Goed, maar dan moet je niet zeuren over de manier waarop zij hun strijd voeren.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:54 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Dan krijgen we de eerder genoemde Samson optie en dan is het idd snel afgelopen.
En aangezien zij dus niet als leger handelen, hoef je ze ook niet volgens de conventie van Geneve te behandelen. Werkt beide kanten op.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:56 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Natuurlijk!
Je kunt Hesbollah niet bombarderen zonder burgers te bombarderen.
Slimme lui dus.
quote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:58 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor. Ik hoor je eigenlijk enkel maar over de burgerslachtoffers van de Palestijnen en de Libanezen.
Als dat geweld vind ik maar niets. Ik betreur het ten zeerste hoe dit allemaal verloopt.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:58 schreef Meki het volgende:
[..]
ik heb eerder gezegd ze komen niet van deze planeet
Nee, je vriendjes die zijn zo selectief dat ze alleen de boeven pakken.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:58 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee omdat ik heb al gezien hoe menselijk Israel kan zijn
ik heb eerder gezegd ze komen niet van deze planeet
Al eerder gezegd, dit komt in de buurt van dehumanizatie.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:56 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
en een minachting voor hun eigen leven en dat van een ander.
Was dat maar waar!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:58 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
En aangezien zij dus niet als leger handelen, hoef je ze ook niet volgens de conventie van Geneve te behandelen. Werkt beide kanten op.
He, herinner je nog die raket op een ziekenhuis?????quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:59 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik heb geen dode kinderen gezien van Israelische kant Jij wel ??
waarom heb ik het telkens over burgers
de laaste dagen zijn zij alleen de doelwit
ik heb ook eerder gezegd dat zij geen vriendjes zijn maar asociale terroristen die geen burgers zien als mensen daarom mogen zij Israel achter na gaan in Mars en kunnen zij het daar vechtenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:00 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Nee, je vriendjes die zijn zo selectief dat ze alleen de boeven pakken.
Weltrusten Meki.
laat Haaretz dan Libaneze kinderen zienquote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:01 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
He, herinner je nog die raket op een ziekenhuis?????
Je kijkt te eenzijdig naar de buis mijn jong.
Ik zie de burgers ook niet als mensenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:01 schreef Meki het volgende:
[..]
ik heb ook eerder gezegd dat zij geen vriendjes zijn maar asociale terroristen die geen burgers zien als mensen daarom mogen zij Israel achter na gaan in Mars en kunnen zij het daar vechten
Nee, komt eerder in de buurt van het vergelijken met de Kamikaze piloten, die daar ook heel erg sterk in waren.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:00 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Al eerder gezegd, dit komt in de buurt van dehumanizatie.
je bent zelf een burgerquote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:03 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Ik zie de burgers ook niet als mensen
Die liepen of waren in de buurt van opstootjes. Kinderen horen thuis te zitten en niet op straat waar geschoten kan worden. Geeft niks, maar omgekeerd kan ik er geen traan om laten.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:54 schreef Meki het volgende:
- hoeveel kinderen heeft Israel vermoord in palestina
800
Nee, dat klopt, maar dat bedoel ik met eenzijdig lieve, lieve meki.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:02 schreef Meki het volgende:
[..]
laat Haaretz dan Libaneze kinderen zien
ff kijken www.haaretz.com
Met een blaadje sla en een kwakje mayonaise als heel lekker.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:04 schreef Meki het volgende:
[..]
je bent zelf een burger
hoe zie je het dan
Ja, en nou is de kunst om als objectief persoon meerdere bronnen te raadp[egen om dan zelf een oordeel te vormen,quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:05 schreef Meki het volgende:
Haaretz vermeldt alleen hoe erg Hezbollah is
Bush is pas eenzijdig na zijn woorden tegen Blairquote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:04 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Nee, dat klopt, maar dat bedoel ik met eenzijdig lieve, lieve meki.
Bush supercool man, hij wordt mijn rolemodel in mijn politiekcorrecte leven, als mensen ooit nog is commentaar hebben op mijn taal gebruik, dan refereer ik linea recta naar Bush, hij praat ook bruut.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:07 schreef Meki het volgende:
[..]
Bush is pas eenzijdig na zijn woorden tegen Blair
ook hij is niet van deze planeet
en daar zie ik geen dode Libaneze burgers staanquote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:07 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ja, en nou is de kunst om als objectief persoon meerdere bronnen te raadp[egen om dan zelf een oordeel te vormen,
Leuk cirkeltjes draaien.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:03 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Nee, komt eerder in de buurt van het vergelijken met de Kamikaze piloten, die daar ook heel erg sterk in waren.
Maar als je het anders wilt noemen, mijn best, jouw feestje.
Nou ben ik geen Bush fan, integendeel zelfs, maar ik vond het juist verbazingwekkend dat hij juist zo'n heldere uitspraak had.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:07 schreef Meki het volgende:
[..]
Bush is pas eenzijdig na zijn woorden tegen Blair
ook hij is niet van deze planeet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |