is P zijn vriendinnetje??!!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:07 schreef An24 het volgende:
[..]
![]()
http://www.ansphotography(...)n%20de%20duinen.html
![]()
Meerderequote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:02 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Verbouwen? Je gaat opruimen? Heb je een vriendinnetje?
Ja, zo kan ik het ookquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:09 schreef PdeHoog het volgende:
MeerdereJij bent er daar natuurlijk ook eentje van
![]()
Uhuhquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |