weltrustenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:31 schreef rutger05 het volgende:
Ik ga naar bed. Iedereen een goede nacht toegewenst. Misschien ziet het er morger weer wat beter uit.
Ik denk dat er in mijn bijbel gewoon een gebod teveel staat. Volgens mij hebben anderen maar 9 geboden, of minder.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:29 schreef JohnDope het volgende:
[..]
je mag best iemand koud maken, maar dan moet er een hele goede reden voor zijn,
jah helaas zien mensen raketten op Libaneze burgers als een vergeldingactiequote:
Staat dat in een handvest van de staat Israel??quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:33 schreef Meki het volgende:
[..]
dan kunnen we ook zeggen dat Israel uit is op Kinderen en burgers
Hey Meki, geen vreemde dranjkjes drinken, mkay....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:33 schreef Meki het volgende:
[..]
dan kunnen we ook zeggen dat Israel uit is op Kinderen en burgers
Probeer het eens uit zou ik zeggen. Het wordt hoogst tijd na veertig jaar.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:34 schreef schatje het volgende:
Gaza strook idem dito verhaal. Als Israël zich volledig terugtrekt uit de Westelijke Jordaanoever gaan de raketaanaanvallen ook gewoon door. Die kans is groot.
Voor wat dan? Moet Israël het maar gewoon pikken dat haar burgers het doelwit worden van raketaanvallen?quote:
nederzettingen liggen dan alsnog in Palestijnse landquote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:34 schreef schatje het volgende:
Gaza strook idem dito verhaal. Als Israël zich volledig terugtrekt uit de Westelijke Jordaanoever gaan de raketaanaanvallen ook gewoon door. Die kans is groot.
Ja dat wekt mijn sympathie ook voor Israel in deze kwestie. Lang heb ik ze veroordeeld vanwege hun agressieve politiek jegens de Palestijen maar ik ben het verhaal nu toch evenwichtiger gaan zien. Israel is zeker niet de agressor.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:34 schreef schatje het volgende:
Moet Libanon dan pikken dat er 230 burgers zijn omgekomen van Israelische leger ??quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:35 schreef schatje het volgende:
[..]
Voor wat dan? Moet Israël het maar gewoon pikken dat haar burgers het doelwit worden van raketaanvallen?
Ja, dan komt de vrede vanzelf wel......quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:33 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Truste!
Ik hoop ook dat Libanon morgenochtend geheel bezet is door Israël.
Mee eens. Tegelijkertijd dienen alle partijen de staat Israël te erkennen en het geweld af te zweren.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:35 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Probeer het eens uit zou ik zeggen. Het wordt hoogst tijd na veertig jaar.
Deed Libanon maar eens wat, dan hadden ze niet zo onder het juk van de Hezbollah gezeten.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:36 schreef Meki het volgende:
[..]
Moet Libanon dan pikken dat er 230 burgers zijn omgekomen van Israelische leger ??
natuurlijk wel we zien het beelden op tv we zien de foto´s we zien alles wat er gebeurtquote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:34 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Staat dat in een handvest van de staat Israel??
Nee he, dus kan je dat niet zeggen.
Ik heb over de situatie die er vooraf ging. Dus nogmaals mijn vraag, voor wat dan?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:36 schreef Meki het volgende:
[..]
Moet Libanon dan pikken dat er 230 burgers zijn omgekomen van Israelische leger ??
En ik zal roze slippers dragen enz enzquote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:37 schreef schatje het volgende:
[..]
Mee eens. Tegelijkertijd dienen alle partijen de staat Israël te erkennen en het geweld af te zweren.
Het zou voor je pleiten als je zou doorzien dat Hezbollah de Libanezen als menselijk schild gebruikt. Hezbollah is niet voor niets bijna in het centrum van Beiroet gaan zitten, daar wonen veel mensen zodat bij een aanval ook altijd veel burgerslachtoffers zullen vallen. Dat brengt Israel sneller in politieke moeilijkheden.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:36 schreef Meki het volgende:
Ze hebben zich destijds ook uit Libanon teruggetrokken.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:35 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Probeer het eens uit zou ik zeggen. Het wordt hoogst tijd na veertig jaar.
Leuk. Ze zullen je vast beeldig staan.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:38 schreef Hobiedobie het volgende:
[..]
En ik zal roze slippers dragen enz enz
Laat maar een een screenshot zien waarin de staat Israel verklaard dat zij uitzijn op de vernietiging van de omliggende arabische natiesquote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:38 schreef Meki het volgende:
[..]
natuurlijk wel we zien het beelden op tv we zien de foto´s we zien alles wat er gebeurt
en tot nu toe hebben we enkel dode burgers gezien waar of niet waar.
tot nu toe zijn er Libaneze kinderen en vrouwen en baby´s de slachtoffers geworden niet hezbollah die lacht Israel vierkant uit
jep voor die 400 kinderen die gegijzeld worden in Israelische kampenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:38 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik heb over de situatie die er vooraf ging. Dus nogmaals mijn vraag, voor wat dan?
Dit gaat echt niet werken, vanwege de haat....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:38 schreef Hobiedobie het volgende:
[..]
En ik zal roze slippers dragen enz enz
Wij zouden er samen, ondanks onze verschillende visies over oorzaken, wel uitkomen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:37 schreef schatje het volgende:
[..]
Mee eens. Tegelijkertijd dienen alle partijen de staat Israël te erkennen en het geweld af te zweren.
Joh, hippie....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:40 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Wij zouden er samen, ondanks onze verschillende visies over oorzaken, wel uitkomen.
daar heb ik het niet overquote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:39 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Laat maar een een screenshot zien waarin de staat Israel verklaard dat zij uitzijn op de vernietiging van de omliggende arabische naties
Jaja, de kinderen die worden gebruikt om aanslagen te plegen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:39 schreef Meki het volgende:
[..]
jep voor die 400 kinderen die gegijzeld worden in Israelische kampen
dat heb ik eerder gezegd dat het daarmee begon
dat heb je inderdaad in 180 van je 200 posts gisteren al gezegdquote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:39 schreef Meki het volgende:
[..]
jep voor die 400 kinderen die gegijzeld worden in Israelische kampen
dat heb ik eerder gezegd dat het daarmee begon
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:39 schreef Steijn het volgende:
[..]
Het zou voor je pleiten als je zou doorzien dat Hezbollah de Libanezen als menselijk schild gebruikt. Hezbollah is niet voor niets bijna in het centrum van Beiroet gaan zitten, daar wonen veel mensen zodat bij een aanval ook altijd veel burgerslachtoffers zullen vallen. Dat brengt Israel sneller in politieke moeilijkheden.
Dat gaat niet lukken, en niets wat je er aan kuint veranderen...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:41 schreef Meki het volgende:
[..]
daar heb ik het niet over
ik heb het over dat Israel erop uit is om zoveel burgers te maken om in ranglijst te staan met zoveel doden maken.
de screenshot is de TV daar zien we de dode kinderen vrouwen etc.
Israel wilt vrede leven met zijn buren en intussen maken ze burgers dood
Dit omdat bepaalde organisaties de Israelies niet met rust laten en liefst dood zien.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:41 schreef Meki het volgende:
[..]
Israel wilt vrede leven met zijn buren en intussen maken ze burgers dood
nee onzin . het zijn pas jonge kinderen . Hamas wilt die kinderen enkel alleen vrij hebben omdat ze mishandelt worden.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:41 schreef schatje het volgende:
[..]
Jaja, de kinderen die worden gebruikt om aanslagen te plegen.
Ja zo kan je alles relativeren, maar in een oud boekbeschrijven dat wij mensen straks een merkteken van het wilde beest moeten dragen waar in het getal 666 staat en dat wij zonder dat merkteken niet kunnen kopen of verkopen, dus dat wij zonder chippie straks niks meer kunnen kopen of verkopen (op internet) .quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:27 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Maar zo gaat het dan: eerst leest men de Bijbel, dan wacht men totdat er iets zich voordoet dat in verband kan worden gebracht met dit boek. Dan verkondigt men dat de Bijbel dit ermee bedoeld heeft. Komop, er gebeurt zoveel in deze wereld elke dag, het is de reden dat we er zijn (evolutie), dan valt er altijd weleens een puzzelstukje uit.
Klopt, ik ben redelijk anti-geweld.quote:
geeft dat de recht van Israel om zoveel burgers de dood in te jagenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:43 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Dit omdat bepaalde organisaties de Israelies niet met rust laten en liefst dood zien.
Het nederlandse leger zou precies hetzelfde doen in zo'n situatie, om nog maar te zwijgen van de fransen of brittenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:42 schreef Meki het volgende:
[..]
jah en als een westerse land zou dat niet doen.
Ik zie Nederland niet zomaar burgers vermoorden
dat zou een westerse land niet doen
dat zijn goede guerilla technieken, daarom zal Israel ze ook niet verslaan. Als je geen fantsoenlijk leger hebt zoals Israel dan zul je de vijand op een andere manier moeten bestrijden. oa door je tussen de burgerbevolking te begeven.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:39 schreef Steijn het volgende:
[..]
Het zou voor je pleiten als je zou doorzien dat Hezbollah de Libanezen als menselijk schild gebruikt. Hezbollah is niet voor niets bijna in het centrum van Beiroet gaan zitten, daar wonen veel mensen zodat bij een aanval ook altijd veel burgerslachtoffers zullen vallen. Dat brengt Israel sneller in politieke moeilijkheden.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:44 schreef schatje het volgende:
Meki heeft nog steeds geen antwoord gegeven op mijn vraag waar de inwoners van noord Israël het aan verdiend hebben om bestookt te worden met raketten.
En dat antwoord zal er ook wel niet komen![]()
.
Ja, beetje bot misschien, maar ik vind niet dat Israel zich hoeft te houden aan alle conventies als de tegenpartij alle regels in de wind slaat.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:44 schreef Meki het volgende:
[..]
geeft dat de recht van Israel om zoveel burgers de dood in te jagen
hier gaat het al fout het goedkeuren van dode kinderen en dode burgers is net als goedkeuring aanslagen elders in de wereld.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:46 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ja, beetje bot misschien, maar ik vind niet dat Israel zich hoeft te houden aan alle conventies als de tegenpartij alle regels in de wind slaat.
Ja, dat zegt die propaganda site van je. Neem dan een kijkje op de site van Amnesty of HRW. Daar wordt tenminste ook gesproken over de stoute dingen die de andere partij uitspookt.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:43 schreef Meki het volgende:
[..]
nee onzin . het zijn pas jonge kinderen . Hamas wilt die kinderen enkel alleen vrij hebben omdat ze mishandelt worden.
Okee, hier nog 1.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:44 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Klopt, ik ben redelijk anti-geweld.
De meeste mensen trouwens. En diegene die ervoor zijn zijn er alleen maar voor zolang het een ander overkomt. Liefst ver weg.
dat weet ik allang alleen zij vermelden alleen weer geen Israelische problemenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, dat zegt die propaganda site van je. Neem dan een kijkje op de site van Amnsty of HRW. Daar wordt tenminste ook gesproken over de stoute dingen die de andere partij uitspoken.
Okequote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:42 schreef Meki het volgende:
jah en als een westerse land zou dat niet doen.
Ik zie Nederland niet zomaar burgers vermoorden
dat zou een westerse land niet doen
Die gedachten zijn niet echt bot . In Irak doet zich hetzelfde voor.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:46 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ja, beetje bot misschien, maar ik vind niet dat Israel zich hoeft te houden aan alle conventies als de tegenpartij alle regels in de wind slaat.
Nee, ik keur hier gewoon een rechtmatige manier van oorlogsvoering goed. En niet het uitvoeren van terreurdaden.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:47 schreef Meki het volgende:
[..]
hier gaat het al fout het goedkeuren van dode kinderen en dode burgers is net als goedkeuring aanslagen elders in de wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |