abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39926375
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:12 schreef Meki het volgende:

[..]

Als S.ARABIE en IRAN de olie stop zetten omdat Israel burgers vermoordt dan kan het stijgen
Waarom zouden ze dat doen? Die olie-inkomsten zijn heel wat meer waard dan een paar dode Libanezen. Ik voorzie pas escalatie in dit opzich als Israel Syrie binnen trekt of bombardeert.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 00:14:47 #152
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39926396
http://cedarsawakening.blogspot.com/

Go to hell Nasrallah
A commentator wrote:
“I’M SORRY - BUT I BLAME ISRAEL… At the end of the day, no matter how dumb they are, Hizbollah did not know or predict Israel will punish all the Lebanese people… ”
Nasrallah is not dumb at all. He knew what he was doing. He wanted escalation, got escalation and the worse is that I have to hear him whine about the consequences of his decisions.

Hezbollah wanted to make us share the fate of Hamas, out of solidarity with the Palestinians, but they never wondered if that was what the Lebanese really wanted. We now have to pay the consequences of the actions of an Iranian stooge who’s been hiding for the last two days. What can you say when your fate is decided by a man who threatens to chop the heads of his opponents?

Did you ever watch Hezbollah units parading in Beirut’s Southern suburb and and making the fascist salute to Nasrallah? Well guess what happened to the guys wearing dynamite belts and holding cardboard RPGs? These mighty fighters were occulted by God overnight. They just vanished. Nobody knows where they are, but according to some rumors Beirut's sewers are experiencing a lot of demographic growth these days. But there's no need to worry, the resistance will be back. Once the last Israeli plane leave Lebanon, our courageous Hezbollah fighters will return to threaten the Lebanese who dare to question their policies.

The real tragedy is that there’s only one Hezbollah thug killed until now; meanwhile 60 innocent civilians are lying on the ground. Israel cannot really get the Hezbollah so it is going for easiers target instead. These fanatics justified their existence by pretending that they defended Lebanon against Israel. They are now hiding behind (and under) the civilians they claim to defend. Who’s defending whom exactly?

Go to hell Nasrallah, you and all your terrorists.

# posted by V @ 7/14/2006 07:28:00 PM 33 comments links to this post
This, however, is a passing nightmare; in time the earth will become again incapable of supporting life, and peace will return.
-- Bertrand Russell
Glasnosteraar=Godslasteraar
  dinsdag 18 juli 2006 @ 00:14:54 #153
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_39926401
Meki aub, hou ff op met die flauwekul.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_39926404
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:14 schreef Steijn het volgende:

[..]

Waarom zouden ze dat doen? Die olie-inkomsten zijn heel wat meer waard dan een paar dode Libanezen. Ik voorzie pas escalatie in dit opzich als Israel Syrie binnen trekt of bombardeert.
dan maakt Israel een grote fout in hun bestaan
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_39926424
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:15 schreef Meki het volgende:

[..]

dan maakt Israel een grote fout in hun bestaan
Dat maakt het dus nog minder waarschijnlijk dat die situatie zal optreden.
pi_39926433
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:14 schreef popolon het volgende:
Meki aub, hou ff op met die flauwekul.
Ik sluit me hier bij aan.
pi_39926436
quote:

[..]

Als S.ARABIE en IRAN de olie stop zetten omdat Israel burgers vermoordt dan kan het stijgen
Joh, en waarom zou een olie/levend land zich willen opofferen, dus de kop in de strop willen steken?

Gaarne iets meer inlezen,.....
pi_39926455
quote:

[..]

Maar dat doen ze niet omdat ze de dollars niet kunnen missen, zo simpel is het. Op het moment dat ze dat doen raken ze zelf ook enorm veel resources kwijt en zien ze hun eigen aandelenkapitaal en investeringen dalen. De burgers van Libanon en Palestina zijn altijd van achterliggend belang geweest ten opzichte van het geld,
  dinsdag 18 juli 2006 @ 00:17:25 #159
38229 kanaiken
Een lieve gezeisde kanaiken
pi_39926459
Levert Iran überhaupt grote hoeveelheden olie aan de Westerse wereld?
Stel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan.
Is dit een schijnvraag waarin het antwoord al besloten ligt?
>>> Geen referrertje in sigs <<<
pi_39926468
zouden dit dan toch de tekenen uit de bijbel zijn?
Ik weet nog goed dat een slimmeisje jaren geleden een verslag had geschreven over de tsunami, dat was in de tijd dat er nog 'niemand' van gehoord had.
Het enige plaatje wat zij kon vinden was een vaag sprookjesachtige tekening van een grote golf. En nu komen die tsunamies om de haverklap voor.......

En nu zijn er ook weer spanningen....... in principe maakt het me niet zo heel veel uit als binnen 10 jaar de 3de wereld oorlog uitbreekt, nu breekt die sowieso nog niet uit, maar de spanningen maken een goede voedingsboden. We moeten nog even wachten tot we het biochippie in ons hebben en het beest kan komen.
Het maakt me dus niet uit, want dan kunnen we wel zeggen dat de bijbel op waarheid is berust en God staat achter me dan.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_39926479
Wanneer denken juliie dat Israel Libanon binnen zal vallen met de grondtroepen?
pi_39926482
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:17 schreef kanaiken het volgende:
Na. S. Arabie wel
pi_39926483
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:17 schreef kanaiken het volgende:
Ik geloof met name China, wat strategisch wel een slimme zet is omdat je hierdoor mot krijgt met China mocht je ingrijpen.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 00:18:51 #164
16715 Mylene
*schatje*
pi_39926491
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:11 schreef Meki het volgende:

[..]

waarom laten ze de raketten niet zien die op burgers gericht zijn
Bedoel je die Hezbollah raketten die al zo'n 15 jaar vanuit zuid Libanon het noorden van Israël bestoken?
pi_39926511
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:11 schreef Meki het volgende:

[..]

dit is een van de geslaagde Israelische raketten

waarom laten ze de raketten niet zien die op burgers gericht zijn
Wat denk je dan te zien? Hier zie je toch ook enkel een kruisje hoog in de lucht en vervolgens een enorme explosie? Dat beeld is echt niet zo scherp dat vlak voor dat je ziet dat ledematen de lucht in geslingerd worden je nog een button ziet waarop staat: Lebanese civillian.
Er staat een huis, boem, huis weg. Wie er dood gaan is dan toch niet te zien.
pi_39926529
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:18 schreef Meki het volgende:

[..]

Na. S. Arabie wel
Zelfs Vóór S:A:
Niets baeten sal. Nogh caers nogh bril. Als den uyl niet sien en wil.
pi_39926530
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:09 schreef popolon het volgende:

[..]

Rot. 8, gezeten in Zagreb, Knin en Banja Luka. Jij?
Volgens mij zou ik rotatie 4 zijn geworden maar dat weer ik niet helemaal zeker meer ben na me AMO door familieomstandigheden door de legerpsycholoog afgekeurd, dat terwijl de grootste coke snuivers wel gewoon door mochten ( en eentje daarvan zit nu zielig thuis hoorde ik laatst ). Iig lichting 92-9.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_39926538
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:18 schreef Meki het volgende:

[..]

Na. S. Arabie wel
Iran en leveren aan de westerser wereld.....-..
pi_39926550
het woord martelaar is trouwens uitgevonden door een tiran om zo mensen dingen te laten doen die de tiran zelf niet wilt/durft uitvoeren.
Als jij bij Allah aan komt zetten en je zegt dat jij een bus hebt opgeblazen met onschuldige mensen dan krijg je helemaal niks en stuurt hij je direct naar hel. Niemand kan dit ontkennen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_39926566
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:17 schreef JohnDope het volgende:
zouden dit dan toch de tekenen uit de bijbel zijn?
Ik weet nog goed dat een slimmeisje jaren geleden een verslag had geschreven over de tsunami, dat was in de tijd dat er nog 'niemand' van gehoord had.
Het enige plaatje wat zij kon vinden was een vaag sprookjesachtige tekening van een grote golf. En nu komen die tsunamies om de haverklap voor.......

En nu zijn er ook weer spanningen....... in principe maakt het me niet zo heel veel uit als binnen 10 jaar de 3de wereld oorlog uitbreekt, nu breekt die sowieso nog niet uit, maar de spanningen maken een goede voedingsboden. We moeten nog even wachten tot de het biochippie in ons hebben en het beest kan komen.
Het maakt me dus niet uit, want dan kunnen we wel zeggen dat de bijbel op waarheid is berust en God staat achter me dan.
Alsjeblieft, we hebben het hier over een confict die voortvloeit uit bijgelovigheid vanuit religie. Gooi dr dan niet nog wat extra olie op door de Bijbel er ook nog es bij te betrekken

De Bijbel, Koran, Thora zijn DIKKE boeken. Natuurlijk staat er wel iets in die je kan toepassen op het moment dat iets reeds geschied is. Dat kun je ook met het telefoonboek.
pi_39926570
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:18 schreef schatje het volgende:

[..]

Bedoel je die Hezbollah raketten die al zo'n 15 jaar vanuit zuid Libanon het noorden van Israël bestoken?
andersom gebeurt het ook
  dinsdag 18 juli 2006 @ 00:22:32 #172
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_39926600
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:21 schreef JohnDope het volgende:
het woord martelaar is trouwens uitgevonden door een tiran om zo mensen dingen te laten doen die de tiran zelf niet wilt.
Als jij bij Allah aan komt zetten en je zegt dat jij een bus hebt opgeblazen met onschuldige mensen dan krijg je helemaal niks en stuurt hij je direct naar hel. Niemand kan dit ontkennen.
Klopt, het persoonlijk aan Allah vragen wordt namelijk een ingewikkeld verhaal.

Een terechte constatering dus; Goed gesproken!
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 00:23:27 #173
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_39926619
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:20 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Volgens mij zou ik rotatie 4 zijn geworden maar dat weer ik niet helemaal zeker meer ben na me AMO door familieomstandigheden door de legerpsycholoog afgekeurd, dat terwijl de grootste coke snuivers wel gewoon door mochten ( en eentje daarvan zit nu zielig thuis hoorde ik laatst ). Iig lichting 92-9.
offtopic: Jammer. Hoe raar het ook klinkt, ik heb daar een 'goede' en leerzame tijd gehad.

Dat van die snuivers en andere idioten komt me bekend voor, ik heb er meerdere teruggestuurd zien worden naar Nederland.

En terecht natuurlijk.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_39926620
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:20 schreef Hobiedobie het volgende:

[..]

Iran en leveren aan de westerser wereld.....-..
Iraanse olie gaat uitsluitend naar de westerse wereld.
De westerse wereld lvert Iran daar dan weer benzine voor terug.

Echt waar!
pi_39926623
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:21 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Alsjeblieft, we hebben het hier over een confict die voortvloeit uit bijgelovigheid vanuit religie. Gooi dr dan niet nog wat extra olie op door de Bijbel er ook nog es bij te betrekken

De Bijbel, Koran, Thora zijn DIKKE boeken. Natuurlijk staat er wel iets in die je kan toepassen op het moment dat iets reeds geschied is. Dat kun je ook met het telefoonboek.
moet je is goed om je heen kijken in de wereld, moet je is kijken hoeveel dingen er 666 gerelateerd zijn, misschien is het fabeltje, maar frappant is het wel.
Ze waarschuwen in de bijbel ook dat wij op een dag een merkteken van het wilde beest moeten dragen met het getal 666 er in. En 666 staat sowieso op iedere UPC-barcode(alles wat je koopt dus) en dat komt ook in de chip die wij straks verplicht moeten dragen, net wat ik al zei het is misschien een fabeltje, maar apart is het wel.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 00:24:03 #176
16715 Mylene
*schatje*
pi_39926627
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:21 schreef Meki het volgende:

[..]

andersom gebeurt het ook
Nee. Enkel vergeldingsacties.
pi_39926630
quote:
het woord martelaar is trouwens uitgevonden door een tiran om zo mensen dingen te laten doen die de tiran zelf niet wilt/durft uitvoeren.
Niks aan te toevoegen
terroristen zijn geen Moslims maar laffe k*nk*r die mensen willen vermoorden net als Israelische leger
pi_39926651
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:24 schreef schatje het volgende:

[..]

Nee. Enkel vergeldingsacties.
dan zijn hezbollah acties ook vergeldingsacties
  † In Memoriam † dinsdag 18 juli 2006 @ 00:26:11 #179
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_39926682
quote:
Ik denk dat als er een god bestaat hij zich sowieso weinig aantrekt of je nu uit zijn naam hebt gedood of uit naam van de vrede, of uit zogenaamde zelfverdediging, of om democratie te brengen of van welke smoes dan ook. Denk je niet?
pi_39926710
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:23 schreef JohnDope het volgende:

[..]

moet je is goed om je heen kijken in de wereld, moet je is kijken hoeveel dingen er 666 gerelateerd zijn, misschien is het fabeltje, maar frappant is het wel.
Ze waarschuwen in de bijbel ook dat wij op een dag een merkteken van het wilde beest moeten dragen met het getal 666 er in. En 666 staat sowieso op iedere UPC-barcode(alles wat je koopt dus) en dat komt ook in de chip die wij straks verplicht moeten dragen, net wat ik al zei het is misschien een fabeltje, maar apart is het wel.
Maar zo gaat het dan: eerst leest men de Bijbel, dan wacht men totdat er iets zich voordoet dat in verband kan worden gebracht met dit boek. Dan verkondigt men dat de Bijbel dit ermee bedoeld heeft. Komop, er gebeurt zoveel in deze wereld elke dag, het is de reden dat we er zijn (evolutie), dan valt er altijd weleens een puzzelstukje uit.
pi_39926729
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:24 schreef Meki het volgende:

[..]

Hezbollah is enkel uit op de vernietiging van de staat Israël. Niets meer of minder.
pi_39926730
quote:

[..]

Dus kanllen met die handel, en oprollen die terrorristen....
pi_39926734
quote:

[..]

Voor wat, dat Israel zich terug heeft getrokken uit Libanon?
  dinsdag 18 juli 2006 @ 00:29:14 #184
143585 smuJJiii
Why cant we all live in peace
pi_39926736
Beide kanten moeten gewoon ophouden en betere stappen zetten want met bloedvergieten bereik je niks
Waardeer de onvoorwaardelijke liefde die je gegeven wordt. Dat soort liefde is het meeste waard.
pi_39926746
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:26 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Ik denk dat als er een god bestaat hij zich sowieso weinig aantrekt of je nu uit zijn naam hebt gedood of uit naam van de vrede, of uit zogenaamde zelfverdediging, of om democratie te brengen of van welke smoes dan ook. Denk je niet?
je mag best iemand koud maken, maar dan moet er een hele goede reden voor zijn, je hebt een hoop uit te leggen bewijze van spreken, want god weet toch wel wat je uitvreet.
Ik denk ook of we geloven allemaal in 1 dezelfde god, behalve de satanisten. Of God, Allah, Boedha en de hele mikmak horen bij 1 clubje en bijvoorbeeld allah neemt het midden-oostendivisie onder ze hoede en de andere goden krijgen een andere divisie.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 00:30:11 #186
121310 venomsnake
El Saltador
pi_39926753
quote:

Joh, is dat zo? Ken jij Allah? misschien hebben die 'terroristen' wel gelijk en krijg je een harem maagden.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_39926759
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:28 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Hezbollah is enkel uit op de vernietiging van de staat Israël. Niets meer of minder.
Precies, als israel stopt gaat de Hezbollah gewoon door, de vernietiging van Israel is hun bestaansrecht zo'n beetje.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  dinsdag 18 juli 2006 @ 00:30:26 #188
16715 Mylene
*schatje*
pi_39926760
quote:

[..]

Waarom raketten op het noorden van Israël blijven afvuren terwijl ze zich hebben teruggetrokken uit Libanon? Klopt toch niet hè?
pi_39926774
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:29 schreef smuJJiii het volgende:
Beide kanten moeten gewoon ophouden en betere stappen zetten want met bloedvergieten bereik je niks
Dan heb jij Jozua 8 vers 1 tot 29 nog nooit gelezen.
  † In Memoriam † dinsdag 18 juli 2006 @ 00:31:38 #190
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_39926782
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:28 schreef rutger05 het volgende:

[..]

...riep hij zonder gehinderd te worden door enige kennis van zake.
pi_39926784
Ik ga naar bed. Iedereen een goede nacht toegewenst. Misschien ziet het er morger weer wat beter uit.
pi_39926787
quote:

[..]

pi_39926790
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:30 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Joh, is dat zo? Ken jij Allah? misschien hebben die 'terroristen' wel gelijk en krijg je een harem maagden.
Ik ken Allah niet, maar een god is of 100% positief of een god is 100% negatief een midden weg is er niet denk ik.
pi_39926804
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:30 schreef schatje het volgende:

[..]

Waarom raketten op het noorden van Israël blijven afvuren terwijl ze zich hebben teruggetrokken uit Libanon? Klopt toch niet hè?
dat zijn toch vergeldingsacties
pi_39926807
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:29 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Voor wat, dat Israel zich terug heeft getrokken uit Libanon?
Heeft Syrie zich terugertokken uit Libanon? Zege!....
pi_39926816
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:31 schreef rutger05 het volgende:
Ik ga naar bed. Iedereen een goede nacht toegewenst. Misschien ziet het er morger weer wat beter uit.
Goed idee, ik ook. Moge de vrede wederkeren (wishfull thinking)
pi_39926823
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:30 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Precies, als israel stopt gaat de Hezbollah gewoon door, de vernietiging van Israel is hun bestaansrecht zo'n beetje.
dan kunnen we ook zeggen dat Israel uit is op Kinderen en burgers
pi_39926829
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:32 schreef Hobiedobie het volgende:
Heeft Syrie zich terugertokken uit Libanon? Zege!....
De Libanezen hebben ze ze een paar maanden geleden eigenhandig weggejaagd.
pi_39926830
quote:
Truste!

Ik hoop ook dat Libanon morgenochtend geheel bezet is door Israël.
pi_39926835
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:32 schreef Meki het volgende:

[..]

Vergelding van wat? Dat ze niks meer in dat deel bezetten?
pi_39926844
quote:
weltrusten
  dinsdag 18 juli 2006 @ 00:34:36 #202
16715 Mylene
*schatje*
pi_39926851
Gaza strook idem dito verhaal. Als Israël zich volledig terugtrekt uit de Westelijke Jordaanoever gaan de raketaanaanvallen ook gewoon door. Die kans is groot.
  † In Memoriam † dinsdag 18 juli 2006 @ 00:34:39 #203
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_39926853
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:29 schreef JohnDope het volgende:

[..]

je mag best iemand koud maken, maar dan moet er een hele goede reden voor zijn,
Ik denk dat er in mijn bijbel gewoon een gebod teveel staat. Volgens mij hebben anderen maar 9 geboden, of minder.
pi_39926857
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:31 schreef Steijn het volgende:

[..]

jah helaas zien mensen raketten op Libaneze burgers als een vergeldingactie
dat kan niet alleen burgers zijn getroffen

net gezien op TV alweer dode kinderen op straat .
pi_39926860
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:33 schreef Meki het volgende:

[..]

Staat dat in een handvest van de staat Israel??

Nee he, dus kan je dat niet zeggen.
pi_39926873
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:33 schreef Meki het volgende:

[..]

Hey Meki, geen vreemde dranjkjes drinken, mkay....
  † In Memoriam † dinsdag 18 juli 2006 @ 00:35:18 #207
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_39926874
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:34 schreef schatje het volgende:
Gaza strook idem dito verhaal. Als Israël zich volledig terugtrekt uit de Westelijke Jordaanoever gaan de raketaanaanvallen ook gewoon door. Die kans is groot.
Probeer het eens uit zou ik zeggen. Het wordt hoogst tijd na veertig jaar.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 00:35:22 #208
16715 Mylene
*schatje*
pi_39926876
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:32 schreef Meki het volgende:

[..]

Voor wat dan? Moet Israël het maar gewoon pikken dat haar burgers het doelwit worden van raketaanvallen?
pi_39926886
quote:
nederzettingen liggen dan alsnog in Palestijnse land
en ze worden steeds groter

dat is verzet plegen
pi_39926899
quote:
Ja dat wekt mijn sympathie ook voor Israel in deze kwestie. Lang heb ik ze veroordeeld vanwege hun agressieve politiek jegens de Palestijen maar ik ben het verhaal nu toch evenwichtiger gaan zien. Israel is zeker niet de agressor.
pi_39926906
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:35 schreef schatje het volgende:

[..]

Voor wat dan? Moet Israël het maar gewoon pikken dat haar burgers het doelwit worden van raketaanvallen?
Moet Libanon dan pikken dat er 230 burgers zijn omgekomen van Israelische leger ??
  dinsdag 18 juli 2006 @ 00:36:34 #212
121310 venomsnake
El Saltador
pi_39926913
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:33 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:

[..]

Truste!

Ik hoop ook dat Libanon morgenochtend geheel bezet is door Israël.
Ja, dan komt de vrede vanzelf wel......
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 18 juli 2006 @ 00:37:00 #213
16715 Mylene
*schatje*
pi_39926924
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:35 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Mee eens. Tegelijkertijd dienen alle partijen de staat Israël te erkennen en het geweld af te zweren.
pi_39926944
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:36 schreef Meki het volgende:

[..]

Moet Libanon dan pikken dat er 230 burgers zijn omgekomen van Israelische leger ??
Deed Libanon maar eens wat, dan hadden ze niet zo onder het juk van de Hezbollah gezeten.
pi_39926945
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:34 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Staat dat in een handvest van de staat Israel??

Nee he, dus kan je dat niet zeggen.
natuurlijk wel we zien het beelden op tv we zien de foto´s we zien alles wat er gebeurt
en tot nu toe hebben we enkel dode burgers gezien waar of niet waar.

tot nu toe zijn er Libaneze kinderen en vrouwen en baby´s de slachtoffers geworden niet hezbollah die lacht Israel vierkant uit
  dinsdag 18 juli 2006 @ 00:38:10 #216
104871 remlof
Europees federalist
pi_39926951
Hmmm de hezbollah website is niet meer te bereiken
http://www.moqawama.net/
http://www.alghaliboun.net/
  dinsdag 18 juli 2006 @ 00:38:32 #217
16715 Mylene
*schatje*
pi_39926961
quote:

[..]

Ik heb over de situatie die er vooraf ging. Dus nogmaals mijn vraag, voor wat dan?
pi_39926964
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:37 schreef schatje het volgende:

[..]

Mee eens. Tegelijkertijd dienen alle partijen de staat Israël te erkennen en het geweld af te zweren.
En ik zal roze slippers dragen enz enz
pi_39926978
quote:
Het zou voor je pleiten als je zou doorzien dat Hezbollah de Libanezen als menselijk schild gebruikt. Hezbollah is niet voor niets bijna in het centrum van Beiroet gaan zitten, daar wonen veel mensen zodat bij een aanval ook altijd veel burgerslachtoffers zullen vallen. Dat brengt Israel sneller in politieke moeilijkheden.
pi_39926987
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:35 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Ze hebben zich destijds ook uit Libanon teruggetrokken.
Zie het resultaat. geloofsfanatici kun je niet vertrouwen.
Zolang die een hele dikke vinger in de pap hebben moet je niet onderhandelen, terugtrekken of
verzoenend bezig zijn maar handelend optreden.

Als die dwazen uit de weg zijn kun je pas verder kijken.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 00:39:42 #221
16715 Mylene
*schatje*
pi_39926990
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:38 schreef Hobiedobie het volgende:

[..]

Leuk. Ze zullen je vast beeldig staan.
pi_39926991
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:38 schreef Meki het volgende:

[..]

natuurlijk wel we zien het beelden op tv we zien de foto´s we zien alles wat er gebeurt
en tot nu toe hebben we enkel dode burgers gezien waar of niet waar.

tot nu toe zijn er Libaneze kinderen en vrouwen en baby´s de slachtoffers geworden niet hezbollah die lacht Israel vierkant uit
Laat maar een een screenshot zien waarin de staat Israel verklaard dat zij uitzijn op de vernietiging van de omliggende arabische naties
pi_39926993
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:38 schreef schatje het volgende:

[..]

Ik heb over de situatie die er vooraf ging. Dus nogmaals mijn vraag, voor wat dan?
jep voor die 400 kinderen die gegijzeld worden in Israelische kampen
dat heb ik eerder gezegd dat het daarmee begon
pi_39926997
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:38 schreef Hobiedobie het volgende:

[..]

Dit gaat echt niet werken, vanwege de haat....
  † In Memoriam † dinsdag 18 juli 2006 @ 00:40:27 #225
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_39927003
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:37 schreef schatje het volgende:

[..]

Wij zouden er samen, ondanks onze verschillende visies over oorzaken, wel uitkomen.
pi_39927020
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:40 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Wij zouden er samen, ondanks onze verschillende visies over oorzaken, wel uitkomen.
Joh, hippie....
pi_39927022
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:39 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Laat maar een een screenshot zien waarin de staat Israel verklaard dat zij uitzijn op de vernietiging van de omliggende arabische naties
daar heb ik het niet over
ik heb het over dat Israel erop uit is om zoveel burgers te maken om in ranglijst te staan met zoveel doden maken.

de screenshot is de TV daar zien we de dode kinderen vrouwen etc.

Israel wilt vrede leven met zijn buren en intussen maken ze burgers dood
  dinsdag 18 juli 2006 @ 00:41:30 #228
16715 Mylene
*schatje*
pi_39927024
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:39 schreef Meki het volgende:

[..]

Jaja, de kinderen die worden gebruikt om aanslagen te plegen.
pi_39927036
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:39 schreef Meki het volgende:

[..]

dat heb je inderdaad in 180 van je 200 posts gisteren al gezegd
pi_39927049
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:39 schreef Steijn het volgende:

[..]

Het zou voor je pleiten als je zou doorzien dat Hezbollah de Libanezen als menselijk schild gebruikt. Hezbollah is niet voor niets bijna in het centrum van Beiroet gaan zitten, daar wonen veel mensen zodat bij een aanval ook altijd veel burgerslachtoffers zullen vallen. Dat brengt Israel sneller in politieke moeilijkheden.

jah en als een westerse land zou dat niet doen.

Ik zie Nederland niet zomaar burgers vermoorden
dat zou een westerse land niet doen
pi_39927060
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:41 schreef Meki het volgende:

[..]

daar heb ik het niet over
ik heb het over dat Israel erop uit is om zoveel burgers te maken om in ranglijst te staan met zoveel doden maken.

de screenshot is de TV daar zien we de dode kinderen vrouwen etc.

Dat gaat niet lukken, en niets wat je er aan kuint veranderen...
pi_39927070
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:41 schreef Meki het volgende:

[..]

Dit omdat bepaalde organisaties de Israelies niet met rust laten en liefst dood zien.
pi_39927073
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:41 schreef schatje het volgende:

[..]

Jaja, de kinderen die worden gebruikt om aanslagen te plegen.
nee onzin . het zijn pas jonge kinderen . Hamas wilt die kinderen enkel alleen vrij hebben omdat ze mishandelt worden.
pi_39927081
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:27 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Maar zo gaat het dan: eerst leest men de Bijbel, dan wacht men totdat er iets zich voordoet dat in verband kan worden gebracht met dit boek. Dan verkondigt men dat de Bijbel dit ermee bedoeld heeft. Komop, er gebeurt zoveel in deze wereld elke dag, het is de reden dat we er zijn (evolutie), dan valt er altijd weleens een puzzelstukje uit.
Ja zo kan je alles relativeren, maar in een oud boekbeschrijven dat wij mensen straks een merkteken van het wilde beest moeten dragen waar in het getal 666 staat en dat wij zonder dat merkteken niet kunnen kopen of verkopen, dus dat wij zonder chippie straks niks meer kunnen kopen of verkopen (op internet) .
Is niet een heel klein puzzlestukje maar dat is het complete plaatje, maar net wat ik al zij misschien is het een fabeltje, maar frappant is het wel.
Ze zeggen er ook bij, alleen diegene met intelligentie die kraakt de duivel.
  † In Memoriam † dinsdag 18 juli 2006 @ 00:44:16 #235
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_39927084
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:41 schreef Hobiedobie het volgende:

[..]

Joh, hippie....
Klopt, ik ben redelijk anti-geweld.

De meeste mensen trouwens. En diegene die ervoor zijn zijn er vaak alleen maar voor zolang het een ander overkomt. Liefst ver weg.
pi_39927087
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:43 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Dit omdat bepaalde organisaties de Israelies niet met rust laten en liefst dood zien.
geeft dat de recht van Israel om zoveel burgers de dood in te jagen
  dinsdag 18 juli 2006 @ 00:44:20 #237
16715 Mylene
*schatje*
pi_39927088
Meki heeft nog steeds geen antwoord gegeven op mijn vraag waar de inwoners van noord Israël het aan verdiend hebben om bestookt te worden met raketten.

En dat antwoord zal er ook wel niet komen .
pi_39927099
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:42 schreef Meki het volgende:

[..]

Het nederlandse leger zou precies hetzelfde doen in zo'n situatie, om nog maar te zwijgen van de fransen of britten
  dinsdag 18 juli 2006 @ 00:45:01 #239
121310 venomsnake
El Saltador
pi_39927103
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:39 schreef Steijn het volgende:

[..]

dat zijn goede guerilla technieken, daarom zal Israel ze ook niet verslaan. Als je geen fantsoenlijk leger hebt zoals Israel dan zul je de vijand op een andere manier moeten bestrijden. oa door je tussen de burgerbevolking te begeven.
Degene die denken dat Hezbollah volgende week niet meer bestaat zullen dan ook van een koude kermis thuis komen.
pi_39927123
'Who's defending who?' Mooie quote van een Libanees over de Hezbollah. Eerst een oorlog uitlokken en dan vervolgens schuilen onder de burgerbevolking, dat is waar de partij van allah voor staat. Nou ik denk dat allah trots is op die makkers...
pi_39927137
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:44 schreef schatje het volgende:
Meki heeft nog steeds geen antwoord gegeven op mijn vraag waar de inwoners van noord Israël het aan verdiend hebben om bestookt te worden met raketten.

En dat antwoord zal er ook wel niet komen .

Nee en ik keur in tegenstelling tot velen die kinderen de dood injuichen keur ik deze aanslagen hard af omdat er onschuldigen in voorkomen.

Keur jij de 230 burgers af - en verafschuw jij Israel hierover dat Israel 40 tot 50 kinderen heeft vermoord
pi_39927138
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:44 schreef Meki het volgende:

[..]

geeft dat de recht van Israel om zoveel burgers de dood in te jagen
Ja, beetje bot misschien, maar ik vind niet dat Israel zich hoeft te houden aan alle conventies als de tegenpartij alle regels in de wind slaat.
pi_39927159
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:46 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Ja, beetje bot misschien, maar ik vind niet dat Israel zich hoeft te houden aan alle conventies als de tegenpartij alle regels in de wind slaat.
hier gaat het al fout het goedkeuren van dode kinderen en dode burgers is net als goedkeuring aanslagen elders in de wereld.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 00:47:23 #244
16715 Mylene
*schatje*
pi_39927161
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:43 schreef Meki het volgende:

[..]

nee onzin . het zijn pas jonge kinderen . Hamas wilt die kinderen enkel alleen vrij hebben omdat ze mishandelt worden.
Ja, dat zegt die propaganda site van je. Neem dan een kijkje op de site van Amnesty of HRW. Daar wordt tenminste ook gesproken over de stoute dingen die de andere partij uitspookt.
pi_39927165
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:44 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Klopt, ik ben redelijk anti-geweld.

De meeste mensen trouwens. En diegene die ervoor zijn zijn er alleen maar voor zolang het een ander overkomt. Liefst ver weg.
Okee, hier nog 1.
Ik gun jouw alle rust, en hoop de mijne te vinden.
Ondanks het gedoe hieromheen.
Voor de rest in het MI± jongens doe eens rustig............
pi_39927181
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:47 schreef schatje het volgende:

[..]

Ja, dat zegt die propaganda site van je. Neem dan een kijkje op de site van Amnsty of HRW. Daar wordt tenminste ook gesproken over de stoute dingen die de andere partij uitspoken.
dat weet ik allang alleen zij vermelden alleen weer geen Israelische problemen
pi_39927196
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:42 schreef Meki het volgende:

Oke laat ik zo vrij zijn de situatie wat meer bij ons in de buurt te projecteren. In Duitsland herbergt zich een radicale organisatie welke zijn hoofdkantoren voornamelijk in flatgebouwen heeft waarin ook een hoop burgers wonen. Nu beginnen ze ineens raketten af te vuren op Nederland. De Grolsch-fabriek plat, Amsterdam een puinhoop, en tumult in Den Haag. Zou Nederland van jou dan omwille van het vermijden van burgerslachtoffers het hoofdkwartier van deze radicalen niet mogen bombarderen?
pi_39927199
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:46 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Die gedachten zijn niet echt bot . In Irak doet zich hetzelfde voor.
Hoe ga je om met westerse "rules of engagement" tegenover mensen die een
leven niets waard vinden.
Dat druist tegen elke (westerse)logica in en ik hoop dat ze er snel een antwoord op vinden.
pi_39927204
Jongens, ik ga plat, dus reacties zijn zinloos....
pi_39927219
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:47 schreef Meki het volgende:

[..]

hier gaat het al fout het goedkeuren van dode kinderen en dode burgers is net als goedkeuring aanslagen elders in de wereld.
Nee, ik keur hier gewoon een rechtmatige manier van oorlogsvoering goed. En niet het uitvoeren van terreurdaden.

Dat verschil moet je toch echt even gaan doorkrijgen.
pi_39927226
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:48 schreef Steijn het volgende:

[..]

Oke laat zo vrij zijn de situatie wat meer bij ons in de buurt te projecteren. In Duitsland herbergt zich een radicale organisatie welke zijn hoofdkantoren voornamelijk in flatgebouwen heeft waarin ook een hoop burgers wonen. Nu beginnen ze ineens raketten af te vuren op Nederland. De Grolsch-fabriek plat, Amsterdam een puinhoop, en tumult in Den Haag. Zou Nederland van jou dan omwille van het vermijden van burgerslachtoffers het hoofdkwartier van deze radicalen niet mogen bombarderen?
Haifa is niet eens plat ze gaan voor niets naar schuilkelders

Ik zou grondtroepen inzetten
pi_39927239
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:49 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Nee, ik keur hier gewoon een rechtmatige manier van oorlogsvoering goed. En niet het uitvoeren van terreurdaden.

en die manier van jou rechtvaardigt dus doden en dode kinderen
pi_39927252
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:50 schreef Meki het volgende:
Ja want daarmee ben je zo doorgestoten tot het gespuis wat zich in Berlijn cq Beiroet ophoudt.
pi_39927265
quote:

[..]

daar hoopte saddam in de moeder aller oorlogen ook op.
pi_39927266
quote:

[..]

Ik heb meki in de negeermode in deze topics, werkt uitstekend en je mist niets want het is net een langspeelplaat die vast zit, die speelt ook altijd hetzelfde stukje wat er ook gebeurt.
pi_39927272
quote:

[..]

en die manier van jou rechtvaardigt dus doden en dode kinderen
Doden in het geval van oorlog is altijd onvermijdelijk ja, en daar kunnen ook kinderen bijzitten. Geen probleem mee.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 00:53:00 #257
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_39927287
Vraagje aan Meki, hoeveel onschuldige vrouwen, kinderen e.d. zijn er gedood door alle bomaanslagen in Israel uitgevoerd door PLO / Hamas / Hebollah ?
pi_39927294
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:51 schreef Incomplete het volgende:

[..]

daar hoopte saddam in de moeder aller oorlogen ook op.
Gingen beide aanvallen juist niet voornamelijk over de grond?
  † In Memoriam † dinsdag 18 juli 2006 @ 00:53:16 #259
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_39927295
quote:

[..]

Geef ze dan dezelfde wapens als Israel. Ik gok dat het dan vrij snel afgelopen is met a-symetrische oorlogsvoering en of terrorisme.
pi_39927309
quote:

[..]

En lieve, lieve Meki. Wat denk je dat de Israelische grondtroepen zouden doen? De vrouwen bloemen geven en met de kinderen gaan schommelen?
pi_39927311
quote:

[..]
Jahe!
Krijg nou wat!
Wanneer ga je de vakken weer eens vullen?
pi_39927315
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:53 schreef Drugshond het volgende:
Vraagje aan Meki, hoeveel onschuldige vrouwen, kinderen e.d. zijn er gedood door alle bomaanslagen in Israel uitgevoerd door PLO / Hamas / Hebollah ?
veel ( 230 ) en dat verafschuw ik zeer ten ernste

maar we zitten nu in deze tijd met 230 burgers en vele kinderen die de dood in gaan

- hoeveel kinderen heeft Israel vermoord in palestina

800
pi_39927319
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:53 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Geef ze dan dezelfde wapens als Israel. Ik gok dat het dan vrij snel afgelopen is met a-symetrische oorlogsvoering en of terrorisme.
Dan krijgen we de eerder genoemde Samson optie en dan is het idd snel afgelopen.
pi_39927323
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:53 schreef Steijn het volgende:

[..]

Gingen beide aanvallen juist niet voornamelijk over de grond?
Ja, nadat luchtaanvallen en superieure tanks de weg vrijgemaakt hadden.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 00:55:02 #265
121310 venomsnake
El Saltador
pi_39927332
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:51 schreef Steijn het volgende:

[..]

Ja want daarmee ben je zo doorgestoten tot het gespuis wat zich in Berlijn cq Beiroet ophoudt.
Het ''gespuis'' zit niet alleen in beiroet trouwens om het voor Meki nog wat ingewikkelder te maken. het zit verspreid over zo'n beetje alle dorpen en stadjes in het zuiden met idd ook leden in andere plaatsen van Libanon. maar vooral in het zuiden kunnen ze rekenen op steun van de bevolking, zo hebben ze bunkertjes onder huizen, op sommige plaatsen werken ze met ondergrondse tunnelsystemen. die lui zijn natuurlijk niet achterlijk om met ze allen bij elkaar te gaan zitten. heel goed georganiseerd dus.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 00:55:18 #266
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_39927337
quote:

[..]

Het geweldsmonopolie hoort bij de staat te liggen.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_39927340
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:52 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Doden in het geval van oorlog is altijd onvermijdelijk ja, en daar kunnen ook kinderen bijzitten. Geen probleem mee.
zulke antwoorden geven toch het beeld dat je eenzijdig bent
ik ben onpartijdig en kies geen partij - het einge partij is voor mij onschuldigen
pi_39927351
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:53 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

En lieve, lieve Meki. Wat denk je dat de Israelische grondtroepen zouden doen? De vrouwen bloemen geven en met de kinderen gaan schommelen?
dan worden de kinderen bespaard en de burgers
pi_39927371
quote:

[..]

Hmmm, in dat geval zal je terecht komen in een situatie dat zij en dezelfde wapens hebben en een minachting voor hun eigen leven en dat van een ander.

Lijkt me geen goed plan.

Plus dat ze toch al redelijk worden gesteund.
pi_39927378
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:54 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Dan krijgen we de eerder genoemde Samson optie en dan is het idd snel afgelopen.
Daarom moet ten koste van alles ook voorkomen worden dat Iran een A-bom krijgt.
pi_39927380
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:55 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Het ''gespuis'' zit niet alleen in beiroet trouwens om het voor Meki nog wat ingewikkelder te maken. het zit verspreid over zo'n beetje alle dorpen en stadjes in het zuiden met idd ook leden in andere plaatsen van Libanon. maar vooral in het zuiden kunnen ze rekenen op steun van de bevolking, zo hebben ze bunkertjes onder huizen, op sommige plaatsen werken ze met ondergrondse tunnelsystemen. die lui zijn natuurlijk niet achterlijk om met ze allen bij elkaar te gaan zitten. heel goed georganiseerd dus.
Natuurlijk!
Je kunt Hesbollah niet bombarderen zonder burgers te bombarderen.
Slimme lui dus.
pi_39927384
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:55 schreef Meki het volgende:

[..]

dan worden de kinderen bespaard en de burgers
Geloof je het zelf ?
pi_39927403
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:56 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:

[..]

Natuurlijk!
Slimme lui dus.
als er weinig burgers waren gevallen hoorde je me niet

maar 230 burgers is echt veels te veel
  dinsdag 18 juli 2006 @ 00:58:02 #274
16715 Mylene
*schatje*
pi_39927407
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:46 schreef Meki het volgende:

[..]

Nee en ik keur in tegenstelling tot velen die kinderen de dood injuichen keur ik deze aanslagen hard af omdat er onschuldigen in voorkomen.

Keur jij de 230 burgers af - en verafschuw jij Israel hierover dat Israel 40 tot 50 kinderen heeft vermoord
Ik weet het niet hoor. Ik hoor je eigenlijk enkel maar over de burgerslachtoffers van de Palestijnen en de Libanezen.

Als dat geweld vind ik maar niets. Ik betreur het ten zeerste hoe dit allemaal verloopt.
pi_39927411
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:55 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Het geweldsmonopolie hoort bij de staat te liggen.
De Staat verdrukt!
De Wet is Logen!
  † In Memoriam † dinsdag 18 juli 2006 @ 00:58:12 #276
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_39927417
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:54 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Goed, maar dan moet je niet zeuren over de manier waarop zij hun strijd voeren.

Hezbollah was de afgelopen 6 jaar gemakkelijk de nek om te draaien geweest. Het enige wat Israel had moeten doen was de Golanhoogte terug te geven. Daaraan ontleende Hezbollah haar hele bestaansrecht sinds Israel uit Libanon is vertrokken.
pi_39927422
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:56 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:

[..]

Natuurlijk!
Slimme lui dus.
En aangezien zij dus niet als leger handelen, hoef je ze ook niet volgens de conventie van Geneve te behandelen. Werkt beide kanten op.
pi_39927430
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:56 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Geloof je het zelf ?

Nee omdat ik heb al gezien hoe menselijk Israel kan zijn

ik heb eerder gezegd ze komen niet van deze planeet
pi_39927463
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:58 schreef schatje het volgende:

[..]

Ik weet het niet hoor. Ik hoor je eigenlijk enkel maar over de burgerslachtoffers van de Palestijnen en de Libanezen.

Als dat geweld vind ik maar niets. Ik betreur het ten zeerste hoe dit allemaal verloopt.

Ik heb geen dode kinderen gezien van Israelische kant Jij wel ??

waarom heb ik het telkens over burgers
de laaste dagen zijn zij alleen de doelwit
  dinsdag 18 juli 2006 @ 01:00:16 #280
16715 Mylene
*schatje*
pi_39927481
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:58 schreef Meki het volgende:

[..]

pi_39927482
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:58 schreef Meki het volgende:

[..]

Nee omdat ik heb al gezien hoe menselijk Israel kan zijn

Nee, je vriendjes die zijn zo selectief dat ze alleen de boeven pakken.
Weltrusten Meki.
  † In Memoriam † dinsdag 18 juli 2006 @ 01:00:19 #282
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_39927485
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:56 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

en een minachting voor hun eigen leven en dat van een ander.
Al eerder gezegd, dit komt in de buurt van dehumanizatie.
pi_39927493
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:58 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

En aangezien zij dus niet als leger handelen, hoef je ze ook niet volgens de conventie van Geneve te behandelen. Werkt beide kanten op.
Was dat maar waar!
pi_39927513
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:59 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik heb geen dode kinderen gezien van Israelische kant Jij wel ??

waarom heb ik het telkens over burgers
de laaste dagen zijn zij alleen de doelwit
He, herinner je nog die raket op een ziekenhuis?????

Je kijkt te eenzijdig naar de buis mijn jong.
pi_39927519
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 01:00 schreef schatje het volgende:

[..]

Ja, hij is leuk hè
pi_39927527
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 01:00 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Nee, je vriendjes die zijn zo selectief dat ze alleen de boeven pakken.
Weltrusten Meki.
ik heb ook eerder gezegd dat zij geen vriendjes zijn maar asociale terroristen die geen burgers zien als mensen daarom mogen zij Israel achter na gaan in Mars en kunnen zij het daar vechten
pi_39927541
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 01:01 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

He, herinner je nog die raket op een ziekenhuis?????

Je kijkt te eenzijdig naar de buis mijn jong.
laat Haaretz dan Libaneze kinderen zien
ff kijken www.haaretz.com
pi_39927552
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 01:01 schreef Meki het volgende:

[..]

ik heb ook eerder gezegd dat zij geen vriendjes zijn maar asociale terroristen die geen burgers zien als mensen daarom mogen zij Israel achter na gaan in Mars en kunnen zij het daar vechten
Ik zie de burgers ook niet als mensen
pi_39927558
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 01:00 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Al eerder gezegd, dit komt in de buurt van dehumanizatie.
Nee, komt eerder in de buurt van het vergelijken met de Kamikaze piloten, die daar ook heel erg sterk in waren.

Maar als je het anders wilt noemen, mijn best, jouw feestje.
pi_39927574
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 01:03 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:

[..]

Ik zie de burgers ook niet als mensen
je bent zelf een burger
hoe zie je het dan
  dinsdag 18 juli 2006 @ 01:04:30 #291
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_39927578
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:54 schreef Meki het volgende:
- hoeveel kinderen heeft Israel vermoord in palestina

800
Die liepen of waren in de buurt van opstootjes. Kinderen horen thuis te zitten en niet op straat waar geschoten kan worden. Geeft niks, maar omgekeerd kan ik er geen traan om laten.
Als je het over dode kinderen hebt.... neem ff de geschiedenis door van WO-II (de Hitler jugend 1944-1945) of de Iran-Irak (1980-1988) oorlog. Dan praat je over getallen die vele duizenden zo-niet tienduizenden zullen overstijgen.
Zijn die kinderen onschuldig..... in mijn optiek niet. Ze zijn kindsoldaten in wording.
pi_39927588
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 01:02 schreef Meki het volgende:

[..]

laat Haaretz dan Libaneze kinderen zien
ff kijken www.haaretz.com
Nee, dat klopt, maar dat bedoel ik met eenzijdig lieve, lieve meki.
pi_39927601
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 01:04 schreef Meki het volgende:

[..]

je bent zelf een burger
hoe zie je het dan
Met een blaadje sla en een kwakje mayonaise als heel lekker.
pi_39927607
Haaretz vermeldt alleen hoe erg Hezbollah is
pi_39927629
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 01:05 schreef Meki het volgende:
Haaretz vermeldt alleen hoe erg Hezbollah is
Ja, en nou is de kunst om als objectief persoon meerdere bronnen te raadp[egen om dan zelf een oordeel te vormen,
pi_39927638
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 01:04 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Nee, dat klopt, maar dat bedoel ik met eenzijdig lieve, lieve meki.
Bush is pas eenzijdig na zijn woorden tegen Blair

ook hij is niet van deze planeet
pi_39927665
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 01:07 schreef Meki het volgende:

[..]

Bush supercool man, hij wordt mijn rolemodel in mijn politiekcorrecte leven, als mensen ooit nog is commentaar hebben op mijn taal gebruik, dan refereer ik linea recta naar Bush, hij praat ook bruut.
Vandaag gebruikte hij woorden als "shit" voor ons burgers is dat dood normaal , maar voor het voor het politiekcorrectewereldje is dat zwaar radicaal.
pi_39927672
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 01:07 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Ja, en nou is de kunst om als objectief persoon meerdere bronnen te raadp[egen om dan zelf een oordeel te vormen,
en daar zie ik geen dode Libaneze burgers staan

dus Israelische propoganda
  † In Memoriam † dinsdag 18 juli 2006 @ 01:09:29 #299
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_39927674
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 01:03 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Nee, komt eerder in de buurt van het vergelijken met de Kamikaze piloten, die daar ook heel erg sterk in waren.

Maar als je het anders wilt noemen, mijn best, jouw feestje.
Leuk cirkeltjes draaien.

Waren de kamikaze ook niet een wanhoopdsdaad van het Jappanse leger toen ze feitelijk verslagen waren?

Wat jij doet is stigmatiseren. "O zij hebben geen respect voor het leven" waarmee het uitmoorden van hen gelijk moreel gerechtvaardigd is.

Sociologists and historians often view dehumanization as central to some or all types of wars. Democratic governments sometimes present "enemy" civilians or soldiers as less than human so that voters will be more likely to support a war they may otherwise consider mass murder.

http://www.answers.com/topic/dehumanization-1
pi_39927684
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 01:07 schreef Meki het volgende:

[..]

Nou ben ik geen Bush fan, integendeel zelfs, maar ik vond het juist verbazingwekkend dat hij juist zo'n heldere uitspraak had.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')