En dat is een kutschool waar ik enkele jaren van mn leven verpest heb!quote:Op maandag 17 juli 2006 22:28 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ik ook, in het ziekenhuis, alleen van dat ziekenhuis hebben ze nu een school gemaakt.
Hee, mijn broer ook alquote:Op maandag 17 juli 2006 22:29 schreef veldmuis het volgende:
[..]
En dat is een kutschool waar ik enkele jaren van mn leven verpest heb!
tot 1998 of 1999 geloof ik ofzoquote:Op maandag 17 juli 2006 22:56 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Die heeft er zeker niet in een van de laatste jaren gezeten?
Hm, dat is al even geleden ja. Ik begon in 2000 pas, en ben nu verlost van die verrekte onzin!quote:
Mijn ouders gingen in dorp verderop wonen.... Later ben ik nog wel op kamers gegaan daar....erg leuk, veel stappen. Appeltaart en warme chocomel in de pauze bij SamSamquote:
quote:
En ik ookquote:
De Jumbo Baliëndijk?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:38 schreef Cinch het volgende:
Ik zag dat mensen het over doornbos hadden (mijn wijk) en over de liniedoorn (mijn basisschool) en juffrouw mancy (mijn groep 2 juffrouw)![]()
![]()
Btw ik ben vakkenvuller bij de Jumbo dus je ziet me vast wel es lopen![]()
En ik zit op het OLV.
Wanneer is die meet nou. Ik stem verzamelen in De Baron, in de Boschstraat![]()
School was niet m'n favo tijdverdrijf, maar het OLV was wel ok.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:38 schreef Cinch het volgende:
En ik zit op het OLV.
Niemand durft hier te meetenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:38 schreef Cinch het volgende:
Wanneer is die meet nou. Ik stem verzamelen in De Baron, in de Boschstraat![]()
Ik tegenswoordigs ookquote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:23 schreef JDude het volgende:
De Jumbo is op zich best relaxed... alleen kom ik altijd bij de andere, op de Haagweg.
Waar zit die op de Haagweg? Nog nooit gezien nml..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:23 schreef JDude het volgende:
De Jumbo is op zich best relaxed... alleen kom ik altijd bij de andere, op de Haagweg.
Op het stuk tussen de Ettensebaan en de Tuinzigtlaan, tegenover het "Erotisch Centrum"quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:34 schreef timmeeeh het volgende:
Waar zit die op de Haagweg? Nog nooit gezien nml..
Volgens mij zitten ze er net een jaar ofzo, ja.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:17 schreef veldmuis het volgende:
Da's die relatief nieuwe winkel toch?
al langer denk ik hoor, fijne winkelquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Volgens mij zitten ze er net een jaar ofzo, ja.
Ik moet vanavond wel weer wat te eten hebben, maar dat is pas rond half zeven denk ikquote:
hoe lang fiets je naar antwerpen? wil ik ook wel een keer doen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:26 schreef JDude het volgende:
Ik heb Antwerpen wel eens gehaald, binnenkort nog maar weer 's doen. Maar niet als het zo warm blijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |