Het budget volgens wikipedia;quote:Op maandag 17 juli 2006 23:41 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Technologisch op het gebied van Urban-warfare zijn ze heel ver.
Militair gezien hebben ze beschikking over veel zelfgeproduceerde of aangepaste wapens.
En het militaire budget lijkt me behoorlijk groot. (toch ff opzoeken).
Qua middelen zou ik plaatsen onder Frankrijk op de militaire ladder.
Als ze ook in Nederland een burgeroorlog willen ....quote:Op maandag 17 juli 2006 23:44 schreef DonGorgon het volgende:
Wordt wel leuk straks als de rest van de wereld zich er mee gaat bemoeien.
Neem als voorbeeld dat Nederland de US en Israel een handje gaat helpen.
Nederlandse moslims zitten dan met een groot probleem. Zij hebben de Nederlandse natinaliteit met als religie de islam. Als Nederland in oorlog gaat, wordt ieder van 18 jaar en ouder opgeroepen, ongeachte welke religie je hebt. Wat doet een moslim? Gaat die Israel helpen???
Dat is ook meteen mijn grootste kritiek op dubbele paspoorten. Als er oorlog komt met bijvoorbeeld Marokko, kun je niet hebben dat men beide paspoorten heeft.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:44 schreef DonGorgon het volgende:
Nederlandse moslims zitten dan met een groot probleem. Zij hebben de Nederlandse natinaliteit met als religie de islam. Als Nederland in oorlog gaat, wordt ieder van 18 jaar en ouder opgeroepen, ongeachte welke religie je hebt. Wat doet een moslim? Gaat die Israel helpen???
Onwaarschijnlijk maar weldgelijk iets waar je rekening mee moet houden.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:48 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Zeer onwaarschijnlijk scenario mijns inziens.
Vergelijking met frankrijk:quote:Op maandag 17 juli 2006 23:44 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Het budget volgens wikipedia;
Military expenditures
Dollar figure $8.7 billion (FY99)
Percent of GDP 9.4% (FY99)
Ja, maar dan heb je t ook over grote landen op dit gebied. Israel is natuurlijk veel kleiner en diens vijanden veel armer en zwakker.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:48 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Vergelijking met frankrijk:
GDP: France 2,105,864 Million USD
France and the United Kingdom are the only significant spenders on defence: France with 2.6% of GDP, and the UK at 2.4%, according to 2003 figures from NATO.
Dus een grove schatting van 50 miljard.
Dan heeft Israël toch een stuk minder.
Ook wiki trouwens.
Dat ze de opkomstplicht weer activeren? Nee, ik zie dat nog niet gebeuren, en zelfs dan heb je nog selectie methoden. En anders nog het krijgstucht.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:48 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Onwaarschijnlijk maar weldgelijk iets waar je rekening mee moet houden.
Dus gaan zij onderscheid maken? Niet moslims gaan naar het front en de moslims mogen thuis blijven?quote:Op maandag 17 juli 2006 23:50 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Dat ze de opkomstplicht weer activeren? Nee, ik zie dat nog niet gebeuren, en zelfs dan heb je nog selectie methoden. En anders nog het krijgstucht.
Frankrijk heeft zo'n 60 miljoen inwoners, en Israël dus 6 miljoen. Dan zou Israel naar verhouding iets meer zelfs uitgeven. Maar ondertussen klopt van de berekening geen kant meer, dus echt precies valt het niet te zeggen.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:49 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb je t ook over grote landen op dit gebied. Israel is natuurlijk veel kleiner en diens vijanden veel armer en zwakker.
Nee hoor, maar mensen met gewetensbezwaren zullen echt niet worden gestuurd. En religieus instabiele mensen al helemaal niet.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:51 schreef DonGorgon het volgende:
[..]
Dus gaan zij onderscheid maken? Niet moslims gaan naar het front en de moslims mogen thuis blijven?
Je wordt voor een UN functie sowieso niet uit je klein/groot verlof getrokken.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:51 schreef popolon het volgende:
Ja zeg ik ga niet weer met een blauwe barret als schietschijf fungeren, dat heb ik 10 jaar geleden al gedaan.
Dan zullen er geen moslims worden gestuurd. Zij zijn zo verdedigend ingesteld wat betreft de islam, dat je dat best religieus instabiel mag noemen.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:53 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Nee hoor, maar mensen met gewetensbezwaren zullen echt niet worden gestuurd. En religieus instabiele mensen al helemaal niet.
Israël heeft geen confict met moslims wereldwijd. Natuurlijk is het wel zo dat extremistische moslims dat er graag van willen maken.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:44 schreef DonGorgon het volgende:
[edit] Generalisatie en uitermate domme en rascistisch opmerking imhoquote:Op maandag 17 juli 2006 23:56 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Israël heeft geen confict met moslims wereldwijd. Natuurlijk is het wel zo dat extremistische moslims dat er graag van willen maken.
Onzin, de eerste 2 oorlogen moest Israel het doen zonder steun van de Amerikaanse regering.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:32 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Ongelukkig geformuleerd: De oprichting onder de Britten (Balfour) en de daaropvolgende onvoorwaardelijke militaire steun door de VS, zonder wiens ingrijpen het voortbestaan van de natie er gedurende 1948 - NU (waarschijnlijk) heel anders uitgezien had.
Hangt van de situatie af denk ik. Zou NATO kunnen worden.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:54 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Je wordt voor een UN functie sowieso niet uit je klein/groot verlof getrokken.
Ja, ik blijf het verbluffend vinden, had 10 jaar terug nog het idee dat we van godsdienstfanatisme helemaal af warenquote:Op maandag 17 juli 2006 23:54 schreef DonGorgon het volgende:
[..]
Dan zullen er geen moslims worden gestuurd. Zij zijn zo verdedigend ingesteld wat betreft de islam, dat je dat best religieus instabiel mag noemen.
Ok, niet alle moslims zijn zo. Maar wel het meerendeel
Presteren wordt al gauw door jaloerse mensen gezien als arrogantiequote:
Dan zullen sommige moslims daar wel wat van meegekregen hebben, aangezien de 'profeet' Mohammed in de 7e eeuw de islam heeft gesticht op de fundamenten van de Joodse religie.quote:
En de Tempelberg dan?quote:Op maandag 17 juli 2006 23:56 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Israël heeft geen confict met moslims wereldwijd. Natuurlijk is het wel zo dat extremistische moslims dat er graag van willen maken.
Hoeft op zich geen conflict op te leveren. Wel is het zo dat de islam de joodse heilige grond tot heilige grond van de islam heeft gemaakt.quote:
Dat bedoel ik. En is het niet zo dat de joden wel heel erg graag die berg terug willen hebben om er zo weer Joods heilig grond van te maken? En gaan moslims deze joden dan helpen daarmee?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:01 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Hoeft op zich geen conflict op te leveren. Wel is het zo dat de islam de joodse heilige grond tot heilige grond van de islam heeft gemaakt.
10 jaar geleden was er ook minder aandacht voor het M-O en keken we ook voornamelijk naar gebeurtenissen in het westen en dan voornamelijk naar de zeer goed presterende economie. Godsdienstfanatisme in de "westerse wereld" bestaat ook nauwelijks. Zelfs de aanslagen op Amerikaanse ambasades in Afrika en de aanslag op de USS Cole en de luchtaanvallen op Irak kregen toen minder (langdurig) aandacht als wat deze nu zouden krijgen.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:58 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ja, ik blijf het verbluffend vinden, had 10 jaar terug nog het idee dat we van godsdienstfanatisme helemaal af waren![]()
nou de beeld geeft wat anders aanquote:Op maandag 17 juli 2006 23:17 schreef Roi het volgende:
[..]
Ik denk dat de Hezbollah flink is geraakt met deze aanvallen.
In het geval van een NAVO operatie draag je gewoon je baret van je dienstwapen.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:57 schreef popolon het volgende:
[..]
Hangt van de situatie af denk ik. Zou NATO kunnen worden.
Maar goed, ik was dienstplichtig dus veel zullen ze niet aan me hebben.![]()
http://www.globalsecurity.org/wmd/world/israel/doctrine.htmquote:The State of Israel has always had a single defense goal - to ensure the existence of Israel and the security of its citizens. Israel is tiny (smaller than New Jersey) when compared to its Arab neighbors. More pointedly, it lacks strategic depth. A hostile fighter could fly across all of Israel (40 nautical miles wide from the Jordan River to the Mediterranean Sea) within four minutes, while traveling at "only" subsonic speed. Israel is unable to field a large standing force compared with those it faces and must rely on its reserves. Israel's small population also increases its sensitivity to civilian and military losses. To make up for quantitative disadvantages, Israel maintains as large a qualitative lead as possible. The IDF makes up for its lack of size by superior maneuverability and firepower, and by relying on intelligence.
Israeli national security strategy is founded on the premise that Israel cannot afford to lose a single war. Because the best way to avoid losing a war is to not fight it in the first place, Israeli strategy begins with the maintenance of a credible deterrent posture, which includes the willingness to carry out preemptive strikes. Should deterrence fail, Israel would seek to prevent escalation, and determine the outcome of war quickly and decisively. Since it lacks strategic depth, Israel must prevent the enemy from entering its territory, and must try to quickly transfer the battle to enemy territory.
Volgens mij zijn er al moslims in dienst bij het Israëlische leger.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:02 schreef DonGorgon het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. En is het niet zo dat de joden wel heel erg graag die berg terug willen hebben om er zo weer Joods heilig grond van te maken? En gaan moslims deze joden dan helpen daarmee?
Nou ja het was '94 bij de verbindingsdienst. Maar goed, ik maak me er niet druk over, laat de VS het maar opknappen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:04 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
In het geval van een NAVO operatie draag je gewoon je baret van je dienstwapen.
En 10 jaar geleden ben je vrijwillig gegaan, dus zullen ze zeker jou in de bakken hebben staan onder het kopje "Zeer oproepbaar"
Ja, de Thora bestond al honderden jaren en Jeruzalem was al een religieuze stad voor Joden en Christenen. Toen dacht Mohammed, laat ik eens voor doen komen dat ik in een droom naar Jeruzalem vloog, dan pakken we dat ook lekker inquote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:01 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Hoeft op zich geen conflict op te leveren. Wel is het zo dat de islam de joodse heilige grond tot heilige grond van de islam heeft gemaakt.
Wat betreft de Tempelberg heb ik een diep respect voor de tolerantie van de Israelis. Toen het in Jordaanse handen was mochten Joden niet bidden bij hun meest heilige plaats, nu het in Joodse handen is mogen de Islamieten vrij hun religie beleiden op de plaats waar ooit de Joodse tempel stond.quote:
Goede zaak, meer stimulans voor andere energiemiddelen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:05 schreef Meki het volgende:
Kijk uit Als Israel nog meer burgers doodt dan zal er een oliecrisis komen
Jaquote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:05 schreef Meki het volgende:
Kijk uit Als Israel nog meer burgers doodt dan zal er een oliecrisis komen
"heilige grond"quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:01 schreef rutger05 het volgende:
[..]
He mede verbindelaarquote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:05 schreef popolon het volgende:
[..]
Nou ja het was '94 bij de verbindingsdienst. Maar goed, ik maak me er niet druk over, laat de VS het maar opknappen.
Tuurlijk, je hebt veel Israelische moslims.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:05 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er al moslims in dienst bij het Israëlische leger.
Vooralsnog zie ik vaker of beter vooral Israeliers of mensen uit de joodse gemeenschap verkondigen dat hun oorlog die van het westen is. Of dat de spanningen tussen Israel en Iran een probleem van het westen is. Kortom, dat het westen hun problemen moet overnemen en hun oorlogen moet gaan voeren.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:56 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Rot. 8, gezeten in Zagreb, Knin en Banja Luka. Jij?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:07 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
He mede verbindelaarWelke rotatie of lichting was je?
zitten we nu op te wachten op een litersbedrag van 10,00 per literquote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:07 schreef Steijn het volgende:
[..]
Jabeide in oorlog zijnde staten dragen immers bij aan een significant deel van 's werelds olieproductie.
dit is een van de geslaagde Israelische rakettenquote:
Maar wat heeft dat bedrag te maken met het aantal slachtoffers die door Israel vallen?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:09 schreef Meki het volgende:
[..]
zitten we nu op te wachten op een litersbedrag van 10,00 per liter
I stand corrected.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:57 schreef Chewie het volgende:
[..]
Onzin, de eerste 2 oorlogen moest Israel het doen zonder steun van de Amerikaanse regering.
Verder had ik het over de oprichting van de staat Israel waar de VS op tegen was dat ze daarna Israel wel erkenden is wat anders, pas vanaf 1967 kreeg Israel millitaire steun van de VS.
Als S.ARABIE en IRAN de olie stop zetten omdat Israel burgers vermoordt dan kan het stijgenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:11 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat bedrag te maken met het aantal slachtoffers die door Israel vallen?
Gaat de prijs met een cent omhoog bij elke 100 slachtoffers ofzo?![]()
Ik niet maar ik denk ook niet dat dat er door dit conflict er zo snel van komt. Tenzij Iran zich er mee gaat bemoeien, maar zolang de VS een redelijk gematigde koers blijft varen zie ik die niet zo snel in actie komen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:09 schreef Meki het volgende:
zitten we nu op te wachten op een litersbedrag van 10,00 per liter
Dan is er dus geen dírect verband met het aantal slachtoffers, wel dan?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:12 schreef Meki het volgende:
[..]
Als S.ARABIE en IRAN de olie stop zetten omdat Israel burgers vermoordt dan kan het stijgen
alleen door zulke dreiging zal Israel zich inbinden.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:12 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik niet maar ik denk ook niet dat dat er door dit conflict er zo snel van komt. Tenzij Iran zich er mee gaat bemoeien, maar zolang de VS een redelijk gematigde koers blijft varen zie ik die niet zo snel in actie komen.
Waarom zouden ze dat doen? Die olie-inkomsten zijn heel wat meer waard dan een paar dode Libanezen. Ik voorzie pas escalatie in dit opzich als Israel Syrie binnen trekt of bombardeert.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:12 schreef Meki het volgende:
[..]
Als S.ARABIE en IRAN de olie stop zetten omdat Israel burgers vermoordt dan kan het stijgen
dan maakt Israel een grote fout in hun bestaanquote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:14 schreef Steijn het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat doen? Die olie-inkomsten zijn heel wat meer waard dan een paar dode Libanezen. Ik voorzie pas escalatie in dit opzich als Israel Syrie binnen trekt of bombardeert.
Dat maakt het dus nog minder waarschijnlijk dat die situatie zal optreden.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:15 schreef Meki het volgende:
[..]
dan maakt Israel een grote fout in hun bestaan
Joh, en waarom zou een olie/levend land zich willen opofferen, dus de kop in de strop willen steken?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:12 schreef Meki het volgende:
[..]
Maar dat doen ze niet omdat ze de dollars niet kunnen missen, zo simpel is het. Op het moment dat ze dat doen raken ze zelf ook enorm veel resources kwijt en zien ze hun eigen aandelenkapitaal en investeringen dalen. De burgers van Libanon en Palestina zijn altijd van achterliggend belang geweest ten opzichte van het geld,quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:12 schreef Meki het volgende:
[..]
Na. S. Arabie welquote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:17 schreef kanaiken het volgende:
Levert Iran überhaupt grote hoeveelheden olie aan de Westerse wereld?
Ik geloof met name China, wat strategisch wel een slimme zet is omdat je hierdoor mot krijgt met China mocht je ingrijpen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:17 schreef kanaiken het volgende:
Levert Iran überhaupt grote hoeveelheden olie aan de Westerse wereld?
Bedoel je die Hezbollah raketten die al zo'n 15 jaar vanuit zuid Libanon het noorden van Israël bestoken?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:11 schreef Meki het volgende:
[..]
waarom laten ze de raketten niet zien die op burgers gericht zijn
Wat denk je dan te zien? Hier zie je toch ook enkel een kruisje hoog in de lucht en vervolgens een enorme explosie? Dat beeld is echt niet zo scherp dat vlak voor dat je ziet dat ledematen de lucht in geslingerd worden je nog een button ziet waarop staat: Lebanese civillian.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:11 schreef Meki het volgende:
[..]
dit is een van de geslaagde Israelische raketten
waarom laten ze de raketten niet zien die op burgers gericht zijn
Volgens mij zou ik rotatie 4 zijn geworden maar dat weer ik niet helemaal zeker meer ben na me AMO door familieomstandigheden door de legerpsycholoog afgekeurd, dat terwijl de grootste coke snuivers wel gewoon door mochten ( en eentje daarvan zit nu zielig thuis hoorde ik laatst ). Iig lichting 92-9.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:09 schreef popolon het volgende:
[..]
Rot. 8, gezeten in Zagreb, Knin en Banja Luka. Jij?
Alsjeblieft, we hebben het hier over een confict die voortvloeit uit bijgelovigheid vanuit religie. Gooi dr dan niet nog wat extra olie op door de Bijbel er ook nog es bij te betrekkenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:17 schreef JohnDope het volgende:
zouden dit dan toch de tekenen uit de bijbel zijn?
Ik weet nog goed dat een slimmeisje jaren geleden een verslag had geschreven over de tsunami, dat was in de tijd dat er nog 'niemand' van gehoord had.
Het enige plaatje wat zij kon vinden was een vaag sprookjesachtige tekening van een grote golf. En nu komen die tsunamies om de haverklap voor.......
En nu zijn er ook weer spanningen....... in principe maakt het me niet zo heel veel uit als binnen 10 jaar de 3de wereld oorlog uitbreekt, nu breekt die sowieso nog niet uit, maar de spanningen maken een goede voedingsboden. We moeten nog even wachten tot de het biochippie in ons hebben en het beest kan komen.
Het maakt me dus niet uit, want dan kunnen we wel zeggen dat de bijbel op waarheid is berust en God staat achter me dan.
andersom gebeurt het ookquote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:18 schreef schatje het volgende:
[..]
Bedoel je die Hezbollah raketten die al zo'n 15 jaar vanuit zuid Libanon het noorden van Israël bestoken?
Klopt, het persoonlijk aan Allah vragen wordt namelijk een ingewikkeld verhaal.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:21 schreef JohnDope het volgende:
het woord martelaar is trouwens uitgevonden door een tiran om zo mensen dingen te laten doen die de tiran zelf niet wilt.
Als jij bij Allah aan komt zetten en je zegt dat jij een bus hebt opgeblazen met onschuldige mensen dan krijg je helemaal niks en stuurt hij je direct naar hel. Niemand kan dit ontkennen.
offtopic: Jammer. Hoe raar het ook klinkt, ik heb daar een 'goede' en leerzame tijd gehad.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:20 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Volgens mij zou ik rotatie 4 zijn geworden maar dat weer ik niet helemaal zeker meer ben na me AMO door familieomstandigheden door de legerpsycholoog afgekeurd, dat terwijl de grootste coke snuivers wel gewoon door mochten ( en eentje daarvan zit nu zielig thuis hoorde ik laatst ). Iig lichting 92-9.
Iraanse olie gaat uitsluitend naar de westerse wereld.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:20 schreef Hobiedobie het volgende:
[..]
Iran en leveren aan de westerser wereld.....-..![]()
moet je is goed om je heen kijken in de wereld, moet je is kijken hoeveel dingen er 666 gerelateerd zijn, misschien is het fabeltje, maar frappant is het wel.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:21 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Alsjeblieft, we hebben het hier over een confict die voortvloeit uit bijgelovigheid vanuit religie. Gooi dr dan niet nog wat extra olie op door de Bijbel er ook nog es bij te betrekken![]()
De Bijbel, Koran, Thora zijn DIKKE boeken. Natuurlijk staat er wel iets in die je kan toepassen op het moment dat iets reeds geschied is. Dat kun je ook met het telefoonboek.
Niks aan te toevoegenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:21 schreef JohnDope het volgende:
het woord martelaar is trouwens uitgevonden door een tiran om zo mensen dingen te laten doen die de tiran zelf niet wilt/durft uitvoeren.
Als jij bij Allah aan komt zetten en je zegt dat jij een bus hebt opgeblazen met onschuldige mensen dan krijg je helemaal niks en stuurt hij je direct naar hel. Niemand kan dit ontkennen.
dan zijn hezbollah acties ook vergeldingsactiesquote:
Ik denk dat als er een god bestaat hij zich sowieso weinig aantrekt of je nu uit zijn naam hebt gedood of uit naam van de vrede, of uit zogenaamde zelfverdediging, of om democratie te brengen of van welke smoes dan ook. Denk je niet?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:21 schreef JohnDope het volgende:
het woord martelaar is trouwens uitgevonden door een tiran om zo mensen dingen te laten doen die de tiran zelf niet wilt/durft uitvoeren.
Maar zo gaat het dan: eerst leest men de Bijbel, dan wacht men totdat er iets zich voordoet dat in verband kan worden gebracht met dit boek. Dan verkondigt men dat de Bijbel dit ermee bedoeld heeft. Komop, er gebeurt zoveel in deze wereld elke dag, het is de reden dat we er zijn (evolutie), dan valt er altijd weleens een puzzelstukje uit.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:23 schreef JohnDope het volgende:
[..]
moet je is goed om je heen kijken in de wereld, moet je is kijken hoeveel dingen er 666 gerelateerd zijn, misschien is het fabeltje, maar frappant is het wel.
Ze waarschuwen in de bijbel ook dat wij op een dag een merkteken van het wilde beest moeten dragen met het getal 666 er in. En 666 staat sowieso op iedere UPC-barcode(alles wat je koopt dus) en dat komt ook in de chip die wij straks verplicht moeten dragen, net wat ik al zei het is misschien een fabeltje, maar apart is het wel.
Hezbollah is enkel uit op de vernietiging van de staat Israël. Niets meer of minder.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:24 schreef Meki het volgende:
[..]
dan zijn hezbollah acties ook vergeldingsacties
Dus kanllen met die handel, en oprollen die terrorristen....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:24 schreef Meki het volgende:
[..]
Voor wat, dat Israel zich terug heeft getrokken uit Libanon?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:24 schreef Meki het volgende:
[..]
je mag best iemand koud maken, maar dan moet er een hele goede reden voor zijn, je hebt een hoop uit te leggen bewijze van spreken, want god weet toch wel wat je uitvreet.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:26 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik denk dat als er een god bestaat hij zich sowieso weinig aantrekt of je nu uit zijn naam hebt gedood of uit naam van de vrede, of uit zogenaamde zelfverdediging, of om democratie te brengen of van welke smoes dan ook. Denk je niet?
Joh, is dat zo? Ken jij Allah? misschien hebben die 'terroristen' wel gelijk en krijg je een harem maagden.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:21 schreef JohnDope het volgende:
Precies, als israel stopt gaat de Hezbollah gewoon door, de vernietiging van Israel is hun bestaansrecht zo'n beetje.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:28 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Hezbollah is enkel uit op de vernietiging van de staat Israël. Niets meer of minder.
Waarom raketten op het noorden van Israël blijven afvuren terwijl ze zich hebben teruggetrokken uit Libanon? Klopt toch niet hè?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:24 schreef Meki het volgende:
[..]
Dan heb jij Jozua 8 vers 1 tot 29 nog nooit gelezen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:29 schreef smuJJiii het volgende:
Beide kanten moeten gewoon ophouden en betere stappen zetten want met bloedvergieten bereik je niks
...riep hij zonder gehinderd te worden door enige kennis van zake.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:28 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Hezbollah is enkel uit op de vernietiging van de staat Israël. Niets meer of minder.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:24 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ken Allah niet, maar een god is of 100% positief of een god is 100% negatief een midden weg is er niet denk ik.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:30 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Joh, is dat zo? Ken jij Allah? misschien hebben die 'terroristen' wel gelijk en krijg je een harem maagden.![]()
dat zijn toch vergeldingsactiesquote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:30 schreef schatje het volgende:
[..]
Waarom raketten op het noorden van Israël blijven afvuren terwijl ze zich hebben teruggetrokken uit Libanon? Klopt toch niet hè?
Heeft Syrie zich terugertokken uit Libanon? Zege!....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:29 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Voor wat, dat Israel zich terug heeft getrokken uit Libanon?
Goed idee, ik ook. Moge de vrede wederkeren (wishfull thinking)quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:31 schreef rutger05 het volgende:
Ik ga naar bed. Iedereen een goede nacht toegewenst. Misschien ziet het er morger weer wat beter uit.
dan kunnen we ook zeggen dat Israel uit is op Kinderen en burgersquote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:30 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Precies, als israel stopt gaat de Hezbollah gewoon door, de vernietiging van Israel is hun bestaansrecht zo'n beetje.
De Libanezen hebben ze ze een paar maanden geleden eigenhandig weggejaagd.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:32 schreef Hobiedobie het volgende:
Heeft Syrie zich terugertokken uit Libanon? Zege!....![]()
Truste!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:31 schreef rutger05 het volgende:
Ik ga naar bed. Iedereen een goede nacht toegewenst. Misschien ziet het er morger weer wat beter uit.
Vergelding van wat? Dat ze niks meer in dat deel bezetten?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |