En dat is een kutschool waar ik enkele jaren van mn leven verpest heb!quote:Op maandag 17 juli 2006 22:28 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ik ook, in het ziekenhuis, alleen van dat ziekenhuis hebben ze nu een school gemaakt.
Hee, mijn broer ook alquote:Op maandag 17 juli 2006 22:29 schreef veldmuis het volgende:
[..]
En dat is een kutschool waar ik enkele jaren van mn leven verpest heb!
tot 1998 of 1999 geloof ik ofzoquote:Op maandag 17 juli 2006 22:56 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Die heeft er zeker niet in een van de laatste jaren gezeten?
Hm, dat is al even geleden ja. Ik begon in 2000 pas, en ben nu verlost van die verrekte onzin!quote:
Mijn ouders gingen in dorp verderop wonen.... Later ben ik nog wel op kamers gegaan daar....erg leuk, veel stappen. Appeltaart en warme chocomel in de pauze bij SamSamquote:
quote:
En ik ookquote:
De Jumbo Baliëndijk?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:38 schreef Cinch het volgende:
Ik zag dat mensen het over doornbos hadden (mijn wijk) en over de liniedoorn (mijn basisschool) en juffrouw mancy (mijn groep 2 juffrouw)![]()
![]()
Btw ik ben vakkenvuller bij de Jumbo dus je ziet me vast wel es lopen![]()
En ik zit op het OLV.
Wanneer is die meet nou. Ik stem verzamelen in De Baron, in de Boschstraat![]()
School was niet m'n favo tijdverdrijf, maar het OLV was wel ok.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:38 schreef Cinch het volgende:
En ik zit op het OLV.
Niemand durft hier te meetenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:38 schreef Cinch het volgende:
Wanneer is die meet nou. Ik stem verzamelen in De Baron, in de Boschstraat![]()
Ik tegenswoordigs ookquote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:23 schreef JDude het volgende:
De Jumbo is op zich best relaxed... alleen kom ik altijd bij de andere, op de Haagweg.
Waar zit die op de Haagweg? Nog nooit gezien nml..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:23 schreef JDude het volgende:
De Jumbo is op zich best relaxed... alleen kom ik altijd bij de andere, op de Haagweg.
Op het stuk tussen de Ettensebaan en de Tuinzigtlaan, tegenover het "Erotisch Centrum"quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:34 schreef timmeeeh het volgende:
Waar zit die op de Haagweg? Nog nooit gezien nml..
Volgens mij zitten ze er net een jaar ofzo, ja.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:17 schreef veldmuis het volgende:
Da's die relatief nieuwe winkel toch?
al langer denk ik hoor, fijne winkelquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Volgens mij zitten ze er net een jaar ofzo, ja.
Ik moet vanavond wel weer wat te eten hebben, maar dat is pas rond half zeven denk ikquote:
hoe lang fiets je naar antwerpen? wil ik ook wel een keer doen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:26 schreef JDude het volgende:
Ik heb Antwerpen wel eens gehaald, binnenkort nog maar weer 's doen. Maar niet als het zo warm blijft.
Toen ongeveer 2u45. Op een gewone fiets wat langer, denk ik.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:31 schreef bassieVL het volgende:
hoe lang fiets je naar antwerpen? wil ik ook wel een keer doen.
goed te doen dus. denk als straks het weer wat minder heet wordt, dat ik het een keertje ga uitproberen. Lekker bollekes drinken in Antwerpen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:48 schreef JDude het volgende:
[..]
Toen ongeveer 2u45. Op een gewone fiets wat langer, denk ik.
Aanradertje. Al kan de terugweg dan nog tegenvallen. Maar er rijdt ook een trein.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:52 schreef bassieVL het volgende:
goed te doen dus. denk als straks het weer wat minder heet wordt, dat ik het een keertje ga uitproberen. Lekker bollekes drinken in Antwerpen.
Ik zorg wel voor een slaapadresje. maar lijkt me een mooi stukkie fietsen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:01 schreef JDude het volgende:
[..]
Aanradertje. Al kan de terugweg dan nog tegenvallen. Maar er rijdt ook een trein.
De makkelijkste route is via Zundert, de N263 blijven volgen, die gaat in België over in de N1 en die brengt je zo naar Antwerpen. Het centrum vinden viel mij nog wel even tegen.
Wat heb je daar dan te zoeken?quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:11 schreef timmeeeh het volgende:
Nog mensen naar het Valkenberg geweest gister?
Ik zat gisteravond aan de Ruitersboslaan en we hoorden het keigoed. Klonk wel gezellig!
Ik zat aan de Middellaan (quote:
Aha, daar kwam die muziek dus vandaan....quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:11 schreef timmeeeh het volgende:
Nog mensen naar het Valkenberg geweest gister?
Ik zat gisteravond aan de Ruitersboslaan en we hoorden het keigoed. Klonk wel gezellig!
Oh ik dacht dat er mss wat tofs was ofzo!quote:
Daar is het op zich wel terecht, het is daar altijd zo teringdruk, logisch, maar toch. Op de fiets is het verrekte link om daar te rijden, met warm weerquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:24 schreef Cinch het volgende:
We mochten vandaag niet naar Galder van de pliesie![]()
Kuthomo's hadden alles afgezet omdat t volstond met auto's en ze stonden lekker bonnen uit te delen aan mensen die 2 meter verkeerd geparkeerd stonden
Nee, die krakers wel he?quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Zo heilig ben ik nu ook weer niet![]()
Ja, ik was er.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:32 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat er mss wat tofs was ofzo!.
Ja, en dan niet ff melden dat je vlakbij bent en dat je als je ff onder de rondweg doorgaat in mijn wijkje staat?quote:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:39 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja, en dan niet ff melden dat je vlakbij bent en dat je als je ff onder de rondweg doorgaat in mijn wijkje staat?!
Ik nooit door de jouwequote:Op woensdag 19 juli 2006 21:41 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
.
Ik rijd wel vaker door jouw wijkje zonder het te melden..
Ja, jullie wonen bijna in dezelfde wijkje toch.quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:09 schreef JDude het volgende:
Ik bevind me momenteel zowat in Fieldmouse z'n wijkje.
Kun je m'n huis nét niet zien staan.quote:Op donderdag 20 juli 2006 08:37 schreef timmeeeh het volgende:
Misschien ga ik trouwens wel met de bus.
Of met een krat bier voor de deur gaan zitten, Tuinzigt-style.quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:32 schreef veldmuis het volgende:
Dat wordt buiten staan en zwaaien!
In mijn stukje straat valt het mee, maar bij grote delen van de wijk kan ik me dat eigenlijk wel voorstellen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:05 schreef veldmuis het volgende:
Dat is gewoon heuvel-style hoor!
In 010 wordt het in ieder geval al goed donker.quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:07 schreef veldmuis het volgende:
Ik hoop trouwens dat buienradar gelijk heeft en dat we dadelijk te maken krijgen met een buitje. Het is nogsteeds verrekte heet.
Ja, al die hittelampen op zolder geven wat warmte af hoor!quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:08 schreef JDude het volgende:
[..]
In mijn stukje straat valt het mee, maar bij grote delen van de wijk kan ik me dat eigenlijk wel voorstellen.
Je passeert mijn huis op circa 100-150 meter afstandquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:20 schreef timmeeeh het volgende:
Mijn plan is nu dus dat ik morgen met bus 4 van CS naar Princehage ga. Langs wie kom ik dan?
Als je blijft zitten, kom je bij mij voor de deur langs (Westerpark..)quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:20 schreef timmeeeh het volgende:
Mijn plan is nu dus dat ik morgen met bus 4 van CS naar Princehage ga. Langs wie kom ik dan?
Volgens mij draait-ie in Princenhage ergens om, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:25 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Als je blijft zitten, kom je bij mij voor de deur langs (Westerpark..)![]()
toch?
Is inderdaad zo ja, de 1 gaat naar Westerpark.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:29 schreef veldmuis het volgende:
Volgens mij draait-ie in Princenhage ergens om, maar dat weet ik niet zeker.
Ahquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Is inderdaad zo ja, de 1 gaat naar Westerpark.
Ik geloof wel dat hij zo gaat ja, en bij de spar en bij het baronie hospitaal en en en.. die bus dus. Maar de laatste keer dat ik ermee ging, was al heel veel lang geleden, dus zeker weten doe ik niet.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:24 schreef veldmuis het volgende:
Die gaat toch bij de graaf hendrik III laan langs de texaco, stopt voor de spar en voor het ziekenhuis en en en..die bus?
Nee, dan kom je niet langs mij.
Hospitaal? Kom je uit België?quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:15 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat hij zo gaat ja, en bij de spar en bij het baronie hospitaal en en en.. die bus dus. Maar de laatste keer dat ik ermee ging, was al heel veel lang geleden, dus zeker weten doe ik niet.
Het doel van de reis is overigens een BBQ![]()
Door wie dan?quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:19 schreef Stofje het volgende:
Ik vind eigenlijk dat deze Bredasite in de OP moet. Gweoon, omdat ie zo ongelofelijk vaak wordt geüpdate en omdat het gemaakt is door een puike mod op FOK.
ben er geboren maar woon nu in etten-leur!quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:24 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ook Bredanaresse (Of hoe noem je dat eigenlijk?)
Je kunt niet zonder 'eej?quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:02 schreef Suuz_ het volgende:
ben er geboren maar woon nu in etten-leur!
kom wel veeeel en vaaaak in breda want breda...tja...dat weten jullie!
oh oh oh..wat slechtquote:Op donderdag 20 juli 2006 18:42 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
tpv'tje. was het breda topic al kwijt.
nouja, had m ff in favo's gezet, want het vorige deel was vol en ik had geen tijd om hier een tvp'tje in te zettenquote:
gelukkig zeg, anders zou ik m'n nieuwe fok! laptop helemaal voor niets gekocht hebbenquote:
Moggequote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:00 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
gelukkig zeg, anders zou ik m'n nieuwe fok! laptop helemaal voor niets gekocht hebben![]()
Was een prima weertje om op de Ginneken- en Havermarkt te zitten.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:04 schreef veldmuis het volgende:
Wa'n weer!
Ginnekenmarkt ben ik ook geweest, dus volgende keer even zwaaien. Ik was die in dat shirt die bier dronk. Kan niet missen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Was een prima weertje om op de Ginneken- en Havermarkt te zitten.
toen heeft een beschonken vriend mij met de auto naar t station gebrachtquote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:23 schreef Ritchie het volgende:
Beetje jammer idd..en toen? fijn stukje gelopen?
Maar het bracht mij wel op de bestemming waar ik moest zijn.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:17 schreef veldmuis het volgende:
Wat een idioot.
Je bent in Breda veel beter af!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:22 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Maar het bracht mij wel op de bestemming waar ik moest zijn.
Ehm, ik heb het even opgezocht in de dienstregeling, er komt om die tijd überhaupt geen bus daar.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:14 schreef timmeeeh het volgende:
kutBBA
sta ik om 23.30u al bij de halte Plateelbakkerstraat in Princehage om zeker te zijn dat ik de laatste bus van 23.40u haal, rijdt die helemaal niet!! terwijl het gewoon op de vakantiedienstregeling staat enzo. ik ga een boze brief sturen![]()
![]()
Ja dat zei de mevrouw van 0900-9292 ook..quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:28 schreef JDude het volgende:
[..]
Ehm, ik heb het even opgezocht in de dienstregeling, er komt om die tijd überhaupt geen bus daar.
Die hebben ganz geile groene bussen! Ben benieuwd, de BBA vond ik niet zoveel soeps, regelmatig op een niet-komende bus staan wachten.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:28 schreef JDude het volgende:
[..]
Ehm, ik heb het even opgezocht in de dienstregeling, er komt om die tijd überhaupt geen bus daar.
Vanaf december overigens Connexxion in Breda.
Erg jammer... ik zal ze missen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:28 schreef JDude het volgende:
Vanaf december overigens Connexxion in Breda.
Ik ook. Als kiespijnquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:22 schreef Ritchie het volgende:
Erg jammer... ik zal ze missen.
nou, weinig FOK! meet maar wel een gezellig avondje!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:16 schreef Asics het volgende:
vanavond zit ik weer op de grote markt, dus als die MEET nou ook nog eens echt moet plaatsvinden dan kom je er vanavond gezellig ff bijzitten
Hoe wordt je wakker van een doorgeslagen aardlekschakelaar?quote:Op maandag 24 juli 2006 05:12 schreef richkes het volgende:
Hier in het leukste huis van Breda was net overal de stroom er af. Aardlek was door geslagen. Maar waarom ben ik om vijf uur wakker? Ben normaal nooit voor tien uur wakker.. bizar.
Foei!quote:Op maandag 24 juli 2006 18:13 schreef hannekethemaster het volgende:
tvp
of jij kan me een biertje aanbieden omdat ik vanwege alle leuke Breda topics heb besloten vanaf 01 augstus in Breda te gaan wonenquote:Op maandag 24 juli 2006 18:19 schreef JDude het volgende:
[..]
Foei!
Zeg dan op zijn minst "He, JD., biertje?"
Haha, dat kan ook natuurlijk! Welke locatie is het geworden? Je had toen zo'n lijstje, meen ik.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:10 schreef hannekethemaster het volgende:
of jij kan me een biertje aanbieden omdat ik vanwege alle leuke Breda topics heb besloten vanaf 01 augstus in Breda te gaan wonen![]()
Ja absoluut! Echt dicht bij de binnenstad, driekwart van alle buslijnen stopt om de hoek, en sinds ze er een en ander ver/nieuwbouwd hebben best een aardige straat geworden!quote:Op maandag 24 juli 2006 19:21 schreef hannekethemaster het volgende:
jup Concordiastraat it is.... voor zover ik als leek kon beoordelen prima locatie haha
Daar heb ik 14 jaar geleden nog gewerkt... de manier om wat mensen van mijn leeftijd te leren kennen zolang de opleiding nog niet was begonnenquote:Op maandag 24 juli 2006 19:56 schreef veldmuis het volgende:
En vlakbij de Mac!
Ik was wel in het park, maar zat langs de vijver. We hoorden wel wat van de muziek, maar hebben vooral geprofiteerd van de pispaal die ze er neer hadden gezetquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:20 schreef veldmuis het volgende:
Iemand gisteravond nog naar het park geweest? Wat een klotemuziek was dat zeg.
Ik heb me raam dichtgehouden. Liever werrem dan die herriequote:Op woensdag 26 juli 2006 11:20 schreef veldmuis het volgende:
Iemand gisteravond nog naar het park geweest? Wat een klotemuziek was dat zeg.
Nouja, als alternatief voor wildplassen in de struiken danquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:13 schreef veldmuis het volgende:
Profiteren van een pispaal?.
Wij hebben ff in het park gehangen, maar vooral lekker op de grote markt gezeten! Pas na 12en werd het een beeetje aangenaam.
dat schreeuwen is idd wel een echt pauper kenmerkquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:41 schreef Rabieluh het volgende:
Mijn tokkiebuurt heeft nieuwe aanwisten, naast ons zat de Expres, nu zitten er opeens 4 kerels, allemaal enorme paupers en een enorme blonde del.
Ze schreeuwen veel naar elkaar en naar de hond, op de meest vreemde uren van de dag, ramen wagenwijd open. Ze zijn ook nooit meer dan 2 meter van elkaar verwijdert en toch schreeuwen, ook buiten, op hun afgetrapte amerikaanse slee, met blikjes pauperbier.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:01 schreef bassieVL het volgende:
de Mezz ist tof
Hm, da's voor mij erg ver uit de richting, ik kom altijd bij de andere Jumbo.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:34 schreef Cinch het volgende:
Mijn huis is tof ()
Wie kent er trouwens Jumbo Baliëndijk, ik ben daar vakkenvuller![]()
![]()
Zul je me vast wel eens gezien hebbenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:34 schreef Cinch het volgende:
Mijn huis is tof ()
![]()
Heb ik idd ook gezien, ff kijken of ze antwoordenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:37 schreef JDude het volgende:
[..]
Hm, da's voor mij erg ver uit de richting, ik kom altijd bij de andere Jumbo.
Kan me uit een eerder topic herinneren dat er wel een aantal daar in de buurt wonen.
Weet ik niet, werk er pas 2 wekenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:57 schreef djenneke het volgende:
[..]
Zul je me vast wel eens gezien hebben![]()
Ik ben er in geen 4 weken geweestquote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:19 schreef Cinch het volgende:
[..]
Heb ik idd ook gezien, ff kijken of ze antwoorden![]()
[..]
Weet ik niet, werk er pas 2 weken![]()
Ik zal eens kijken of ik je es zie, maar ik ben te verlegen om dan zoiemand aan te spreken![]()
hahaquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:34 schreef Cinch het volgende:
Mijn huis is tof ()
![]()
Juup© en ik hadden 19-10-2000 eenquote:Op maandag 17 juli 2006 22:17 schreef veldmuis het volgende:
Deel 1: Breda, hier melden.
Deel 2: Breda, adoreer en bewonder.. deel 2
Deel 3: Ons eigen fier Breda, deel 3
[afbeelding]
En weer een ganz geil deel!
Gaat het echt zo slecht met NAC ja?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:25 schreef Krln het volgende:
[von F op account Krln}
Spanjaardsgat toernooi / Baronie-NAC was weer kansloos in ieder gevalAls ze nu morgen winnen van RBC is er dit jaar in ieder geval één titel gehaald
[/von F op account Krln}
En dat alles door de tofheid van Breda!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:27 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Juup© en ik hadden 19-10-2000 eenminimeet
in Breda. Precies 2 jaar later trouwden we
(Niet in Breda maar in Las Vegas).
heel lang, dat valt ook wel weer meequote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:51 schreef Clauw het volgende:
NAC weet al heel lang niet meer wat winnen is![]()
Niet dat ik zo van voetbal hou, maar de rest van mn familie wel, dus krijg ik het alsnog te horen..![]()
Het scheelde niet veel of ze speelden dit seizoen niet in de eredivisie..vind ik al erg genoeg!quote:
das ook weer zoquote:Op zondag 30 juli 2006 19:55 schreef Clauw het volgende:
[..]
Het scheelde niet veel of ze speelden dit seizoen niet in de eredivisie..vind ik al erg genoeg!![]()
En op welke school heb je gezeten endezo?quote:Op maandag 31 juli 2006 01:37 schreef Irritinus het volgende:
Nog een Bredanaar meldt zich! Woonachtig in de Haagse Beemden, wat een heerlijke stad is het toch...![]()
Heuvel, Tuinzigt?quote:Op maandag 31 juli 2006 15:55 schreef Marioow het volgende:
Ik ga zo buiten zitten met mijn kratje bier dus raad maar waar ik ergens woon. Overigens niet in Breda geboren, woon er sinds eind vorig jaar op kamers en het bevalt prima.
Belcrum?quote:Op maandag 31 juli 2006 15:55 schreef Marioow het volgende:
Ik ga zo buiten zitten met mijn kratje bier dus raad maar waar ik ergens woon. Overigens niet in Breda geboren, woon er sinds eind vorig jaar op kamers en het bevalt prima.
Misschien was je onbewust in een jolige bui toen je dit adoratie-topique startte. Dat je zo dacht van: "Ik wil ook een keer m'n lolletje, ik zet de 4 tussen twee blokhaakjes in!". En dat je toen plotsklaps de 4 tussen twee blokhaakjes zette.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:52 schreef veldmuis het volgende:
Is de TT nou aangepast en is 4 tussen blokhaakjes gezet of ben ik gek?.
Je had zoiets van "Breda de gekste" -> "Gekke TT".quote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:00 schreef timmeeeh het volgende:
Misschien was je onbewust in een jolige bui toen je dit adoratie-topique startte. Dat je zo dacht van: "Ik wil ook een keer m'n lolletje, ik zet de 4 tussen twee blokhaakjes in!". En dat je toen plotsklaps de 4 tussen twee blokhaakjes zette.
Ja, normaliter ben ik niet zo'n blokhakennerd, dus ik weet het nietquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:16 schreef Tommeh het volgende:
Hier staat het wel tussen blokhaakjes maar of dat al was? Mysterie!
Eindhoven zit op deeltje 1 en Tilburg op deeltje 2, dus zolang we volhouden is het geen probleem! Breda is een van de grootsten!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:51 schreef richkes het volgende:
Alles is best zolang we het Tilburg en Eindhoven maar voor blijven.
Nou tommeh, dat zal ik je eens uitleggen:quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:33 schreef Tommeh het volgende:
Maak er 1 door het raam, dit weer is dramatisch.
( waarom regent het altijd in nederland?)
Yup, midden in de winter, knus bij de haard met een lelijke veel te grote dikke trui, heerlijk!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:13 schreef richkes het volgende:
En toch heeft het wel iets dat gekletter op het plattedak
Hoe bevalt je nieuwe straat? Ik was van de week nog bij de avondwinkel... zul je ondertussen wel kennenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:32 schreef hannekethemaster het volgende:
ik moest vorige week klussen/schilderen etc bij 37 graden... ook geen pretje
Ik had vóór gestemd.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:21 schreef veldmuis het volgende:
Misschien hadden er wel bredatopiquers willen klussen, overdag klussen, 's avonds bbq en bier en een fokmeet, och.
Klinkt mij ook niet verkeerd in de oren.quote:
Dan had jij toch alleen overdag klussen, 's avonds bbq en bier gedaan, en de fokmeet voor wat het is gelaten?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:05 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Klinkt mij ook niet verkeerd in de oren.
Ik durf alleen niet te meeten.![]()
Dat was mijn insteek ja.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:07 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dan had jij toch alleen overdag klussen, 's avonds bbq en bier gedaan, en de fokmeet voor wat het is gelaten?.
Nou, ik had eigenlijk al Breda gekozen, maar ik ben vandaag weer aangehaakt in het Tilburg topic.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:21 schreef veldmuis het volgende:W!!!!!!!
Óf Breda, óf Tilburg! Kiezen!
Ik zit sinds vandaag in de California reeksquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:31 schreef Tommeh het volgende:
En straks zeker een San Diego topic openen, he Tim?
Mag dat wél, veldmuis?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:37 schreef timmeeeh het volgende:
Ik zit sinds vandaag in de California reeks![]()
Zônde!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:37 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Nou, ik had eigenlijk al Breda gekozen, maar ik ben vandaag weer aangehaakt in het Tilburg topic.![]()
[..]
quote:Ik zit sinds vandaag in de California reeks![]()
Ga je daar wonen?quote:
Nee, het gaat om een weddenschap, ik heb in Californie een kiwi, een walnoot, en een mango verstopt. Hij vliegt naar San Diego, probeert twee van de driei te vinden en keert terug naar NL. Als dat lukt binnen 48 uur dan mag hij ze op eten.quote:
half jaartjequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:42 schreef veldmuis het volgende:
Ga je daar wonen?
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:21 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Nee, het gaat om een weddenschap, ik heb in Californie een kiwi, een walnoot, en een mango verstopt. Hij vliegt naar San Diego, probeert twee van de driei te vinden en keert terug naar NL. Als dat lukt binnen 48 uur dan mag hij ze op eten.![]()
scheer je weg, vlegel.quote:
wat is er dan te doen?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:18 schreef veldmuis het volgende:
Hebben we allemaal al zin in het bruisende ginneken volgende week?.
braderie denk!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:28 schreef bassieVL het volgende:
[..]
wat is er dan te doen?
* bassieVL woont pas sins kort in breda
kloptquote:
Ja idd! En kermis, trouwensquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:36 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
klopthoop wel dat het weer een beetje meezit
februari 2004.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:55 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
weet iemand een data voor de opening van de drie gezusters?
die kermis is kut.quote:
Vooral die van Tilburgquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:16 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
die kermis is kut.
sterker nog, alle kermissen zijn kut.
Dat ben ik dan weer wel met je eens.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:16 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
die kermis is kut.
sterker nog, alle kermissen zijn kut.
Dat ding wordt momenteel opnieuw opgebouwd hoorquote:
Ja, maar hij zou toch in 2004 er weer staan waren de eerste berichten. Proef het sarcasme toch eens verdomme!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:26 schreef JDude het volgende:
Dat ding wordt momenteel opnieuw opgebouwd hoor.
Dat'ie affikte was volgens mij in 2003, trouwens. En wat later in het jaar, april/mei ofzo.
Klopd.quote:
Jij hebt ook op het Mencia gezeten?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:35 schreef timmeeeh het volgende:
op de avond van mijn eindexamengala (die daar overigens niet werd gehouden)
Och, die eerste werd ook keer op keer uitgesteld. Volgens de eerste berichten zou je er geloof ik al zomer 2002 op het terras kunnen zitten, maar dat werd dus begin 2003.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:35 schreef timmeeeh het volgende:
Ja, maar hij zou toch in 2004 er weer staan waren de eerste berichten. Proef het sarcasme toch eens verdomme!
Klopd.
Met carnaval hebben we er nog gezeten toen. En daarna lekker op straat liggen rollen met Tommeh.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:48 schreef JDude het volgende:
Och, die eerste werd ook keer op keer uitgesteld. Volgens de eerste berichten zou je er geloof ik al zomer 2002 op het terras kunnen zitten, maar dat werd dus begin 2003.
Jazeker!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:46 schreef Niox het volgende:
Jij hebt ook op het Mencia gezeten?
Ga eens foto schieten jij!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:16 schreef veldmuis het volgende:
Ik ga maar eens een ganz geile OP knutselen, en omdat het kloteweer is pak ik maar wat fotootjes uit m'n archiefje.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:26 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Ga eens foto schieten jij!
Net scheen de zon nog, luie donder!
Zondagquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:35 schreef veldmuis het volgende:
NAC ben ik een week of wat geleden al geweest, dus daar ga ik niet nog een keer naar toe. Morgen is trouwens die NAC fandag he.
Ja, die mooie Ford Tigchelaar ballonquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:50 schreef Ritchie het volgende:
Je kan vanavond eventueel wat foto's maken van het Ballonfiesta natuurlijk!
Dat is ook wel iets typisch Bredaasch.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:35 schreef veldmuis het volgende:
mark
baronielaan
tank bij het wilhelmapark
watertoren
begijnhof
grote markt
Grote kerk
kasteel van Breda
spanjaardsgat
Mezz
Ginnekenmarktje
Iets vergeten?
Kun je nagaan wat een fan ik benquote:
Gisteravond al wezen kijken, maar toen was het helaas verzopenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:50 schreef Ritchie het volgende:
Je kan vanavond eventueel wat foto's maken van het Ballonfiesta natuurlijk!
Dat is ook wel iets typisch Bredaasch.
Die ligt niet op de route, maar die zal ik met het bruisend ginneken wel ff meepakken, denk dat ik de opening wel ga fotograferenquote:
We durven allemaal niet, Patty!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:01 schreef pussydeluxe het volgende:
Wanneer is de Breda meet?
Prik maar een datum hoor.quote:
Ja, godver. Iemand moet er achter die stands staanquote:
ik durfde het niet te zeggenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:40 schreef richkes het volgende:
Ben ik heel erg niet van deze wereld als ik niet weet wat SBL is?
Nee, maar het is een feest voor/van NAC supoorters aansluitend aan de Fandag.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:40 schreef richkes het volgende:
Ben ik heel erg niet van deze wereld als ik niet weet wat SBL is?
Ik meet niet met vreemden.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:02 schreef Asics het volgende:
wie komt er morgen allemaal naar het stadion?
laten we meeten!!!
ik ben er om 12:00uquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:50 schreef richkes het volgende:
Hoe laat is het te doen in het stadion?
Ik was erbij! Voor het eerst in mijn levenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:59 schreef veldmuis het volgende:
Jaaaa, er waren ballonnen! Eindelijk!.
Ik ben er zo rond half 2 ofzo..quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:14 schreef Asics het volgende:
[..]
ik ben er om 12:00u
maar na de wedstrijd ben ik pleite.
bestaat dat nog? want bij mij werkt dat al keilang niet meer..quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:11 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Maakt niet uit, zorg dat je FokTools installeert, ofzoiets. QuickQuote.
Ja het heet anders nu, iets van whoops oid geloofik.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:23 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
bestaat dat nog? want bij mij werkt dat al keilang niet meer..
PI's in QuickReply - De Firefox Extensie!quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:23 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
bestaat dat nog? want bij mij werkt dat al keilang niet meer..
wat fijn dat ik daar nu al achterkomquote:Op zondag 6 augustus 2006 20:07 schreef Thieske het volgende:
[..]
PI's in QuickReply - De Firefox Extensie!
wat dan? ben je foto's gaan schieten?quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:01 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja het heet anders nu, iets van whoops oid geloofik.
Oh, ik was niet naar NAC.
Nee, niet eensquote:Op zondag 6 augustus 2006 20:11 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
wat dan? ben je foto's gaan schieten?
morgen 8.45u hertentamen.. tja niet iedereen heeft vakantiequote:Op zondag 6 augustus 2006 21:49 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Nee, niet eens.
Gister een kleine 150 plaatjes gemaakt, dus vandaag even rust voor m'n camera..
Lekker genikst vandaag, ook wel es lekker!
Wat was jouw excuus om niet naar NAC te gaan?
Ben ik blij dat ik alles gehaald heb afgelopen jaarquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:20 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
morgen 8.45u hertentamen.. tja niet iedereen heeft vakantie
trouwens, als ik wel vakantie had, was ik ook niet gegaan
Maandag: Strategic Management & Operations Managements (is samen 1 vak)quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:26 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik alles gehaald heb afgelopen jaar.
Wat moet je herkansen?
Oh, succes trouwensch!
International Businessquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:31 schreef veldmuis het volgende:
Alleen de naam van die dingen in een keer goed uitspreken is al een tentamen op zich.
Wat voor enge opleiding doe je?.
Okay dan, klinkt lastig!quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:01 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
International Business
helemaal in 't engels
HBOquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:06 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Okay dan, klinkt lastig!
HBO, neem ik aan?
Je hebt het anders aardig naar je zin in het Tilburg topicquote:Oh, Tilburg!!
Al een hutje op het oog?quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:23 schreef Lienekepieneke het volgende:
Ik ga volgend jaar in Breda wonen
hopelijk dan
Ja, ze gaan de Mark openbreken he, zeg maar... nou aan het water dus komen allerlei nieuwbouwappartementen, en daarvan hebben mn vriend en ik een project op het oog.quote:
quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:34 schreef Lienekepieneke het volgende:
[..]
Ja, ze gaan de Mark openbreken he, zeg maar...
Ik denk dat ze die betonbak in de binnenstad bedoelt!quote:
Oh, de haven.quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:15 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die betonbak in de binnenstad bedoelt!
Dat kan goed kloppen! Vooral aan de Markendaalseweg schiet het beton de lucht in.quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:52 schreef Lienekepieneke het volgende:
ja maar de bouwprojecten zijn najaar 2007 al klaar
Iddquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:00 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat kan goed kloppen! Vooral aan de Markendaalseweg schiet het beton de lucht in.
leuke projecten onstaan daar aan de nieuwe mark.quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:05 schreef Lienekepieneke het volgende:
[..]
Iddwij hebben dit project op het oog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |