quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:01 schreef bassieVL het volgende:
de Mezz ist tof
Hm, da's voor mij erg ver uit de richting, ik kom altijd bij de andere Jumbo.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:34 schreef Cinch het volgende:
Mijn huis is tof ()
Wie kent er trouwens Jumbo Baliëndijk, ik ben daar vakkenvuller![]()
![]()
Zul je me vast wel eens gezien hebbenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:34 schreef Cinch het volgende:
Mijn huis is tof ()
![]()
Heb ik idd ook gezien, ff kijken of ze antwoordenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:37 schreef JDude het volgende:
[..]
Hm, da's voor mij erg ver uit de richting, ik kom altijd bij de andere Jumbo.
Kan me uit een eerder topic herinneren dat er wel een aantal daar in de buurt wonen.
Weet ik niet, werk er pas 2 wekenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:57 schreef djenneke het volgende:
[..]
Zul je me vast wel eens gezien hebben![]()
Ik ben er in geen 4 weken geweestquote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:19 schreef Cinch het volgende:
[..]
Heb ik idd ook gezien, ff kijken of ze antwoorden![]()
[..]
Weet ik niet, werk er pas 2 weken![]()
Ik zal eens kijken of ik je es zie, maar ik ben te verlegen om dan zoiemand aan te spreken![]()
hahaquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:34 schreef Cinch het volgende:
Mijn huis is tof ()
![]()
Juup© en ik hadden 19-10-2000 eenquote:Op maandag 17 juli 2006 22:17 schreef veldmuis het volgende:
Deel 1: Breda, hier melden.
Deel 2: Breda, adoreer en bewonder.. deel 2
Deel 3: Ons eigen fier Breda, deel 3
[afbeelding]
En weer een ganz geil deel!
Gaat het echt zo slecht met NAC ja?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:25 schreef Krln het volgende:
[von F op account Krln}
Spanjaardsgat toernooi / Baronie-NAC was weer kansloos in ieder gevalAls ze nu morgen winnen van RBC is er dit jaar in ieder geval één titel gehaald
[/von F op account Krln}
En dat alles door de tofheid van Breda!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:27 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Juup© en ik hadden 19-10-2000 eenminimeet
in Breda. Precies 2 jaar later trouwden we
(Niet in Breda maar in Las Vegas).
heel lang, dat valt ook wel weer meequote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:51 schreef Clauw het volgende:
NAC weet al heel lang niet meer wat winnen is![]()
Niet dat ik zo van voetbal hou, maar de rest van mn familie wel, dus krijg ik het alsnog te horen..![]()
Het scheelde niet veel of ze speelden dit seizoen niet in de eredivisie..vind ik al erg genoeg!quote:
das ook weer zoquote:Op zondag 30 juli 2006 19:55 schreef Clauw het volgende:
[..]
Het scheelde niet veel of ze speelden dit seizoen niet in de eredivisie..vind ik al erg genoeg!![]()
En op welke school heb je gezeten endezo?quote:Op maandag 31 juli 2006 01:37 schreef Irritinus het volgende:
Nog een Bredanaar meldt zich! Woonachtig in de Haagse Beemden, wat een heerlijke stad is het toch...![]()
Heuvel, Tuinzigt?quote:Op maandag 31 juli 2006 15:55 schreef Marioow het volgende:
Ik ga zo buiten zitten met mijn kratje bier dus raad maar waar ik ergens woon. Overigens niet in Breda geboren, woon er sinds eind vorig jaar op kamers en het bevalt prima.
Belcrum?quote:Op maandag 31 juli 2006 15:55 schreef Marioow het volgende:
Ik ga zo buiten zitten met mijn kratje bier dus raad maar waar ik ergens woon. Overigens niet in Breda geboren, woon er sinds eind vorig jaar op kamers en het bevalt prima.
Misschien was je onbewust in een jolige bui toen je dit adoratie-topique startte. Dat je zo dacht van: "Ik wil ook een keer m'n lolletje, ik zet de 4 tussen twee blokhaakjes in!". En dat je toen plotsklaps de 4 tussen twee blokhaakjes zette.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:52 schreef veldmuis het volgende:
Is de TT nou aangepast en is 4 tussen blokhaakjes gezet of ben ik gek?.
Je had zoiets van "Breda de gekste" -> "Gekke TT".quote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:00 schreef timmeeeh het volgende:
Misschien was je onbewust in een jolige bui toen je dit adoratie-topique startte. Dat je zo dacht van: "Ik wil ook een keer m'n lolletje, ik zet de 4 tussen twee blokhaakjes in!". En dat je toen plotsklaps de 4 tussen twee blokhaakjes zette.
Ja, normaliter ben ik niet zo'n blokhakennerd, dus ik weet het nietquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:16 schreef Tommeh het volgende:
Hier staat het wel tussen blokhaakjes maar of dat al was? Mysterie!
Eindhoven zit op deeltje 1 en Tilburg op deeltje 2, dus zolang we volhouden is het geen probleem! Breda is een van de grootsten!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:51 schreef richkes het volgende:
Alles is best zolang we het Tilburg en Eindhoven maar voor blijven.
Nou tommeh, dat zal ik je eens uitleggen:quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:33 schreef Tommeh het volgende:
Maak er 1 door het raam, dit weer is dramatisch.
( waarom regent het altijd in nederland?)
Yup, midden in de winter, knus bij de haard met een lelijke veel te grote dikke trui, heerlijk!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:13 schreef richkes het volgende:
En toch heeft het wel iets dat gekletter op het plattedak
Hoe bevalt je nieuwe straat? Ik was van de week nog bij de avondwinkel... zul je ondertussen wel kennenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:32 schreef hannekethemaster het volgende:
ik moest vorige week klussen/schilderen etc bij 37 graden... ook geen pretje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |