ben er geboren maar woon nu in etten-leur!quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:24 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ook Bredanaresse (Of hoe noem je dat eigenlijk?)
Je kunt niet zonder 'eej?quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:02 schreef Suuz_ het volgende:
ben er geboren maar woon nu in etten-leur!
kom wel veeeel en vaaaak in breda want breda...tja...dat weten jullie!
oh oh oh..wat slechtquote:Op donderdag 20 juli 2006 18:42 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
tpv'tje. was het breda topic al kwijt.
nouja, had m ff in favo's gezet, want het vorige deel was vol en ik had geen tijd om hier een tvp'tje in te zettenquote:
gelukkig zeg, anders zou ik m'n nieuwe fok! laptop helemaal voor niets gekocht hebbenquote:
Moggequote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:00 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
gelukkig zeg, anders zou ik m'n nieuwe fok! laptop helemaal voor niets gekocht hebben![]()
Was een prima weertje om op de Ginneken- en Havermarkt te zitten.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:04 schreef veldmuis het volgende:
Wa'n weer!
Ginnekenmarkt ben ik ook geweest, dus volgende keer even zwaaien. Ik was die in dat shirt die bier dronk. Kan niet missen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Was een prima weertje om op de Ginneken- en Havermarkt te zitten.
toen heeft een beschonken vriend mij met de auto naar t station gebrachtquote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:23 schreef Ritchie het volgende:
Beetje jammer idd..en toen? fijn stukje gelopen?
Maar het bracht mij wel op de bestemming waar ik moest zijn.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:17 schreef veldmuis het volgende:
Wat een idioot.
Je bent in Breda veel beter af!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:22 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Maar het bracht mij wel op de bestemming waar ik moest zijn.
Ehm, ik heb het even opgezocht in de dienstregeling, er komt om die tijd überhaupt geen bus daar.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:14 schreef timmeeeh het volgende:
kutBBA
sta ik om 23.30u al bij de halte Plateelbakkerstraat in Princehage om zeker te zijn dat ik de laatste bus van 23.40u haal, rijdt die helemaal niet!! terwijl het gewoon op de vakantiedienstregeling staat enzo. ik ga een boze brief sturen![]()
![]()
Ja dat zei de mevrouw van 0900-9292 ook..quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:28 schreef JDude het volgende:
[..]
Ehm, ik heb het even opgezocht in de dienstregeling, er komt om die tijd überhaupt geen bus daar.
Die hebben ganz geile groene bussen! Ben benieuwd, de BBA vond ik niet zoveel soeps, regelmatig op een niet-komende bus staan wachten.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:28 schreef JDude het volgende:
[..]
Ehm, ik heb het even opgezocht in de dienstregeling, er komt om die tijd überhaupt geen bus daar.
Vanaf december overigens Connexxion in Breda.
Erg jammer... ik zal ze missen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:28 schreef JDude het volgende:
Vanaf december overigens Connexxion in Breda.
Ik ook. Als kiespijnquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:22 schreef Ritchie het volgende:
Erg jammer... ik zal ze missen.
nou, weinig FOK! meet maar wel een gezellig avondje!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:16 schreef Asics het volgende:
vanavond zit ik weer op de grote markt, dus als die MEET nou ook nog eens echt moet plaatsvinden dan kom je er vanavond gezellig ff bijzitten
Hoe wordt je wakker van een doorgeslagen aardlekschakelaar?quote:Op maandag 24 juli 2006 05:12 schreef richkes het volgende:
Hier in het leukste huis van Breda was net overal de stroom er af. Aardlek was door geslagen. Maar waarom ben ik om vijf uur wakker? Ben normaal nooit voor tien uur wakker.. bizar.
Foei!quote:Op maandag 24 juli 2006 18:13 schreef hannekethemaster het volgende:
tvp
of jij kan me een biertje aanbieden omdat ik vanwege alle leuke Breda topics heb besloten vanaf 01 augstus in Breda te gaan wonenquote:Op maandag 24 juli 2006 18:19 schreef JDude het volgende:
[..]
Foei!
Zeg dan op zijn minst "He, JD., biertje?"
Haha, dat kan ook natuurlijk! Welke locatie is het geworden? Je had toen zo'n lijstje, meen ik.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:10 schreef hannekethemaster het volgende:
of jij kan me een biertje aanbieden omdat ik vanwege alle leuke Breda topics heb besloten vanaf 01 augstus in Breda te gaan wonen![]()
Ja absoluut! Echt dicht bij de binnenstad, driekwart van alle buslijnen stopt om de hoek, en sinds ze er een en ander ver/nieuwbouwd hebben best een aardige straat geworden!quote:Op maandag 24 juli 2006 19:21 schreef hannekethemaster het volgende:
jup Concordiastraat it is.... voor zover ik als leek kon beoordelen prima locatie haha
Daar heb ik 14 jaar geleden nog gewerkt... de manier om wat mensen van mijn leeftijd te leren kennen zolang de opleiding nog niet was begonnenquote:Op maandag 24 juli 2006 19:56 schreef veldmuis het volgende:
En vlakbij de Mac!
Ik was wel in het park, maar zat langs de vijver. We hoorden wel wat van de muziek, maar hebben vooral geprofiteerd van de pispaal die ze er neer hadden gezetquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:20 schreef veldmuis het volgende:
Iemand gisteravond nog naar het park geweest? Wat een klotemuziek was dat zeg.
Ik heb me raam dichtgehouden. Liever werrem dan die herriequote:Op woensdag 26 juli 2006 11:20 schreef veldmuis het volgende:
Iemand gisteravond nog naar het park geweest? Wat een klotemuziek was dat zeg.
Nouja, als alternatief voor wildplassen in de struiken danquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:13 schreef veldmuis het volgende:
Profiteren van een pispaal?.
Wij hebben ff in het park gehangen, maar vooral lekker op de grote markt gezeten! Pas na 12en werd het een beeetje aangenaam.
dat schreeuwen is idd wel een echt pauper kenmerkquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:41 schreef Rabieluh het volgende:
Mijn tokkiebuurt heeft nieuwe aanwisten, naast ons zat de Expres, nu zitten er opeens 4 kerels, allemaal enorme paupers en een enorme blonde del.
Ze schreeuwen veel naar elkaar en naar de hond, op de meest vreemde uren van de dag, ramen wagenwijd open. Ze zijn ook nooit meer dan 2 meter van elkaar verwijdert en toch schreeuwen, ook buiten, op hun afgetrapte amerikaanse slee, met blikjes pauperbier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |