abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39926375
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:12 schreef Meki het volgende:

[..]

Als S.ARABIE en IRAN de olie stop zetten omdat Israel burgers vermoordt dan kan het stijgen
Waarom zouden ze dat doen? Die olie-inkomsten zijn heel wat meer waard dan een paar dode Libanezen. Ik voorzie pas escalatie in dit opzich als Israel Syrie binnen trekt of bombardeert.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 00:14:47 #152
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39926396
http://cedarsawakening.blogspot.com/

Go to hell Nasrallah
A commentator wrote:
“I’M SORRY - BUT I BLAME ISRAEL… At the end of the day, no matter how dumb they are, Hizbollah did not know or predict Israel will punish all the Lebanese people… ”
Nasrallah is not dumb at all. He knew what he was doing. He wanted escalation, got escalation and the worse is that I have to hear him whine about the consequences of his decisions.

Hezbollah wanted to make us share the fate of Hamas, out of solidarity with the Palestinians, but they never wondered if that was what the Lebanese really wanted. We now have to pay the consequences of the actions of an Iranian stooge who’s been hiding for the last two days. What can you say when your fate is decided by a man who threatens to chop the heads of his opponents?

Did you ever watch Hezbollah units parading in Beirut’s Southern suburb and and making the fascist salute to Nasrallah? Well guess what happened to the guys wearing dynamite belts and holding cardboard RPGs? These mighty fighters were occulted by God overnight. They just vanished. Nobody knows where they are, but according to some rumors Beirut's sewers are experiencing a lot of demographic growth these days. But there's no need to worry, the resistance will be back. Once the last Israeli plane leave Lebanon, our courageous Hezbollah fighters will return to threaten the Lebanese who dare to question their policies.

The real tragedy is that there’s only one Hezbollah thug killed until now; meanwhile 60 innocent civilians are lying on the ground. Israel cannot really get the Hezbollah so it is going for easiers target instead. These fanatics justified their existence by pretending that they defended Lebanon against Israel. They are now hiding behind (and under) the civilians they claim to defend. Who’s defending whom exactly?

Go to hell Nasrallah, you and all your terrorists.

# posted by V @ 7/14/2006 07:28:00 PM 33 comments links to this post
This, however, is a passing nightmare; in time the earth will become again incapable of supporting life, and peace will return.
-- Bertrand Russell
Glasnosteraar=Godslasteraar
  dinsdag 18 juli 2006 @ 00:14:54 #153
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_39926401
Meki aub, hou ff op met die flauwekul.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_39926404
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:14 schreef Steijn het volgende:

[..]

Waarom zouden ze dat doen? Die olie-inkomsten zijn heel wat meer waard dan een paar dode Libanezen. Ik voorzie pas escalatie in dit opzich als Israel Syrie binnen trekt of bombardeert.
dan maakt Israel een grote fout in hun bestaan
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_39926424
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:15 schreef Meki het volgende:

[..]

dan maakt Israel een grote fout in hun bestaan
Dat maakt het dus nog minder waarschijnlijk dat die situatie zal optreden.
pi_39926433
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:14 schreef popolon het volgende:
Meki aub, hou ff op met die flauwekul.
Ik sluit me hier bij aan.
pi_39926436
quote:

[..]

Als S.ARABIE en IRAN de olie stop zetten omdat Israel burgers vermoordt dan kan het stijgen
Joh, en waarom zou een olie/levend land zich willen opofferen, dus de kop in de strop willen steken?

Gaarne iets meer inlezen,.....
pi_39926455
quote:

[..]

Maar dat doen ze niet omdat ze de dollars niet kunnen missen, zo simpel is het. Op het moment dat ze dat doen raken ze zelf ook enorm veel resources kwijt en zien ze hun eigen aandelenkapitaal en investeringen dalen. De burgers van Libanon en Palestina zijn altijd van achterliggend belang geweest ten opzichte van het geld,
  dinsdag 18 juli 2006 @ 00:17:25 #159
38229 kanaiken
Een lieve gezeisde kanaiken
pi_39926459
Levert Iran überhaupt grote hoeveelheden olie aan de Westerse wereld?
Stel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan.
Is dit een schijnvraag waarin het antwoord al besloten ligt?
>>> Geen referrertje in sigs <<<
pi_39926468
zouden dit dan toch de tekenen uit de bijbel zijn?
Ik weet nog goed dat een slimmeisje jaren geleden een verslag had geschreven over de tsunami, dat was in de tijd dat er nog 'niemand' van gehoord had.
Het enige plaatje wat zij kon vinden was een vaag sprookjesachtige tekening van een grote golf. En nu komen die tsunamies om de haverklap voor.......

En nu zijn er ook weer spanningen....... in principe maakt het me niet zo heel veel uit als binnen 10 jaar de 3de wereld oorlog uitbreekt, nu breekt die sowieso nog niet uit, maar de spanningen maken een goede voedingsboden. We moeten nog even wachten tot we het biochippie in ons hebben en het beest kan komen.
Het maakt me dus niet uit, want dan kunnen we wel zeggen dat de bijbel op waarheid is berust en God staat achter me dan.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_39926479
Wanneer denken juliie dat Israel Libanon binnen zal vallen met de grondtroepen?
pi_39926482
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:17 schreef kanaiken het volgende:
Na. S. Arabie wel
pi_39926483
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:17 schreef kanaiken het volgende:
Ik geloof met name China, wat strategisch wel een slimme zet is omdat je hierdoor mot krijgt met China mocht je ingrijpen.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 00:18:51 #164
16715 Mylene
*schatje*
pi_39926491
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:11 schreef Meki het volgende:

[..]

waarom laten ze de raketten niet zien die op burgers gericht zijn
Bedoel je die Hezbollah raketten die al zo'n 15 jaar vanuit zuid Libanon het noorden van Israël bestoken?
pi_39926511
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:11 schreef Meki het volgende:

[..]

dit is een van de geslaagde Israelische raketten

waarom laten ze de raketten niet zien die op burgers gericht zijn
Wat denk je dan te zien? Hier zie je toch ook enkel een kruisje hoog in de lucht en vervolgens een enorme explosie? Dat beeld is echt niet zo scherp dat vlak voor dat je ziet dat ledematen de lucht in geslingerd worden je nog een button ziet waarop staat: Lebanese civillian.
Er staat een huis, boem, huis weg. Wie er dood gaan is dan toch niet te zien.
pi_39926529
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:18 schreef Meki het volgende:

[..]

Na. S. Arabie wel
Zelfs Vóór S:A:
Niets baeten sal. Nogh caers nogh bril. Als den uyl niet sien en wil.
pi_39926530
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:09 schreef popolon het volgende:

[..]

Rot. 8, gezeten in Zagreb, Knin en Banja Luka. Jij?
Volgens mij zou ik rotatie 4 zijn geworden maar dat weer ik niet helemaal zeker meer ben na me AMO door familieomstandigheden door de legerpsycholoog afgekeurd, dat terwijl de grootste coke snuivers wel gewoon door mochten ( en eentje daarvan zit nu zielig thuis hoorde ik laatst ). Iig lichting 92-9.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_39926538
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:18 schreef Meki het volgende:

[..]

Na. S. Arabie wel
Iran en leveren aan de westerser wereld.....-..
pi_39926550
het woord martelaar is trouwens uitgevonden door een tiran om zo mensen dingen te laten doen die de tiran zelf niet wilt/durft uitvoeren.
Als jij bij Allah aan komt zetten en je zegt dat jij een bus hebt opgeblazen met onschuldige mensen dan krijg je helemaal niks en stuurt hij je direct naar hel. Niemand kan dit ontkennen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_39926566
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:17 schreef JohnDope het volgende:
zouden dit dan toch de tekenen uit de bijbel zijn?
Ik weet nog goed dat een slimmeisje jaren geleden een verslag had geschreven over de tsunami, dat was in de tijd dat er nog 'niemand' van gehoord had.
Het enige plaatje wat zij kon vinden was een vaag sprookjesachtige tekening van een grote golf. En nu komen die tsunamies om de haverklap voor.......

En nu zijn er ook weer spanningen....... in principe maakt het me niet zo heel veel uit als binnen 10 jaar de 3de wereld oorlog uitbreekt, nu breekt die sowieso nog niet uit, maar de spanningen maken een goede voedingsboden. We moeten nog even wachten tot de het biochippie in ons hebben en het beest kan komen.
Het maakt me dus niet uit, want dan kunnen we wel zeggen dat de bijbel op waarheid is berust en God staat achter me dan.
Alsjeblieft, we hebben het hier over een confict die voortvloeit uit bijgelovigheid vanuit religie. Gooi dr dan niet nog wat extra olie op door de Bijbel er ook nog es bij te betrekken

De Bijbel, Koran, Thora zijn DIKKE boeken. Natuurlijk staat er wel iets in die je kan toepassen op het moment dat iets reeds geschied is. Dat kun je ook met het telefoonboek.
pi_39926570
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:18 schreef schatje het volgende:

[..]

Bedoel je die Hezbollah raketten die al zo'n 15 jaar vanuit zuid Libanon het noorden van Israël bestoken?
andersom gebeurt het ook
  dinsdag 18 juli 2006 @ 00:22:32 #172
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_39926600
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:21 schreef JohnDope het volgende:
het woord martelaar is trouwens uitgevonden door een tiran om zo mensen dingen te laten doen die de tiran zelf niet wilt.
Als jij bij Allah aan komt zetten en je zegt dat jij een bus hebt opgeblazen met onschuldige mensen dan krijg je helemaal niks en stuurt hij je direct naar hel. Niemand kan dit ontkennen.
Klopt, het persoonlijk aan Allah vragen wordt namelijk een ingewikkeld verhaal.

Een terechte constatering dus; Goed gesproken!
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 00:23:27 #173
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_39926619
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:20 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Volgens mij zou ik rotatie 4 zijn geworden maar dat weer ik niet helemaal zeker meer ben na me AMO door familieomstandigheden door de legerpsycholoog afgekeurd, dat terwijl de grootste coke snuivers wel gewoon door mochten ( en eentje daarvan zit nu zielig thuis hoorde ik laatst ). Iig lichting 92-9.
offtopic: Jammer. Hoe raar het ook klinkt, ik heb daar een 'goede' en leerzame tijd gehad.

Dat van die snuivers en andere idioten komt me bekend voor, ik heb er meerdere teruggestuurd zien worden naar Nederland.

En terecht natuurlijk.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_39926620
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:20 schreef Hobiedobie het volgende:

[..]

Iran en leveren aan de westerser wereld.....-..
Iraanse olie gaat uitsluitend naar de westerse wereld.
De westerse wereld lvert Iran daar dan weer benzine voor terug.

Echt waar!
Niets baeten sal. Nogh caers nogh bril. Als den uyl niet sien en wil.
pi_39926623
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:21 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Alsjeblieft, we hebben het hier over een confict die voortvloeit uit bijgelovigheid vanuit religie. Gooi dr dan niet nog wat extra olie op door de Bijbel er ook nog es bij te betrekken

De Bijbel, Koran, Thora zijn DIKKE boeken. Natuurlijk staat er wel iets in die je kan toepassen op het moment dat iets reeds geschied is. Dat kun je ook met het telefoonboek.
moet je is goed om je heen kijken in de wereld, moet je is kijken hoeveel dingen er 666 gerelateerd zijn, misschien is het fabeltje, maar frappant is het wel.
Ze waarschuwen in de bijbel ook dat wij op een dag een merkteken van het wilde beest moeten dragen met het getal 666 er in. En 666 staat sowieso op iedere UPC-barcode(alles wat je koopt dus) en dat komt ook in de chip die wij straks verplicht moeten dragen, net wat ik al zei het is misschien een fabeltje, maar apart is het wel.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 00:24:03 #176
16715 Mylene
*schatje*
pi_39926627
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:21 schreef Meki het volgende:

[..]

andersom gebeurt het ook
Nee. Enkel vergeldingsacties.
pi_39926630
quote:
het woord martelaar is trouwens uitgevonden door een tiran om zo mensen dingen te laten doen die de tiran zelf niet wilt/durft uitvoeren.
Niks aan te toevoegen
terroristen zijn geen Moslims maar laffe k*nk*r die mensen willen vermoorden net als Israelische leger
pi_39926651
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:24 schreef schatje het volgende:

[..]

Nee. Enkel vergeldingsacties.
dan zijn hezbollah acties ook vergeldingsacties
  † In Memoriam † dinsdag 18 juli 2006 @ 00:26:11 #179
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_39926682
quote:
Ik denk dat als er een god bestaat hij zich sowieso weinig aantrekt of je nu uit zijn naam hebt gedood of uit naam van de vrede, of uit zogenaamde zelfverdediging, of om democratie te brengen of van welke smoes dan ook. Denk je niet?
pi_39926710
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:23 schreef JohnDope het volgende:

[..]

moet je is goed om je heen kijken in de wereld, moet je is kijken hoeveel dingen er 666 gerelateerd zijn, misschien is het fabeltje, maar frappant is het wel.
Ze waarschuwen in de bijbel ook dat wij op een dag een merkteken van het wilde beest moeten dragen met het getal 666 er in. En 666 staat sowieso op iedere UPC-barcode(alles wat je koopt dus) en dat komt ook in de chip die wij straks verplicht moeten dragen, net wat ik al zei het is misschien een fabeltje, maar apart is het wel.
Maar zo gaat het dan: eerst leest men de Bijbel, dan wacht men totdat er iets zich voordoet dat in verband kan worden gebracht met dit boek. Dan verkondigt men dat de Bijbel dit ermee bedoeld heeft. Komop, er gebeurt zoveel in deze wereld elke dag, het is de reden dat we er zijn (evolutie), dan valt er altijd weleens een puzzelstukje uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')