En dat is een kutschool waar ik enkele jaren van mn leven verpest heb!quote:Op maandag 17 juli 2006 22:28 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ik ook, in het ziekenhuis, alleen van dat ziekenhuis hebben ze nu een school gemaakt.
Hee, mijn broer ook alquote:Op maandag 17 juli 2006 22:29 schreef veldmuis het volgende:
[..]
En dat is een kutschool waar ik enkele jaren van mn leven verpest heb!
tot 1998 of 1999 geloof ik ofzoquote:Op maandag 17 juli 2006 22:56 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Die heeft er zeker niet in een van de laatste jaren gezeten?
Hm, dat is al even geleden ja. Ik begon in 2000 pas, en ben nu verlost van die verrekte onzin!quote:
Mijn ouders gingen in dorp verderop wonen.... Later ben ik nog wel op kamers gegaan daar....erg leuk, veel stappen. Appeltaart en warme chocomel in de pauze bij SamSamquote:
quote:
En ik ookquote:
De Jumbo Baliëndijk?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:38 schreef Cinch het volgende:
Ik zag dat mensen het over doornbos hadden (mijn wijk) en over de liniedoorn (mijn basisschool) en juffrouw mancy (mijn groep 2 juffrouw)![]()
![]()
Btw ik ben vakkenvuller bij de Jumbo dus je ziet me vast wel es lopen![]()
En ik zit op het OLV.
Wanneer is die meet nou. Ik stem verzamelen in De Baron, in de Boschstraat![]()
School was niet m'n favo tijdverdrijf, maar het OLV was wel ok.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:38 schreef Cinch het volgende:
En ik zit op het OLV.
Niemand durft hier te meetenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:38 schreef Cinch het volgende:
Wanneer is die meet nou. Ik stem verzamelen in De Baron, in de Boschstraat![]()
Ik tegenswoordigs ookquote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:23 schreef JDude het volgende:
De Jumbo is op zich best relaxed... alleen kom ik altijd bij de andere, op de Haagweg.
Waar zit die op de Haagweg? Nog nooit gezien nml..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:23 schreef JDude het volgende:
De Jumbo is op zich best relaxed... alleen kom ik altijd bij de andere, op de Haagweg.
Op het stuk tussen de Ettensebaan en de Tuinzigtlaan, tegenover het "Erotisch Centrum"quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:34 schreef timmeeeh het volgende:
Waar zit die op de Haagweg? Nog nooit gezien nml..
Volgens mij zitten ze er net een jaar ofzo, ja.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:17 schreef veldmuis het volgende:
Da's die relatief nieuwe winkel toch?
al langer denk ik hoor, fijne winkelquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Volgens mij zitten ze er net een jaar ofzo, ja.
Ik moet vanavond wel weer wat te eten hebben, maar dat is pas rond half zeven denk ikquote:
hoe lang fiets je naar antwerpen? wil ik ook wel een keer doen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:26 schreef JDude het volgende:
Ik heb Antwerpen wel eens gehaald, binnenkort nog maar weer 's doen. Maar niet als het zo warm blijft.
Toen ongeveer 2u45. Op een gewone fiets wat langer, denk ik.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:31 schreef bassieVL het volgende:
hoe lang fiets je naar antwerpen? wil ik ook wel een keer doen.
goed te doen dus. denk als straks het weer wat minder heet wordt, dat ik het een keertje ga uitproberen. Lekker bollekes drinken in Antwerpen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:48 schreef JDude het volgende:
[..]
Toen ongeveer 2u45. Op een gewone fiets wat langer, denk ik.
Aanradertje. Al kan de terugweg dan nog tegenvallen. Maar er rijdt ook een trein.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:52 schreef bassieVL het volgende:
goed te doen dus. denk als straks het weer wat minder heet wordt, dat ik het een keertje ga uitproberen. Lekker bollekes drinken in Antwerpen.
Ik zorg wel voor een slaapadresje. maar lijkt me een mooi stukkie fietsen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:01 schreef JDude het volgende:
[..]
Aanradertje. Al kan de terugweg dan nog tegenvallen. Maar er rijdt ook een trein.
De makkelijkste route is via Zundert, de N263 blijven volgen, die gaat in België over in de N1 en die brengt je zo naar Antwerpen. Het centrum vinden viel mij nog wel even tegen.
Wat heb je daar dan te zoeken?quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:11 schreef timmeeeh het volgende:
Nog mensen naar het Valkenberg geweest gister?
Ik zat gisteravond aan de Ruitersboslaan en we hoorden het keigoed. Klonk wel gezellig!
Ik zat aan de Middellaan (quote:
Aha, daar kwam die muziek dus vandaan....quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:11 schreef timmeeeh het volgende:
Nog mensen naar het Valkenberg geweest gister?
Ik zat gisteravond aan de Ruitersboslaan en we hoorden het keigoed. Klonk wel gezellig!
Oh ik dacht dat er mss wat tofs was ofzo!quote:
Daar is het op zich wel terecht, het is daar altijd zo teringdruk, logisch, maar toch. Op de fiets is het verrekte link om daar te rijden, met warm weerquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:24 schreef Cinch het volgende:
We mochten vandaag niet naar Galder van de pliesie![]()
Kuthomo's hadden alles afgezet omdat t volstond met auto's en ze stonden lekker bonnen uit te delen aan mensen die 2 meter verkeerd geparkeerd stonden
Nee, die krakers wel he?quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Zo heilig ben ik nu ook weer niet![]()
Ja, ik was er.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:32 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat er mss wat tofs was ofzo!.
Ja, en dan niet ff melden dat je vlakbij bent en dat je als je ff onder de rondweg doorgaat in mijn wijkje staat?quote:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:39 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja, en dan niet ff melden dat je vlakbij bent en dat je als je ff onder de rondweg doorgaat in mijn wijkje staat?!
Ik nooit door de jouwequote:Op woensdag 19 juli 2006 21:41 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
.
Ik rijd wel vaker door jouw wijkje zonder het te melden..
Ja, jullie wonen bijna in dezelfde wijkje toch.quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:09 schreef JDude het volgende:
Ik bevind me momenteel zowat in Fieldmouse z'n wijkje.
Kun je m'n huis nét niet zien staan.quote:Op donderdag 20 juli 2006 08:37 schreef timmeeeh het volgende:
Misschien ga ik trouwens wel met de bus.
Of met een krat bier voor de deur gaan zitten, Tuinzigt-style.quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:32 schreef veldmuis het volgende:
Dat wordt buiten staan en zwaaien!
In mijn stukje straat valt het mee, maar bij grote delen van de wijk kan ik me dat eigenlijk wel voorstellen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:05 schreef veldmuis het volgende:
Dat is gewoon heuvel-style hoor!
In 010 wordt het in ieder geval al goed donker.quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:07 schreef veldmuis het volgende:
Ik hoop trouwens dat buienradar gelijk heeft en dat we dadelijk te maken krijgen met een buitje. Het is nogsteeds verrekte heet.
Ja, al die hittelampen op zolder geven wat warmte af hoor!quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:08 schreef JDude het volgende:
[..]
In mijn stukje straat valt het mee, maar bij grote delen van de wijk kan ik me dat eigenlijk wel voorstellen.
Je passeert mijn huis op circa 100-150 meter afstandquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:20 schreef timmeeeh het volgende:
Mijn plan is nu dus dat ik morgen met bus 4 van CS naar Princehage ga. Langs wie kom ik dan?
Als je blijft zitten, kom je bij mij voor de deur langs (Westerpark..)quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:20 schreef timmeeeh het volgende:
Mijn plan is nu dus dat ik morgen met bus 4 van CS naar Princehage ga. Langs wie kom ik dan?
Volgens mij draait-ie in Princenhage ergens om, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:25 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Als je blijft zitten, kom je bij mij voor de deur langs (Westerpark..)![]()
toch?
Is inderdaad zo ja, de 1 gaat naar Westerpark.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:29 schreef veldmuis het volgende:
Volgens mij draait-ie in Princenhage ergens om, maar dat weet ik niet zeker.
Ahquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Is inderdaad zo ja, de 1 gaat naar Westerpark.
Ik geloof wel dat hij zo gaat ja, en bij de spar en bij het baronie hospitaal en en en.. die bus dus. Maar de laatste keer dat ik ermee ging, was al heel veel lang geleden, dus zeker weten doe ik niet.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:24 schreef veldmuis het volgende:
Die gaat toch bij de graaf hendrik III laan langs de texaco, stopt voor de spar en voor het ziekenhuis en en en..die bus?
Nee, dan kom je niet langs mij.
Hospitaal? Kom je uit België?quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:15 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat hij zo gaat ja, en bij de spar en bij het baronie hospitaal en en en.. die bus dus. Maar de laatste keer dat ik ermee ging, was al heel veel lang geleden, dus zeker weten doe ik niet.
Het doel van de reis is overigens een BBQ![]()
Door wie dan?quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:19 schreef Stofje het volgende:
Ik vind eigenlijk dat deze Bredasite in de OP moet. Gweoon, omdat ie zo ongelofelijk vaak wordt geüpdate en omdat het gemaakt is door een puike mod op FOK.
ben er geboren maar woon nu in etten-leur!quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:24 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ook Bredanaresse (Of hoe noem je dat eigenlijk?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |